support458 Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 (edytowane) Skończmy dyskusje na ten temat. Opisany przez ciebie problem nie wpływa na podstawą funkcje dekodera, jaką jest oglądanie programów i funkcje z tym związane. Ponadto sprawdzenie sygnału w menu Ustawienia / Diagnostyka / Sprawdzenie sygnału z Anteny, które jest dedykowane dla użytkownika działa bez problemu. Dyskutowany problem występuje losowo, ale już został przekazany tam gdzie trzeba. Edytowane 20 Maja 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 (edytowane) Po aktualizacji oprogramowania niektóre kanały zaczęły się ciąć, występują takie jakby zamrażanie obrazu, pikselowanie. Przykładowo problemem zauważono na TV4,Polsat 2,Polsat Play,Polsat Cafe,Eurosport. Odczyty sygnału na podanych kanałach to 85% siły/83% siły(tp.TVN), 100% jakości, MER 15 dB. Edytowane 21 Maja 2017 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 U siebie nic takiego nie zauważyłem. Więc jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Czyli pewnie dekoder do wymiany, tylko na co wymieniać, skoro cała reszta dalej w "pomarańczu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeplum Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 (edytowane) Jest jeden błąd z sofcie. Podświetlenie ekranu na liście kanałów nie jest równomierne, zmienia się dynamicznie. Jest to na tyle dziwne, że wszelkie opcje automatycznej regulacji jasności ekranu i oszczędzania energii są w telewizorze wyłączone. Nikt nie zauważył tego błędu? W menu ustawienia - podświetlenie bardzo ciemne, w menu ustawienia -> dźwięk i obraz podświetlenie bardzo jasne, a na liście kanałów podświetlenie skacze jak na choince z lampkami migającymi. Wypuścić soft z takimi błędami. Dajcie spokój, niech wypuszczą poprawione oprogramowanie. Dobrze, że przy oglądaniu kanałów nic się nie dzieje i podświetlenie jest stałe. Edytowane 21 Maja 2017 przez jeplum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Też to zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 (edytowane) Nie ma żadnego błędu w oprogramowaniu HD5k.Błąd może być w oprogramowaniu telewizora, którego funkcje eco dynamicznego sterowania podświetleniem ekranu, są ustawione zbyt agresywnie. Wyłącz dla testu wszystkie funkcje Eco, w tym sterowanie dynamicznym podświetleniem ekranu.Przekonasz się, że wszystko działa poprawnie. Grafika ekranowa menu zwiera głównie kolor czarny i biały, skrajne barwy, które w przypadku różnej zawartości koloru białego powodują w telewizorze różne poziomy podświetlenia ekranu. Marki Samsung i LG mają domyślnie ustawiony agresywny system oszczędzania energii, co może powodować silne ściemnienia obrazu w przypadku małej zawartości koloru białego w sygnale wideo. Rozwiązaniem jest wyłączenie w funkcjach Eco dynamicznego podświetlenia LED lub takie dopasowanie ustawień, aby skoki podświetlenia ekranu były na akceptowalnym poziomie. Korzystam z nowego menu w HD5k na najnowszych modelach telewizorów Samsung HD i UHD oraz Sony HD i UHD. Przy prawidłowym ustawieniu funkcji eco, nie mam żadnych opisywanych objawów. Edytowane 21 Maja 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erbanceks Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 @support458 Nie ma żadnego błędu w oprogramowaniu HD5k. Skoro zaznaczasz, że tak jest to dlaczego czekamy miesiąc na udostępnienie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Już pisałem na ten temat w tym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Potwierdzam słowa @support. Wyłączyłem opcje X-Contrast u mnie i podświetlanie jest wszędzie takie samo. Zrobiłem też reset do ustawień domyślnych i obraz przestał się zamrażać i ścinać. Teraz czekać na soft na HD5500s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Po aktualizacji oprogramowania niektóre kanały zaczęły się ciąć, występują takie jakby zamrażanie obrazu, pikselowanie. Przykładowo problemem zauważono na TV4,Polsat 2,Polsat Play,Polsat Cafe,Eurosport. Odczyty sygnału na podanych kanałach to 85% siły/83% siły(tp.TVN), 100% jakości, MER 15 dB. Tak mogło być wczoraj, to problem szumów kosmicznych i chwilowych zakłóceń w sygnale.Dziś jest już OK, ten efekt nie ma związku z oprogramowaniem Od rana oglądam Polsat HD i nie ma tego objawu. BTW to nie były przecięcia tylko obwódki dookoła np. postaci. Zakłócenia były na tyle krótkie, że glitche występowały tylko w elementach obrazu, a nie powodowały zatrzymania całego ekranu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Dzisiaj rano to występowało, zrobiłem reset do domyślnych i ustąpiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berserker Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 (edytowane) Po aktualizacji oprogramowania niektóre kanały zaczęły się ciąć, występują takie jakby zamrażanie obrazu, pikselowanie. Przykładowo problemem zauważono na TV4,Polsat 2,Polsat Play,Polsat Cafe,Eurosport. Odczyty sygnału na podanych kanałach to 85% siły/83% siły(tp.TVN), 100% jakości, MER 15 dB. U mnie było identycznie po wejściu nowego softu i wymieniłem dekoder w APS na nowy z softem orange i problemy zniknęły. Edytowane 21 Maja 2017 przez berserker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Zbieg okoliczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz899 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Dzisiaj dopiero zauważyłem,że po aktualizacji na nowy soft na pilocie nie działa powracanie do poprzedniego programu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Na stronie CP masz zaktualizowaną instrukcję obsługi: http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/cp-hp/instrukcja_HD_5000_022017_internet.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erbanceks Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 @support458 Czy w tym tygodniu jest szansa na jakieś aktualizacje w dekoderach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Szansa jest zawsze. BTW jutro kolejne emocje dla wybranych Edytowane 22 Maja 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erbanceks Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 W końcu dostałem nowy soft ! Jak na razie zero problemów. Tylko trzeba czasu aby przyzwyczaić się do nowego sposobu nawigacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Czyli soft został już udostępniony dla wszystkich dekoderów HD5000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Znowu dla wybranych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Golos Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Ja także otrzymałem dzisiaj nowy soft. Wszystko ok, tylko nie wiem po co zmiana funkcji przycisku ostatni kanał i zamknij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Dlatego bo ten nowy soft jest zoptymalizowany pod kątem obsługi z pilota Evobox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakaopcja1 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Witam wszystkich Właśnie dziś otrzymałem nowy sofi i już na samym początku niemiłe zaskoczenie..otóż straciłem 3 listy ulubionych. Na starym sofcie miałem 6 list z czego po aktualizacji zostały tylko 3.... do tego w drugiej i trzeciej liście ulubionych można zmienić nazwę a w pierwszej już nie...tak ma być??...oby nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Nowe oprogramowanie umożliwia utworzenie 3 list użytkownika. Lista Ulubione jest nazwana systemowo i nie można modyfikować jej nazwy. Należysz do niewielkiego grona użytkowników, którzy korzystają z więcej niż jednej własnej listy kanałów. Edytowane 23 Maja 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.