Jump to content
swojadroga

Wymiany uszkodzonego dekodera Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Ja miałem zepsutego Samsunga DSB-H370G bez żadnej umowy i pakietu to aktywowałem i opłaciłem na nim Mini HD i bez problemu wymieniłem na HD3000 a wczoraj wymieniłem tego HD3000 na moduł CAM bez problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy na dekoderze sd mini ds jest jakas mozliwosc zadeklarowania pakietu ? Celem jego wymiany w obecnej chwili zaden aps w miescie nie chce go wymienic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę zaspałeś, w 2014 roku Cyfrowy Polsat wymieniał za darmo dekodery SD na HD, teraz co najwyżej możesz użyć ten tuner jako podstawkę pod paprotkę. Twój sprzęt nie jest zepsuty, tylko nie odbiera programów w standardzie MPEG-4,  w którym obecnie jest większość kanałów na pozycji Hot Bird.

Edited by studiolitek

Share this post


Link to post
Share on other sites

To po co gwarantuja fta po umowie skoro to nie dziala chcialem od czasu do czasu doladowac poogladac

Edited by plast2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy podpisywałeś umowę na ten tuner, była jeszcze taka możliwość i nic nie zapowiadało zmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę zaspałeś, w 2014 roku Cyfrowy Polsat wymieniał za darmo dekodery SD na HD, teraz co najwyżej możesz użyć ten tuner jako podstawkę pod paprotkę. 

Miesiąc temu wymieniłem własnościowy Samsung SD na HD5000. Dekoder był na własność, od bardzo dawna FTA, chyba sprawny - nie uruchamiany od ponad roku. Nowy dalej jest FTA. W APS nikt nie pytał o umowę tylko wymienili (na protokole nie ma wzmianki o programie wymiany tylko wpisali jakąś przypadłość starego dekodera). Widocznie to kwestia dobrej woli obsługi APS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekoder z aktywnym Pre-Paid z aktywnym pakietem odmowa wymiany bo system nie przepuszcza. Inny bez aktywnego pakietu jest możliwa wymiana. Jakie są możliwe przyczyny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 04.03.2016 r. zmianie ulegnie konfiguracja wymian dekoderów.

 

Ograniczeniu ulegnie lista modeli wymian modułów CAM. Uszkodzony moduł CAM, będzie można wymienić jedynie na moduł CAM.

 

Dekodery HD tylko będą wymieniane na dekodery HD. Już nie będzie możliwości wymiany dekodera HD na moduł CAM.

 

Aktualnie możliwe wymiany:

- Dekoder SD/HD na dekoder HD.

- Moduł CAM na moduł CAM.

- Dekoder PVR (PVR7000, ESI-88, Echostar 7400) na dekoder PVR (PVR7000, ESI-88, Echostar 7400).

- EVOBOX PVR na EVOBOX PVR.

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez sensu A co jeśli mamy moduł Cam który chcemy wymienić na np HD 3000 bo nasz dekoder z CI się zepsuł??

Średnio przemyslany krok.Rozumiem że to tylko dla wymiejących uszkodzony sprzęt a pozostali czyli ci co aneksują od razu umowe dostaną tak jak do teraz było

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeczytaj temat dyskusji i wątpliwości znikną.

 

Będziesz chciał wymienić moduł CAM na dekoder HD lub PVR (a także w drugą stronę), to od jutra tylko przez przedłużenie umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam moduł CAM CI Cyfrowego Polsatu zamówiłem na niego umowę na pakiet Mini HD na 18 miesięcy w cenie 9,99 zł przez pierwsze 9 miesięcy a pozostałe 6 miesięcy w cenie 14,99 zł. Myślałem, że jak się zawiera umowę na dany sprzęt to Cyfrowy Polsat przez okres jej trwania przedłuża umowę na niego. A tu Pani na infolinii mi mówi, że umowa na moduł CAM CI była tylko przez 24 miesiące od daty zakupu i nie jest przedłużana dalej. To co mam zrobić jak się popsuje w czasie jej trwania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli mam problem z odbiorem kanałów to mogę jakoś rozwiązać umowę?

