amper20 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Mam problem. Mam umowę na czas nieokreślony. Jakiś rok temu czy więcej przyszła mi umowa przedłużająca. Pisze na niej ze jeśli się zgadzam na przedłużenie itp to należy podpisać i odesłać rzecz jasna. Ja tego nie zrobiłem i zacząłem płacić 39,90 zł za familijny do dnia dzisiejszego. W umowie tej też są wymienione kanały BBC. I teraz powiedzcie mi jak możecie, czy ja mogę posłużyć się tym przykładowym pismem jakie wstawił do pobrania kilka dobrych stron wcześniej w tym temacie jeden z kolegów?? Ponieważ nie mam zielonego pojęcia jaki jest numer umowy (bo jej nie przedłużałem) to czy mam tu podać numer pierwszej umowy podpisanej parę lat temu gdy brałem ten polsat i datę zawarcia z tej pierwszej też, czy spisać numer umowy tej której mi przysłali jakieś 2 lata temu czy mniej, tej której nie odesłałem, w której wymienione są kanały BBC? Proszę o pomoc PS: Czy ID kontraktu to po prostu nr umowy? Własnie zobaczyłem że numer z pierwszej umowy i numer z tej, której nie odesłałem się zgadzają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyli Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Witam, Tydzień temu w czwartek (10 luty) wysłałem wypowiedzenie umowy (list polecony priorytetowy za potwierdzeniem odbioru). Dzwoniłem dzisiaj na infolinię CP, konsultant stwierdził, że nic do nich nie dotarło. Co zrobić w tej sytuacji czekać dalej czy wysłać wypowiedzenie jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Cierpliwie poczekaj. Na pewno list dojdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Witam cie.Poczekaj do soboty i w tedy zadzwon.Jak sie okaze ze jeszcze niema to wyslij im jeszcze raz.Jak masz dostep do internetu to wyslij zapytanie przez icok to ci odpisza na twoj email.Ja mialem tak samo,dzwonilem niebylo a przez icok juz byl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyli Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Dzięki, zaczekam jeszcze i zobaczę co zrobi Polsat, chociaż z każdym dniem jestem coraz bardziej pewny, że podpisanie z nimi umowy było błędem. Klient jest dla nich ważny tylko w momencie podpisania umowy później już się nie liczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8903 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Ja wypowiedzenie wysłałem 4 lutego, a wczoraj dzwonili do mnie z ofertą utrzymaniową ale odmówiłem i od marca mam spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyli Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 A dzwoniłeś wcześniej czy dotarło Twoje wypowiedzenie czy po prostu czekałeś na rozwój wydarzeń? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8903 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 wcześniej nie dzwoniłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Mam pytanie w kwestii wysyłki dekoderów do Warszawy. Jaką mam pewność że jak wyśle dekodery to np. powiedzą że dotarł do nich uszkodzony itp. Dlaczego nie można zwrócić ich do punktu w którym je otrzymałem. Tak jak napisał kolego wyżej klient jest dla nich ważny jak podpisuje się umowę , potem same schody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marul Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 bo w umowie podpisałeś, że w takiej sytuacji zwrócisz dekoder do Warszawy, nie podobał Ci się ten warunek, mogłeś umowy nie podpisywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 amper20 numer umowy ten pierwszy ale i tak najważniejsze to numer karty abonenckiej, adres użytkownika i czytelny podpis, do końca lutego możesz wypowiedzieć umowę bez wypowiedzenia ze względu na BBC (musisz napisać że z tego powodu wypowaidasz), lub z 3-miesięcznym wypowiedzeniem w dowolnej chwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 bo w umowie podpisałeś, że w takiej sytuacji zwrócisz dekoder do Warszawy, nie podobał Ci się ten warunek, mogłeś umowy nie podpisywać Człowieku czy ty czytasz umowę która ma 2 strony w punkcie jak jest kolejka. To się wyśle jak trzeba ale tak czy siak grają w kulki. Co za problem dla nich żeby można było oddać do punktu - oddałbym , wziął pokwitowanie i papa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amper20 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 amper20 numer umowy ten pierwszy ale i tak najważniejsze to numer karty abonenckiej, adres użytkownika i czytelny podpis, do końca