Skocz do zawartości

Wymiany uszkodzonego dekodera Polsat Box


swojadroga
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę zaspałeś, w 2014 roku Cyfrowy Polsat wymieniał za darmo dekodery SD na HD, teraz co najwyżej możesz użyć ten tuner jako podstawkę pod paprotkę. Twój sprzęt nie jest zepsuty, tylko nie odbiera programów w standardzie MPEG-4,  w którym obecnie jest większość kanałów na pozycji Hot Bird.

Edytowane przez studiolitek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę zaspałeś, w 2014 roku Cyfrowy Polsat wymieniał za darmo dekodery SD na HD, teraz co najwyżej możesz użyć ten tuner jako podstawkę pod paprotkę. 

Miesiąc temu wymieniłem własnościowy Samsung SD na HD5000. Dekoder był na własność, od bardzo dawna FTA, chyba sprawny - nie uruchamiany od ponad roku. Nowy dalej jest FTA. W APS nikt nie pytał o umowę tylko wymienili (na protokole nie ma wzmianki o programie wymiany tylko wpisali jakąś przypadłość starego dekodera). Widocznie to kwestia dobrej woli obsługi APS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Od 04.03.2016 r. zmianie ulegnie konfiguracja wymian dekoderów.

 

Ograniczeniu ulegnie lista modeli wymian modułów CAM. Uszkodzony moduł CAM, będzie można wymienić jedynie na moduł CAM.

 

Dekodery HD tylko będą wymieniane na dekodery HD. Już nie będzie możliwości wymiany dekodera HD na moduł CAM.

 

Aktualnie możliwe wymiany:

- Dekoder SD/HD na dekoder HD.

- Moduł CAM na moduł CAM.

- Dekoder PVR (PVR7000, ESI-88, Echostar 7400) na dekoder PVR (PVR7000, ESI-88, Echostar 7400).

- EVOBOX PVR na EVOBOX PVR.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu A co jeśli mamy moduł Cam który chcemy wymienić na np HD 3000 bo nasz dekoder z CI się zepsuł??

Średnio przemyslany krok.Rozumiem że to tylko dla wymiejących uszkodzony sprzęt a pozostali czyli ci co aneksują od razu umowe dostaną tak jak do teraz było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam moduł CAM CI Cyfrowego Polsatu zamówiłem na niego umowę na pakiet Mini HD na 18 miesięcy w cenie 9,99 zł przez pierwsze 9 miesięcy a pozostałe 6 miesięcy w cenie 14,99 zł. Myślałem, że jak się zawiera umowę na dany sprzęt to Cyfrowy Polsat przez okres jej trwania przedłuża umowę na niego. A tu Pani na infolinii mi mówi, że umowa na moduł CAM CI była tylko przez 24 miesiące od daty zakupu i nie jest przedłużana dalej. To co mam zrobić jak się popsuje w czasie jej trwania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli mam problem z odbiorem kanałów to mogę jakoś rozwiązać umowę?

 

Popsuł mi się dekoder, ale zanim się to stało kilka może kilkanaście razy musiałem dzwonić na infolinię w związku z brakiem odbioru kanałów. Obraz był czarny - nic się nie działo. Nie muszę chyba tłumaczyć jak bardzo frustrująca jest sytuacja gdy chcę obejrzeć jakiś program, a dekoder nie działa i zamiast oglądania programu jestem zmuszony dzwonić i łaskawie czekać na konsultanta. Nie muszę chyba tłumaczyć jak frustrujące jest to, że mam dekoder, płacę abonament, a kanałów nie ma, bo grat się popsuł. A najbliższy punkt wymiany sprzętu jest daleko. 

 

Czy coś mi z tego powodu przysługuje? Czy mogę rozwiązać umowę? Lub zgłosić to do rzecznika praw konsumentów? (szczerze mówiąc już zapomniałem jak dokładnie się ta komórka nazywa). 

Edytowane przez Project_ALF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mam problem z odbiorem kanałów to mogę jakoś rozwiązać umowę?

 

Popsuł mi się dekoder, ale zanim się to stało kilka może kilkanaście razy musiałem dzwonić na infolinię w związku z brakiem odbioru kanałów. Obraz był czarny - nic się nie działo. Nie muszę chyba tłumaczyć jak bardzo frustrująca jest sytuacja gdy chcę obejrzeć jakiś program, a dekoder nie działa i zamiast oglądania programu jestem zmuszony dzwonić i łaskawie czekać na konsultanta. Nie muszę chyba tłumaczyć jak frustrujące jest to, że mam dekoder, płacę abonament, a kanałów nie ma, bo grat się popsuł. A najbliższy punkt wymiany sprzętu jest daleko. 

 

Czy coś mi z tego powodu przysługuje? Czy mogę rozwiązać umowę? Lub zgłosić to do rzecznika praw konsumentów? (szczerze mówiąc już zapomniałem jak dokładnie się ta komórka nazywa). 

 

Rozumiem, że powyższy post to jakiś żart? :lol2:

Sytuacja, jaką opisałeś, z pewnością nie uprawnia do wcześniejszego rozwiązania umowy bez konsekwencji. :crazy:

Tak, jak napisał wyżej @kaspian007, udaj się do APS-u i wymień dekoder na nowy. A jeśli faktycznie dojazd do APS-u jest dla ciebie aż tak uciążliwy to spróbuj załatwić wymianę dekodera za pomocą infolinii. Wówczas przyjedzie do ciebie kurier, przywiezie ci nowy dekoder i odbierze ten zepsuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że powyższy post to jakiś żart? :lol2:

Sytuacja, jaką opisałeś, z pewnością nie uprawnia do wcześniejszego rozwiązania umowy bez konsekwencji. :crazy:

Tak, jak napisał wyżej @kaspian007, udaj się do APS-u i wymień dekoder na nowy. A jeśli faktycznie dojazd do APS-u jest dla ciebie aż tak uciążliwy to spróbuj załatwić wymianę dekodera za pomocą infolinii. Wówczas przyjedzie do ciebie kurier, przywiezie ci nowy dekoder i odbierze ten zepsuty.

Czemu żart? Płacę abonament i przez ostatnie dwa miesiące miałem wieczny problem z kanałami w CP. Co chwilę musiałem dzwonić na infolinię żeby zamiast ciemnego obrazu coś zaświeciło. 

 

Dzisiaj wymieniłem stary-nowy dekoder. Z początku znowu pojawiły się małe problemy, ale na razie świeci. Zobaczymy jak długo. 

 

PS. Ciekawi mnie co oni robią z zepsutym sprzętem? Jakoś utylizują? Gdzieś złomują? Naprawiają? Rozkręcają i wykorzystują jakieś ważniejsze części do ponownego użycia przy kolejnych nowych dekoderach? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...