Skocz do zawartości
  • 0

Uniwersalny zestaw od odbioru TV satelitarnej


Sky Hunter
 Udostępnij

Pytanie

Witam!

 

Mam ochotę przerzucić się z telewizji kablowej na telewizję satelitarną ale jestem zielony w tym temacie bo nigdy z niej nie korzystałem. Po przeczytaniu wielu stron internetowych poświęconych temu zagadnieniu (w tym i tego forum) doszedłem do wniosku, że najlepiej byłoby gdybym zakupił zestaw uniwersalny, którym mógłbym odbierać dowolną wybraną polską platformę cyfrową oraz kanały FTA w zależności od tego, która z nich ma aktualnie lepszą ofertę programową i cenową. Zdaję sobie sprawę, że takie podejście jest droższe niż umowa promocyjna z jakąś platforma satelitarną ale postanowiłem je ponieść. W związku z tym moje oczekiwania to zestaw dostosowany od odbioru sygnału z satelitów Hotbird i Astra oraz dekoder HD niekoniecznie z opcją PVR i HDD ale posiadający sloty CI i CA. Mam wobec tego następujące pytania:

 

1. Aby móc odbierać sygnał z dwóch satelitów można zastosować konwerter hybrydowy lub metodę "na zeza". Która opcja jest lepsza?

 

2. Nie wiem czy opłaca mi się brać konwerter Twin w takiej sytuacji?

 

3. Czy antena 80 cm zapewni mi dobrą jakość odbioru z tych satelitów? Czy lepiej jest kupić antenę stalową czy aluminiową?

 

4. Jeśli chodzi o sam tuner satelitarny to chciałbym się dowiedzieć czy opcja 1xCI+1xCA jest dużo gorsza niż 2xCI+2XCA jeśli w tym samym czasie korzystałbym tylko z jednej płatnej telewizji (n, PC, C+ - jeszcze nie wybrałem konkretnej platformy)?

 

 

Z góry dziękuję za pomoc i czekam na odpowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Czytałeś? Nie wydaje mi się.

Na 3 pierwsze pytania odpowiedzi powinieneś znaleźć w ciągu kilku minut. Drobna podpowiedź: nie ma czegoś takiego jak "konwerter hybrydowy" więc nie wiem skąd takie określenie wytrzasnąłeś.