mentoris Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ze strony CP wynika, że od Familijnego Max HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxx Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 A ile doliczają do abonamentu familijny max hd jak bym chciał tego sagema ? Na stronie nie mogę się doszukać Chodzi mi o kwotę dodatkową na miesiąc,nie jednorazową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Czynsz za dekoder wynosi 5zł / miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Gdy mój tato niedawno też brał Cyfrowy Polsat i tego Sagemcom'a to, aby go dostać, musiał wziąć pakiet Famiijny Max HD + Film HD + Sport HD za 69,90 zł miesięcznie + 5 zł miesięcznie za najem dekodera, czyli razem 74,90 zł miesięcznie. Inaczej nie dało rady. Umowa na 15 miesięcy, w tym pierwsze 3 miesiące gratis. Do tańszych pakietów dekoder maksymalnie CPT HD6000. Tak przynajmniej twierdził pracownik APS-u, w którym tato podpisywał umowę z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Chciałem podsumować informację związane z problemem nagrywania dla nowych lub przyszłych użytkowników tego dekodera z NC+. Dekoder ma wadę która polega na traceniu uprawnień po ok 1 minucie od rozpoczęcia zaprogramowanego nagrywania, czasem ten czas może być inny np 30 minut . Efektem jest czarny ekran na nagraniach . Problem nie dotyczy tak naprawdę dekodera ale uprawnień nadawanych przez CP. W efekcie problem niejako przypisany jest do naszego konta i kolejne wymiany dekodera w ASP nic nie daje. Wada nie dotyczy wszystkich użytkowników a jedynie jakiejś małej, nieznanej mi grupy. Zgaduję że ok 5 %. Jest duża szansa, że problem w ogóle was nie dotknie lub będzie sporadyczny - poniżej 1 % nagrań. Żeby problem miał szanse wystąpić musimy spełnić wszystkie, następujące warunki. 1. dekoder musi być podłączony "2 kablami do anteny". 2 Musimy znajdować się okresie promocyjnym lub mamy wykupione dodatkowe warunkowe usługi. Nasze uprawnienia na kanały czy usługi dodatkowe określone są w systemie CP jako czasowe : - 3 miesiące Ipli w prezencie - dodatkowe kanały gratis na 3 czy 6 miesięcy - wszelkie deklarację na dodatkowo płatne kanały (jeżeli zapłacisz w danym miesiącu to włączą Ci sport, xxx itp) - wszelkie zmiany wprowadzane przez operatora dotyczące nowych kanałów ( dodatkowo płatne transmisje sportowe, nowe kanały, "okienka" gdzie operator ustala czas kiedy dany kanał ma być dla nas widoczny) 3. Kanał nagrywany jest inny niż oglądany w danej chwili. Jeżeli mamy pecha i trafimy do puli użytkowników, którym dekoder nie będzie poprawnie nagrywał to problem zauważymy już po kilku do kilkunastu godzinach od włączenia dekodera i może dotyczyć nawet ponad 50 % nagrań. Doraźnych rozwiązań jest kilka: - wyłączać dekoder przed nagraniem z prądu, można użyć też głębokiego uśpienia przytrzymując przycisk włączenia na dekoderze przez kilka sekund. Część dekoderów nie wybudza się jednak z tego stanu. - przełączyć dekoder na jedną głowicę (1 kabel) - przy rozpoczęciu nagrania przełączyć na ok 2 minuty na nagrywany kanał lub po prostu zostawić dekoder włączony na kanale, który zamierzamy nagrać Jeżeli zgłosimy reklamację, proponuję na piśmie, to CP może twierdzić, że problem występuje tylko u nas. W życiu o czymś takim nie słyszał. Zaproponuje wymianę na nowy dekoder w ASP. Po kilku bezskutecznych wymianach proponuję poprosić o wymianę na Echostar 7400. Jest to dobry dekoder. Po za względami estetycznymi różni się tylko tym, że jest w stanie nagrywać tylko jeden kanał równocześnie oraz posiada wyjście optyczne fonii. Udało mi się też uzyskać darmowe dwa czy trzy miesiące. Na koniec przedstawię jeszcze inne znane mi objawy tracenia uprawnień przez ten dekoder. Podczas nagrywania na oglądanym kanale pojawia się napis " Nagra tego kanału nie ma w Twoim abonamencie" Dekoder traci wszystkie uprawnienia. Przestaje działać live pasua. Chciałem podziękować Jaro73, który odkrył przyczyny problemów z uprawnieniami tymczasowymi. Ja