Toyota Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Proszę o informację na temat tego dekodera czy jak się przełącza na kanały HD tj. Polsat HD lub TVN HD TVP HD występuje zjawisko pixelozy 3 sekundy po przełączeniu? Czymwszystko odbywa się płynnie i bez trzasków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 W Sagemcomie wszystko działa jak powinno. Widzę że nikt nie odnosi się do dokumentu "Promocyjne warunki VOD" który jest z umową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toyota Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 To mój moduł CP i HF-8900 wariują i obawiam się czy podpisywać umowę na 29 miesięcy. Narazie wziąłem na próbę w pre-paid Mini HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamisko88 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 W Sagemcomie wszystko działa jak powinno. Widzę że nikt nie odnosi się do dokumentu "Promocyjne warunki VOD" który jest z umową. Nie wprowadzaj ludzi w błąd bo dobrze wiesz że to nie prawda! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Chodziło oczywiście o to o co pytał Toyota Nie ma pikselozy na kanałach TVN HD i Polsat HD. Natomiast o całokształcie dekodera to już dużo w tym wątku powiedziano. Natomiast jesli kolega Toyota myśli o zakupie Sagemcoma mając moduł. To odradzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toyota Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 To jest pixeloza czy nie ma na ESI-88. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Nie ma pikselozy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 CP zablokował możliwość nagrywania VOD tylko na SAGEMACH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Prawdopodobnie taki sam los czeka także Echostary. A może nie, skoro nie ma juz Echostarów w ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heniek46 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Jednak za wczesnie sie cieszylem zawiesza mi sie dalej.Czy moge wymagac wymiany dekodera w punkcie Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Możesz, tylko musisz udowodnić, że ci się zawiesza. Może uwierzą ci na piękne oczy. Też się tak zdarza. Najlepiej idź się zapytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 CSA jesli nie zauważyłeś to powołujesz się na archiwalny już regulamin promocji. Ja Ci wskazałem aktualny regulamin świadczenia usługi. Promocje się kiedyś zaczynają i kiedyś kończą i to nie jest podstawa do wypowiadania umowy z winy operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 O ja mam z umową jeszcze starszy bo z stycznia ale nie mogę znaleźć tego pliku nigdzie, ale treść ta sama (chyba). Ale to i tak nie o to chodzi tutaj. Sprzedając dekoder ESI-88 mówiłeś klientowi że może na nim nagrywać programy z TV, bez wyjątków i faktycznie tak było przez dłuższy czas. Nagle regulamin sie zmienia i oznacza to że klient został przez Ciebie wprowadzony w błąd w czasie podpisywania umowy. Bo na przykład nie nagra sobie VODu. Klient przeczyta sobie wtedy to co dostał z PWU, ty pokażesz mu aktualny i do jakiego dojdzie wniosku, został oszukany. I jak będzie miał tę samą kartkę co ja to w przypadku sprawy sądowej APS nie ma szans. Umowa zostanie zerwana z winy osoby występującej w imieniu Cyfrowego Polsatu a klient dostanie odszkodowanie. A co na przykład jak za jakiś czas zablokują HBO a potem np. Polsat Sport. Chyba nie będziesz mówił że zmieniły się warunki pakietu SPORT HD lub HBO HD. Tak samo jest z VOD dawaną jako pakiet. Zmiana zasad udostępniania pakietu to zmiana na niekorzyść klienta i wyraźne naruszenie umowy. Boli też inna sprawa, ten sam ESI-88 podpięty przez HDMI do Amplitunera a potem przez kabel składnikowy do nagrywarki DVD, pozwala na nagrywanie audycji z VOD. To samo przy bezpośrednim spięciu kablem EURO nagrywarki i dekodera. Jak widać zmiana uderza w tych którzy kupowali ten dekoder bo nie mieli nagrywarki. Ci którzy mają dodatkowy sprzęt i tak nie mają problemów z nagraniem kanałów VOD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamisko88 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 W regulaminie który podpisałem jest napisane : ZAKAZANE JEST KOPIOWANIE I PUBLICZNE UDOSTĘPNIANIE. Czyli regulamin się zmienił bo teraz zakazane jest też nagrywanie !, mogę na tej podstawie rozwiązać umowę ? Edit: rozmawiałem z konsultantem ! Powiedział że mam prawo wysłać rozwiązanie umowy w związku ze zmianą regulaminu !! Rozwiązanie bez wpłacania kary umownej !! Żegnaj CP ! WITAJ N ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 problem replaced Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 że tak powiem CP zaczyna zachowywać sie jak TEPSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 To niech się tak zachowują, a na pewno się doigrają. Jak im ubędzie trochę ludzi z pakietem Premium, to może otrzeźwieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Zawsze broniłem CP. ale juz nie mam argumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamisko88 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 To że nie można nagrywać VOD to mi to nie przeszkadza tak naprawdę, szukam po prostu pretekstu żeby się pożegnać z tą firmą, chyba że ich dekodery zaczną działać normalnie to wtedy zostanę przy CP ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 @spamisko88 zawsze można wynegocjować ciekawa opcje pozostania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 @spamisko88 Ja jak by była okazja to bym ich znów troche naciągnął, ale mówiąc szczerze to szkoda by mi było tego dekodera, który w przeciwieństwie do Twojego chodzi jak nowiutki Mercedes Od zmiany softu żadnego restartu, odpala w 5 sekund żadnych problemów z dyskiem mówiąc krótko jest perfekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 No to teraz znowu się zacznie z wypowiedzeniami coś czuje. Sam jak czytam Wasze wpisy to podobnie jak zdaje się Fezuj pisał zaczynam podejrzewać, jakąś gorszą partie tych tunerów. U teścia po aktualizacji wszystko śmiga jak ta lala i sam dekoder odpala się błyskawicznie ze stand-by, brak też problemów z jakimś restartem lub zwiechą. Oby tak zostało bo na dzisiaj to jest naprawdę super dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Jakie wypowiedzenia?. Przecież to, że komuś dekoder felernie działa nie jest przyczyną do bezkarnego rozwiązania umowy z operatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Podstawą to wypowiedzeń sa zmiany w ofercie, umowie i regulaminie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamisko88 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Nie chcę już nic negocjować z nimi, jak zabrali BBC to już wynegocjowałem 5 miesięcy za 37,90 zamiast 99,90, i żałuje tego !! Poza tym nie komuś źle działa dekoder, tylko 90% użytkowników, poczytaj co się dzieje z dekoderem to będziesz wiedział . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.