NjuDżerzi Opublikowano 21 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2022 Czy może ktoś przypomnieć, co zrobić aby przejść na niższy pakiet? Jeśli się źle wyraziłem, to wyjaśniam - otóż za 20 zł miesięcznie miało się jakieś tam kanały, a potem przez rok podstawowe. Ja niestety przeszedłem na pakiety wyższy i płace 40 zł. Teraz chcę płacić 20 zł. Niestety strony nie działają. Na konto wpłaciłem 40 zł i wszystko zaświeciło. Czyli platoforma jeszcze żyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 21 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, NjuDżerzi napisał: Czy może ktoś przypomnieć, co zrobić aby przejść na niższy pakiet? Musisz zgłosić na infolini aby wpłatę zrobili na 2 miesiące i wtedy mówisz że chcesz ten niższy pakiet. Edytowane 21 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian68 Opublikowano 21 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2022 7 godzin temu, NjuDżerzi napisał: Czy może ktoś przypomnieć, co zrobić aby przejść na niższy pakiet? Jeśli się źle wyraziłem, to wyjaśniam - otóż za 20 zł miesięcznie miało się jakieś tam kanały, a potem przez rok podstawowe. Ja niestety przeszedłem na pakiety wyższy i płace 40 zł. Teraz chcę płacić 20 zł. Niestety strony nie działają. Na konto wpłaciłem 40 zł i wszystko zaświeciło. Czyli platoforma jeszcze żyje Spróbuj tutaj https://pl.canalplus.com/pomoc/jaka-jest-oferta-i-jak-ja-zmienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szperacz533 Opublikowano 22 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2022 Wyślij SMS na nr.725727272 w treści nr.karty xxxxxxxD101 Aby aktywować sms xxxxxA101 z kolei pakiet exstra aktywacja A102 deaktywacja D102 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRECKERR Opublikowano 23 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2022 W dniu 21.03.2022 o 15:56, NjuDżerzi napisał: Czy może ktoś przypomnieć, co zrobić aby przejść na niższy pakiet? Jeśli się źle wyraziłem, to wyjaśniam - otóż za 20 zł miesięcznie miało się jakieś tam kanały, a potem przez rok podstawowe. Ja niestety przeszedłem na pakiety wyższy i płace 40 zł. Teraz chcę płacić 20 zł. Niestety strony nie działają. Na konto wpłaciłem 40 zł i wszystko zaświeciło. Czyli platoforma jeszcze żyje Dzwoń na infolinię i zmienią Ci na mniejszy pakiet. w smsy się nie baw bo wyjdzie że się nie zmieni bo coś tam nie tak i będziesz 40zł znów musiał wpłacać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Nickelodeon Ukraina świeci w TNK HD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 @SatExpert Nickelodeon Ukraina świeci również w TNK w pakiecie Komfort+. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 (edytowane) On jest FTA na Astrze 19. Ale rzeczywiście ciekawe Lepsza oferta jest na Siriusie (Astra 4a) . Tam są odkodowane ukraińskie kanały z bajkami w HD. W Polsce odbiór z tego satelity jest bez problemu. Ponad 50 kanałów po ukraińsku FTA w tym kanały tematyczne. Edytowane 20 Kwietnia 2022 przez Robert03 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 10 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2022 Coś się stało ze stroną dla TNK HD, mianowicie pojawiają się same obrazki oraz logotypy kanałów dostępnych w ofercie TNK HD: https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/telewizja-na-karte-hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 Witam, czy istnieje możliwość "odwieszenia" karty TNK HD z powodu braku aktywności?Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 (edytowane) Wyślij SMS na numer 725727272. W treści wpisz numer karty w takim formacie: 0123456789-0. Doładuj kartę na pakiet Domowy HD. Zadzwoń na infolinię. Edytowane 21 Lipca 2022 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 No właśnie przychodzi SMS, że karta jest nieaktywna. Po sprawdzeniu w salonie informacja, że minęło 10 lat od zakupu i usunęli ze swojej bazy kartę i dekoder.Jest coś takiego w regulaminie ?Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 Tak, bodajże po 6 miesiącach braku aktywności już mogą usunąć. Rzadko to stosują, ale jeśli faktycznie nie używałeś karty kilka lat to niestety mieli takie prawo. Możesz jeszcze zadzwonić na infolinie, jak trafisz na kumatego konsultanta to może zaoferuje Ci abo na lepszych warunkach jeśli to Cię w ogóle interesuje, ale ta karta to już jako skrobaczka na zimę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 17 minut temu, Burito napisał: No właśnie przychodzi SMS, że karta jest nieaktywna. Po sprawdzeniu w salonie informacja, że minęło 10 lat od zakupu i usunęli ze swojej bazy kartę i dekoder. Jest coś takiego w regulaminie ? Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka Dla mnie to dziwne bo parę zestawów miałem i nigdy czegoś takiego nie było. Nawet na nówce zestawie TNK HD - co pierwszy raz był aktywowany w tym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 (edytowane) Na nowym, nieaktywowanym zestawie to wiadomo, że nie zablokują za bezczynność Chodzi o karty aktywowane, ale nie doładowywane przez kilka lat. Właściwie to ciekawe dlaczego tak robią... Może chodzi o ograniczanie kosztów poprzez usunięcie rachunków bankowych do doładowań. Edytowane 21 Lipca 2022 przez maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 (edytowane) Dekoder 2850, karta aktywna nnk, pakiet domowy. Dekoder pokazuje mi * przerwa w sygnale antenowym. sprawdz ustawienie anteny. * Dodam że niekodowane wszystkie działają czyli tvs,tele5, tvp info hd. edycja. Temat nie aktualny, karta była inna niż z dekodera. Podmieniłem i już działa. Edytowane 21 Lipca 2022 przez blaugrana18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 21 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2022 Do sprawdzenia: 1. Poziom sygnału, 2. Czy dekoder widzi kartę (w menu jest możliwość sprawdzenia dat uprawnień na karcie). Jeśli tak, to czy daty aktualne. 3. Jeśli powyższe sprawdzone, to sms na 725727272 z numerem karty i dekoder zostawić na TVP1 HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Na nowym, nieaktywowanym zestawie to wiadomo, że nie zablokują za bezczynność Chodzi o karty aktywowane, ale nie doładowywane przez kilka lat. Właściwie to ciekawe dlaczego tak robią... Może chodzi o ograniczanie kosztów poprzez usunięcie rachunków bankowych do doładowań. A jest na to jakiś zapis w regulaminie? Mam kolejny przypadek, zestaw TNK HD dekoder + karta i po wysłaniu smsa jest odpowiedź, że dane niepoprawne.Po rozmowie z infolinią zwrotną informacja jest taka, że karty i dekodera nie ma w ich systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2022 (edytowane) To powiedz że chcesz aktywować nowy zestaw. Jeżeli nie potrafią to niech wracają pieniądze za zestaw. Póki oferta nie wygasła to mają obowiązek uruchomić po dokonaniu wpłaty. Ty nie masz obowiązku ich sprawdzać co robią w swojej bazie. Nie mają też zapisu w regulaminie po jakim czasie nieaktywności zestaw zostaje usunięty z bazy. Edytowane 5 Sierpnia 2022 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRECKERR Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2022 2 godziny temu, Burito napisał: A jest na to jakiś zapis w regulaminie? Mam kolejny przypadek, zestaw TNK HD dekoder + karta i po wysłaniu smsa jest odpowiedź, że dane niepoprawne. Po rozmowie z infolinią zwrotną informacja jest taka, że karty i dekodera nie ma w ich systemie. To może udaj się tam gdzie kupiłeś zestaw i żądaj wyjaśnień Tutaj raczej nikt Ci nie zwróci środków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2022 Ale ja żadnych środków nie utopiłem, chce kupić zestaw TNK HD ze znanego portalu ogłoszeniowego. Przed zakupem upewniam się, żeby nie stracić pieniędzy.Po wysłaniu numeru karty na nr 725 727272 przychodzi taka odpowiedź:Dane niepoprawne. Sprobuj ponownie lub skontaktuj sie z BOK 224307777 koszt polaczenia wg stawek operatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Raczej karta z tunerem nie stanowi pary, albo jest po migracji na abo karta/tuner wtedy z bazy tnk jest usuwana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 8 godzin temu, LorDx napisał: jest po migracji na abo karta/tuner wtedy z bazy tnk jest usuwana. i to w zasadzie jest jedyny powód do usunięcia jej z bazy bo po takiej migracji staje się bezużyteczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 13 godzin temu, LorDx napisał: Raczej karta z tunerem nie stanowi pary, albo jest po migracji na abo karta/tuner wtedy z bazy tnk jest usuwana. Wygrzebałem z szuflady 3 stare karty (aktywowane w 2015-2016 roku) i żadnej nie ma w systemie - na stronie doładowań rzuca błędem po wpisaniu nr karty. Oczywiście na żadnej z nich nie było podpisanej umowy. Także jest coś na rzeczy z usuwaniem nieaktywnych kart z systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Kart conax nie sprawdzisz na stronie (chyba, że się coś zmieniło). Zadzwoń na infolinię lub do BOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.