Jump to content
artero

Dokładny przebieg cesji dekodera

Recommended Posts

@markar z tego wynika, że tak. Zawsze się mogą spotkać w połowie drogi i tam znaleźć APS CP ;)

To już większego bezsensu nie można sobie wyobrazić... Przecież można zrobić tak, że abonent X stawia się w APS w mieście A i abonent Y stawia się w APS w mieście B. Oba APS weryfikują tożsamość cedenta i cesjonariusza....Nie dajmy się zwariować!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z podanych na poprzedniej stronie wątku informacji wynika, że tak nie da rady.

Obaj abonenci (obecny i przyszły) muszą się stawić w tym samym APS-ie i podpisać stosowne dokumenty w obecności tego samego pracownika tegoż APS-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otrzymałem telefoniczne potwierdzenie od CP, że cesja możliwa jedynie poprzez osobiste stawienie się 2 zainteresowanych strony w punkcie CP. Normalnie kabaret :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bzdura. Robiłam dwie cesję, jedną "korespondencyjną" i nigdy nie było takiego wymogu.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bzdura. Robiłam dwie cesję, jedną "korespondencyjną" i nigdy nie było takiego wymogu.

 

Potwierdzam słowa naszego konsultanta. Dokonanie cesji jest możliwe tylko w punkcie obsługi Klienta. Do tej operacji potrzebna jest obecność dotychczasowego Abonenta (Cedenta) oraz nowego Klienta (Cesjonariusza).

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to niestety gorzej dla abonentów.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.06.2018 o 14:16, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 

Potwierdzam słowa naszego konsultanta. Dokonanie cesji jest możliwe tylko w punkcie obsługi Klienta. Do tej operacji potrzebna jest obecność dotychczasowego Abonenta (Cedenta) oraz nowego Klienta (Cesjonariusza).

 

Mogliby to chociaż usprawnić w ten sposób, że idę do APS w mieście A, a nabywca udaje się do APS-u w mieście B. W dobie dzisiejszej elektronizacji to jest do zrealizowania, nie oszukujmy się to ma na celu ograniczenie wykonywania procedur cesji. Bo kto będzie "gonił" przez pół Polski, żeby stawić się w APS-ie i rozpocząć procedurę, która nie musi się zakończyć pozytywnym wynikiem. Cyfrowy Polsat ma taką magiczną furtkę dla siebie:

 

§7 REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH TELEWIZJI SATELITARNEJ PRZEZ CYFROWY POLSAT S.A. 

ZMIANA DANYCH STRON I ZMIANA ABONENTA

3. Do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu oraz spełnienie łącznie następujących warunków:

a) uregulowanie wszystkich należności dotychczasowego Abonenta,

b) spełnienie przez podmiot zainteresowany przejęciem praw i obowiązków Abonenta z Umowy warunków zawarcia Umowy opisanych Regulaminem.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój ojciec miał TV w Polsacie. Zmarł. wysłałem maila przez ICOK odnośnie cesji, wysłałem akt zgonu i info, że chce je przepisać na siebie (mam TV w CP). Dostałem info, że

Uprzejmie informujemy, że Umowa nie przewiduje możliwości przeprowadzenia cesji i na podstawie przesłanego dokumentu zostanie rozwiązana.

 

To jak to jest z cesją po zgonie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powyżej cytowałem regulamin Cyfrowego Polsatu, gdzie jest taka informacja:

"Do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu oraz spełnienie łącznie następujących warunków: 

a) uregulowanie wszystkich należności dotychczasowego Abonenta,

b) spełnienie przez podmiot zainteresowany przejęciem praw i obowiązków Abonenta z Umowy warunków zawarcia Umowy opisanych Regulaminem."

 

Słowo klucz "wymagana zgoda Cyfrowego Polsatu"....

http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abonenta/zmiana-danych-stron-zmiana-abonenta.cp

 

Jeżeli to jest umowa na szczególnych warunkach np. Rodzinny HD w cenie 4,99 zł, gdzie normalna cena wynosi 19,99 zł to Cyfrowy Polsat odmawia wykonania cesji, tak samo z pozostałymi pakietami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie dziwna sytuacja - rodzice nie mieli żadnej negocjowanej oferty - standardowy Rodzinny za 19,99. Dziwi mnie taki brak zgody na cesję. Jestem w stanie to jakoś reklamować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dekoder jest własnościowy czy na udostępnienie ? Możesz napisać odwołanie, dobrze uzasadnić i jest szansa na zmianę stanowiska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jest zgoda na przeniesienie praw i obowiązków na moduły z Darmowym na stanie ale  z Rodzinnym HD już nie. Argumentacja CP taka, że to ja otrzymałem promocyjne warunki umowy i na inną osobę nie można przenieść.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Czy wszystkie punkty powinny robić cesję oferty? Próbuję zrobić cesję na własnościowym sprzęcie z ofertą Darmowy HD i punkty twierdzą, że nie ma takiej możliwości.

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ICOK odpowiada, że w punkcie a punkty że nie ma możliwości. Sprzedałem kilka dekoderów z Darmowym HD i trzeba przepisać. Mam w sumie kilka jeszcze i z czasem je będę przepisywać.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@swojadroga Ja zrozumiałem, że APSy nie radzą sobie z tym tematem a nie , że @markopolo1975 nie wie jak to załatwić. ICOK podaje swoją teorię a praktyka w APS całkiem inna. Sam jestem tym zainteresowany to będę sprzedawał 2 sprzęty z Darmowym i odpowiedź z ICOK nie pozostawia złudzeń jak to zrobić:

"Uprzejmie informujemy, że dokonanie cesji możliwe jest wyłącznie w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. "

Edited by markar

Share this post


Link to post
Share on other sites

To trzeba ich (pracowników APS-ow) przeszkolić, pokazując na stronie CP opis zasad obowiązujących w tej kwestii. Jeśli nadal stawiać będą opór, to ponownie przez ICOK wysłać należy informację o odmowie sporządzenia wniosku cesji w APS. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doszliśmy do tego, że jeśli ktoś nie płaci prowizji za jakąś czynność, to ta czynność nie istnieje dla niektórych. Trzeba tym niektórym osobnikom brutalnie przypomnieć co i jak. Jedna skarga może ich jeszcze nie zaboli (finansowo), ale więcej skarg już ich zaboli. I dotrze do nich wreszcie, że czasem wykonanie pracy bezprowizyjnej (ale nie za darmo), w przyszłości również może przynieść profity (prowizję). A może nawet (jeśli jest dobry), przy okazji cesji sprzeda jakąś inną usługę operatora.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś udałem się z przyszłym nowym abonentem (jechał z południa Polski ) do APS by dokonać cesji modułu CAM bez umowy z pakietem Darmowym HD włączonym na moją prośbę. Uprzednio dopytywałem poprzez ICOK czy taka cesja otrzyma zgodę. I ma ponoć otrzymać. Wygląda to tak, że pracownik APS weryfikuje tożsamość cedenta i cesjonariusza i następnie daje do podpisania w 3 egzemplarzach dokumenty -tzw. zgłoszenie. Czyli to nie jest jeszcze cesja. Teraz CP ma ponoć 30 dni na weryfikację cesjonariusza, np. w BIK czy czasem nie jest zadłużony bo wtedy na cesję nie zgodzi się. Po co ta cała weryfikacja skoro sprzęt bez umowy- to tylko CP wie. Reasumując cesji jeszcze nie ma, póki co jest zgłoszenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@markar, a oni dalej kserują dowody czy już od tego odeszli i tylko spisują dane? Jeżeli kserują to co na to GIODO?

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...