Gość tail# Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 (edytowane) Może i poprawili system ale nadal nie ogarniają bałaganu z uprawnieniami - przynajmniej raz w roku zdarza się, że mimo iż karta ma ważność pakietu podstawowego w tym przypadku do sierpnia, to wysyłają dezaktywację i udają że nic nie wiedzą. Edytowane 22 Kwietnia 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 @tail#Masz rację [beep]u z uprawnieniami nie potrafią ogarnąć.U mnie takie jaja dzieją się notorycznie co drugi miesiąc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Jeżeli umiejętnie im zwrócisz uwagę, to nie będą tego robić tak często. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Chyba maja jakies problemy techniczne dzisiaj. Kilka kanalow mam dodatkowo odkodowanych a na kilku pojawia sie info "Przerwa w sygnale antenowym. Sprawdz ustawienie anteny" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 (edytowane) 13 minut temu, maciekmm napisał: na kilku pojawia sie info "Przerwa w sygnale antenowym. Sprawdz ustawienie anteny" Skąd wiesz, że to nie po twojej stronie jest problem z sygnałem? Edytowane 26 Czerwca 2019 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Bo problem jest po stronie NC+, zobacz inne wątki ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Na kilku kanalach mam napis "Przepraszamy za usterki" Wiele kanalow ktore nie powinno dzialac na pakiecie darmowym dziala (Canal Plusy, 2 HBO, Cinemax). Pasek sygnalu mam na 72% i 42% wiec to nie ustawienie anteny. Jednym z kanalow na ktorym pojawia sie info "Przerwa w sygnale antenowym" jest TV PULS HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 (edytowane) Jest awaria w NC+ Można sobie za darmo pooglądać pare dodatkowych kanałów. W tym C+ 4K leci FTA jak ktoś dysponuje dekoderem 4K. Edytowane 26 Czerwca 2019 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 (edytowane) W pakiecie bez opłat (12m-cy) zostało zakodowane TVP HISTORIA. ps. czy Ktoś może to potwierdzić? Edytowane 1 Lipca 2019 przez an10ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 @an10ka u mnie w pakiecie bez opłat działa TVP HiSTORIA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Mam Smart HD+ i TVP Historia zakodowane od kilku dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Przed chwila sprawdzane Kanał TVP Historia działa w TNK HD. Inna kwestia jest taka że na transponderze 10.796 V są dwie wersje i jedna działa w Smart HD+ a w drugiej nie i tu może być problemy z odbiorem tego kanału TVP Historia. Może coś zmienili w ustawieniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 23 godziny temu, an10ka napisał: W pakiecie bez opłat (12m-cy) zostało zakodowane TVP HISTORIA. ps. czy Ktoś może to potwierdzić? 2 godziny temu, bartek67 napisał: Mam Smart HD+ i TVP Historia zakodowane od kilku dni Przeszukajcie częstotliwość 10796 - tam jest drugi przekaz TVP Historii i on może wam działać. Może na liście macie przekaz, który z tego co pamiętam miał komplet systemów kodowania, a teraz zostały tam tylko Nagra MA i Irdeto. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, SatExpert napisał: Przeszukajcie częstotliwość 10796 - tam jest drugi przekaz TVP Historii i on może wam działać. Może na liście macie przekaz, który z tego co pamiętam miał komplet systemów kodowania, a teraz zostały tam tylko Nagra MA i Irdeto. Faktycznie jest drugi kanał TVP HISTORIA, który działa na TNK HD w pakiecie bez opłat. Edytowane 2 Lipca 2019 przez an10ka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 https://satkurier.pl/news/181790/koniec-unifikacji-systemu-kodowania-nc-w-lipcu-2020.html Czy unifikacja systemu kodowania będzie dotyczyła również TNK HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 @an10ka jest taka ewentualność..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Czytać dokładnie na stronie NC+ gdzie nie ma napisane że będzie tylko system Nagravision. Zostanie także Conax. Jak zawsze "redaktor" satkuriera musiał dodać coś od siebie. Musieli by wymienić sprzęt tym co mają prepaid i umowy na Conax a na to nie stać NC(+. Nie każdy sprzęt w prepaid czy w umowie z Conax ma możliwość upgrade do czystej Nagravision. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Jaki adres odbiorcy teraz się wpisuje do przelewu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Możesz tam cokolwiek wpisać, tego i tak nikt nie weryfikuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Dobra, dałem ITI NEOVISION S.A., bo Cyfrowy Dom jest już nieaktualny. Po raz pierwszy od dwóch lat muszę puścić przelew przez Moje Rachunki, bo się popsuł system w punkcie nc+ z którego korzystam i na razie (tylko?) nie można tam doładowywać kart... Coś mi się tu nie podoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 U mnie w punkcie nigdy nie było możliwości wpłat na konto TNK HD, a pytałem co pewien czas. Wolą obsługiwać klientów abonamentowych. Robię przelew z szablonu od początku mam dane odbiorcy jakie były przy starcie oferty. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 W dniu 29.07.2019 o 17:25, SatExpert napisał: Dobra, dałem ITI NEOVISION S.A., bo Cyfrowy Dom jest już nieaktualny. Po raz pierwszy od dwóch lat muszę puścić przelew przez Moje Rachunki, bo się popsuł system w punkcie nc+ z którego korzystam i na razie (tylko?) nie można tam doładowywać kart... Coś mi się tu nie podoba... Może trzeba było po nowemu Canal+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 45 minut temu, Burito napisał: Może trzeba było po nowemu Canal+ ? Ooeratorem pc+ i TNK HD niezmiennie pozostaje ITI Neovision. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 Promocja "10 zł extra". Trwa od 18 do 30 listopada 2019. Dotyczy wszystkich parowanych ofert prepaid. Polega na tym, że za zasilenie karty kwotą co najmniej 15 zł, użytkownik otrzyma promocyjne doładowanie w kwocie 10 zł. Regulamin https://pl.canalplus.com/-/media/ncplus/files/telewizja-na-karte/regulamin-warunkow-promocji-10zl-extra-2019_11.pdf 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) To chyba pierwszy raz się taka promocja pojawiła w prepaidzie odkąd pamiętam.W podstawowym pakiecie za 20 zł,przedłuży się ważność o pół miesiąca.Ale aktywując 3 pakiety to wyjdzie tylko 5 dni, dobrze liczę ? Edytowane 22 Listopada 2019 przez wuzel błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.