Skocz do zawartości

Matti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Tak jak zapowiedziano, od dzisiaj Nick Jr. leci z polskimi reklamami... i ma oddzielną wersję kanału na Polskę (lub przynajmniej odbieramy inną wersję kanału niż pan-europejską). Ponadto w nowej wiązce kanału są pewne różnice względem pan-europejskiej wersji:

  • Od teraz w arabskiej, rumuńskiej, chorwackiej i serbskiej ścieżce audio na kanale w nc+ jest tylko cisza.
  • Pomimo, że seriale w rosyjskiej, angielskiej, węgierskiej ścieżce audio lecą poprawnie (jak dawniej), to niektóre zapowiedzi i identy są emitowane po polsku także an angielskiej ścieżce, zaś na rosyjskiej i węgierskiej te same zapowiedzi i identy są po... holendersku.
  • "Pasek" tyłówkowy zawiera mniej informacji niż poprzednio - w pasku są tylko nazwa serialu i zwrot "All Rights Reserved".
  • Od czasu do czasu między jednym serialem a drugim jest tylko bumper objaśniający czego dany serial naucza dzieci, który zwykle leci tuż przed danym serialem po zapowiedziach.
  • Są też pewne zmiany w ramówce - dziś zamiast "Maxa i Ruby" o 09:15 poleciała kreskówka "Małe królestwa Bena i Holly", później poleciał "Umizoomi" jak w ramówce, ale około 5 minut wcześniej niż zaplanowano.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do długości reklam, to jednak jest to kanał dla młodszych, więc nie sądzę żeby były jakoś strasznie długie. Tak gdzieś minuta, może dwie. Ciekawi mnie też, czy wykorzystają to, co stosuje się np. w Minimini, kanale o takim samym targecie. Tam reklamodawcy wykorzystują fakt że rodzice oglądają bajki wraz z pociechami, i przez to bloki reklamowe oprócz spotów prezentujących zabawki czy jakieś jogurty dla dzieci, zawierają także reklamy leków na grzybicę, przeciwbólowych, a nawet był także przypadek emisji reklamy leku na potencję Braveran (co w przypadku emisji na kanale dziecięcym nabiera dodatkowego znaczenia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Muszę to napisać, kanał Nick Jr, jest 3 stacją w Polsce, w marcu, która ma najdłuższy średni czas oglądania: 1h 19min 56s.

Stacja wyprzedziła takie potęgi jak: TVP1 , TVN, Nickelodeon, TVP Seriale, TVP2, TVP Info, TVP ABC czy TV Puls.

No, ja jestem w szoku.

źródło: Dzięki uprzejmości Panu Mariuszowi Wójcickiemu, na Twitterze. 

Edytowane przez Patjyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się robi od ładnych paru lat, więc mnie to też nie dziwi, zwłaszcza że z tym, co proponuje ten kanał, nie ma strachu by ustawić to dzieciakowi, żeby sobie grało. A nie na wszystkich stacjach tak jest. I nie mówię tu o CN czy Disney Channel, bo kiedyś nawet skarżono się na bajki prezentowane na MiniMini, że są zbyt brutalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 4 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...