metiu20 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Na pewno odpiszą że robią wszystko co w ich mocy i próbują rozwiązać problem i proszą o cierpliwość. O ile wogóle Ci odpiszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Tak tylko że oni nic nie robią w tej sprawie kompletnie NIC bo jak by coś robili to DSB 717 miał by już nowy i na pewno lepszy soft od badziewnego 122p a kto wie może lepszy od 120p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
southpark Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Oto odpowiedź pana konsultanta z CP: "Witam Zalecam przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera." Po tym mailu zastanawiam się po co w ogóle ci konsultanci tam siedzą. Tak więc jeśli macie problem z włączeniem dekodera to przywróćcie ustawienia fabryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metiu20 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 To naprawdę gościu wyczerpał temat w tym emailu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Oto odpowiedź pana konsultanta z CP: "Witam Zalecam przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera." Po tym mailu zastanawiam się po co w ogóle ci konsultanci tam siedzą. Tak więc jeśli macie problem z włączeniem dekodera to przywróćcie ustawienia fabryczne Tak przywrócić ustawienia fabryczne nie miał co napisać chyba w tym emailu to napisał co chciał wydaje mi się że problem tkwi głębiej w dekoderze, a oni tak mówią bo pewnie mają masę takich zgłoszeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metiu20 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Mają pewnie jeden gotowy email i wysyłają go pewnie gdy ktoś ma problemy z dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
southpark Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Treść mojego drugiego maila: "Proszę Pana, ta operacja nie przynosi oczekiwanego rezultatu więc zmienię treść pytania. Czy Cyfrowy Polsat zamierza przesłać do tego typu dekoderów jakieś nowe lub poprawione oprogramowanie?" Odpowiedź pana z iCOK-u: "Zalecam udać się z dekoderem do Dystrybutora Cyfrowego Polsatu. Jeżeli dekoder jest uszkodzony, zostanie odesłany do serwisu. Informacje dotyczące ewentualnych aktualizacji są przekazywane na bieżąco." No pan konsultant tym razem się rozpisał i to w jakim tempie odpowiedział A pro po aktualizacji to CP sam aktualizuje soft i bynajmniej ja żadnej informacji nie dostałem, że po zmianach na liście kanałów dostanę także jakąś poprawkę do dekodera dzięki której dekoder nie będzie chciał się włączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajkuba Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Też wysłałem im wiadomość. Ciekawe co odpiszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Tak najpierw piszą co im ślina na język przyniesie a jak się ich przyciśnie to każą odsyłać dekoder do serwisu z kontś to znam a co później odsyłają ci z powrotem dekoder niby że naprawiony a on dalej szwankuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Też wysłałem im wiadomość. Ciekawe co odpiszą wydaje mi się że odpiszą to samo co każdemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystras Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam serdecznie, ja tylko chcialbym potwierdzic, ze u mnie rowniez po zaladowaniu nowej listy kanalow ([beep]nie rozstrzelonej chcialbym dodac) dekoder nie daje sie wlaczyc po okresie czuwania. A dzis nowy objaw - wlaczyl sie ale byl TYLKO dzwiek.. pomoglo wylaczenie zasilania na chwile. Niech CP kij strzeli za ten nowy soft..to ja juz poprosze stary.. Na starym ZADNYCH probemow (jakies 8 miesiecy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajkuba Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 U mnie natomiast zdarzało się, że foni nie było ale obraz był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Ja mam ten sam objaw, że po dłuższym okresie czuwania nie da się dekodera włączyć choć dioda mruga. Wcześniej nie było takich problemów. Irytuje mnie to co jakiś czas wyłączanie wtyczki z kontaktu . Ciekawe czy ten problem dotyczy tylko tych abonentów mających ten model Echostara czy starszych modeli również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 No i u mnie wystepuje ten problem Mam 2 Echostary w domu (jeden moj, drugi rodzicow) i na kazdym to samo jakos tak od piatku czy czwartku. Nie da sie wlaczyc pilotem. Trzeba wyciagnac wtyczke z kontaktu i wlozyc od nowa. Zdecydowanie wina softu. Ale CP to tragedia. W BOK-u powiedzieli zebym udal sie na gwarancje. Tlumacze im, ze mnostwo osob ma problemy od kilku dni. A Pani