Wilk79 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Może@Specjalista Cyfrowy Polsat wypowie się w sprawie pytania@janek_wu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, janek_wu napisał: Mnie dzisiaj konsultant z DUK także poinformował, ze moja umowa zostanie rozwiązana 23 stycznia, a nie w grudniu jak niektórym forumowiczom już się udało. Ponadto na pytanie o wymianę dekodera 7000 PVR na Evobox PVR, stwierdził , że wymiana dekodera przy pakiecie Familijny Max + Sport + Film + Cinemax (60 zł/mc), jest możliwa jedynie z doliczaniem 5 zł czynszu miesięcznie. Jak to możliwe, że jedni mogą rozwiązać umowę w grudniu a innych się przymusza czekać do końca stycznia, oraz czynsz za Evobox PVR też jest doliczany, lub nie, według widzimisię konsultanta? A widziałeś żeby ktoś tu na forum pisał, że przedłużal umowę i otrzymał pakiet za 60 zł zł i dekoder Evobox PVR HD bez czynszu?? Bo ja nie. A umowa na bank będzie rozwiązana w grudniu. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Nowy 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek_wu Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Ok, tego nie wiedziałem, ale przy nowych umowach za 60 zł, z tego co widzę w ofercie sklepu internetowego, to czynszu nie ma. Konsul z DUK temu zaprzeczał, więc nie wiem gdzie jest prawda. Z kolei dowolność w ustalaniu końca wypowiedzenia (w grudniowym okresie rozliczeniowym lub styczniowym) to już jakaś paranoja. Chyba CP ma za dużo abonentów i stara się część z nich zniechęcić do pozostania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zadzwoń gdzieś w poniedziałek na DUK jak już Twoje konto będzie rozliczone i zapytaj kiedy masz wprowadzone rozwiązanie umowy. Może być tak, że konsultant zasugierował się standardowym wypowiedzeniem i źle Ci podał. Ja obstawiam że będzie rozwiązana w grudniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek_wu Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Ok, dziękuję, tak zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Witam. Czy ma ktoś nr telefonu do DUK bo na ogólnej infolinii po złożeniu wypowiedzenia ze względu na usunięcie kanału CBS Action dają słabe warunki przedłużeniowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 3 godziny temu, janek_wu napisał: Mnie dzisiaj konsultant z DUK także poinformował, ze moja umowa zostanie rozwiązana 23 stycznia, a nie w grudniu jak niektórym forumowiczom już się udało. Ponadto na pytanie o wymianę dekodera 7000 PVR na Evobox PVR, stwierdził , że wymiana dekodera przy pakiecie Familijny Max + Sport + Film + Cinemax (60 zł/mc), jest możliwa jedynie z doliczaniem 5 zł czynszu miesięcznie. Jak to możliwe, że jedni mogą rozwiązać umowę w grudniu a innych się przymusza czekać do końca stycznia, oraz czynsz za Evobox PVR też jest doliczany, lub nie, według widzimisię konsultanta? Oferty są dobierane indywidualnie do potrzeb Klienta. Z poziomu forum nie mam dostępu do konta abonenckiego, dlatego też nie mogę przyjrzeć się sprawie. Dlatego proszę o zapisanie zgłoszenia przez ICOK zakładkę "Napisz do nas". Następnie prześlij mi numer karty z dekodera w wiadomości prywatnej, w celu przyśpieszenia realizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 222127128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 47 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Oferty są dobierane indywidualnie do potrzeb Klienta. Z poziomu forum nie mam dostępu do konta abonenckiego, dlatego też nie mogę przyjrzeć się sprawie. Dlatego proszę o zapisanie zgłoszenia przez ICOK zakładkę "Napisz do nas". Następnie prześlij mi numer karty z dekodera w wiadomości prywatnej, w celu przyśpieszenia realizacji. Jeżeli są dobierane idywidualnie to dlaczego wszyscy mają tak samo ? Chociaż ja jestem zadowolony - moją sprawę załatwiłeś na cacy . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 2 godziny temu, Nowy 123 napisał: 222127128 Dzięki za nr Nowy123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Czy można z poziomu rodzinnego włączyć polsportprem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonus14 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Można... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aroza Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Witam. Może już było ale sytuacja jest dynamiczna. Czy w nowym przedłużeniu mogę zrezygnować z pakietu HBO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 @aroza możesz zrezygnować. 13 godzin temu, jonus14 napisał: Można... W Rodzinnym HD można już dobierać więcej niż jeden pakiet ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 @wuzel już od dawna można. W zasadzie to tylko Ekstraklase można włączyć dopiero od Familijnego Max HD. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 @Nowy 123 ale to działa już od tych pakietów promocyjnych Rodzinny za 5 zł ,Familijny Max -30 zł ? Czy musi być standardowa cena ? To samo z Ekstraklasą ,musi być Familijny Max -50 zł czy może być za 30 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Działa nawet przy Rodzinnym za 5 zł. Przy Familijnym Max początkowo trzeba było mieć cenę 50 zł żeby można było włączyć Ekstraklase, ale się to zmieniło i można włączyć nawet przy cenie 30 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 @nowy123@Specjalista Cyfrowy Polsat - jak długo maksymalnie czeka się na odpowiedź na pytanie zadane przez icok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Zgłoszenia rozpatrywane są w możliwie najszybszym czasie. Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej. Postaram się przyspieszyć realizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucky Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Nie wiem czy w dobrym temacie zadaję pytanie. Czy orientuje się ktoś jaki jest proces zwrotu nadpłaty przez CP ? Czy CP sam zwraca nadpłatę, czy może trzeba jakieś pismo do nich wysłać w tej sprawie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Ja wysłałem pismo już 26 listopada odnośnie wypowiedzenia umowy i zwrotu kasy. Jak na razie do dzisiaj cisza A czasu im zostało już mało na ewentualne negocjacje umowy :E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 (edytowane) Mają do 30 dni pismo możesz wysłać przez icok jak nie wyślesz nic to nadpłata powinna przyjść przekazem pocztowym .... ja też czekam Edytowane 6 Grudnia 2019 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masbach Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 4.12.2019 o 07:42, OlafS napisał: Ciekawe- ja mam umowę z tego samego dnia i kanał CBS Action mam gwarantowany, ktoś chyba twojego kumpla wprowadził w błąd Czy miałeś tego dnia przedłużenie umowy, czy jako nowy klient? Pytam się, bo kolega miał podpisaną umowę jako nowy klient. Edytowane 6 Grudnia 2019 przez masbach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 4 godziny temu, Vaniliovsky napisał: Ja wysłałem pismo już 26 listopada odnośnie wypowiedzenia umowy i zwrotu kasy. Jak na razie do dzisiaj cisza A czasu im zostało już mało na ewentualne negocjacje umowy :E Spróbuję przyspieszyć zwrot środków i mogę pomóc w dopasowaniu oferty, jeżeli podasz mi numer karty w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marekgd Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Witam, a gdzie mogę odszukać wykaz kanałów gwarantowanych w mojej umowie?. W papierach nic nie ma, w icok też próżno szukać. Mam pakiet Familijny max hd + Pakiet Cinemax HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Opcja ON THE GO, Pakiet VOD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Katalog treści online . Umowa z 25.07.2019. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.