ze swojej strony dodam, że mam już drugą umowę z esi-88 i w obu przypadkach dekodery nie nagrywają. Obecnie po skończeniu okresu promocyjnego na iplę dekoder, odpukać, działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 @ mariuszpk Komunikat na RTL występuje, ponieważ RTL posiada kodowanie, które nie jest aktywne. Możesz więc ykreślić punkt "lnapis Nagra na losowych kanałach powyżej 200" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 @Barti, pracownik APS miał rację, w umowie na 15 m-cy Sagemcom z czynszem 5 zł. dostępny jest przy Familijnym Max HD + Film HD + Sport HD za 69,90 zł., przy umowie na 29 m-cy Sagemcoma można dobrać do pakietu Familijny Max HD za 49,90 zł. z czynszem 10 zł./m-c (ta oferta dostępna jest od nieco ponad tygodnia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonbloow Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ja jako posiadacz wczesniej turbodekodera Nki muszę to niestety stwierdzić że jakośc generowanego sygnału po hdmi jest gorsza, odpaliłem przed momentem dla porównani nboxa na karte na TVN HD i na Sagemcomie z Polsatem Cyfrowym także kanał TVN HD i niestety róznica jest bycza, niestety nka w cenie teraz też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Kolega wyżej po prostu widzi, to co chce widzieć. Nie ma absolutnie żadnej różnicy w obrazie pomiędzy Turbodekoderem, a tym Sagemem. Mam jeszcze obecnie w domu N-kę z Turbodekoderem, kiedyś miałem CP z tym Sagemcomem, obecnie też mam CP z dekoderem HD6000 i na wszystkich tych dekoderach jakość obrazu po HDMI jest identyczna. Nie ma absolutnie żadnej różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Całkowicie zgadzam się z @pawel1710 , a wiem co widzę ponieważ wyciągnąłem z pudełka spakowanego Turbacza . Obraz na Sagemcomie jest może trochę więcej ; cieplejszy; , ale na pewno nie jest gorszej jakości , dla mnie to jest zamiana na plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 @ mariuszpk Komunikat na RTL występuje, ponieważ RTL posiada kodowanie, które nie jest aktywne. Możesz więc ykreślić punkt "lnapis Nagra na losowych kanałach powyżej 200" Tego komunikatu można się pozbyć zatrzymując obraz na parę sekund, następnie przełączamy na inny kanał, dekoder zapyta czy chcemy przełączyć, odpowiadamy - "nie" i komunikat znika. Był już kiedyś podawany ten trick. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halkowsky Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Witam! 11.04.13 podpisałem umowę z CP. Przedwczoraj zauważyłem dziwne sytuacje, a mianowicie na ekranie pojawiają się komunikaty typu: nieprawidłowa karta, drugi to brak sygnału i nie można nic oglądać. W pierwszym wypadku pomaga wyłożenie i ponowne włożenie karty, a w drugim po odłączeniu zasilania wszystko wraca do normy. Co to może być? Z góry dziękuję i proszę o odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Znajomy tez zrezygnował z Nki teraz po tych cyrkach z Nc+ i zakupił Polsacik i ma tego sagema jak i jak i nie widzimy różnicy w jakości obrazu a posiada on 50" LED Samsunga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pesymik Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A można mieć ten dekoder w pakiecie Family MAX + Film HD czyli za 59 zł? Nie interesuje mnie sport ani multiroom ale chciałbym dekoder z 2 głowicami i edytowaną listą kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqlio Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Wg tego, co ja pytale, tylko w umowie na 29 mcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonbloow Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Oczywiście że jest róznica w obrazie nie tylko ja tak twierdzę, na Sharpie 46' miałem obraz idealny praktycznie jak szkło podobnie na monitorze iiyama 24' na sagemcomie jest jakby bardzej niewyraźny w porównaniu do turbacza i kto nie widzi róznicy to naprawdę musi być ślepy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 kto nie widzi róznicy to naprawdę musi być ślepy. Brzydko tak