Skocz do zawartości

Dokładny przebieg cesji dekodera


artero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wzrusza mnie to przez pryzmat rozmowy telefonicznej, którą odbyłem. Konsultant nie był w stanie zacytować paragrafu do którego się odnosi, ani podać żadnych sensownych argumentów motywujących tą odmowę. Raczej brzmiało to jak "nie bo nie", nikomu nie dajemy obecnie to i Panu nie damy zgody na cesję. Nie mam żądań ani pretensji do nikogo, ale jako klient wymagam argumentów prawnych bądź innych w zakresie prawa, gdyż ja swoją prośbę umotywowałem. W zakresie moich doświadczeń z różnymi operatorami CP nie ma innego podejścia niż pozostali. Dopóki przedłużasz umowę jest rzeczowo, ale jak już chcesz coś innego robi się pod górkę. Nie ma co strzępić języka, każdy ma prawo do swojej opinii, a nie chcę oddalać się od tematu.

Edytowane przez TomPure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TomPure Dzięki za odpowiedź. Mi dokładnie z tego samego powodu nie dali cesji, telefonicznie też brzmiało to "nie, bo nie". Ale raz w punkcie stacjonarnym trafiłem na milszego gościa i powiedział, że dawniej cesje przechodziły bez problemu. Obecnie jest taka polityka, że nie dają cesji i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z tego co wiadomo, to prace nad abonamentem w tej kontrowersyjnej wersji ze zbieraniem danych od operatorów zostały wstrzymane. Czy coś się w związku z tym zmieniło w temacie zgód CP na cesje?

Jeszcze jedno pytanie - czy odmawiają cesji dekodera nawet wówczas, gdy strona przekazująca jest jego właścicielem a już od dawna nie ma na nim aktywnej umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można gdzieś łatwo i szybko sprawdzić po numerze karty, czy można zrobić cesję danego dekodera? Chodzi mi o zakup od kogoś dekodera, którego już nie używa, czy ten dekoder jest gdzieś w ewidencji CP i czy nie jest to jakiś totalnie stary rupieć, którego nie będzie można później wymienić choćby na MiniHD 2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Sytuacja jest taka. Jest mąż i żona. Żona z racji wieku i choroby jest całkowicie niekomunitatywna. Mąż albo ich syn czy córka chcą przepisać dekoder na siebie. Dochodzi jeszcze sprawa że na tą panią jest umowa na internet oraz nadpłata abonamentu za dekoder około 300zł. Jaka powinna być procedura?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jakim celu tą cesje robisz?

Żeby nie płacić daniny na publiczną TV?

dokładnie

Nie zapłacisz ty to zapłaci ten na kogo zrobisz cesje, jest w tym jakiś sens?

Bo nadal nie rozumiem :)

Wystarczy w rodzinie osoba w odpowiednim wieku albo mająca prawo do zwolnienia z płacenia abonamentu RTV.

 

 

Tak czytam o tej cesji i jakaś paranoja w CP.

 

Na szczęście może nie będzie trzeba:

http://wyborcza.pl/7,155287,22526972,pis-w-kampanii-wyborczej-zaproponuje-zniesienie-abonamentu.html

 

Teraz pytanie czy warto mi uwierzyć i przedłużyć na 15 miesięcy czy niech mama emerytka w styczniu podpisze hehe :)

Będę myślał ;)

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Może Cyfrowy Polsat traktuje tą umowę na Rodzinny HD za 4,99 zł miesięcznie jako ofertę indiwiduwalną dla wybranego użytkownika? Jednym słowem decydują o tym kto ma być właścicielem "wlasnościowego" sprzętu. Zapis regulaminu w tym zakresie jest ewidentnie pod "nich":

 

Par. 7 pkt. 3:

 

"Do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu oraz spełnienie łącznie następujących warunków:

- uregulowanie wszystkich należności dotychczasowego Abonenta,

- spełnienie przez podmiot zainteresowany przejęciem praw i obowiązków Abonenta z Umowy warunków zawarcia Umowy opisanych Regulaminem..

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do Cyfrowego Polsatu takie zapytanie hipotetyczne czy zgodziliby się na cesję mojego modułu CAM CI+ z umową na pakiet Rodzinny HD w cenie 4,99 zł miesięcznie, oto odpowiedź:

 

"Szanowny Panie 

Uprzejmie informujemy, że obecnie Spółka nie przewiduje możliwości przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy dotyczącej modułu CAM z kartą o numerze XXXXXX na inną osobę. Tym samym wszelkie prawa i obowiązki wynikające z przedmiotowej Umowy w dalszym ciągu spoczywają na Panu".

 

Dopytałem jeszcze o powody takiej decyzji i z czego ona wynika. Czekam....

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...