mentoris Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Fakt. Dekoder jest na użyczenie i CP będzie go zawsze, może niechętnie, wymieniał na inny egzemplarz tak długo aż trafi się sprawny, ale w umowie i regulaminie nie ma nic o rozwiązaniu umowy z powodu wadliwego dekodera. CP zawsze go wymieni. Pozostaje tak jak pisze kolega wyżej tylko sąd i UOKIK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyck Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Nowy soft dla Sagemcoma ESI-88 w przygotowaniu. W dniu 26 czerwca 2011 roku serwis CyfrowyPolsat.cba.pl dowiedział się nieoficjalnie iż Cyfrowy Polsat wraz z Sagemcom-em pracują nad nowym oprogramowaniem do dekoderów Sagemcom ESI-88. Prace nad aktualizacją softu trwają w związku z licznymi zgłoszeniami abonentów o niestabilnym działaniu dekoderów. Jak informują Czytelnicy, po ostatniej aktualizacji oprogramowania pojawiły się problemy z uruchamianiem dekodera np. po nocy (dekoder po włączeniu wyświetla napis "init" przez długi czas, po czym wyświetla się komunikat "brak sygnału"), jedynym wyjściem jest odłączenie dekodera na chwilę z sieci. Niestety nie uzyskaliśmy informacji, kiedy nowy soft zostanie udostępniony. Wysłaliśmy również zapytanie w tej kwestii do rzecznika platformy p. Olgi Zomer, lecz nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi. Źródło: CyfrowyPolsat.cba.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamisko88 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 No brawo...poczekamy 2 miesiące i najwyżej znikną tylko problemy z initem, a usb ? a niekatywne ikonki na wyświetlaczu ?? A gniazdo ethernet ?? 2 lata poczekamy jak nic, akurat umowa mi się skończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Napisdałem przez ICOK o rękompesate za dekoder ,ciekawe co znów popsują w nowym sofcie ,zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Na to chyba jeszcze poczekamy a przy okazji chyba wiem jak CP mógłby rozwiązać problem z DVB-T a mianowicie wydając specjalne eurozłącza. Fajnie gdyby wreszcie uruchomili wszystkie usługi dostępne przez dekoder zwany Sagemcomem no i naprawili problem z nieaktywnymi ikonkami na wyświetlaczu no i plilocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 A jaki masz problem z wyświetlaczem? Poza tym CP nie ma problemu z NTC. NTC nie zagraża CP w najmniejszym stopniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyc Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Ludzie "atakujmy" wszyscy polsat przecież oni wcisnęli nam ferelny sprzęt. Byłem w piątek w serwsie żeby znowu wymienić dekoder a oni powiedzieli, że dostali pismo z centrali żeby nie wymieniać tych dekoderów na nowe tylko żeby czekać na nowe oprogramowanie. Na pytanie ile trzeba czekać na te nowe oprogramowanie Panowie rozkładają ręce i nic więcej nie wiedzą. A pismo faktycznie takie dostali bo pokazali mi na własne oczy bo nie chciałem się odczepić.....zostaliśmy wszyscy nabici w butelkę........a może faktycznie nas wszystkich n-ka chciałaby przejąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 to oddaj mu ten dekoder i powiedz że jak Ci wgra nowe oprogramowanie niech zadzwoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyc Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Czy ma ktoś znajomego prawnika? Można by go podpytać czy w takiej sytuacji (wadliwy sprzęt) można z CP zerwać umowę bo tak na zdrowy rozum to coś jest nie tak, skoro mamy wadliwy sprzęt, który uniemożliwia nam oglądanie tv i nie można zerwać umowy (!). Przecież jakby się kupiło telewizor, który nie można po nocy włączyć to znaczy, że jest zepsuty i bez łaski wymieniamy go na inny albo żądamy zwrotu kasy i kupujemy inny innej marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Byłem w APS chcialem wymienic na HD5000 ,to nie mozna tylko mozna sagem na sagem lub z HD5000 na sagem . Troche dziwne, jak zwykle CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 nie do końca ta sama sytuacja, bardziej przypomina to sprzedaż mieszkania lub domu bez prawa do użytkowania, jeśli sprzedający nie uzyska prawa do użytkowania w określonym czasie można odstąpić od umowy i tak samo jest z dekoderem, akurat w CP