Skocz do zawartości

Wymiany uszkodzonego dekodera Polsat Box


swojadroga
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A gdzie można znaleźć wzór takiego pełnomocnictwa? Bo na stronie Cyfrowego Polsatu jakoś nie widzę, a szukam już od jakiegoś czasu.

Potrzebuję pełnomocnictwo, aby zwrócić dekoder do APS po zakończeniu umowy (umowa na osobę z rodziny, która nie może osobiście oddać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo.

 

W APS poinformowano mnie, żebym sam sporządził taki dokument. A konsultant CP na infolinii poinformował mnie, że Cyfrowy Polsat nie posiada takich wzorów, a poza tym pełnomocnictwo nie będzie mi potrzebne przy zwrocie sprzętu (jako osobie trzeciej). Muszę jedynie posiadać numer PESEL osoby, na którą była podpisana umowa na zwracany sprzęt. Wolę jednak mieć na wszelki wypadek takie pełnomocnictwo. Dziękuję raz jeszcze.

 

Pozdrawiam.

 

Edit:

Czy na podstawie takiego pełnomocnictwa będę w stanie zawrzeć nową umowę (zamówienie online) na osobę, która mi tego pełnomocnictwa udzieliła? Czy przy podpisywaniu umowy osoba, z którą ta umowa zostaje zawarta musi się podpisać osobiście? Teoretycznie tekst tego dokumentu zezwala na taką czynność, lecz konsultant na infolinii poinformował mnie, że nie będzie to możliwe, więc jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zwrocie faktycznie nie potrzebujesz pełnomocnictwa. Zasugerowałem się wcześniejszym wpisem dotyczącym wymiany. Przy zwrocie osoba zwracająca na potwierdzeniu zwrotu nad podpisem dopisuje: "W imieniu abonenta". Osoba zwracająca musi znać PESEL abonenta.

Co do podpisywania umowy, to przy pełnomocnictwie podpisuje się pełnomocnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam wszystkich, chciałbym zapytać czy przysługuje mi bezpłatna wymiana dekodera hd7000 z powodu nie działającego dysku twardego? objawia się to głownie tym, że dekoder nagle przestał rozpoznawać dysk twardy i pojawia się ikonka o brak dysku. Chcąc sprawdzić czy to wina, źle osadzonego dysku, przy próbie jego wyjęcia ułamałem ten szary uchwyt. Moja obawa to czy nie zostanę posądzony o uszkodzenie dekodera z winy użytkownika.

 

ewentualnie jaki może być koszt naprawy?

 

Pozdrawiam

 

AKtualizacja:

odłączenie od prądu naprawiło usterkę "brakującego dysku" natomiast problem ułamanego szarego uchwytu na śrubce w wyniku nadgorliwości pozostał, w takim razie czy przy zwrocie urządzenia będzie to traktowane jako całkowite uszkodzenie sprzętu (700zl), uszkodzenie dysku (200zł) czy może uszkodzenie, które da się naprawić poprzez wymianę plastikowego elementu i koszt nie będzie taki kosmiczny? Dodam, że nie zależy mi na oszukiwaniu i kombinowaniu, chciałbym tylko wiedzieć z jakim kosztem naprawy będę musiał się zmierzyć.

 

Aktualizacja:

chodzi mi dokładnie o ten szary uchwyt do wyciągania dysku twardego, zdjęcie dostępne na stronie z testem dekodera.

