Skocz do zawartości

Dekoder HD5000


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie jeśli chodzi o Iplę to jakości brak :D Buforuje jak oszalałe :) Internet to neo do 10 MB (stabilne 5 w rzeczywistości). Z EPG mam te same probelmy, mi to przeszkadza bo używam często EPG. Myślę, że to problem softu - po ostatniej aktualizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Czy Wy też macie słabą jakość dźwięku po HDMI? Dźwięk bardziej "nieczysty" i przytłumiony. Wymieniłem moduł CI+ bo nagminnie zaczęło wyskakiwać, że nie ma w nim karty, na właśnie HD 5000. Zaczynam żałować. Na innych urządzeniach podłączonych przez HDMi dźwięk jest czysty i wyraźny. Czy mogę się domagać wymiany dekodera? Polsatowski złom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatyczną regulację mam wyłączoną. Pogrzebałem trochę w ustawieniach telewizorach i dźwięk się trochę poprawił. Ale z tego co widzę obraz to też szału nie robi. Szczególnie widać to na kanałach SD, przy logo czy paskach informacyjnych np. na Polsat Sport News. Czy oni naprawdę produkują taka tandetę? Na mojej Arivie 210 combo obraz był lepszy. zadzwoniłem w sprawie wymiany na infolinię to mi kazali zadzwonić do punktu sprzedaży. Miła Pani powiedziała, że nie ma podstaw do wymiany dekodera, ale wyśle e-mail do centrali i jutro dostanę odpowiedź czy dostanę jednak moduł zamiast ich cudownego dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę że trzeba kłócić się o wymianę.Najlepiej złoż skargę konkretnie na ten punkt i na osobę która Cię obsługiwała bo to wina gałgana który tam siedzi. Niech Tobie wymienią model na model i wtedy będzie jasne czego to wina. Napisz równocześnie list do polsatu o zaistniałej sytuacji. Wiele osób wymienia modły cam na dekodery bez żadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz zadzwoniłem do Cyfrowego Polsatu, gdzie przyjęto moje zgłoszenie reklamacyjne. Poinformowano, że mają do 30 dni na rozpatrzenie, ale zdziwienie bo za kilka godzin zadzwoniła miła Pani i powiedziała, że jak mam zastrzeżenia do odbiornika to muszą mi wymienić, nawet na moduł CI+ jeżeli mają na stanie. Jutro jadę na wymianę, tym razem tak łatwo się mnie nie pozbędą. W razie problemów biorę dane i dzwonię do Cyfrowego Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jak w końcu, zrobili coś z tym teletextem po hdmi?? bo szału dostaje po przełączeniu ze scart :twisted:

 

I co z listą ulubionych, dalej nie można w prosty sposób zmienić kolejności kanałów do niej przypisanych??

 

Kurde na co dzień użytkuje turbo z "N" (teraz nc+) i szału dostaje jak przyjeżdżam do rodziców i HD5000 prawie nic nie może :doh::chair:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...