mentoris Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Po prostu jeżeli jest podświetlona częstotliwość, to wpisuj nową wartość częstotliwości z klawiatury pilota. Prościej wytłumaczyć się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venio Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Mój również z małymi P,P i jak nie było przez ostatni czas problemów od czasu wprowadzenia oprogramowania, tak teraz po każdej nocy Init i brak sygnału. Czasem potrafi się również nie wybudzić po uśpieniu. złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ten u góry jest felerny, ja przetestowałem 4 sztuki i 2 górne miały int..., 2 dolne nie. Czekam na wasze obserwacje, może to przypadek po prostu... Chyba Twoja obserwacja się potwierdza bo ja mam ten dolny i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 chyba jednak nie 'gruby' intował kilka minut i... brak sygnału, ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 A teraz kolejna sprawa. Sprawdzamy jakie dyski są w środku. U mnie problem z init jest na Hitachi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 U mnie też na obu długi INIT i brak sygnału po nocy. Działają bez dysku. Nr seryjne zaczynają się od 510xxxxxxxxxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyc Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ja już mam tego dosyć....ciągły init i brak sygnału a po uśpieniu to można go włączyć tylko wyciągając wtyczkę z kontaktu........jeśli tego wkrótce nie naprawią to zrywam z nimi umowę i niech mnie podadzą do sądu. Przecież to jawna kpina z nas klientów. Najnormalniej w świecie robią z nas wała!!! Podpisałem przecież umowę na świadczenie usług tv ale w umowie nic nie mam, że codziennie rano by oglądać tv muszę ją resetować wyłączając dekoder z prądu a później łaskawie czekać aż po paru minutach zniknie init i pojawi się obraz albo mój ulubiony napis "brak sygnału".......i tak w nieskończoność, codziennie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Czy wszyscy którzy macie te problemy, piszecie maile lub telefonujecie w tej sprawie do CP? Jeżeli to będzie poruszane tylko na forum, to na pewno nie doczekacie się żadnej reakcji. APSy też powinny interweniować w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamisko88 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 A co ja mam powiedzieć ??? Wymieniłem dekoder już 11 razy od stycznia i nikogo to nie interesuje ! Zawsze ten sam problem, dalej nie wymieniam bo to po prostu nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7dziadek7 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 U mnie dzisiaj takie 'pisanki' ..... na wyświetlaczu stoi zegar na nmi . 5.53 a jest 11.00 czerwona dioda włączam pilotem kilka razy migła i jest Eurosport a na wyświetlaczy dalej stoi 5.53 wyłaczam z pilota i ponownie właczam i od razu jest Eurosport ...... nie da się go klawiszem uśpić ..... nie wyświetla nazwy kanału Myśle z juz czas zgłosic to do p.Strażynskiej z UOKiK niech sie dobiorą do CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 @spamisko88 to chyba możesz rozwiązać umowę zadzwoń tutaj 800 007 007 i opowiedz co się dzieje i zobaczysz co Ci poradzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamisko88 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Próbowałem już, nie mogę chyba że oddam sprawę do sądu i udowodnię że dekodery są lipne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 @spamisko88 ten numer to do Federacji Konsumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Nie da się ukryć, że korzystanie z Sagemcoma ESI-88 stało się katorgą. Z tego co widzę wymiena na nowy egzemplarz nie ma sensu, ponieważ niczego to nie zmienia, a wina leży w oprogramowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Mósimy pisać i dzwonić do CP .Czym więcej skarg tym lepiej.Może wtedy szybko zmienio nowy soft albo wprowadzą nowy dekoder z dyskiem .Może Echostar 7400 powróci.Bo jest udanym dekoderem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyc Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 A czy nie można wymienić tego sagema na jakiś inny dekoder innej marki? Bo jak widać winny jest dekoder sagem.......popieram żeby dzwonić i pisać do polsatu to może w końcu coś zrobią z tym problem bo przecież wciskają nam jakiś szmelc a nie porządny dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venio Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Polsat nic z tego sobie nie robi. Pewnie nowe oprogramowanie wprowadzą za pół roku i nic ono nie poprawi jak to było dotychczas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Nad numerem seryjnym jest numer: Moje Sagemcomy mają nr: 253299750 E01 i mam problem z długim INITem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamisko88 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Jest tu ktoś kto jest prawnikiem ? Albo ktoś kto często pisze takie pisma ?? Ja się pod tym pismem podpisze w razie czego ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Napewno wszyscy się podpiszemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 A może niech Sat Kurier zainterweniuje w CP?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sroka1984 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 witam ja uzyskałem informacje ze do tygodnia CP ma otrzymac od sagema poprawiona wersje oprogramowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Jakoś nie chce mi się w to wierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz666 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 SROKA 1984 a moze jak masz takie info to powiesz co w tym nowym oprogramowaniu maja zmienic? oczywiscie poza initem?.U mnie wybudza sie w ciagu 20 sekund od komendy z pilota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 witamja uzyskałem informacje ze do tygodnia CP ma otrzymac od sagema poprawiona wersje oprogramowania Ja tam nie wiem, ale wypadałoby podać źródło takiej wiadomości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.