Bloo411 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 @Poland, gdyby CP chciał odblokować porty USB i Ethernet, to już by to zrobił. Mi się wydaje, że takich planów nie ma. Wszak nie po to CP zainwestował w swoje dekodery, aby teraz się bawić jeszcze w spieranie dekoderów od firm zewnętrznych. Gdy jeszcze dochodzi do tego fakt, iż dekoder Sagemcom działa stabilnie, to już w ogóle nie ma sensu, aby cokolwiek zmieniać. Więc należy się z tym pogodzić albo wymienić Sagemcoma na dekoder produkcji CP, skoro brak ci działania portów Ethernet i USB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Co do paska o zbliżającym sie terminie płatności to jakoś za nim nie tęsknie. Jego widok co pare godzin nie jest zbytnio kuszący. Popieram Wystarczy , że na tydzień przed terminem CP "katuje" mnie sms'ami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmac1989 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Witam, mam pytanie. Dzisiaj podpisałem umowę z CP (tv+int, w ramach promocji związanych z paszportem). Internet działa, natomiast dekoder (sagemcom esi88) pokazuje brak sygnału. Ile czasu mam oczekiwać na aktywację? Czy może trzeba samemu ustawić dekoder? Próbowałem samemu ustawić, sprawdzałem oprogramowanie (jest aktualne), ale ciągle ten 0% jeżeli chodzi o jakość sygnału. Antena jest dobrze ustawiona, bo korzystałem z innego dekodera i było wszystko ok. Mam nadzieję, że to dobre miejsce, aby zadać o to pytanie. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Przewód antenowy masz podłączony do gniazda SAT1 czy SAT2? Powinien być podłączony do SAT1 i ilość wejść w MENU INSTALACJA 1 a nie 2. Przy podłączonym jednym przewodzie taka powinna być konfiguracja i skoro antena jest sprawna oraz prawidłowo ustawiona, to kiedy już będziesz odbierał sygnał z satelity aktywacja (czekasz na kanale 13 - Polsat Sport News) następuje oficjalnie do 24h, a w praktyce 15 minut do 3h. PS. Komunikat 'Brak sygnału" oznacza, że dekoder nie odbiera sygnału z satelity. Skoro nie odbiera sygnału, to nie aktywuje się nigdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmac1989 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Był podłączony do SAT2, kiedy podłączyłem do SAT1, to od razu wszystko zadziałało. Wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Ja tymczasem chciałbym wrócić do pewnej bardzo ważnej rzeczy a mianowicie tego czy Sagemcomy są dalej wspierane przez Cyfrowy Polsat. Otóż serwis tvpolsat.info na swoim profilu na Facebooku twierdzi że te dekodery nie będą już rozwijane. Takie rozwiązanie stawia po niekorzystnej stronie jej posiadaczy - w moim odczuciu CP powinien do końca roku wydać jeszcze kilka softów które zrównałyby funkcyjnie Sagemcoma powiedzmy z PVR HD 7000 i HD 5000 po czym dopiero wycofane mogłoby zostać wspieranie przy czym operator powinien jawnie o tym poinformować swoich abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Cp nic nie musi nawet informować o konicu wsparcia dla Sagem ESI-88 jak widzisz koniec wsparcia dla tego dekodera się potwierdza i myślę że już sobie dasz spokój i to będzie koniec tematu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 A teraz po polsku poproszę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Koniec wsparcia dla tego dekodera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Cp nic nie musi nawet informować o konicu wsparcia dla Sagem ESI-88 jak widzisz koniec wsparcia dla tego dekodera się potwierdza i myślę że już sobie dasz spokój i to będzie koniec tematu . Według mnie powinni oficjalnie poinformować o końcu wsparcia. Ukruciło by to wszelkie dyskusje o tym kiedy będzie aktualizacja i co wniesie do pracy dekodera. Z drugiej strony czuję się dyskryminowany. Posiadacze dekoderów HD produkcji polsatu dostali darmowy dostęp do HBO Go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Wątpię żeby cp wydał komunikat o konicu wsparcia bo nigdy tego nie robił i chyba w tej sytuacji nie będzie inaczej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Powinni przynajmniej zrezygnować z opłaty czynszowej tego dekodera dla długoletnich jego użytkownikow.Próbowałem przez DUK to zmienić ale tłumaczą,że przez system im to nie przejdzie.Zaproponowałem im,że mogę im to w systemie zmienić-w czym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Pozbyć się czynszu za dekoder można tylko w jeden sposób. Przedłużyć umowę z wymianą dekodera. Zdajesz dotychczasowy dekoder, płacisz aktywację 1zł lub 29zł za nowy dekoder (może to być znowu Sagemcom ECI-88) viewtopic.php?f=7&t=7424&start=4785#p966805. