Skocz do zawartości

Sagem ESI-88


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!Ja miałem ten sam problem z długim uruchamianiem.Do wczoraj!Nie wiem czy tylko u mnie,ale ja przez przypadek najpierw włączyłem dekoder,a pózniej tv.Odziwo właczenie trwało 10sek.!Próbowałem po nocy ,w dzień-wszystko śmiga!Myślałem,że dali nowy soft.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że decyzji za mnie nikt nie podejmie, ale liczę na wszelkie uwagi.

Faktycznie część osób ma problemy, ale CP wydaje te dekoderu w setkach czy tysiącach. Jakby wszyscy mieli problem to by go wycofali. Napewno też coś walczą z oprogramowanie i może za chwilę coś się zmieni.

Jak popatrzy się na to forum to nie ma dekoderów idealnych i z każdym są jakieś problemy. Zawsze chodzi jaka jest skala problemów.

I na koniec jeszcze pytanie. Czy jak będę tylko usypiał ekoder i nie wyłączal go z prądu to wtedy problemy nie powinne się pojawiać?

 

Pozdrawiam

Tmi11

 

Bla bla bla ....

 

Jak wycofali BBC i zaproponowali mi 5 miesięcy za 37,90 przy pakiecie premium żebym tylko u nich został to też tak sobie wmawialem jak Ty, teraz pluje sobie w morde i od tygodnia nie oglądam tv bo nie chce się denerwować, dzisiaj rano oficjalnie wyłączyłem dekoder z prądu, wlącze jak coś poprawią.

 

NIGDY WIĘCEJ CP, a jak chcesz stabilny i dobry dekoder to weź sobie N i ich turbodekoder, po prostu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OFICJALNY KOMUNIKAT CP:

W związku z napływającymi zgłoszeniami odnośnie niepoprawnego działania dekoderów Sagem ESI88 pragniemy poinformować, iż trwają prace nad nowym oprogramowaniem, które powinno usunąć najczęściej pojawiające się błędy, w tym m.in.:

 

- pojawiający się komunikat "Init" (po włączeniu dekodera za pomocą pilota) na wyświetlaczu dekodera przez 1 - 3 minuty, a następnie komunikat na ekranie TV "Brak sygnału".

 

 

W przypadku zdiagnozowania powyższych problemów prosimy, aby nie wymieniać dekodera w APS, ponieważ wymiana dekodera nie usunie usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bla bla bla ....

 

Jak wycofali BBC i zaproponowali mi 5 miesięcy za 37,90 przy pakiecie premium żebym tylko u nich został to też tak sobie wmawialem jak Ty, teraz pluje sobie w morde i od tygodnia nie oglądam tv bo nie chce się denerwować, dzisiaj rano oficjalnie wyłączyłem dekoder z prądu, wlącze jak coś poprawią.

 

NIGDY WIĘCEJ CP, a jak chcesz stabilny i dobry dekoder to weź sobie N i ich turbodekoder, po prostu ;)

 

Rozumiem. Są problemy z init, także u mnie dekoder nie wybudza się na najnowszym sofcie ze stanu uśpienia, ale to wszystko można rozwiązać w prosty sposób, wyciągając wtyczkę. Gdy turbodekoder wyświetlał sporej części klientów komunikat "Brak audio video" także wieszano psy na tym sprzęcie. Nie pomagało tu wyciągnięcie wtyczki z gniazdka, a telewizji zupełnie nie dało się oglądać. Czyli sytuacja była o wiele gorsza niż obecnie z Sagemcomem. Programiści sobie tam poradzili, choć trwało to dość długo, to i tu dadzą radę, przynajmniej mam taką nadzieję, (a jeśli nie to trzeba będzie zgłosić się do UOKIK ;) ). Nie ma sensu dramatyzować i się tym przejmować zbytnio. Co nie zmienia faktu, że CP powinien pomyśleć o jakiejkolwiek rekompensacie a już na pewno nie powinni pobierać do czasu usunięcia usterki opłaty miesięcznej za tak niedopracowany soft.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie dalej "init" i "brak sygnału"........jak dzisiaj będę wracał do domu to idę do apteki po jakieś tabletku uspokajające i będę je łykał na godzinę przed włączeniem dekodera, bo któryś z nas w końcu pęknie i nie wiadomo co się wydarzy...... albo ja albo on ;) ........a może faktycznie trzeba by zacząć pisać do UOKiK? Ja już nie chcę polsatu!!!!! Czuję się oszukany!!!!! Nie tak to miało wyglądać!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też znalazłam sposób - mam listwę zasilającą z wyłącznikiem więc jak nic nie nagrywam w nocy to wyłącznikiem wyłączam zsilanie z Tv i ESI-88. Rano załączam i wiem czegfo się spodziewać czyli nie ma niespodzianek i się nie denerwuję. A przynajmniej mi w nocy prądu nie szarpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam-T a co jeżeli dysk jest jego na własność ? Pomyśl trochę.

 

Jest dużo osób co wzięły sagemcoma jak nie było dysku na udostępnienie, a jak jest dysk na własność to tylko reklamacja.

 

W laptopie możesz sobie mieć dysk ale i w laptopie i w sagemcomie jak wyłączasz dysk poprzez jego wyłączenie softwarowe to następuje spamowanie głowicy i ułożenie jej w miejscu bezpiecznym.

A jak dysk pracuje i np. odczytuje dane albo zapisuje a Ty nagle sru i wyłączasz z prądu to możesz mieć lipę po pewnym czasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam-T a co jeżeli dysk jest jego na własność ?

Myślę, że odda uszkodzony dysk na "naprawę" gwarancyjną, która w praktyce wiąże się z wymianą na nową sztukę.

 

Pomyśl trochę.

Myślę... (o patrz znowu :wink: ), że mentoris liczy się z ewentualnymi konsekwencjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...