Skocz do zawartości

Dokładny przebieg cesji dekodera


artero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Ja mam nadal problem z przerejestrowaniem dekodera po multiofercie na siebie. W ICOK w

zakładce Płatności zamiast Multioferty widnieje Telewizja a Cyfrowy Polsat twierdzi, że nie ma możliwości przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy połączonej w multiofertę. Wy też mieliście taki problem? Co w tej sytuacji.zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Udało mi się przerejestrować dekoder na początku tamtego miesiąca :jupi:. A wszystko dzięki wysłaniu skargi mailem do rzecznika CP. Po wysłaniu tego maila (ku mojemu zaskoczeniu) Cyfrowy Polsat ni stąd ni zowąd przysłał mi maila, w którym napisał, że wysłał do dotychczasowego abonenta dokumenty umożliwiające przerejestrowanie dekodera :shock: . Co ciekawe na porozumieniu nie było numeru seryjnego dekodera i numeru karty. A tak się zapierali że się nie da zrobić cesji, a tu proszę. Także trzeba walczyć o swoje. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy coś wiecie na temat zmian zasad przeprowadzania cesji sprzętu pre-paid w Cyfrowym Polsacie? Bo czytając ogłoszenia na znanym portalu aukcyjnym można się natknąć na takie informacje:

"W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi stanu technicznego i formalności związanych z przerejestrowaniem modułu na nowego użytkownika informuję: Moduł jest sprawny, nr konta do wpłat oczywiście znam, moduł został zakupiony chyba w 2008 r. Rozmawiałem dzisiaj z konsultantem Cyfrowego Polsatu i istnieje możliwość przekazania "praw i obowiązków" na inną osobę (nie cesja - bo to prepaid, nie ma umowy). Po takim przeniesieniu rejestruje się swoje konto i zarządza usługą. Przeniesienie wymaga podobnych dokumentów jak cesja, jest natomiast prostsze bo wykonuje je tylko dotychczasowy użytkownik informując CP o nowym użytkowniku."

 

Czyli rozumiem, że 3 egz. porozumienia są już nieaktualne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Czy istniej jakiś limit cesji ?

 

Wszystkie zestawy to prepaid po umowach zakończonych nie zadłuzone.

Mianowicie przepisałem ze swojego nazwiska/konta na nowego uzytkownika prawie wszystkie dekodery (było ich ze 4) - wszystkie cesje zakończone pomyslnie

Po czym przepisałem na siebie dekodery SD od rodziny (było ich ze 3) - cesje zakończone pomyślnie

 

Wymieniłem je na HD w ofercie wymiany sd na HD

 

I właśnie trwa cesja jednego z takich odbiorników na nowego użytkownika

Wszystko ładnie pięknie tylko że

Po odesłaniu oficjalnej cesji Polsatowskiej tz końcowej gdzie została podpisana, daty odpowiednie zaznaczenia odpowiednie wszystko dobrze, końcowa cesja została zarejestrowana prawie 2 tyg temu i dalej nic ! Dzwoniłem do BOK kazdy konsultant mówi że nie wie że powinna cesja zostać zakończona do 48 godzin. Kazdy tak twierdzi

Jednak mineło juz 2 tyg a dekoder/zestaw dalej wisi na moim koncie

Na pytania, czy może jest jakiś błąd w cesji cos nie pasuje lub źle zrobione odpowiadają że wszystko ok, wiec ile mam czekać na przepisanie gdzie inne cesje potrafiły być przepisane w ciagu 48 godzin po dostarczeniu listu do CP?

Dodam że odbiornik miał opłacony pakiet minihd także był aktywny i uzywany.

 

Czy może jest limit takich cesji ? Ile czasu mają na końcowe przepisanie zestawu w systemie ?

Ewentualnie co robić z takim przypadkiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy istniej jakiś limit cesji ?

 

Wszystkie zestawy to prepaid po umowach zakończonych nie zadłuzone.