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk1944 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 No,ale w czym problem żeby zmienić zasady przez PC.Mam 4 -letni ESI-88 i jaki zysk z niego jak go wymienię będzie miał CP-Pójdzie na śmietnik,bo starego dekodera nikt nie weżmie a mnie dobrze służy.Qtq cały nonsens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Pójdzie do "odświeżenia" i jak najbardziej wypożyczy się go komuś innemu. A jaki w tym sens? Taki sam jak przy negocjowaniu przedłużeń umowy - przeciętny klient weźmie co mu dają i nie będzie zawracał głowy, a ten promil nadmiernie wyedukowanych szajbusów, który rozmowę zaczyna od wysłania wypowiedzenia, chociaż ani myśli rezygnować z operatora, wrzuci się w koszty. Takie są zasady gry - można się dostosować albo nie grać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Cp nic nie musi nawet informować o konicu wsparcia dla Sagem ESI-88 jak widzisz koniec wsparcia dla tego dekodera się potwierdza i myślę że już sobie dasz spokój i to będzie koniec tematu . Według mnie powinni oficjalnie poinformować o końcu wsparcia. Ukruciło by to wszelkie dyskusje o tym kiedy będzie aktualizacja i co wniesie do pracy dekodera. Z drugiej strony czuję się dyskryminowany. Posiadacze dekoderów HD produkcji polsatu dostali darmowy dostęp do HBO Go. Zgadzam się z tobą. W moim odczuciu mogliby jeszcze wydać 2 lub 3 dodatkowe softy wyrównujące pod kątem usprawnień sprzęt z dekoderami CPT po czym mogliby spokojnie zakończyć wsparcie dekodera. Ponad to podzielam twoje zdanie zdyskryminacją - czuje się mniej więcej podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Wydaliby softa do Sagemcoma, potem okazałoby się, że znowu coś nie działa tak jak być powinno i trzeba by znowu wydać kolejną serię softów. Lepiej jest jak jest. Po co wypuszczać kolejne softy skoro dekoder działa stabilnie?. Chcesz odblokowany port USB i Ethernet, to wymień dekoder na jakiś produkcji CP. @Poland, decyzji CP nie zmienisz, więc pozostaje ci wymiana dekodera, lub pogodzenie się z powyższym faktem. Także dalsze rozmawianie na temat tego co CP powinien zrobić w sprawie tego dekodera nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Dokładnie nie wiem po co ta dyskusja mam spowodować że wprowadzą iple lub hbo go wątpię bo jak by tak miało być to by ipla była dawno w tym dekoderze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Przeżyjemy wracające jak bumerang bliźniaczo do siebie podobne wpisy @Polanda. @Kamil Każdy z nas tutaj robi jakieś błędy, ale Ty przechodzisz już chyba nawet siebie. Trzeba niezłego skupienia i wielokrotnego czytania aby Cię zrozumieć. Poczytaj tutaj trochę. Miej litość dla nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Witam. We wtorek przedłużyłem umowę(P.Fam HD) i za 29 zł otrzymałem sagemcoma. Dekoder chodzi dziwnie, to znaczy co pewien czas słychać w nim taki lekkie trzaski, tak jakby w obudowie na elektronice coś iskrzyło. Czy jak dekoder i dysk jest na wynajem to czy mogę go ewentualnie wymienić na HD7000? Drugie pytanie. Wziąłem ostatniego sagemcoma z APS. W pudelku okazało się że nie ma oryginalnego pilota i pan dał mi nie oryginalny pilot do sagemcoma,który jest bez loga cyfrowego polsatu i wyprodukowany przez firmę BLOW. Czy związku z tym nieoryginalnym pilotem nie będzie problemu z wymianą dekodera, bądź też zwrotem po zakończeniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Masz dekoder z dyskiem czy bez ? W srodku jest wiatraczek wentylator może on byc zakurzony i hałasuje. Co do pilota znając Polsat mogą robic problemy co do oryginalnosci pilota. Tak w ogole chyba ci wcisnęli dosc mocno używany dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Jak można dostać Sagema bez dysku :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Witam niestety tez jestem posiadaczem tego z.... sprzętu jakim jest Sagem ESI-88 "muł i zawiecha" to codzienność u niego ale za 2 -3 miesiące będę podpisywac nową umowę przedłużeniową i moje pytanie co mam wziąć jaki dekoder CYFROWY POLSAT ma na chwile obecną najlepszy!!?? bo tego "rzępa" chce się pozbyć (oddać) dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 U mnie Sagem ESI-88 śmiga bez problemów , miałem w nc+ Pace to był muł , w CP z PVR to podobno ten Sagem jest najlepszy ,ale jest jeszcze PVR HD7000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Ja swój musze restartowac co chwile bo jak zatrzyma sie na jakimś kanale tv to ni(....)a nie przemienisz na inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.