jest to przedmiot bezpośrednio związany z realizacją usługi, ponieważ jest sparowany z kartą abonencką i karta ta na innym sprzęcie nie działa Sagemcoma nie można wymienić na HD5000, można na Echostara 7400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Sagemcom tylko na Sagemcom można wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Ale Echostarów 7400 niema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio124 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 LOL a mi w APS-ie powiedzieli żebym nie wyłączał dekodera i czekał na nowy soft ...... ech co za ludzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Bo to póki co jedyne rozwiązanie jest. Nie ma innego skutecznego rozwiązania na problem z INIT i brak sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyc Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Mi w APS-ie też powiedzieli żeby w ogóle dekodera nie wyłączać, żeby chodził non-stop póki nie zrobią nowego oprogramowania. Masakra jakaś!!!! Powinni pozwolić na wymianę tego dekodera na inny, innej marki np. echostar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Jak był dobry dekodedr Echostar 7400 ,to wzieli badziewie.Kolega ma ponad rok 7400 i wogle znim niemial problemów .Sie śmieje z sagemcom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Wszystkie kłopoty z długotrwającym initem zaczęły się po wprowadzeniu przez CP nowej listy kanałów. Możecie to sprawdzić w tym wątku od tego miejsca: https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=7&t=16046&start=1020. Zapisy nie kłamią, więc wprowadzenie nowego oprogramowania nie ma tu nic do rzeczy. Diabełka w pudełku trzeba szukać gdzieś indziej. Może ktoś kto ma z CP inny kontakt niż przez infolinię, lub ICOK, powiadomi ich o tym fakcie? Bo nowe oprogramowanie może pomóc na ten problem lecz nie musi i znowu będzie niewypał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Mi w APS-ie też powiedzieli żeby w ogóle dekodera nie wyłączać, żeby chodził non-stop póki nie zrobią nowego oprogramowania. Masakra jakaś!!!!Powinni pozwolić na wymianę tego dekodera na inny, innej marki np. echostar. Ale CP już nie ma na magazynie EchoStara DVR-7400 HD od jakiegoś czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 NO no pani rzecznik się popisała w wsprawie problemów z dekoderem Sagemcom,kpiny z klientów. MICHU SAT: Panie Michale, Bardzo dziękuję za informację o zdarzeniach technicznych związanych z naszymi dekoderami. Wszystkie tego rodzaju uwagi są dla nas bardzo cenne, analizujemy je na bieżąco, a kolejne udoskonalenia lub zmiany staramy się wdrażać w ramach regularnie przeprowadzanych aktualizacji oprogramowania. Pozdrowienia, Olga Zomer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Strona wypowiedzi pani rzecznikhttp://cyfrowypolsat.cba.pl/new ... eadmore=24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 LOL a mi w APS-ie powiedzieli żebym nie wyłączał dekodera i czekał na nowy soft ...... ech co za ludzie I tak dobrze;) Przecież mogli Ci powiedzieć by Twoje nerwy nie były narażone na codzienny stres- w ogóle nie włączać dekodera do czasu aż napiszą nowy soft. Tak że nie jest źle, napisz do CP ( na podst.sugestii pracownika APS) niech Ci dadzą upust w abonamencie za zużytą energię elektryczną w czasie gdy nie korzystasz z TV i będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Nie wyłączałem na noc dekodera, przychodzę włączam TV i działa bez intów i braków sygnałów, nie wiem o co Wam chodzi, działa? działa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyc Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Faktycznie, jedyne rozwiązanie to nie wyłączać tego badziewiastego dekodera i wtedy wszystko gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Freeman Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Ja mam model z tymi małymi literkami P+ i P- , ale nie mam problemów z init i brakiem sygnału. Brak sygnału pojawia się tylko wtedy gdy przełączę na listę ulubionych gdzie mam je poustawiane wg. własnej kolejności. Piszę to bo ktoś wcześniej pisał, że tylko te dekodery z małymi literkami mają takie problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.