mariusz5891 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Na szczęście moje obawy okazały się niepotrzebne. Wszystko poszło bardzo sprawnie - cesję udało się zakończyć w ciągu miesiąca. Tak więc od dzisiaj jestem już abonentem Cyfrowego Polsatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam da rade przeprowadzic cesje w APS bez zbednego wysylania oswiadczen na Lubinowa dodam ze mieszkam z nowym wlascicielem dekodera w 1 miescie dekoder na umowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Nie da się tak jak chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Chory system Polsatu np komorke mozna cesjonowac spokojnie w APS-ach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Czy można robić cesję na dekoderze który jest po multiofercie obecnie bez umowy w systemie widnieje jako multioferta? @markopolo1975 czy udało ci się przerejestrować ten dekoder po multiofercie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Oczywiście że dało się, ale w miedzy czasie zwróciłem się o usuniecie wpisów o wpisów w icok o multiofercie. Dekoder jest już na inną osobę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Bo mi napisali, że nie można, ale wysyłałem wniosek e-mailem. Spróbuje wysłać listem, może zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Ja mam nadal problem z przerejestrowaniem dekodera po multiofercie na siebie. W ICOK w zakładce Płatności zamiast Multioferty widnieje Telewizja a Cyfrowy Polsat twierdzi, że nie ma możliwości przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy połączonej w multiofertę. Wy też mieliście taki problem? Co w tej sytuacji.zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Cesje dokonałem bez problemów, w grudniu wysłałem ci PW w którym napisałem treść wiadomości którą napisałem w icok przed wysłaniem dokumentów cesji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Nic to nie daało. Dopiero jak zadzwoniłem i powiedziałem że nie mogę zadeklarować pakietu to zaproponowali ze zdejmą multioferte z dekodera i też tak zrobili. W płatnościach w ICOK jest teraz zakładka telewizja a cesji nie mogę zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Udało mi się przerejestrować dekoder na początku tamtego miesiąca . A wszystko dzięki wysłaniu skargi mailem do rzecznika CP. Po wysłaniu tego maila (ku mojemu zaskoczeniu) Cyfrowy Polsat ni stąd ni zowąd przysłał mi maila, w którym napisał, że wysłał do dotychczasowego abonenta dokumenty umożliwiające przerejestrowanie dekodera . Co ciekawe na porozumieniu nie było numeru seryjnego dekodera i numeru karty. A tak się zapierali że się nie da zrobić cesji, a tu proszę. Także trzeba walczyć o swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Czy coś wiecie na temat zmian zasad przeprowadzania cesji sprzętu pre-paid w Cyfrowym Polsacie? Bo czytając ogłoszenia na znanym portalu aukcyjnym można się natknąć na takie informacje: "W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi stanu technicznego i formalności związanych z przerejestrowaniem modułu na nowego użytkownika informuję: Moduł jest sprawny, nr konta do wpłat oczywiście znam, moduł został zakupiony chyba w 2008 r. Rozmawiałem dzisiaj z konsultantem Cyfrowego Polsatu i istnieje możliwość przekazania "praw i obowiązków" na inną osobę (nie cesja - bo to prepaid, nie ma umowy). Po takim przeniesieniu rejestruje się swoje konto i zarządza usługą. Przeniesienie wymaga podobnych dokumentów jak cesja, jest natomiast prostsze bo wykonuje je tylko dotychczasowy użytkownik informując CP o nowym użytkowniku." Czyli rozumiem, że 3 egz. porozumienia są już nieaktualne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Dziś wysyłałem pismo prośbą o przerejestrowanie dekodera Cyfrowego Polsatu bez umowy na inną osobę, więc w najbliższym czasie będę wiedział na sto procent jakie są zasady i napiszę. Czy jest porozumienie czy tylko ta Prośba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markopolo1975 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Poszukuję wzoru cesji a właściwie przepisania umowy z Polsatem po śmierci abonenta, umowy cały czas trwają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 A można wykonać cesję dekodera po śmierci abonenta? Ja pisałem takie pismo w sprawie "normalnej"cesji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Poszukuję wzoru cesji a właściwie przepisania umowy z Polsatem po śmierci abonenta, umowy cały czas trwają. Nie ma takiej możliwości. Umowa wygasa automatycznie. Cyfrowy Polsat odpuszcza nawet zwrot dekodera zaraz po otrzymaniu kserokopii aktu zgonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glitch Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Czy istniej jakiś limit cesji ? Wszystkie zestawy to prepaid po umowach zakończonych