Mianowicie przepisałem ze swojego nazwiska/konta na nowego uzytkownika prawie wszystkie dekodery (było ich ze 4) - wszystkie cesje zakończone pomyslnie

Po czym przepisałem na siebie dekodery SD od rodziny (było ich ze 3) - cesje zakończone pomyślnie

 

Wymieniłem je na HD w ofercie wymiany sd na HD

 

I właśnie trwa cesja jednego z takich odbiorników na nowego użytkownika

Wszystko ładnie pięknie tylko że

Po odesłaniu oficjalnej cesji Polsatowskiej tz końcowej gdzie została podpisana, daty odpowiednie zaznaczenia odpowiednie wszystko dobrze, końcowa cesja została zarejestrowana prawie 2 tyg temu i dalej nic ! Dzwoniłem do BOK kazdy konsultant mówi że nie wie że powinna cesja zostać zakończona do 48 godzin. Kazdy tak twierdzi

Jednak mineło juz 2 tyg a dekoder/zestaw dalej wisi na moim koncie

Na pytania, czy może jest jakiś błąd w cesji cos nie pasuje lub źle zrobione odpowiadają że wszystko ok, wiec ile mam czekać na przepisanie gdzie inne cesje potrafiły być przepisane w ciagu 48 godzin po dostarczeniu listu do CP?

Dodam że odbiornik miał opłacony pakiet minihd także był aktywny i uzywany.

 

Czy może jest limit takich cesji ? Ile czasu mają na końcowe przepisanie zestawu w systemie ?

Ewentualnie co robić z takim przypadkiem ?

 

Nie ma żadnych limitów cesji w Cyfrowym Polsacie, najwyżej mogą cię obciążyć kwotą 10 zł za tą czynność. Myślę, że ktoś "skitrał" w Cyfrowym Polsacie twoje porozumienie ale z tego co kojarzę mają 7 dni na wprowadzenie tego dokumentu do systemu. Sam się o tym przekonałem, moje porozumienie wpłynęło do Cyfrowego Polsatu a wprowadzono je za 7 dni. Możesz wysłać reklamację, podnieś to że masz aktywny pakiet a przez opieszałość CP nie możesz go wykorzystać. Ja zawsze wysyłam reklamację do wiadomości Rzecznika Prasowego i mam odpowiedz dwa trzy dni max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Chciałem usystematyzować to,co wiem w sprawie cesji umowy z Polsatem:

Jako Abonent piszę pismo (może być zeskanowane? i wysłane na mail do Polsatu) że zrzekam się umowy na rzecz innej osoby. Podaje swoje dane, dane nowego Abonenta.

W jakim terminie Polsat odpowiada? Odpowiada nam obojgu?

Co nowy Abonent ma zrobić? Czy tylko czekać na koniec formalności?

Jak długo teraz trwa cesja? Jest szansa zrobić to przed końcem następnego okresu (przed 2 wrzesnia?)

Kiedy formalnie powinienem przekazać sprzęt Nowemu? Czy moją dobrą wolą jest to, że zrobię to po odpowiedzi od Polsatu? :D

Co z nadpłatą na koncie, jaką mam - ona tez przejdzie dla Nowego? Czy będzie wisieć na mnie?

 

Jak to wygląda z cesją Mobilnej TV? Drugi komplet papierów, czy mogę to wysłać w jednym wniosku? (Mobilną chciałbym zostawić dla siebie fizycznie, żeby dziadek mógł sobie poogladać za 1 zł/mc). A rozumiem, że cesja umowy satelitarnej skasuje mu rabat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do CP i poproś o dokumenty cesji. CP prześle Ci je pocztą.

Cesja trwa około miesiąca, jeśli wszystko odbywa się sprawnie.

Ja przekazałbym sprzęt cesjonariuszowi dopiero po dokonaniu cesji (potwierdzeniu jej przez CP).

Po dokonaniu cesji wszystkie prawa, obowiązki, zobowiązania przechodzą na cesjonariusza, czyli poproś o zwrot nadpłaty lub przeksięguj na TV Mobilną.

Jeśli masz rabat wynikający ze smartDOMu na TV Mobilną, to go utracisz cedując umowę TV satelitarnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Od 02.11.2015 r. zmiana w procesie związanym z przeniesieniem praw i obowiązków na nowego abonenta dla usługi telewizji satelitarnej w Cyfrowym Polsacie (cesja).

 

Zmiana ta, w stosunku do obecnie obowiązującego procesu, polega na konieczności wysłania przez Klienta do Cyfrowego Polsatu dodatkowego dokumentu:

- Oświadczenia nowego abonenta – Porozumienie dotyczące przeniesienia praw i obowiązków wraz z kompletem dotychczasowych dokumentów.

