Skocz do zawartości

Opticum X80


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czesc,

czy ktośmugłby napisać jak używać X80 zeby odbirał kanały z cyfry+? jestem zielony w tym temacie,

 

dzieki

 

ok, juz cos mam.

[nie wklejać linków do stron z pirackim oprogramowaniem!]

tu jest sw mcas, 1.0.54. i podobno cyfra dziala.

jeszcze nie probowalem, powod blachy, brak kabelka rs232, jak przetestuje dam znac.

 

jezeli ktos ma mozliwosc przetestowac, prosze o info czy warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten tuner w TNK SD i niestety ale on ma wbudowany czytnik kart CONAX. Więc raczej nie pójdzie. Niestety :/

 

EDIT: soft pójdzie bez problemu, ale cyfry może nie odebrać. Jakbym miał go sprawnego to zobaczyłbym.

 

EDIT: I jest jakis sposób żeby odblokować ten tuner? Wgrałem złe oprogramowanie (do PVR) i wogóle teraz się nie chce włączyć. Czy wymiana flesza lub J-Tag pomogą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj kolego, co cie podkusilo zeby wgrac software od innego odbiornika?

z tego co znalazlem to X80 jest na innym procesorze, 3329E a X80 i X80HDMI to 3329C

 

teraz to lipa, nie wiem jak ci pomoc, jezeli rs232 nie ruszy to prawdopodobnie potrzebny jtag lub programator flash.

 

ja wgralem sw jaki nalezy x80 mcas i juz ogladam cyfre, potwirdzam, software dziala, patrzcie tylko co ladujecie zeby nie bylo problemu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem X80 PVR i się niestety zawiodłem. Niby wszystko działa, kanały Cyfry świecą ładnie, nie ma zawiech... Ale... Zasilacz w dekoderze piszczy gdy jest w standby. Pisk ustępuje, gdy tuner jest włączony.

Druga sprawa: dekoder, mimo że jest "PVR" nie nadaje się do nagrywania ponieważ na porcie USB jest tylko 350mA. Dysk Seagate 2,5 potrzebuje 487mA. Także trzeba kombinować albo z aktywnym hubem, albo dużym pendrivem/dyskiem SSD.

Trzecia uwaga: Klawisze na pilocie są trochę za małe i zbyt twarde.