mi na to: Prosze udac sie do PunktuSprzedazy - juz Panu mowilam. Olewaja ludzi cieplym moczem. W C+ nigdy mi sie cos takiego nie zdazylo. Mialem problem z dekoderem to kilka razy do mnie dzwonili i probowali rozwiazac problem az w koncu rozwiazali. Zenada z tym CP straszna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 @ clayman to miałeś szczęście bo moich rodziców w Telefonicznym BOKu Cyfry+ spławiono. Kazano im udać się do dystrybutora z dekoderem. Także w każdym biurze za kompetentni i mniej kompetentni konsulatanci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neron200 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 oficjalne info Polsatu: Problemy z aktywacją Dekoderów Echostar Szanowni Państwo, Pojawiające się problemy z aktywacją Dekoderów Echostar po zmianie kanałów w tablicy NIT, która nastąpiła z czwartku 21.08.2008r. na piątek 22.08.2008r. nie jest usterką techniczną, dlatego też prosimy o nie zgłaszanie Dekoderów, w których wystąpiły powyższe problemy do Serwisu Profan. Problemy dotyczą jedynie Echostarów 717 serii A. Nad usunięciem usterki , której przyczyną jest prawdopodobnie błąd w oprogramowaniu NIT trwają intensywne prace, dlatego prosimy o cierpliwość zarówno Państwa jak i Klientów. Do chwili odnalezienia prawdziwych przyczyn problemu tymczasowym środkiem zaradczym może być jedynie pełen reset dekodera i ponowne wgranie całej listy kanałów. Nie należy jednak przechodzić później do pozycji Standby, ponieważ wówczas usterka pojawia się ponownie. Przepraszamy za zaistniałe problemy. Dział Sprzedaży Cyfrowy Polsat S.A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Ja mam takie same problemy z tym dekoderem jak wszyscy........jakiś miesiąć temu tak samo działo się z dekoderem SAMSUNG DSB 305G i jakoś samo wróciło do normy....Zauważyłem że po zmianie listy kanałów po przywróceniu ustawień fabrycznych na obu dekoderach (ECHOSTAR DSB 717 i SAMSUNG DSB 305G) są różne listy kanałów .Ostatnim kanałem w E-717 JEST 256 tele padre pio... Natomiast w S-305G ostatnim kanałem jest 333. Test-EPG....Kanały testowe polsatu w E-717 mam od numeru 201 a w S-305G OD 261.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysq90 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 neron200 Kiedy dostałeś to info ??? Bo ja przed chwilą dzwoniłem na infolinię Polsatu i dowiedziałem się ,że problem nie tkwi w oprogramowaniu tylko coś jest z moim dekoderem i żadne skargi ze strony posiadaczy Echostarów 717 A nie były zgłaszane, a jeszcze jedno poproszono mnie, abym sie udał z dekoderem do serwisu. Paranoja z tym CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neron200 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Mój kolega pracuje w punkcie sprzedaży i dostał on takie info od działu sprzedaży na skrzynke emailową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Potwierdzam info nerona... 717A ma taki problem. Nie martwic sie wszystko wróci do normy... Przez okres kilku dnie nie przełączać na "stand by"... Wszystko jest robione w dobrej wierze poszerzenia oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 .......... Przez okres kilku dnie nie przełączać na "stand by"... To niby jak mam wyłanczać dekoder??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Nie przełączać na "stand by" albo gniazdko... niabwem wszystko wróci do normy... miejmy nadziej bo sam oszaleje przez to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysq90 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 No to czekamy na ruch ze strony Polsatu, miejmy nadzieję, że nie maja nas w [beep]ie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheol Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam Was Mam ten sam problem dokładne od czasu, gdy pozmieniali ustawienia kanałów. Problemy z właczaniem dekodera Echostar DSB 717, dekoder czasem sie sam resetuje i włacza od nowa, pilot przestaje reagować itd, ale czytając powyższe posty dowiedziałem sie w czym tkwi problem. Chciałem zapytać o coś innego, mianowicie, przed tym miałem ostatni kanał na 1073(z dużymi przerwami), obecnie jest chyba 500coś. Wiadomo, ze nikt tamtego nie ogląda bo są albo jakies arabskie sex-telefony albo idiotyczne arabskie kanały, ale w sród nich było 6 dobrych kanałów muzycznych jak AirBox, RuTV i inne i niestety, ale one się straciły. Czy wiecie coś na temat przywrócenia tamtych kanałów przez CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Musisz przesukac całego Hotbirda( menu-konfiguracja-instalacja programów- wybierz opcję "wszystkie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.