Piotr G. Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Kultowa brytyjska wersja Discovery Channel chce się wyróżniać na tle innych regionalnych wersji Discovery (jak to zwykle bywa z wieloma kanałami w Wielkiej Brytanii)i wprowadziła kolejną modyfikację w oprawie i w logotypie. Po ostatnim wprowadzeniu nowej oprawy graficznej i nowego logo do europejskich wersji Discovery, wersja kanału dla brytyjskiej widowni była już o krok do przodu w porównaniu np. z Discovery Polska, bo usunęła w wyświetlanym logotypie napis "Channel". Teraz stacja jest o kolejny krok do przodu (...), bo w spotach reklamowych przeważa znak "D" - już nawet nie ma napisu "Discovery", a logo na ekranie telewizyjnym od razu rzuca się widzom w oczy - rzuca dlatego, bo nie widzą trochę już znudzonego napisu "Discovery". Zresztą proszę popatrzeć niżej - odświeżony wizerunek Discovery UK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.