kubus.kul Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Jak mają mi dać HD7000 to wolę nie ryzykować, już ten Echostar pomimo prawie 5 lat działa lepiej i jest bardziej funkcjonalny. Z tego co się kiedyś dowiedziałem to był problem np. z wymianami Echostara 7400 bo go nie mieli w APS-ach i twierdzili że na magazynach CP już też go nie ma lub są pojedyncze sztuki - to było ponad rok temu jakoś jak byłem w APS. Więc pewnie teraz nie wymienią mi raczej na Echostara bo go fizycznie nie będzie w APS-ach. Pomyślę jeszcze, może wybiorę się najpierw do punktu i porozmawiam jako niezorientowany klient co mam robić jak tak mi się dzieje z dekoderem i posłucham co mają mi do powiedzenia i wtedy może coś zadziałam A co do modelu Echostar DVR-7400 PVR HD to uważam go za bardzo dobry dekoder, najlepszy jaki miałem od Cyfrowego Polsatu, trochę szkoda że CP "porzucił" ten model i go choć trochę nie unowocześnił modyfikując oprogramowanie, dekoder ma 2 porty USB, 1xLAN wszystko nie używane, do tego przystosowany jest pod normalne VOD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi82 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Pan w APS-ie straszył mnie że jeśli dekoder jest sprawny to CP może mnie obciążyć jakimiś kosztami. Ja mu odpowiedziałem, że jeśli unowocześniają sprzęt to niech to robią do porządku tak jak to ma być a nie tylko żeby rynek nasycić. Od razu zmiękł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 @norbi82, nic nie pozostało tylko pogratulować Ale gdyby jednak Sagem ESI-88 nie spełnił oczekiwań małżonki (oczywiście w kwestii wyświetlacza ) to z taką stanowczością i determinacją następnym razem bez problemu "wyrwiesz" od nich nboxa. A co do "straszenia" obciążenia kosztami? Tutaj raczej nie ma żadnego "straszenia" tylko normalna procedura. Jeżeli w punkcie nie potwierdzi się nasze widzimisie co do niesprawności sprzętu to myślę że operator ma prawo nas obciążyć kosztami zdiagnozowania. Nie wiem jak jest w CP, bo nie miałem potrzeby korzystać, ale konkurencja sat za wyimaginowaną i nie potwierdzoną w punkcie "usterke" może nas obciążyć kwotą bodajże 20 złotych jako koszt serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Co ty opowiadasz za [beep]oły? n box to dekoder cyfry nie CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 To pewnie była ironia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Zgodnie z procedurą pracownik APS-u wizualnie ocenia sprzęt i jeśli zauważy ingerencję we wnętrze (naruszona np. plomba, ślady otwierania obudowy, zalania) nie może wymienić bezpłatnie takiego dekodera. Ponadto jeśli pracownik APS-u dokona wymiany sprzętu a CP stwierdzi ingerencję/uszkodzenie z winy użytkownika to obciąży użytkownika karą za sprzęt według cennika. Stosowne oświadczenie jest na protokole wymiany. http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... etu-tv.pdf Z reguły w APS tego nie weryfikują tylko dają od ręki nowy sprzęt. @mentoris pewnie napisze znowu Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1224 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Sprzedają go na własność w jakiejś promocji jak to było kiedyś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Nie - jest tylko w użyczeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagiell Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 A mnie dzisiaj spotkała bardzo dziwna sytuacja: włączam dekoder do prądu (wyłączam go na noc, bo po co ma pobierać prąd i mielić dysk), a tutaj komunikat o pierwszej instalacji... Tak jakby sam się przywrócił do ustawień fabrycznych. Miał ktoś taką sytuację? Szkoda trochę listy kanałów, ale przynajmniej łatwo ją edytować, w przeciwieństwie do innych polsatowskich dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 A po co wyłączasz z prądu? Wystarczy przy wyłączaniu przytrzymać dłużej przycisk na panelu przednim i dekoder przechodzi do stanu "głębokiego uśpienia"-wtedy pobiera minimalny prąd i dysk też już nie "pracuje". Jedynym "minusem" jest włączenie go z tego stanu(włączasz normalnie z pilota lub z panelu przedniego),bo trwa ok.45-50 sekund,aż zaskoczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagiell Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Po prostu wyłączam bo chcę być ECO A tak na serio, na listwie kilka innych urządzeń i nie jest mi potrzebne, aby w nocy pracowały, ale to akurat bez znaczenia. Od wyłączania z prądu się takie coś stało czy może być jakiś inny problem z dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Dekoder miał już dość ciągłego pozbawiania go prądu na noc i zrobił prezent w postaci reset do ustawień fabrycznych - normalka, nic dekoderowi nie dolega. Od takiego ciągłego oszczędzania ECO może uszkodzić się zasilacz. Rozumiem, że dbamy o klimat itd. ale bez przesady żeby co noc wyłączać zasilanie listwy (tylko ekstremalne przypadki - burza lub wyjazd na dłużej). