Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Mam umowę na czas nieokreślony. Jakiś rok temu czy więcej przyszła mi umowa przedłużająca. Pisze na niej ze jeśli się zgadzam na przedłużenie itp to należy podpisać i odesłać rzecz jasna. Ja tego nie zrobiłem i zacząłem płacić 39,90 zł za familijny do dnia dzisiejszego. W umowie tej też są wymienione kanały BBC. I teraz powiedzcie mi jak możecie, czy ja mogę posłużyć się tym przykładowym pismem jakie wstawił do pobrania kilka dobrych stron wcześniej w tym temacie jeden z kolegów?? Ponieważ nie mam zielonego pojęcia jaki jest numer umowy (bo jej nie przedłużałem) to czy mam tu podać numer pierwszej umowy podpisanej parę lat temu gdy brałem ten polsat i datę zawarcia z tej pierwszej też, czy spisać numer umowy tej której mi przysłali jakieś 2 lata temu czy mniej, tej której nie odesłałem, w której wymienione są kanały BBC? Proszę o pomoc

 

PS: Czy ID kontraktu to po prostu nr umowy?

Własnie zobaczyłem że numer z pierwszej umowy i numer z tej, której nie odesłałem się zgadzają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Tydzień temu w czwartek (10 luty) wysłałem wypowiedzenie umowy (list polecony priorytetowy za potwierdzeniem odbioru). Dzwoniłem dzisiaj na infolinię CP, konsultant stwierdził, że nic do nich nie dotarło. Co zrobić w tej sytuacji czekać dalej czy wysłać wypowiedzenie jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam cie.Poczekaj do soboty i w tedy zadzwon.Jak sie okaze ze jeszcze niema to wyslij im jeszcze raz.Jak masz dostep do internetu to wyslij zapytanie przez icok to ci odpisza na twoj email.Ja mialem tak samo,dzwonilem niebylo a przez icok juz byl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w kwestii wysyłki dekoderów do Warszawy. Jaką mam pewność że jak wyśle dekodery to np. powiedzą że dotarł do nich uszkodzony itp. Dlaczego nie można zwrócić ich do punktu w którym je otrzymałem. Tak jak napisał kolego wyżej klient jest dla nich ważny jak podpisuje się umowę , potem same schody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amper20 numer umowy ten pierwszy ale i tak najważniejsze to numer karty abonenckiej, adres użytkownika i czytelny podpis, do końca lutego możesz wypowiedzieć umowę bez wypowiedzenia ze względu na BBC (musisz napisać że z tego powodu wypowaidasz), lub z 3-miesięcznym wypowiedzeniem w dowolnej chwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo w umowie podpisałeś, że w takiej sytuacji zwrócisz dekoder do Warszawy, nie podobał Ci się ten warunek, mogłeś umowy nie podpisywać

 

Człowieku czy ty czytasz umowę która ma 2 strony w punkcie jak jest kolejka. To się wyśle jak trzeba ale tak czy siak grają w kulki. Co za problem dla nich żeby można było oddać do punktu - oddałbym , wziął pokwitowanie i papa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amper20 numer umowy ten pierwszy ale i tak najważniejsze to numer karty abonenckiej, adres użytkownika i czytelny podpis, do końca lutego możesz wypowiedzieć umowę bez wypowiedzenia ze względu na BBC (musisz napisać że z tego powodu wypowaidasz), lub z 3-miesięcznym wypowiedzeniem w dowolnej chwili

 

 

A jeszcze mam pytanie. Czy oni wsylaja jakas korespondencje zwrotna np z potwierdzeniem rozwiazania umowy?? Czy np musze zerkac na swoje konto CP na stronce i tam przeczytac taka informacje? Jesli chodzi o pismo o zwrot dekodera to na takie pismo nie bede czekal bo mam na wlasnosc caly sprzet.

 

Z gory dziekuje za wszystkie pomocne odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w kwestii wysyłki dekoderów do Warszawy. Jaką mam pewność że jak wyśle dekodery to np. powiedzą że dotarł do nich uszkodzony itp. Dlaczego nie można zwrócić ich do punktu w którym je otrzymałem. Tak jak napisał kolego wyżej klient jest dla nich ważny jak podpisuje się umowę , potem same schody.

 

zrób może zdjęcie z aktualną gazetą w tle że na pewno przed wysyłka było ok. Niewiem ja bym tak zrobił bo CP jest do wszystkiego zdolny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chodzi tylko o to żeby nie było niespodzianek typu czegoś brak lub coś uszkodzone. Co to za wymysł z tym wysyłaniem. Biorę sprzęt z punktu to i tam powinienem oddać. Chyba opcja to kurier i opcja otwarcia przesyłki w jego obecności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amper20 nic nie dostaniesz, umowa będzie trwała do końca okresu rozliczeniowego w którym dostali list od Ciebie a potem wyłączą sygnał, bez powiadomienia

 

kobi666 APS nie sprawdza sprzętu pod kątem ewentualnych uszkodzeń, to robi serwis na Łubinowej, teoretycznie najlepiej byłoby oddawać do APSu a oni wysyłali by na Łubinową, ale to pewnie wydłużyło by procedurę i napędzało CP na koszty :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z par.6 pkt 11 Regulaminu, W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, Abonent jest zobowiązany do zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe miejsce zwrotu.

Kluczowe jest sformułowanie "na własny koszt i ryzyko" - osobiście wyślę kurierem, przesyłkę ubezpieczoną do wartości urządzenia.

Jeśli ktoś wyśle pocztą i przesyłka ulegnie uszkodzeniu to będzie się mógł ubiegać o odszkodowanie od poczty 120zł?? bo na koszt i RYZYKO byłego abonenta jest wysyłka. Wyleczyłem się z CP na zawsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minęły 2 tygodnie odkąd CP niby wysłał do mnie pismo, a ja żadnego pisma z instrukcjami nie dostałem. O dziwo ICOK odpowiedział, że umowa została rozwiązana i mam 30 dni na oddanie dekodera.

 

I teraz pytanie - powinienem chyba takowa informację o rozwiązaniu umowy dostać na piśmie, mail jakby nie patrzeć to tak trochę jakby "na gebę".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z regulaminu wynika, że masz odesłać w ciągu 30 dni, z drugiej strony w tymże regulaminie jest zapis, że Polsat może wskazać inne miejsce oddania dekodera, więc teoretycznie powinni się wypowiedzieć, ale brak jakiejkolwiek reakcji Polsatu wskazuje, że trzeba odesłać w 30 dni od rozwiązania na Łubinową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...