nie zadłuzone. Mianowicie przepisałem ze swojego nazwiska/konta na nowego uzytkownika prawie wszystkie dekodery (było ich ze 4) - wszystkie cesje zakończone pomyslnie Po czym przepisałem na siebie dekodery SD od rodziny (było ich ze 3) - cesje zakończone pomyślnie Wymieniłem je na HD w ofercie wymiany sd na HD I właśnie trwa cesja jednego z takich odbiorników na nowego użytkownika Wszystko ładnie pięknie tylko że Po odesłaniu oficjalnej cesji Polsatowskiej tz końcowej gdzie została podpisana, daty odpowiednie zaznaczenia odpowiednie wszystko dobrze, końcowa cesja została zarejestrowana prawie 2 tyg temu i dalej nic ! Dzwoniłem do BOK kazdy konsultant mówi że nie wie że powinna cesja zostać zakończona do 48 godzin. Kazdy tak twierdzi Jednak mineło juz 2 tyg a dekoder/zestaw dalej wisi na moim koncie Na pytania, czy może jest jakiś błąd w cesji cos nie pasuje lub źle zrobione odpowiadają że wszystko ok, wiec ile mam czekać na przepisanie gdzie inne cesje potrafiły być przepisane w ciagu 48 godzin po dostarczeniu listu do CP? Dodam że odbiornik miał opłacony pakiet minihd także był aktywny i uzywany. Czy może jest limit takich cesji ? Ile czasu mają na końcowe przepisanie zestawu w systemie ? Ewentualnie co robić z takim przypadkiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karas220288 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A ja witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie promocji Smart dom. Obecnie mam pakiet tv i internet w tej promocji. Czy jeśli przepiszę cesją tv oraz internet na inną osobę, to czy zachowa ona tą promocję, aha i oferta była z telewizorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Czy istniej jakiś limit cesji ? Wszystkie zestawy to prepaid po umowach zakończonych nie zadłuzone. Mianowicie przepisałem ze swojego nazwiska/konta na nowego uzytkownika prawie wszystkie dekodery (było ich ze 4) - wszystkie cesje zakończone pomyslnie Po czym przepisałem na siebie dekodery SD od rodziny (było ich ze 3) - cesje zakończone pomyślnie Wymieniłem je na HD w ofercie wymiany sd na HD I właśnie trwa cesja jednego z takich odbiorników na nowego użytkownika Wszystko ładnie pięknie tylko że Po odesłaniu oficjalnej cesji Polsatowskiej tz końcowej gdzie została podpisana, daty odpowiednie zaznaczenia odpowiednie wszystko dobrze, końcowa cesja została zarejestrowana prawie 2 tyg temu i dalej nic ! Dzwoniłem do BOK kazdy konsultant mówi że nie wie że powinna cesja zostać zakończona do 48 godzin. Kazdy tak twierdzi Jednak mineło juz 2 tyg a dekoder/zestaw dalej wisi na moim koncie Na pytania, czy może jest jakiś błąd w cesji cos nie pasuje lub źle zrobione odpowiadają że wszystko ok, wiec ile mam czekać na przepisanie gdzie inne cesje potrafiły być przepisane w ciagu 48 godzin po dostarczeniu listu do CP? Dodam że odbiornik miał opłacony pakiet minihd także był aktywny i uzywany. Czy może jest limit takich cesji ? Ile czasu mają na końcowe przepisanie zestawu w systemie ? Ewentualnie co robić z takim przypadkiem ? Nie ma żadnych limitów cesji w Cyfrowym Polsacie, najwyżej mogą cię obciążyć kwotą 10 zł za tą czynność. Myślę, że ktoś "skitrał" w Cyfrowym Polsacie twoje porozumienie ale z tego co kojarzę mają 7 dni na wprowadzenie tego dokumentu do systemu. Sam się o tym przekonałem, moje porozumienie wpłynęło do Cyfrowego Polsatu a wprowadzono je za 7 dni. Możesz wysłać reklamację, podnieś to że masz aktywny pakiet a przez opieszałość CP nie możesz go wykorzystać. Ja zawsze wysyłam reklamację do wiadomości Rzecznika Prasowego i mam odpowiedz dwa trzy dni max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Chciałem usystematyzować to,co wiem w sprawie cesji umowy z Polsatem: Jako Abonent piszę pismo (może być zeskanowane? i wysłane na mail do Polsatu) że zrzekam się umowy na rzecz innej osoby. Podaje swoje dane, dane nowego Abonenta. W jakim terminie Polsat odpowiada? Odpowiada nam obojgu? Co nowy Abonent ma zrobić? Czy tylko czekać na koniec formalności? Jak długo teraz trwa cesja? Jest szansa zrobić to przed końcem następnego okresu (przed 2 wrzesnia?) Kiedy formalnie powinienem przekazać sprzęt Nowemu? Czy moją dobrą wolą jest to, że zrobię to po odpowiedzi od Polsatu? Co z nadpłatą na koncie, jaką mam - ona tez przejdzie dla Nowego? Czy będzie wisieć na mnie? Jak to wygląda z cesją Mobilnej TV? Drugi komplet papierów, czy mogę to wysłać w jednym wniosku? (Mobilną chciałbym zostawić dla siebie fizycznie, żeby dziadek mógł sobie poogladać za 1 zł/mc). A rozumiem, że cesja umowy satelitarnej skasuje mu rabat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Zadzwoń do CP i poproś o dokumenty cesji. CP prześle Ci je pocztą. Cesja trwa około miesiąca, jeśli wszystko odbywa się sprawnie. Ja przekazałbym sprzęt