Skocz do zawartości

Wymiany uszkodzonego dekodera Polsat Box


swojadroga
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bo z dekoderem Multiroom nie jest już tak łatwo "na babcię" wymienić, bo na pewno wchodzi w rachubę HD2000/3000/5500s. W wypadku umowy, w której jako dekoder do usługi Multiroom był dostępny HD5000/6000, będzie dostępna wymiana HD3000 na HD5000/6000. 

Dekodery oczywiście są wydawane również według dostępności na magazynie APS-u.

 

PS. Przenoszę tę dyskusję do tematu o wymianach uszkodzonych dekoderów.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dzisiaj wyżej wspomniany dekoder na HD5500s, sprzedawca był wyjątkowo uprzejmy, nie mówiłem o żadnej babci itp.

Gdyby zapronował mi HD3000, to też bym jak najbardziej wymienił, ważne by nowy dekoder trzymał listy, ale nie ukrywam, że jestem zadowolony, HD5500s przełącza kanały nieco szybciej, choć to nadal koszmarnie długo, w stosunku do takiego evoboxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam i mam pytanie. Zaczyna padać mi Samsung DSB-H370G. Objawy są następujące: często znika obraz, dekoder nie reaguje na pilota i jest bardzo ciepły.  W związku z tym mam pytanie, czy do tego dekodera dołączony był kabel hdmi, bo już nie pamiętam. Czy przeniesienie uprawnień (pakietów) na nowy dekoder następuje w APS, czy trzeba to załatwiać telefoniczne. Pozdrawiam i życzę Wszystkim pomyślnego 2017 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Posiadam dekoder HD6000 i pakiet Familijny Max HD + Film i Sport.

Od dzisiaj rano mam zakodowaną większość kanałów (Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie), w tym w całości kanały z podstawowych pakietów (np. TVP, Polsat-y, TVN-y), zostały tylko pojedyncze kanały z pakietów film i max HD (np. AMC HD, TNT HD, Discovery HD).

Dwie próby przywrócenia połączenia z satelitą, jak na razie nie przyniosły rezultatu, stąd moje pytanie, czy to podpada pod uszkodzenie dekodera i ewentualną możliwość jego wymiany? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

OK, rozumiem. W takim razie pozostaje tylko tzw. wymiana serwisowa, na taki sam model.

Ale czy będzie to możliwe również w przypadku dekodera własnościowego to nie wiem. Obawiam się, że nie, jeśli upłynęła już na niego gwarancja.

W tej sprawie jednak niech się dokładnie wypowie @swojadroga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem to przy własnościowym i Darmowym HD.

Mogłem wymienić na dowolny HD, jaki był na stanie, mogłem sobie wybrać. Popsuł się HD5000, mogłem wymienić na to, co było w APS: Samsung HD, Echostar HD lub z rodziny HD5000, 2000 i inne bez dysku. O CI+ nie było mowy, nie zgodzili się. Drugi APS, jak pytałem o wymianę uszkodzonego dekodera to mówili, że tylko na ten sam model mogą wymienić, więc zależy od APS. ;)

Edytowane przez Barti
Poprawiono bardzo niechlujną pisownię w poście. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja też mam Darmowy HD (DRH2) na tym HD5000 i chciałbym jednak mieć moduł CAM CI+.

Chyba jak to mówią po "ptokach":
 

Od 04.03.2016 r. zmianie ulegnie konfiguracja wymian dekoderów.

Ograniczeniu ulegnie lista modeli wymian modułów CAM. Uszkodzony moduł CAM, będzie można wymienić jedynie na moduł CAM.

Dekodery HD tylko będą wymieniane na dekodery HD. Już nie będzie możliwości wymiany dekodera HD na moduł CAM.

Aktualnie możliwe wymiany:
- Dekoder SD/HD na dekoder HD.
- Moduł CAM na moduł CAM.
- Dekoder PVR (PVR7000, ESI-88, Echostar 7400) na dekoder PVR (PVR7000, ESI-88, Echostar 7400).
- EVOBOX PVR na EVOBOX PVR.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużenie tak.

Ktoś pisał gdzieś, że ma moduł CI na własność od CP kupiony w pre-paid i później przeszedł na umowę. Teraz, jak chce dalej aneksować to zgadzają się, ale proponują CI+ lub dekoder HD.

Edytowane przez Barti
Poprawiono niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacyjnie nie da się wymienić tunera na moduł.

Raz prosiłem o taką wymianę w punkcie. Próbowali, ale system nie przepuszczał takiej wymiany.

Edytowane przez Barti
Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...