 

Popsuł mi się dekoder, ale zanim się to stało kilka może kilkanaście razy musiałem dzwonić na infolinię w związku z brakiem odbioru kanałów. Obraz był czarny - nic się nie działo. Nie muszę chyba tłumaczyć jak bardzo frustrująca jest sytuacja gdy chcę obejrzeć jakiś program, a dekoder nie działa i zamiast oglądania programu jestem zmuszony dzwonić i łaskawie czekać na konsultanta. Nie muszę chyba tłumaczyć jak frustrujące jest to, że mam dekoder, płacę abonament, a kanałów nie ma, bo grat się popsuł. A najbliższy punkt wymiany sprzętu jest daleko. 

 

Czy coś mi z tego powodu przysługuje? Czy mogę rozwiązać umowę? Lub zgłosić to do rzecznika praw konsumentów? (szczerze mówiąc już zapomniałem jak dokładnie się ta komórka nazywa). 

Edited by Project_ALF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozwiazesz umowy.Chyba że mieszkasz w miejscu gdzie nie mogą świadczyć usług( czytaj brak widoczności anteny ;) z satelitą) Takto możesz wymienić dekoder w APS lub po telefonie na infolinię kurier zawita.(szybciej w APS)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli mam problem z odbiorem kanałów to mogę jakoś rozwiązać umowę?

 

Popsuł mi się dekoder, ale zanim się to stało kilka może kilkanaście razy musiałem dzwonić na infolinię w związku z brakiem odbioru kanałów. Obraz był czarny - nic się nie działo. Nie muszę chyba tłumaczyć jak bardzo frustrująca jest sytuacja gdy chcę obejrzeć jakiś program, a dekoder nie działa i zamiast oglądania programu jestem zmuszony dzwonić i łaskawie czekać na konsultanta. Nie muszę chyba tłumaczyć jak frustrujące jest to, że mam dekoder, płacę abonament, a kanałów nie ma, bo grat się popsuł. A najbliższy punkt wymiany sprzętu jest daleko. 

 

Czy coś mi z tego powodu przysługuje? Czy mogę rozwiązać umowę? Lub zgłosić to do rzecznika praw konsumentów? (szczerze mówiąc już zapomniałem jak dokładnie się ta komórka nazywa). 

 

Rozumiem, że powyższy post to jakiś żart? :lol2:

Sytuacja, jaką opisałeś, z pewnością nie uprawnia do wcześniejszego rozwiązania umowy bez konsekwencji. :crazy:

Tak, jak napisał wyżej @kaspian007, udaj się do APS-u i wymień dekoder na nowy. A jeśli faktycznie dojazd do APS-u jest dla ciebie aż tak uciążliwy to spróbuj załatwić wymianę dekodera za pomocą infolinii. Wówczas przyjedzie do ciebie kurier, przywiezie ci nowy dekoder i odbierze ten zepsuty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Melmac raczej mu tego dekodera nie zawiozą.... nawet na obszarze tej samej planety mogą być problemy :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że powyższy post to jakiś żart? :lol2:

Sytuacja, jaką opisałeś, z pewnością nie uprawnia do wcześniejszego rozwiązania umowy bez konsekwencji. :crazy:

Tak, jak napisał wyżej @kaspian007, udaj się do APS-u i wymień dekoder na nowy. A jeśli faktycznie dojazd do APS-u jest dla ciebie aż tak uciążliwy to spróbuj załatwić wymianę dekodera za pomocą infolinii. Wówczas przyjedzie do ciebie kurier, przywiezie ci nowy dekoder i odbierze ten zepsuty.

Czemu żart? Płacę abonament i przez ostatnie dwa miesiące miałem wieczny problem z kanałami w CP. Co chwilę musiałem dzwonić na infolinię żeby zamiast ciemnego obrazu coś zaświeciło. 

 

Dzisiaj wymieniłem stary-nowy dekoder. Z początku znowu pojawiły się małe problemy, ale na razie świeci. Zobaczymy jak długo. 

 

PS. Ciekawi mnie co oni robią z zepsutym sprzętem? Jakoś utylizują? Gdzieś złomują? Naprawiają? Rozkręcają i wykorzystują jakieś ważniejsze części do ponownego użycia przy kolejnych nowych dekoderach? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem gdzie umieścić pytanie. Czy można wymienić posiadany tuner na moduł CAM? Zastanawiam się nad TV z wejściem na takowy...

Tuner nie jest uszkodzony.

Edited by Pas Ratunkowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...