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Nie prościej ustawiać dekoder do stanu uśpienia? Też wtedy pobiera z sieci minimalna moc i dysk się wyłącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Nie prościej ustawiać dekoder do stanu uśpienia? Też wtedy pobiera z sieci minimalna moc i dysk się wyłącza. A po co wyłączasz z prądu?Wystarczy przy wyłączaniu przytrzymać dłużej przycisk na panelu przednim i dekoder przechodzi do stanu "głębokiego uśpienia"-wtedy pobiera minimalny prąd i dysk też już nie "pracuje". Jedynym "minusem" jest włączenie go z tego stanu(włączasz normalnie z pilota lub z panelu przedniego),bo trwa ok.45-50 sekund,aż zaskoczy Napisałem parę postów wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slakos Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Mam pytanie i jednocześnie prośbę do użytkowników ESI-88. Czy wam też tak się wycierają przyciski na pilocie?? Ja zakupiłem już trzeci z kolei pilot (oryginalny jak wynikało z opisu) i znowu mam to samo-nie widać już żadnych funkcji na przyciskach. Czy jest może jakiś pilot inny pilot lepszej jakości który może obsłużyć ten dekoder?? Jeśli tak to proszę o jakieś namiary na zakup... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 U mnie nic się nie wyciera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slakos Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 To bardzo dziwne. Mam dwóch znajomych z tym dekoderem i mają identyczną sytuację. Wszystko wytarte. Może jednak ktoś z posiadaczy ma podobny problem i ma pomysł na jego rozwiązanie (zakup czegoś zastępczego)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Ja również mam go już jakiś czas i też nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Ja mam ten dekoder od pierwszego dnia kiedy go wprowadzili i nawet śladu zużycia na pilocie nie było. Dekoder działa codziennie po 8 godzin, dzieciaki co 10 minut przełączają bajki.Od roku używam logitecha harmony i też jest super. Widocznie z czasem zmienili technologie i nowe piloty się wycierają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slakos Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Wracając do tematu pilota, to jestem zdziwiony po raz kolejny. Mam ten dekoder od dwóch lat i pierwszy pilot wytarł się po ok pół roku. Po zakupie na Allegro drugiego było podobnie. Teraz mam już trzeci i powoli też znikają wszystkie prawie nadruki na przyciskach. Może zbyt dużo go eksploatuję ? Zwracam się zatem do tych którzy używają pilotów uniwersalnych lub zastępczych o informacje dotyczące modelu jaki warto kupić do tego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Mam pytanie i jednocześnie prośbę do użytkowników ESI-88. Czy wam też tak się wycierają przyciski na pilocie?? Ja zakupiłem już trzeci z kolei pilot (oryginalny jak wynikało z opisu) i znowu mam to samo-nie widać już żadnych funkcji na przyciskach. Czy jest może jakiś pilot inny pilot lepszej jakości który może obsłużyć ten dekoder?? Jeśli tak to proszę o jakieś namiary na zakup... Po primo pierwsze słyszę o takim "problemie" Po drugie po jakiego grzyba Ty kupujesz kolejne piloty? przecież dekoder nie jest Twój a CP to sie rozumie że jak się zużył/zepsuł to sie to bierze w kieszeń i wymienia w najbliższym punkcie CP. To bardzo dziwne. Mam dwóch znajomych z tym dekoderem i mają identyczną sytuację. Wszystko wytarte./.../? Dziwne- to z Was towarzystwo, ale całe szczęście że póki co to tylko piloty Wam się wycierają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 No ja też tak uważam. Miałem w ogóle dwa piloty do tego dekodera. jeden wymieniałem bo przestały działać klawisze głośności, ale żeby mi sie coś wytarło, to nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Mogą być dwa powody albo piloty w zależności od partii są bardziej lub mniej "ścieralne". Albo druga bardziej prawdopodobna wersja guma reaguje z czymś na rękach. Alkohol, olej itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Alkohol, na pewno chodzi o alkohol A na serio, to kupić programowalny uniwersalny jak się firmowe wycierają i jego używać. Jak się często używa pilota to normalne że się szybciej zużywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Nie prościej wymieniać pilot co 6 mc w punkcie i nie razlewać wódki po stole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.