Jump to content

Recommended Posts

Na tą chwilę wiem tylko tyle co napisane jest w tym newsie: https://satkurier.pl/news/164709/mtv-music-usuniety-z-tnk-hd-i-nnk.html

 

Ja obecnie nie mam TNK HD ani NNK. 

 

Wieczorem zadzwonię do kumpla co ma TNK HD i się zapytam. Jak będę miał jego odpowiedź to tu napiszę albo wyślę do Ciebie PW.

 

PS. Będę dzwonił do niego około godziny 20.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Jestem nowy ale trafiłem tutaj bo mam problem z odbiorem kanałów.

 

Do tej pory(do piątku) wszystko śmigało bez problemu. od piątku poblokowali(albo mi się poblokowało) mi wszystkie programy.

 

Doładowałem konto na dwa miesiące i dostałem na dekoderze info o przedłużeniu konta do 29.12.2017.

Mam opticum x7

Widze że nie działąją strony TNKHD tylko od razu  przekierowuje na stronę nc+

 

Nie mam żadnych kanałów. tvp1 tvp2 polsat tvn.

 

Co zrobić aby to zadziałąło?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej wyślij zwykłego smsa z numerem Twojej karty na ten nr telefonu 725 72 72 72 i ustaw dekoder/ moduł z kartą na kanał TVP1 HD. W przeciągu 10 minut karta powinna pobrać uprawnienia. U mnie ten sposób działa. Pablo82

Czy działa wam MTV Music? :/

Witam u mnie w pakiecie Domowym HD w ofercie TNK HD z modułem nCam HD od dziś jest zakodowany kanał MTV Music Polska. Jeszcze do wczoraj go oglądałem. Przy okazji sprawdziłem kanał Metro TV i też jest zakodowany w TNK HD. Może go kiedyś dodadzą do tej oferty, tak jak włączono WP i Zoom tv. Jeszcze przydała by się Eska tv, Nowa tv i ATM rozrywka i byłby komplet kanałów z DVB-T. Ale pewnie Cyfrowy Dom jak zwykle oleje klientów ofert prepaid i nie doda tych kanałów do oferty na kartę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNK HD, pakiet startowy - też nie świeci.

A ja zmigrowałem 1 kartę do Komfort+ i MTV Music działa, właśnie sprawdzałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja zmigrowałem 1 kartę do Komfort+ i MTV Music działa, właśnie sprawdzałem.

u mnie na tnk hd już nie działa MTV Music

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki, jaki działa przez 3 miesiące od aktywacji karty, czyli wszystko: Domowy HD + Premium HD + Ekstra. Nie jestem w tej chwili w stanie sprawdzić, do którego pakietu to Metro trafiło.

Edited by tomkep

Share this post


Link to post
Share on other sites

To coś takiego można dostać jak pakiet startowy? Gdzie można coś takiego(taką kartę) kupić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stary zapas. Szanse kupienia nowego zestawu TNK HD są praktycznie zerowe. NNK jeszcze się daje znaleźć na znanym portalu aukcyjnym. Pakiet startowy jest taki sam, ale pakiet Darmowy działa tylko miesiąc (nie 12, jak w TNK HD).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, wiem. Mam TNK HD, a rodzince pilotuję NNK  i SMART HD+. Już na TNK HD się "nie załapali".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej wyślij zwykłego smsa z numerem Twojej karty na ten nr telefonu 725 72 72 72 i ustaw dekoder/ moduł z kartą na kanał TVP1 HD. W przeciągu 10 minut karta powinna pobrać uprawnienia. U mnie ten sposób działa. Pablo82

Witam u mnie w pakiecie Domowym HD w ofercie TNK HD z modułem nCam HD od dziś jest zakodowany kanał MTV Music Polska. Jeszcze do wczoraj go oglądałem. Przy okazji sprawdziłem kanał Metro TV i też jest zakodowany w TNK HD. Może go kiedyś dodadzą do tej oferty, tak jak włączono WP i Zoom tv. Jeszcze przydała by się Eska tv, Nowa tv i ATM rozrywka i byłby komplet kanałów z DVB-T. Ale pewnie Cyfrowy Dom jak zwykle oleje klientów ofert prepaid i nie doda tych kanałów do oferty na kartę.

Dzięki. zadziałało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na TNK HD, w pakiecie startowym właśnie zaświeciło Metro.

Używam u siebie w domu dwóch oryginalnych modułów TNK HD. Jeden mam tylko z aktywnym rocznym pakietem "Bez opłat" - tu kanał Metro Tv nie działa. Natomiast na drugim opłaconym module Ncam TNK HD z aktywnym pakietem "Domowym HD" Metro TV działa i tak, jak tu koledzy wspomnieli kanał jest parowany tak samo jak WP i Zoom TV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam doładowałem właśnie moduł TNK HD żeby przedłużyć ważność pakietu Bez Opłat na kolejne 12 miesięcy. Muszę zaktualizować listę kanałów, rozumiem że w tej ofercie z ostatnich nowości nie działają:

 

1. Zoom TV,

2. MTV Music.

 

Jak już wspomniałem, karta jest sparowana z modułem, więc wątpię, aby to tak zadziałało... :roll:

@Barti jak się wyjmie kartę z modułu TNK HD i włoży się ją do czytnika to działają kanały "niepraowane" czyli z oferty Smart HD+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie wydawało mi się, że powinien działać ale u mnie właśnie nie chce. Pobawię sie jak wrócę do domu. Aktywny mam pakiet Domowy HD.

Edited by Burito

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Żeby sprawdzić stan ważności karty - wysyłasz sms na numer 725-72-72-72 otzymasz sms zwrotnego z informacją o ważności doładowania i numerze konta do wpłat.

 

Czy to jest jedyny sposób w tej chwili? Pytam, ponieważ dziś próbowałem sprawdzić przez stronę:

 

https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php

 

i po wpisaniu numeru karty i literek z obrazka pokazało mi się coś w stylu "niepoprawne dane".

 

Jak "niepoprawne" skoro dobrze wiem co mam napisane na karcie i module.

 

Więc jak to jest - da się sprawdzić przez tę stronę, czy już nie?

Edited by A&G

Share this post


Link to post
Share on other sites

A&G - czytaj ze zrozumieniem. Pod podanym przez Ciebie linkiem pisze jak wół: telewizja na kartę.

Na twoim module chyba też pisze jak wół: telewizja na kartę hd, a więc to nie jest to samo.

Bliźniacy są tylko prawie tacy sami.

Sprawdzenie stanu konta w TNK HD przez infolinię lub poprzez smsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt - mój błąd. Zmyliło mnie, ponieważ wpisałem w wyszukiwarkę "tnk hd" i pokazało mi to, a ostatni raz jak sprawdzałem ważność konta, to były "lata świetlne wstecz", jeszcze jak miałem TnK w SD i przed przejęciem przez nc+. Ogólnie przepraszam  :oops:  i już wiem - tylko SMS lub telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...