Skocz do zawartości

Zrobili mnie na szaro czy mam sklerozę?


TomPL
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ma przełomie wrześnie/października przedłużałem umowę na neo+tv-sat. Zamówienie złożyłem przez internet, na stronie www.tp.pl, bo tylko tam dokładali wtedy bonus w postaci 2 miesięcy bezpłatnego dostępu do pakietu M (umowę miałem i mam na pakiet podstawowy). W listopadzie, gdy skończyła się stara umowa a zaczęła nowa, tpsa mówi mi (głosem konsultantów), że nic takiego nie było! Patrzę w umowę, a tam tylko "oraz promocje oferowane przez tpsa w danym okresie" czyli żadnych konkretów. Nigdzie żadnych śladów tamtej promocji...

Pal licho ten pakiet, ale może ktoś z was to pamięta i pomoże mi zanim wpadnę w depresję z powodu mojej sklerozy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to "oraz promocje oferowane przez tpsa w danym okresie" odniosło się do dnia podpisania (lub wejścia w życie) aneksu, a nie zamówienia i na ten dzień "promocja" była inna?

Z resztą zadzwoń i trochę im po marudź, może uda się coś ugrać lub wyjaśnią o co chodzi.

 

OT: ostatnio robią cyrk z opcją "e-bezpieczeństwo" (czy jakoś tak) - po przedłużeniu umowy pojawia się to coś dodatkowo płatne (kilka zł.), dzwoniąc do nich w tej niejasnej sprawie, od razu przystępują do przeprosin i tłumaczą, że to błąd systemowy. ;) Z tego co czytam, dotyczy to wielu klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh koledzy.

 

1. W każym momencie można zadzwonić na infolinię :) 801 505 505 wew. 3 (numer bezpłatny podajemy tylko naszym użytkownikom zarejestrowanym na portalu http://www.OrangeTPsatinfo.eu) i poprosić Technika, aby załączył pakiet, który był oferowany poprzez system elektroniczny, oczywiście taki pakiet zostanie uruchomiony w ciagu 48H bez jakiegokolwiek problemu, wystarczy sie przypomnieć im :)

 

2. W każdej chwili można zrezygnować z Pakietu e-bezpieczeństwo standard, wystarczy zadzwonić na infolinię lub napisać w reklamacji, że takiego pakietu się nie zamawiało, pakiet zostanie zdjęty przy następnej fakturze :) Dodatkowe 3pln w kieszeni :)

 

W razie kolejnych pytań zapraszam na: http://www.orangetpsatinfo.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. W każym momencie można zadzwonić na infolinię :) 801 505 505 wew. 3 (numer bezpłatny podajemy tylko naszym użytkownikom zarejestrowanym na portalu http://www.OrangeTPsatinfo.eu) i poprosić Technika, aby załączył pakiet, który był oferowany poprzez system elektroniczny, oczywiście taki pakiet zostanie uruchomiony w ciagu 48H bez jakiegokolwiek problemu, wystarczy sie przypomnieć im :)

No bardzo pięknie. To posłuchaj mojej historii:

 

W moim przypadku to były 4 telefony na ww. nunmer:

Telefon 1. Technik mówi: "Acha... a jaki to był pakiet? M? Dobrze, zaraz uruchamiam. Prosze ustawic dekoder na kanał tv4fun na 40 minut i będzie. Albo potem najpierw zrestartować i będzie aktywny."

 

Minęło 20 godzin, kanał tv4fun działaj 2x po godzinie, nic się nie zmieniło.

Tel. 2. Technik mówi: "Ojojoj! Widzę, że mój kolega źle skonfigurował, nie te kodowanie co trzeba... Już poprawiam. Będzie aktywne za minutę albo za 4 godziny, tego dokładnie nie wiem, bo system się aktualizuje co 4 godziny. Zrobione. Nie, nie trzeba na żadne tv4fun wchodzić.

 

Mineły 24 godziny - efektu żadnego.

Tel. 3. Technik (żeńskim głosem) mówi: "Ale u Pana w umowie nic nie ma o promocji pakietu to nikt nie mógł Panu nic podłączyć! Ale może Pan zamówić pakiet na 12 miesięcy i wycofać się po 2-ch - to może o taką promocję panu chodziło. Nie o taką? A kiedy to było? 30 września? A to ja nie pamiętam..."

 

Za parę godzin...