lutego możesz wypowiedzieć umowę bez wypowiedzenia ze względu na BBC (musisz napisać że z tego powodu wypowaidasz), lub z 3-miesięcznym wypowiedzeniem w dowolnej chwili A jeszcze mam pytanie. Czy oni wsylaja jakas korespondencje zwrotna np z potwierdzeniem rozwiazania umowy?? Czy np musze zerkac na swoje konto CP na stronce i tam przeczytac taka informacje? Jesli chodzi o pismo o zwrot dekodera to na takie pismo nie bede czekal bo mam na wlasnosc caly sprzet. Z gory dziekuje za wszystkie pomocne odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszo21 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Mam pytanie w kwestii wysyłki dekoderów do Warszawy. Jaką mam pewność że jak wyśle dekodery to np. powiedzą że dotarł do nich uszkodzony itp. Dlaczego nie można zwrócić ich do punktu w którym je otrzymałem. Tak jak napisał kolego wyżej klient jest dla nich ważny jak podpisuje się umowę , potem same schody. zrób może zdjęcie z aktualną gazetą w tle że na pewno przed wysyłka było ok. Niewiem ja bym tak zrobił bo CP jest do wszystkiego zdolny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 No właśnie chodzi tylko o to żeby nie było niespodzianek typu czegoś brak lub coś uszkodzone. Co to za wymysł z tym wysyłaniem. Biorę sprzęt z punktu to i tam powinienem oddać. Chyba opcja to kurier i opcja otwarcia przesyłki w jego obecności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 amper20 nic nie dostaniesz, umowa będzie trwała do końca okresu rozliczeniowego w którym dostali list od Ciebie a potem wyłączą sygnał, bez powiadomienia kobi666 APS nie sprawdza sprzętu pod kątem ewentualnych uszkodzeń, to robi serwis na Łubinowej, teoretycznie najlepiej byłoby oddawać do APSu a oni wysyłali by na Łubinową, ale to pewnie wydłużyło by procedurę i napędzało CP na koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyR Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgodnie z par.6 pkt 11 Regulaminu, W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, Abonent jest zobowiązany do zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe miejsce zwrotu. Kluczowe jest sformułowanie "na własny koszt i ryzyko" - osobiście wyślę kurierem, przesyłkę ubezpieczoną do wartości urządzenia. Jeśli ktoś wyśle pocztą i przesyłka ulegnie uszkodzeniu to będzie się mógł ubiegać o odszkodowanie od poczty 120zł?? bo na koszt i RYZYKO byłego abonenta jest wysyłka. Wyleczyłem się z CP na zawsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 ja tez nie chce mieć z CP nic do czynienia. Co by szkodziło oddać do punktu gdzie brałem. W Cyfrze+ oddajesz sprzęt - otrzymujesz kwitek i jest OK, a tutaj takie utrudnienia robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael130 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 dekoder sagem odsyłamy a co z twardym dyskiem .Podobno jest mój i co mam z nim zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Usuń lub odgadnij założone na nim hasło ATA i użyj do komputera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Nie odsyłasz i prosisz CP o hasło do jego odblokowania. Jak nie podadzą zgłaszasz sprawe do UOKiK. W sumie łatwo znaleźć więcej osób więc UOKiK się sprawą zajmie (tak jest gdy proceder dotyczy większej grupy klientów, lub wręcz ma charakter trwały) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Minęły 2 tygodnie odkąd CP niby wysłał do mnie pismo, a ja żadnego pisma z instrukcjami nie dostałem. O dziwo ICOK odpowiedział, że umowa została rozwiązana i mam 30 dni na oddanie dekodera. I teraz pytanie - powinienem chyba takowa informację o rozwiązaniu umowy dostać na piśmie, mail jakby nie patrzeć to tak trochę jakby "na gebę". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marul Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 z regulaminu wynika, że masz odesłać w ciągu 30 dni, z drugiej strony w tymże regulaminie jest zapis, że Polsat może wskazać inne miejsce oddania dekodera, więc teoretycznie powinni się wypowiedzieć, ale brak jakiejkolwiek reakcji Polsatu wskazuje, że trzeba odesłać w 30 dni od rozwiązania na Łubinową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliveyra Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Z jakiej firmy kurierskiej korzystacie przy odsyłce dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Poczta Polska przesyłka zwykła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.