asia Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Ja nie mogąc się doczekać zadzwoniłem na infolinię i tu pan mnie poinformował, że moje pismo wpłynęło 7.02 -( wysłane priorytetem 1.02!), ale zmian w systemie(ICOK) nie widzę ponieważ moje pismo z prośbą o wypowiedzenie jest rozpatrywane i gdy wykazałem zdziwienie - powiedział, że mają na to dwa tygodnie. Termin mojego okresu rozliczeniowego 19.02, czy jeżeli to ich rozpatrywanie przeciągnie się np. do 21.02 to oznacza, że jestem coś im winien? Ja uważam, że jest to sztuczne przedłużanie tego wszystkiego. bazzar- u mnie rowniez brak jakichkolwiek zmian w systemie ICOK, pomimo, ze pismo wplynelo do Polsatu tydzien temu, jednak mi powiedziano, iz to, ze dalej widnieje kwota natepnej platnosci nie ma znaczenia,a umowa konczy mi sie z dniem 22 luty. Z reszta dzwoniono do mnie z Polsatu i proponowano nowa oferte, po odmowie Pani podziekowala za "wspolprace" i poinformowala, ze z dniem 22 lutego przestane odbierac cyfrowy polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam, dostał już ktoś listowną odpowiedź od CP do kiedy i gdzie ma zwrócić dekoder?Do mnie wysłali 04.02.2011 a nic nie mam do tej pory. Oczywiście wiem, gdzie trzeba oddać dekoder, tak tylko się pytam. No i stało się! Wczoraj dostałem pismo potwierdzające rezygnację. Szanowny Panie W odpowiedzi na korespondencję otrzymaną w dniu 4.02.2011 uprzejmie informujemy że Umowa dotycząca zasad korzystania z dekodera zostaje rozwiązana zgodnie z jej warunkami z dniem 23 .02.2011 Klient rozwiązując umowę ma obowiązek zwrotu dekodera wraz z kartą i akcesoriami na swój koszt w terminie 14 dni od daty rozwiązania umowy. Na adres: Cyfrowy Polsat S.A Ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa I tutaj mam pytanie zwracam tylko: -kartę abonencką -dekoder -pilot -zasilacz -kabel euro tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 A jakim listem wysyłają to zawiadomienie. W sumie jak zwykłym to, że tak powiem nie maja dowodu na to że ja takie pismo otrzymałem, a jak na razie nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinyl_ Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Dowodu na otrzymanie przez ciebie takiego pisma nie maja, ale maja podkladke w regulaminie, gdzie jest zapis ze jezeli dekoder jest udostepniony to po rozwiazaniu umowy klient ma obowiazek odeslac na adres cp uzyczony dekoder w terminie 30 dni od rozwiazania umowy.Jesli dekoder miales na wlasnosc to oczywiscie nic nie trzeba odsylac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Masz rację, ale trzeba jakoś powiadomić byłego abonenta o tym, że umowa została rozwiązana, bo niby skąd on sam z siebie ma o tym wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Będzie miał zakodowane kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Nie mam niecnych zamiarów, ale chciałbym wiedzieć co i jak. Napisałem via icok zobaczymy czy coś odpiszą. Chciałbym również wiedzieć jaki jest/był termin rozwiązania umowy. Konsultant powiedział, że dnia 03.02.2011 dotarło moje pismo, koniec okresu rozliczeniowego przypadł na 07.02.2011 - to jest data zakończenia umowy? A kanałów nie śledzę - zresztą to trochę takie wróżenie z fusów, kiedy ci wyłącza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lieo Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Przy zwrocie dekodera należy oddać kabel Euro, a ja nie jestem pewien, który kabel Euro mam od Polsatu. Co teraz? Odesłać jakikolwiek sprawny??? Lieo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PierrePL1 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 gdzie znajdę "nr identyfikacyjny" ? i czy trzeba go wpisać w piśmie o rozwiązanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Yeah! Doszło, dzwoniłem. Facet powiedział, że dekoder u mnie zostaje - patrzę teraz w Fakturę i faktycznie - zapłaciłem za dekoder CP2 50 zł. Więc chyba ten gość się nie myli. Do 19stego jeszcze, i mówił żeby zapłacić (bo faktycznie, styczeń mam zapłacony, luty oglądam i nic nie płaciłem jeszcze). Za tydzień w czwartek - witaj enko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Powoli mija 2 tygodnie odkąd CP wysłał do mnie list z instrukcjami co mam zrobić z dekoderem, do tej pory nic nie otrzymałem. Na infolinii standardowa gadka, na maile w ogóle nie odpowiadają (co ciekawe od kiedy wysłałem wypowiedzenie ani razu na maila już nie odpowiedzieli). Przykre to trochę jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja też czekam i nic. Umowa została wypowiedziana 5 lutego. Będąc abonentem byłem traktowany w sposób olewający wielokrotnie więc w tej sytuacji jest podobnie i mnie to jakoś nie dziwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja też czekałem, a list wysłałem 1 szego lutego. Wczoraj zadzwoniłem, okazało się że będzie zakończona 10 marca i że CP nie wyśle żadnego pisma tylko wyłączy sygnał. Tak więc nie czekajcie na cud. Jak chcecie się czegoś dowiedzieć to telefonujcie do COK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Dzwoniłem do nich, powiedzieli że mam czekać na pismo i nic nie wysyłać. W piśmie będzie informacja do kiedy i gdzie oddać dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lieo Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja napisałem w wypowiedzeniu, że liczę na kontakt i nową ofertę. I wczoraj infolinia do mnie zadzwoniła i zaproponowała nową umowę oraz wymianę Echosia na HD 5000. Kazałem im czekać aż się zastanowię, ale chyba się nie zgodzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 znakomita oferta wymieniają dekoder HD na inny HD, jeszcze gorszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lieo Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Zapomniałem dodać, że anulowano by mi w nowej umowie opłatę za wynajem. Ale niestety Eurosport 2HD dalej nie jest możliwy do wykupienia dla mnie, nawet za dodatkowe 5 - 6 zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Dzwoniłem do nich, powiedzieli że mam czekać na pismo i nic nie wysyłać. W piśmie będzie informacja do kiedy i gdzie oddać dekoder. To w takim razie, konsultanci wygadują różne bzdury.To co każdy z nich uważa swoją rację. Mi od razu powiedziano, że dekoder mam własnościowy i zostaje u mnie w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Mnie tez tak powiedział. Ale ja za dekoder płaciłem 50 zł przy zakupie, więc chyba faktycznie jest mój. Da się coś z nim zrobić, czy na dno szafy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 może uda ci się sprzedać na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 może uda ci się sprzedać na allegro Ta.. Dzisiaj doszła zwrotka z potwierdzeniem odbioru, więc dekoder na pewno jest mój, bo pisaliście że przychodzi z pismem z wytycznymi nt. adresu odsyłki dekodera, a mi przyszło wcześniej bez żadnego innego pisma więc - To teraz byle do 19... A i czy po owym 19stym, już nic nie będzie? Czy jeszcze kilka dni będzie działać TV? Co zrobić z kartą abonencką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Karta zostaje u Ciebie razem z tunerem , a co zrobić z tunerem ? , po prostu oglądaj dalej kanały FTA . ( około 20 polskich ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Szkoda, że na FTA nie ma TVP 1,2,3 zwykłego TVN i Polsatu - podłączyłbym mamie. Dobra, koniec OT bo zaraz modek mnie kopnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 10zł i już masz TVP, TVN i Polsat, ew. 15zł w prepaidzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.