 

Dokument ten będzie dostępny dla klienta i możliwy do wydrukowania ze Strefy Abonenta znajdującej się na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu.

 

Dokument jest też dostępny w APS-ach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto jeszcze dodać taką nowośC a mianowicie:

Przeniesienie praw i obowiązków z umowy. Transfer po zgonie.

 

 

Transfer po zgonie (usługa - Telewizja)

Do przeniesienia usługi wymagane są:

  • pisemna prośba, która powinna zawierać dane pozwalające na identyfikację Klienta (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera);
  • kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);
  • dane korespondencyjne nowego abonenta;
  • podpisany dokument Oświadczenia nowego Abonenta
  • kopia aktu zgonu dotychczasowego Abonenta.

Więcej informacji TUTAJ.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czyli teraz cesja ma wyglądać tak?

Obecny właściciel dekodera wysyła do cp.

Cesja + skan dowodu nowego abonenta + podpisane i wypełnione oświadczenie przez nowego abonenta dostepne pod adresem.

http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/obrazki/rozne/oswiadczenia-nowego-abonenta.pdf

 

Wzór cesji.





imię i nazwisko dotychczasowego właściciela .............. miejscowość, dnia…………………..
 adres .......................
 ID: kontraktu...............
 PESEL……………
 CYFROWY POLSAT S.A
 ul. Łubinowa 4a
 03-878 Warszawa


                                                   CESJA


 Ja niżej podpisany ..........imię i nazwisko dotychczasowego właściciela.........., zam. .........
 adres................, PESEL:………………, legitymujący się dowodem osobistym nr…………………
 wydanym przez ................zrzekam się na rzecz ...........imię i nazwisko nowego właściciela........, 
 zam. ..............adres zameldowania nowego właściciela.............., PESEL:................, 
 legitymującego się dowodem osobistym nr ...................wydanym przez.......................,
 praw własności do dekodera Cyfrowego Polsatu marki ..............model dekodera......... 
 o nr seryjnym …………….. oraz karty Cyfrowego Polsatu o nr ...................
 
 Proszę o przerejestrowanie dekodera na Pana .............imię i nazwisko nowego właściciela........... 
 oraz załączam kserokopię dowodu osobistego nowego właściciela dekodera.


 podpis dotychczasowego właściciela ___________________

Nastepnie do dotychczasowego właściciela cp przysyła 3 takie same dokumenty on je podpisuje

i odsyła do nowego właściciela, nowy wysyła 1 do cp 2 do starego właściciela 3 zostawia dla siebie.

Nastepnie oczekiwanie na zdjęcie dekodera z icoka dotychczasowego właściciela i wówczas nowy może zakładać konto w icok.

 

Jeszcze zapytanie czy jeśli w kontrakcje czyli w icok stary właściciel ma więcej sprzętów to tak czy tak podaje id kontraktu a kluczowy do zdjęcia z jego icoka jest tylko podany w cesji dekoder tak?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te trzy takie same dokumenty to nazywają się dokładnie: "Porozumienie dotyczące przeniesienia praw i obowiązków z umowy abonenckiej do kontraktu nr.......(Dalej "kontrakt").

Wygląda on tak:

8814993100_1450214565_thumb.jpg 6523180700_1450214567_thumb.jpg

 

Czyli do "starego" właściciela Cyfrowy Polsat przesyła 3 egz. ww. porozumienia, które podpisuje w miejscu dotychczasowego abonenta, następnie wysyła wszystkie trzy egz. porozumienia do "nowego" właściciela, który podpisuje je w miejscu nowego abonenta. Następnie "nowy" abonent przesyła jeden egzemplarz porozumienia do Cyfrowego Polsatu, drugi do "starego" właściciela a trzeci zostawia sobie. Z doświadczenia, wiem, że Cyfrowy Polsat wykonuje cesję fizycznie po około 7 dniach od wpływu takiego podpisanego przez wszystkie strony porozumienia.

 

Jeżeli "stary" właściciel ma na swoim koncie w ICOK inne sprzęty od CP to one pozostają bez zmian. Każdy sprzęt ma swój indiwidualny numer kontraktu, więc wykonując cesję sprzętu na inną osobę z ICOK "schodzi" przedmiotowy sprzęt, inne pozostają bez zmian.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...