Skocz do zawartości

BOX+ (Sagemcom DSI83/DSI87)


frantic85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam 83 i to co się stało po ostatniej aktualizacji to jest jakiś skandal. Przełączam kanał i pojawia się na 6 sekund czarny ekran i dopiero po tym czasie pojawia się obraz. Przeszkadza mi to tym bardziej, że lubię sobie poskakać po programach. Przed aktualizacją byłem zadowolony z tego dekodera.

Jeżeli nie naprawią tego w ciągu kilku dni to skoro mówicie, że 87 chodzi normalnie zażądam wymiany dekodera. Tak być nie może, tym bardziej, że nie korzystam z żadnych serwisów i dekoder jest mi potrzebny tylko da oglądania tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 83. Tez zauwazylem opoznienia przy przelaczaniu kanalow po ostatniej aktualizacji. Co wiecej, jeden film (na ktorym mi baaardzo zalezalo) byl ustawiony na nagrywanie, dekoder nie byl zawieszony czy cos, byl napis REC, po filmie przestal nagrywac... Filmu NIE MA. Jakis pewnie blad przy zapisie i film nie istnieje na twardym dysku. Takie cos, rowniez przed aktualizacja nie mialo miejsca....

 

Mam nadzieje, ze zaraz bedzie kolejna aktualizacja poprawiajaca te problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten dekoder od trzech miesięcy i do tej pory nie było żadnego poważnego problemu.

W piątek pojawił się komunikat o aktualizacji - po jej przeprowadzeniu zaczęły się problmy.

Tuner wyraźnie spowolnił przy zmianie kanału ( poprzedzony czarnym ekranem)

Bardziej mnie martwi, że przestał nagrywać wybrane z listy EPG pozycje na pendraiva (ręcznie chodzi)

Na dodatek dwa razy mi się sagem zawiesił - czego wcześniej nie było :?

 

Pozostaje mieć nadzieję, że cyfra szybko poprawi błedy, bo jak nie to :evil::evil::evil:

 

Na koniec przestroga.

Jeżeli ma ktoś Sagema DSI 83, to lepiej nie aktualizować tunera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi dekoder w ogóle nie chce się włączyć, wczoraj włączał się 10 minut, dzisiaj 45, wyjęcie karty i rozłączenie wszystkiego dało efekt dopiero za drugim razem. Babka na infolinii od razu powiedziała, żebym oddał do serwisu bo po aktualizacji uległ uszkodzeniu, ale zobaczę jeszcze, jeśli jeszcze raz się tak zrobi to go oddam w [beep]u!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do Cyfry opisując problemy z tunerem i dostałem taką odpowiedź

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że CYFRA+ nie odnotowała opisywanej przez Pana usterki.

Niedogodności mogą być związane z przepełnieniem pamięci podręcznej terminalu.

Proszę o zrestartowanie terminalu Sagemcom DSI-83 (...)

Jeśli powyższe rozwiązanie nie przyniesie oczekiwanego rezultatu, proszę o kontakt z działem technicznym (...)

 

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niecałą godzinę temu wyłączyłem dekoder po skończeniu oglądania programu,teraz gdy włączyłem wyświetla się informacja o źle włożonej karcie lub o jej uszkodzeniu.Resetowałem kilka razy,zawsze w takich sytuacjach to pomagało ale nie tym razem.Nie wiem co zrobić.Już jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze co oznacza "reset terminalu Sagemcom DSI83" ? jak to zrobić?

Według cyfry :

- wchodzimy do menu dekodera,
- wybieramy opcję USTAWIENIA,
- następnie INFORMACJE,
- i USTAWIENIA FABRYCZNE.
Do zakończenia procedury niezbędne będzie wprowadzenie ustawionego kodu PIN lub standardowej wartości 0000.
Po zatwierdzeniu urządzenie automatycznie wyłączy się a po ponownym uruchomieniu automatycznie wyświetlona zostanie plansza PIERWSZA INSTALACJA z informacjami o numerze zainstalowanej karcie abonenckiej, częstotliwości podstawowej i parametrach sygnału. 
W celu rozpoczęcia wyszukiwania, proszę nacisnąć klawisz OK.
Po zakończeniu procesu proszę sprawdzić płynność działania i realizacji nagrań z ww. programów.

 

Po drugie to trzeba im pisać o tym spowolnieniu przy przełączaniu kanałów, bo jak widać po powyższym liście, Cyfra+ nie wie, że taki problem istnieje.

Cofnij sie stronę, tam opisałem co się dzieje z tunerem po aktualizacji ( i to samo napisałem do cyfry)

 

Czy przywrócenie ustawień fabrycznych pomoże tunerowi :?:

Raczej nie - przynajmniej ja tak to widzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile ja się napisałem do cyfry maili i w kazdym było

 

"...Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że CYFRA+ nie odnotowała opisywanej przez Pana usterki....."

a później żeby ustawienia fabryczne i takie tam ble ble. Jak im opisywałem że to wszystko zrobiłem i żadnego rezultatu, no to pisali żeby iść

do punktu i wymienić dekoder :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, nie dogadam się z Tobą :D Pytałem o to co zrobiłeś, że wymienili Ci Sagemcoma na Pace'a HD PVR, czy musiałeś coś dopłacać itp. Napisałeś, że kazali Ci pójść do punktu i wymienić dekoder. Stąd moje zdziwienie, bo z tego co napisałeś wynika, że poszedłeś z Sagemcomem a wyszedłeś z Pace'em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można spokojnie wymienić jeden typ dekodera wynajmowanego na inny typ dekodera wynajmowanego, np. Sagemcom HD na pace PVR 500, natomiast zupełnie inną sprawą ile potem będzie sie płacić za dekoder miesiecznie :-)

 

Jeśli na kontrakcie został wprowadzony rabat to cena za nowy dekoder po wymianie może być niższa niż standardowa, a jesli nie ma wprowadzonego rabatu to standardowo 20 zł miesiecznie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie skumałem więc to było tak najpierw dwa razy wymieniałem na sagema, potem długo nic bo miałem kupę rzeczy ponagrywanych i mi było szkoda się tego pozbyć. W czasie wyjazdu wakacyjnego sagem się już całkiem spitolił i wykasował wszystkie nagrania z dysku to się wtedy wnerwiłem i było mi już wszystko jedno napisałem pare maili przed pójściem po kolejnego sagema ale oni w końcu odpisali mi :

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że CYFRA+ nie zarejestrowała opisanych przez Pana utrudnień w użytkowaniu dekodera SagemCom HD, jednakże je zbadamy.

 

Do tego czasu proponuje Panu zwrot dotychczas dzierżawionego terminalu i bezpłatne wynajęcie urządzenia PVR HD. W tym celu proszę udać się do przedstawiciela CYFRY+.

 

No to wykonałem ich zalecenie i od tego czasu "męczę" się z ich innym produktem. Ale na szczęście są to już teraz drobne sprawy. Całkowicie zawiesił mi się tylko raz i to w pierwszy dzień używania - myślałem że zawału dostanę, ale odpukać od tego czasu działa. Typowe usterki tego modelu są opisywane w innym wątku

Oczywiście na odpłatne użytkowanie w życiu by mnie nie namówili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...