cesjonariuszowi dopiero po dokonaniu cesji (potwierdzeniu jej przez CP). Po dokonaniu cesji wszystkie prawa, obowiązki, zobowiązania przechodzą na cesjonariusza, czyli poproś o zwrot nadpłaty lub przeksięguj na TV Mobilną. Jeśli masz rabat wynikający ze smartDOMu na TV Mobilną, to go utracisz cedując umowę TV satelitarnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Od 02.11.2015 r. zmiana w procesie związanym z przeniesieniem praw i obowiązków na nowego abonenta dla usługi telewizji satelitarnej w Cyfrowym Polsacie (cesja). Zmiana ta, w stosunku do obecnie obowiązującego procesu, polega na konieczności wysłania przez Klienta do Cyfrowego Polsatu dodatkowego dokumentu: - Oświadczenia nowego abonenta – Porozumienie dotyczące przeniesienia praw i obowiązków wraz z kompletem dotychczasowych dokumentów. Dokument ten będzie dostępny dla klienta i możliwy do wydrukowania ze Strefy Abonenta znajdującej się na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu. Dokument jest też dostępny w APS-ach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Warto jeszcze dodać taką nowośC a mianowicie: Przeniesienie praw i obowiązków z umowy. Transfer po zgonie. Transfer po zgonie (usługa - Telewizja) Do przeniesienia usługi wymagane są: pisemna prośba, która powinna zawierać dane pozwalające na identyfikację Klienta (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera); kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty); dane korespondencyjne nowego abonenta; podpisany dokument Oświadczenia nowego Abonenta kopia aktu zgonu dotychczasowego Abonenta. Więcej informacji TUTAJ. Edytowane 3 Listopada 2015 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Czyli teraz cesja ma wyglądać tak? Obecny właściciel dekodera wysyła do cp. Cesja + skan dowodu nowego abonenta + podpisane i wypełnione oświadczenie przez nowego abonenta dostepne pod adresem. http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/obrazki/rozne/oswiadczenia-nowego-abonenta.pdf Wzór cesji. imię i nazwisko dotychczasowego właściciela .............. miejscowość, dnia………………….. adres ....................... ID: kontraktu............... PESEL…………… CYFROWY POLSAT S.A ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa CESJA Ja niżej podpisany ..........imię i nazwisko dotychczasowego właściciela.........., zam. ......... adres................, PESEL:………………, legitymujący się dowodem osobistym nr………………… wydanym przez ................zrzekam się na rzecz ...........imię i nazwisko nowego właściciela........, zam. ..............adres zameldowania nowego właściciela.............., PESEL:................, legitymującego się dowodem osobistym nr ...................wydanym przez......................., praw własności do dekodera Cyfrowego Polsatu marki ..............model dekodera......... o nr seryjnym …………….. oraz karty Cyfrowego Polsatu o nr ................... Proszę o przerejestrowanie dekodera na Pana .............imię i nazwisko nowego właściciela........... oraz załączam kserokopię dowodu osobistego nowego właściciela dekodera. podpis dotychczasowego właściciela ___________________ Nastepnie do dotychczasowego właściciela cp przysyła 3 takie same dokumenty on je podpisuje i odsyła do nowego właściciela, nowy wysyła 1 do cp 2 do starego właściciela 3 zostawia dla siebie. Nastepnie oczekiwanie na zdjęcie dekodera z icoka dotychczasowego właściciela i wówczas nowy może zakładać konto w icok. Jeszcze zapytanie czy jeśli w kontrakcje czyli w icok stary właściciel ma więcej sprzętów to tak czy tak podaje id kontraktu a kluczowy do zdjęcia z jego icoka jest tylko podany w cesji dekoder tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) Te trzy takie same dokumenty to nazywają się dokładnie: "Porozumienie dotyczące przeniesienia praw i obowiązków z umowy abonenckiej do kontraktu nr.......(Dalej "kontrakt"). Wygląda on tak: Czyli do "starego" właściciela Cyfrowy Polsat przesyła 3 egz. ww. porozumienia, które podpisuje w miejscu dotychczasowego abonenta, następnie wysyła wszystkie trzy egz. porozumienia do "nowego" właściciela, który podpisuje je w miejscu nowego abonenta. Następnie "nowy" abonent przesyła jeden egzemplarz porozumienia do Cyfrowego Polsatu, drugi do "starego" właściciela a trzeci zostawia sobie. Z doświadczenia, wiem, że Cyfrowy Polsat wykonuje cesję fizycznie po około 7 dniach od wpływu takiego podpisanego przez wszystkie strony porozumienia. Jeżeli "stary" właściciel ma na swoim koncie w ICOK inne sprzęty od CP to one pozostają bez zmian. Każdy sprzęt ma swój indiwidualny numer kontraktu, więc wykonując cesję sprzętu na inną osobę z ICOK "schodzi" przedmiotowy sprzęt, inne pozostają bez zmian. Edytowane 15 Grudnia 2015 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.