http://cyfrowypolsatnews.pl/news.php?readmore=2307

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Koledzy takie pytanie.Czy można podczas JEDNEJ trwającej umowy wymieniać KILKA razy dekoder?.Miałem hd 5000 teraz 5500s nadal mam problemy.Czy można próbować dalej wymieniać na pozostałe z oferty czyli hd 6000 ,Pvr 7000 lub esi 88.Bo jak próbowałem ostatnio to nosem kręcili w APS sugerowali,że to jedynie przy zawieraniu nowej umowy itd.Wolałbym na razie pozostać przy starej obecnie trwającej umowie-tylko dekoder/y/ wymieniać,aż dojdę do dobrego dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder HD możesz wymienić bez konieczności podpisywania "lojalki" TYLKO na dekoder HD. Możesz wymieniać bezpłatnie niesprawny (elektrycznie) dekoder dowolną ilość razy. Możesz się spotkać z odmową wymiany jeśli w APS nie stwierdzą zgłaszanej usterki. Jeśli chcesz dekoder HD wymienić na PVR, to musisz podpisać lojalkę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,mam oczywiście dekoder HD !! 5500s .Problem w obecnym jest taki /pisałem w innym miejscu/,że mam za cichy głos poprzez Kino Domowe ok.o połowę niż w Hd 5000.W hd 5000 był obraz za brzydki na nowy moim tv 47".Więc dekodery teoretycznie są sprawne.U innych ludzi może chodziłyby dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy Wy też tak macie,czy tylko ja.Wiadomo wszyscy załatwiamy sobie nową umowę w DUK.Ja ma ciągle problem nie do przeskoczenia jak trzeba np.wymienić dekoder na inny nowy sprawny.CP w tedy nakazuje iść do najbliższego APS.Tam mi mówią:jak Pan sobie "załatwił"umowę przez telefon to niech Panu tam wymienią dekoder.A z CP kurierzy nie jeżdżą i nie wymieniają sprzętu.I co tu zrobić.Mam takie nerwy na nich.Czy też tak macie?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP w tedy nakazuje iść do najbliższego APS.Tam mi mówią:jak Pan sobie "załatwił"umowę przez telefon to niech Panu tam wymienią dekoder.

Robią to bezprawnie i złośliwie. Nie ma co się bić z koniem. Prościej będzie się przejść do innego APS.

Albo telefon do CP ze skargą na konkretny APS, i ich tam wyprostują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeżli można koledzy bo powoli zaczyna mnie to przerastać.Miałem 5000 teraz 5500 i nadal nie jestem zadowolony.Chciałbym jeszcze inny.Pozostały już tylko z nagrywaniem.Mam F Max HD + sportHD resztę wyłączyłem.Miałem 12/5 za 35 /mies.średnio.Wypowiedzenie już dotarło do CP.Jak załatwić najlepiej ESI 88 którego już niema oficjalnie /jedynie nieliczne aps-y/lub Hd7000 najlepiej bez zmiany umowy.Jeżeli zdecydowałbym się na hd 7000 to w duk do załatwienia ,ale kosztem ugrania dodatkowych kanałów-a nie chcę sobie zamykać negocjacji z kanałami dodatkowymi w dobrej cenie.Czy to jest wogóle do załatwienia?.Wiem,że sprawa jest MEGA zagmatwana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 5 tygodni później...

Witam,

Cay ktos z posiadaczy Pakietu Darmowy HD probowal z powodzeniem wymienic dekoder w APS na inny?

Moj zawiesza sie po podlaczeniu dysku DTU 320 i przy probie nagrywania. Serwis w Warszawie nie znalaz usterki w dysku i zasugerowal wymiane dekodera.

Dekoder wlasnosciowy jest po gwarancji ale z pakietem Darmowy HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowalem, z powodzeniem na tydzien. Resetowalem dekoder - dzialal tydzien bez zawiechy, wymienilem kabel - 2/3 tygodnie. Znowu nowy kabel - kolejny tydzien. Oddalem dysk do serwisu - dzialal 2 miesiace. Teraz zawiesza sie jak mu sie znudzi. Juz mam dosc. Feedback z serwisu: rekomenduja wymiane dekodera. Czy wymienia mi dekoder na inny model? Mam mini hd 2000. Ktory jest jednym z lepszych. Przepraszam ale nigdzie nie moge znalesc opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...