Tel. 4 Technik mówi: "Nie było i nie ma takiej promocji. Ale teraz potaniało - może Pan zmienić opcje z 1MB na 2MB i będzie taniej niż było. I jeszcze pakiety przy okazji. To jak? Zmienia Pan?"

 

To ja się zastanowię... :evil::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to pech, ale chrzanie te pakiety - i tak nie mam za bardzo czasu na oglądanie TV...

Za to po podpisaniu aneksu na przejście z 1MB na szybkość 2MB mam już tę prędkość, mimo że na umowie dopiero od 1 stycznia! No i weź tu zrozum tpsa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 6 miesięcy temu...

Wedlug mnie w tp wiekszosc osob nie ma pojęcia co tam robi. Przyklad moj(brałem dla dziewczyny pakiet funpack hd)

Po 1 internet 6 mb/s mial byc odrazu w ten sam dzien, tak babka mowila gdy podpisywalem umowe

Po 2 telewizja miala byc, a brak jakis kanalow w ciagu 24 godzin sie zaktualizuje---> półtorej tygodnia nadal brak wielu kanałów

Po 3 telefon do trzech dni mogla wystapic koniecznosc zastapienia nr w celu przełaczenia aktualnego klienta na internetowy --->mija półtorej tygodnia bez telefonu

Dzwoniac na infolinie po raz 1, mowili do jutra bedzie wszystko dzialac, na drugi dzien brak postepów ponownie dzwonie powiedzial ze do 10 dni bedzie internet(chodz w umowie tego nie ma), i tak w dzien w dzien sie dzwoni i co inna osoba to inna odpowiedz. Ja juz sie ich pytałem czy tam ktoś normalny pracuje,a nie [beep] bo nie dosc ze musze placic za infolinie to nic z tego nie mam. Ostatni konsultant powiedzial ze dnia 18nastego grudnia bedzie wszystko uruchomione, z neta 1 mb/s przelacza na 6 mb/s telefon bedzie chodzic i tv bedzie miala wszystkie kanaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 1 internet faktycznie zacznie ci działać z datą na umowie bo miałeś 1mb wcześniej. A jeśli zostałeś poinformowany, że na 100% od jutra to to jest oszustwo. Może powiedziano, że jest taka możliwość bo często tp włącza wcześniej niż powinna z zapisów umowy. Nowe samo neo podłączane jest z reguły 1-3 dni ale tylko i wyłącznie jeśli nie ma żadnych komplikacji czyli w jakiś 80% przypadków.

Po 2 Telewizja a właściwie pakiety tv przypisywane są kli również po pewnym czasie a nie od razu i rzadko się zdarza, że tp się wyrabia w 24h od zamówienia. Wynika to z systemu jakim się posługuje tp. Z reguły trwa to ok 2-5 dni od zamówienia nowej usługi. W przypadku przedłużeń od daty rozpoczęcia przedłużenia choć zdarza się, że tp włącza kilka dni wcześniej usługę dla kli.

Po 3 Tp ma ogromne problemy z telefonią internetową. Standardem przełączenie numeru trwa 3 tygodnie. Są kli którym podczas przełączenia nie działa telefon ok dwóch tygodni. Z reguły przełączenie telefony trwa 2-7 dni. w czasie których tel nie działa.

Po 4 Wszystkie promocje są zawsze w jakimś regulaminie na stronie tp. Pod daną promocją na stronie są zawsze donośniki do dokumentów. Tam trzeba patrzeć. A jeśli chodzi o promocje z początku tematu to coś takiego było. Trzeba się zawsze upominać w tp o takie rzeczy zgłaszając to jako (słowo kluczowe) reklamację do wykonania usługi.

Jeśli chodzi o sprawy z umowami nr 22 19393 - darmowy nr z tel tp.

Jeśli chodzi o sprawy z brakiem kanałów to na stary darmowy nr. z Orange i telefonów tp czyli 800 102 102

 

Wiem co mówię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, wedlug umowy internet powinien byc automatycznie przelaczony na 6 mb, z dniem zawartym. Powiedzieli ze 18 bedzie wszystko dzialac, wybil 18 nie dziala, zadzwonilem i nagle pan powiedzial ze w ciagu 48 godz bedzie uruchomione"lol" telewizja do dzis ledwo co chodzi, sygnal jest poprawny a wiekszosci kanalownie ma. Co do telefonu to jakos tam chodzi:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...