Skocz do zawartości

TV2 - czasopismo Cyfrowego Polsatu


Dr.Hause
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście czuję się przez CP zlekceważony i oszukany.Tworzą coś,czego nie potrafią.Przykład TV2 jest na to dowodem,że tak naprawdę CP zatrudnia osoby niekompetentne,albo znajomych królika i efekt jest taki jaki widać.To co robi CP jest żałosne,a pan Libicki z aroganckim uśmiechem na swych kłamliwych ustach gra nam na nosie.Pan Libicki jest chyba dobrym przyjacielem pana Tuska,bo tak jak i on jest super dobry w propagandzie sukcesu.I nic poza tem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie tam zlekceważony, CP chce dostarczyc do ciebie czasopismo na czas, tylko że układ planet i częściowe zaćmienie słońca powodują chwilowe anomalia w realizacji projektów. Jak juz wejdziesz do specjalnego klubu CP to wtedy dostaniesz na bierząco program do domu, a dodatkowo w ramach rekompensaty to dostaniesz nawet numery ze stycznia i lutego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki, to daj potem znać, czy "N" nie kpi z klientów i czy ich przypadkiem nie lekceważy. wg mnie wszystkie platformy mozna wrzucić do jednego worka. Ja z polsatem juz jest od ho, ho ho lat i co kilka miesięcy podpisuje nowe przedłuzenie na promocyjnych warunkach. Oni sa zadowoleni ze mają klienta, ja jestem zadowolony bo oglądam więcej niż płacę i tak koło sie zamyka. Podobnie jest w C+ gdzie kanały HBO są włączane na miesiąc za symboliczne opłaty. ale ogólnie to życze ci szcześcia w ten n-ce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziękuję, coby nie zapeszyć ;)

Nie twierdzę że n-ka (czy jakakolwiek inna platforma) wyżej sobie ceni zadowolenie klienta niż własny biznes, bo wiadomo że tak nie jest. Też jestem już sporo czasu z CP (jakieś 10 lat) i od zawsze miałem z nimi jakieś problemy - a to nie włączyli jakiegoś pakietu (pani źle zaksięgowała wpłatę)..., a to przerywanie nadawania żeby przypomnieć klientowi że zbliża się termin opłaty i przy okazji postraszenie windykacją..., a to jakieś obiecanki bez żadnych konkretów... można by długo wyliczać... Bywały miesiące, kiedy na telefony do nich wydawałem 2x więcej niż płaciłem za tą ich telewizję. Na szczęście jakiś czas temu w miarę się uspokoiło i zdecydowałem się przedłużyć z nimi umowę. Niestety, po podpisaniu umowy znowu problemy, telefony, wyjaśnianie... Mam po prostu już serdecznie dość. Chcę móc spokojnie oglądać TV a nie ciągle borykać się z ICH problemami.

 

Trochę zeszliśmy z tematu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dostarczanie dwutygodnika od grudina to male niedociagniecie sadzac po wypowiedziach udzielanych w mejlach , zawsze moga przeciez wylaczyc sygnal i w odpowiedzi napisac ze wlacza jak ktos sie znajdzie w elitarnym klubie , takim jak od dwutygodnika , a czytajac wypowiedzi za duzo abonentow do takiego klubu sie nie dostalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...