Gość Vsat Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Masz własnościowy, to możesz sam go przerobić pod inny soft ale to nieopłacalne przy tym modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi Opublikowano 30 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2019 (edytowane) Witam.Mam następujący problem z tym dekoderem.Podczas załączenia obraz wskoczy na chwilę i znów się wyłączy i tak kilkakrotnie aż zaskoczy.Tak się dzieje przy każdym starcie. Edytowane 30 Marca 2019 przez zibi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2019 Zrób twardy reset. Nie pomoże, to wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi Opublikowano 30 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2019 Proszę o instrukcję jak ten twardy reset zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2019 Cytuję Sat Kurier "należy dekoder odłączyć z prądu, wcisnąć na obudowie P+ i P- (lewy i środkowy przycisk), a następnie trzymając przyciski podłączyć zasilanie. Przyciski należy przytrzymać do czasu, aż na wyświetlaczu pojawi się „8888". Dekoder zacznie pobierać aktualizację sygnalizując to mruganiem cyfr na wyświetlaczu. Aktualizacja trwa ok. 20 minut. Nie należy w tym czasie odłączać dekodera, ale cierpliwie POCZEKAĆ na zakończenie procesu." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Dzięki za pomoc wszystko dzała ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 To nie jest reset tylko wymuszanie pobierania aktualnego oprogramowania. Reset robisz w ustawieniach wybierając ustawienia fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 To jest reset. Przy wymuszeniu też się resetuje i to lepiej niż ustawienia fabryczne. Tylko na instrukcji polegasz? Są też inne resety nie zapisane w instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Reset a wymuszenie pobrania oprogramowania to jednak jest różnica co by nie mówić. Liczy się fakt, że pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Wiem, że jest różnica, ale jak pisałem. Dekoder też się resetuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) 4 godziny temu, ircios napisał: To jest reset. Przy wymuszeniu też się resetuje i to lepiej niż ustawienia fabryczne. Tylko na instrukcji polegasz? Są też inne resety nie zapisane w instrukcji. Polegam na własnym doświadczeniu. Dam Ci radę a Ty z niej skorzystaj lub nie, zrób mały test. Ustaw listę kanałów ulubionych, zrób Twój reset i sprawdź czy tą listę usunął. Jak lista zostaje to napisz ci ten Twój reset zrobił oprócz wczytania aktualnego oprogramowania. Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 30.03.2019 o 15:58, zibi napisał: Witam.Mam następujący problem z tym dekoderem.Podczas załączenia obraz wskoczy na chwilę i znów się wyłączy i tak kilkakrotnie aż zaskoczy.Tak się dzieje przy każdym starcie. @roberttosat Przeczytaj dokładnie na czym problem polegał. Nie chodziło o listę. Mniejsza z tym. Po wykonaniu tych czynności dekoder zresetował się i pobrał oprogramowanie. Pomogło i tyle w temacie. Z 2,3 postów dzięki Tobie zaraz będzie cała strona. Tak jest zawsze. Pomogło @zibi? Pomogło. A więc koniec tematu. Chcesz coś udowodnić to pisz na priv. Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) . Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Znacie jakieś lekarstwo: Dekoder codziennie wyłącza się o tej samej godzinie z dokładnością do minuty. Ustawienia fabryczne z poziomu menu pomogły na 1 dzień, dekoder na własność, więc wymiana nie wchodzi w rachubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberthinho Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 U mnie włączona opcja szybki start pomogła. Reklamacje zlane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 (edytowane) Była jakaś aktualizacja tego [...]? Pytam, bo po wejściu w VOD, dekoder restartuje. Miesiąc temu przed moim wyjazdem wszystko działało. Wymieniłem dziś na "nowy" i to samo. Zanim napiszę reklamację na ich soft to muszę mieć inne podobne przypadki. Jeszcze router podmienię, choć to pewnie i tak nie ma nic wspólnego z tym problemem. Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez Barti Nie obrażamy na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skomor Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 (edytowane) Dzisiaj zauważyłem to samo. Albo się restartuje albo łapie zwiechę przy ładowaniu. Robiłem nawet ustawienia fabryczne, ale to nic nie dało... Aktualizacji softu chyba nie było. Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafkop Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Potwierdzam - albo restart, albo wiesza się w momencie wczytywania ikonek filmów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lg601 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Mają awarięKażde sprawdzenie wiesza dekoder To trwa już od piątku u mnie od soboty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 I dostałem od nich odpowiedź, że występują problemy z nc+go tv. Na tą chwilę działa już bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
texan Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 W dniu 1.04.2019 o 20:56, maks27 napisał: Znacie jakieś lekarstwo: Dekoder codziennie wyłącza się o tej samej godzinie z dokładnością do minuty. Ustawienia fabryczne z poziomu menu pomogły na 1 dzień, dekoder na własność, więc wymiana nie wchodzi w rachubę. O której godzinie Ci się wyłącza? Mam to samo i u mnie jest to 17:28 Nic nie pomaga. Ani w opcjach nie widzę, gdzie można przestawić godzinę wyłączania, ani resety nie pomagają (przywrócenie do ustawień fabrycznych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 @texan to jest godzina 19:20 i wszystko było sprawdzone z resetem do ustawień fabrycznych włącznie. Nawet zmiana formatu ekranu co było do przewidzenia że nie ma wpływu, nawet inny egzemplarz (ten sam model)l podłączony w jego miejsce działa prawidłowo co wyklucza ustawienie anteny, jeśli by miało być powodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberthinho Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Jak już wspominałem: USTAWIENIA -> USTAWIENIA DEKODERA -> INNE USTAWIENIA -> SZYBKI START Nie pamiętam, czy zaskoczy od 1 "doby" czy 2, ale może wystarczy wyłączyć na chwilę zasilanie po aktywacji szybkiego startu. Ten tryb pozwala dekoderowi zapisywać potrzebne ustawienia. Dział techniczny mi to potwierdził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Niezależnie czy "szybki start" włączony czy nie dekoder zachowuje się tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skomor Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) U mnie w DSI87 wyłącza się o godzinie 02:04 w nocy, a wyciągnięty z szafy w celu sprawdzenia DSI83 około godziny 02:25. Ewentualne nagrywanie programów na dysk w tych godzinach czy nawet zwykłe oglądanie kończy się wyłączeniem i przerwaniem nagrywania. Totalny bezsens. Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez Skomor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.