pisać o INNYCH , każdy ma swoje zdanie Posiadam 55'' i jak pisałem dla mnie tylko była róźnica w ;cieplejszych; kolorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Oczywiście że jest róznica w obrazie nie tylko ja tak twierdzę, na Sharpie 46' miałem obraz idealny praktycznie jak szkło podobnie na monitorze iiyama 24' na sagemcomie jest jakby bardzej niewyraźny w porównaniu do turbacza i kto nie widzi róznicy to naprawdę musi być ślepy. Okłamujesz sam siebie kolego. No, ale jak tak lubisz, to Twoja sprawa. Mój dziadek (wielki przeciwnik tej całe cyfryzacji TV naziemnej) po kupnie cyfrowego dekodera też mówił, że szkoda, że tą analogową TV wyłączają, bo na analogu był lepszy obraz. Po prostu widzi, to co chce widzieć, tak jak Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Oczywiście że jest róznica w obrazie nie tylko ja tak twierdzę, na Sharpie 46' miałem obraz idealny praktycznie jak szkło podobnie na monitorze iiyama 24' na sagemcomie jest jakby bardzej niewyraźny w porównaniu do turbacza i kto nie widzi róznicy to naprawdę musi być ślepy. Aż nie chce się pisać, jakie głupoty pociskasz. Po prostu żal czegokolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Moja żona też twierdzi, że obraz HD jest zbyt wyraźny a dźwięku (5.1) jest zbyt dużo. @ neonbloow zamiast mówić, że jesteśmy ślepi napisz dlaczego tak uważasz. Paski latają na ekranie, obraz jest rozmazany, kolory są inne? Może masz uszkodzony dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonbloow Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Jeśli kogoś uraziłem to przepraszam, ale zrobiliśmy dzisiaj nawet porównanie z sąsiadami którzy mają kablówkę więc są obiektywni, nienaprowadzałem ich na wybór, zapytałem się najpierw czy widzą róznice jak przełączałem tunert i z góry powiedzieli że tak, jest zauważalna różnica, na dodatek kolega z pracy posiada i polsat i nke, wczesniej już mówił że widzi sporą różnice na korzyść nki. Na Sagemcomie nie ma głębi ostrości takiej jak w przypadku Turbacza, obraz na turbo jest czysty ostry i kolory naturalne, na Sagemie kolory są jakby przesycone w identycznych ustawieniach defaulltowych telewizora, nie ma też takiej czystości obrazu, nawet na zmianach w ustawieniu LCD nie mogę uzyskać takiego obrazu jak w przypadku turbo, nie podłączałem jeszcze tylko HD6000 od multiroomu żeby porównać ale jutro sprawdzę. Żona od początku zauważyła że Sagemcom ma słabszy jakościowo obraz, ona jest fanką programów na żywo i tam faktycznie widać spore róznice. Jedni może nie zwracają na to uwagi tak jak w przypadku porównywania utworów w formacie MP3 i FLAC, jeden powie że szlyszy różnice a inny że nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwygkl Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Witam To czyli z tego co tu piszecie jak wezmę Full pakiet za 89 z tym dekiem ( + 5 za najem ) to powinienem mieć wszystko ok ? Tzn nagrywanie powinno działać bez problemów ? jedyne co będzie w promocji to HBO GO na 3 miechy ale to chyba nie ma związku ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 No właśnie ma. Ja miałem przez 3 miesiące problemy z tym pakietem. Najlepiej zamówić dekoder przez Internet. Masz 10 dni na zwrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro73 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Problem, jak widzę, mają co niektórzy z czytaniem ze zrozumieniem. Promocja może być na dodatkowe kanały, pakiety, itp. "wodotryski". Ale promocja to także m-ce bez opłat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slakos Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Jestem posiadaczem ESI-88 od ponad roku i nigdy nie było z nim większych problemów, aż do niedzieli. Nagrałem 2 różne filmy z HBO i nie ma na nich fonii. Obraz bez zarzutu lecz brak dźwięku. Myślałem,że może padł dekoder ale włączyłem dziś nagranie i tym razem nagrał mi bez żadnych problemów. Co to może być??? Posiadam pakiet Premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.