Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zawsze można znaleźć taką podstawę. Karol a kojarzysz coś takiego jak "autopromocja"? Przez lata można było emitować zajawy, a jednak KRRIT zajęła się tym i stąd mamy pewne ograniczenia - sygnalizowanie bloków, napisy końcowe po zapowiedziach. Komu to przeszkadzało? Szczególnie w radiu "to była autopromocja" po zapowiedzi jednej audycji brzmi bardzo słabo.

 

Tak samo może być z tym dźwiękiem. To jest pewna ingerencja. Jednych irytuje, inni to olewają, a kolejni (starsi) nawet nie słyszą. Spytajcie dziadków, czy im coś piszczy na TVN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam niektóre ostatnie posty, że aż mały "banan" pojawił się na twarzy :D

Jeśli według was ten dźwięk przy pojawianiu się logotypu piszczy to chyba macie uszkodzone głośniki w telewizorach. To po pierwsze.

Po drugie, dźwięk nie jest nachalny, stonowany, nie przeszkadza w oglądaniu, a ma jedynie za zadanie zwrócić uwagę na to, co nadawca chce przekazać widzowi.

 

Naprawdę tak bardzo komuś to przeszkadza :?: Moim zdaniem to bardzo fajny trend.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wierzę, że ktoś akceptuje takie praktyki. To może wróćmy do zasłaniania 1/2 ekranu autopromocją co 5 minut, przecież to taki "bardzo fajny trend", który "ma jedynie za zadanie zwrócić uwagę na to, co nadawca chce przekazać widzowi".

 

Oglądam film, po reklamach jest cicha, klimatyczna muzyka a tu nagle PIERDUT z głośnika, bo nadawca musi poinformować, że skończyły się reklamy. Jakby ktoś przypadkiem zasnął i nie zauważył. I cały klimat poszedł w cholerę.

 

Ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym Ty w ogóle mówisz? Logo pojawia się praktycznie w pierwszej sekundzie po zakończeniu bloku autopromocji/reklamowego, a dźwięk który mu towarzyszy pochodzi właśnie z oprawy, którą się właśnie zobaczyło. Ewentualną klimatyczną muzykę (chociaż nie wiem o czym piszesz) usłyszysz ewentualnie po tym. Poza tym ile ten dźwięk trwa - pół sekundy? I jest raczej cichszy od emitowanego materiału, więc już nie opowiadaj bzdur.

 

Zasłanianie ekranu jest już czymś innym, bo czasem naprawdę zasłania emitowany materiał i myślę, że jest to równie uciążliwe, co mało transparentne logo nadawcy. Tylko ja nie widzę tutaj możliwości porównania z... "piknięciem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to mało jest przerywników (reklamy, nielegalne autopromocje) i przeszkadzaczy (logo, oznaczenie wiekowe), że muszą wpychać kolejne? Jeżeli człowiek zasiada przed telewizorem to chce obejrzeć i wysłuchać film, a nie jakieś dziadowskie dingdongi. Nie wiem skąd się biorą ludzie, którzy na siłę próbują bronić tę stację. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd się biorą ludzie, którzy na siłę próbują bronić tę stację. :lol2:

Bo założenie jest proste - TVN musi się z czegoś utrzymać. Lokowanie produktu, reklama i autopromocja. W końcu reklama dźwignią handlu. Tak to się wszystko kręci. Jak chcecie filmy bez śmieci na ekranie, idźcie do kina, chociaż i tam są reklamy przed filmem - wcale nie krótsze niż w telewizji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A łamie? Piknięcia skrzywiają psychikę dzieci? A może trzeba to odczytywać jako nielegalne lokowanie produktu czy autopromocję? ;> Tele 5 też emituje belki "Za chwilę" albo promuje seriale zwykłym, mało rzucającym się w oczy napisem w lewym dolnym rogu ekranu i jakoś nikt nie płacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest raczej autopromocja jeśli już, więc kosztem reklam się to nie odbywa. Poza tym mamy już chyba tyle "Programatorów" w ramówce, że ciężko będzie ich przyłapać na wyimaginowanym przez niektórych łamaniu prawa. Dla porównania niemiecki RTL też "oszukuje" i nie robi się z tego tytułu problemów - przykładowo w bloku reklamowym pierwszy spot emitowany jest razem z belką promującą film i jeśli się nie mylę przed tym nie ma nawet jingla otwarcia bloku, tak więc widzowie mają niezły suprise. Wczuwający się w film jak @Atoman powinni spaść z fotela w takiej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AtomMan: największy fan dubbingu na forum wypowiada się o psuciu klimatu filmów? Dobre sobie :D.

W sumie masz rację - filmowi z lektorem i tak już mało co zaszkodzi, ale TVN od czasu do czasu emituje też m.in. starsze polskie komedie.

nie rób z darmowego kanału kinoplexu

Kanał emitujący reklamy, tym bardziej w przerwie programu, nie jest w żadnym wypadku "darmowy".

Bo założenie jest proste - TVN musi się z czegoś utrzymać. Lokowanie produktu, reklama i autopromocja. W końcu reklama dźwignią handlu. Tak to się wszystko kręci. Jak chcecie filmy bez śmieci na ekranie, idźcie do kina, chociaż i tam są reklamy przed filmem - wcale nie krótsze niż w telewizji.

Ale co to ma wspólnego z omawianym problemem? Bez tego dźwięku stacja będzie w magiczny sposób wykazywać straty?

Wczuwający się w film jak @Atoman powinni spaść z fotela w takiej chwili.

Tak, wiem, że większość ludzi w tym kraju telewizji nie ogląda, tylko słucha, jedząc kolację, rozmawiając przez telefon i rozwiązując krzyżówkę jednocześnie. Tylko nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie pytał o opinię ludzi, którym wszystko zwisa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci którym nie podoba się to logo TVN niech rzucą okiem na Pro7. Tam logo pojawia się w połowie ekranu, powisi chwilę i leci do prawego górnego rogu. Chyba też z delikatnym efektem dźwiękowym :)

A propos autopromocji. Od dawna mnie to dziwiło a teraz zobaczyłem na Pro7. Dlaczego TVN, Polsat i TVP nie promują na głównych antenach innych swoich kanałów. Na Pro7 właśnie leciała plansza, zapowiedź tego co będzie o 20:15 na Pro7, Sat1, Kabel1 i jeszcze 2 kanałach. TVP już dawno powinna promować w ten sposób swoje kanały tematyczne np. po Wiadomościach. TVN i Polsat podobnie w porze nadawania swoich hitów. Chyba że się boją że główne kanały stracą przez to widzów? Tyle że i tak tracą i będą traciły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci którym nie podoba się to logo TVN niech rzucą okiem na Pro7. Tam logo pojawia się w połowie ekranu, powisi chwilę i leci do prawego górnego rogu. Chyba też z delikatnym efektem dźwiękowym :)

A propos autopromocji. Od dawna mnie to dziwiło a teraz zobaczyłem na Pro7. Dlaczego TVN, Polsat i TVP nie promują na głównych antenach innych swoich kanałów.

Typowa autopromocja może to i nie jest, ale TVN na swojej antenie reklamuje głównie TTV i wybrane pozycje, głównie mecze emitowane w TVN Turbo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...