rotalplus Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Sukces!Wprawdzie nie mam jeszcze pisemnego potwierdzenia, pismo wysłane w piątek, ale w związku ze zmianą kanału Animal Planet na BBC i po interwencji UKE - oraz po odrzuceniu propozycji kontynuowania umowy - moja umowa z Polsatem kończy się 2 maja Oczywiście bez ponoszenia kary umownej Dziękuję za pomoc wszystkim, którzy pomogli w każdym zakresie! Mam nadzieję, że twój przypadek to będzie precedens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Ale 99% ludzi nie będzie chciało się szarpać, bo trwało to 3 miesiące i właśnie dlatego CP na wszystko przystało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tak naprawdę to nie licząc oczekiwania na pisemną odpowiedz od Polsatu ktora trwala 3 tygodnie to załatwianie z UKE to bylo 2 tygodnie Po piśmie z interwencja UKE akcja rozwiązywania sprawy to trzy cztery dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Faktem jest że Ci którzy o to walczyli i przedstawiali racjonalne argumenty mają rację , a że długo to trwało nie zmienia faktu że był to po prostu ; przekręt; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slocum Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 A czy UKE zajmie jakieś oficjalne stanowisko ? bo mam podejrzenia że skoro CP załatwia te wnioski w trybie indywidualnym to tak naprawdę przywoływanie tego przypadku jako precedensu nie ma najmniejszego sensu i niczego nie gwarantuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Kończąc moją batalię napiszę, że dostałem oficjalne pisma z UKE i od Polsatu: Polsat napisał, że podtrzymuje swoją interpretację odnośnie zmiany ramówki kanału, ale w ramach dobrej współpracy rozwiązuje moją umowę bez kary UKE potwierdziło stanowisko Polsatu, nie ma w piśmie żadnej obowiązującej wykładni przepisów, jest info o indywidualnym postępowaniu mediacyjnym Gwoli informacji - Polsat wcale nie musiał przystępować do mediacji - przepisy taką ewentualność przewidują Ale przystąpił, więc albo się przestraszył UKE albo miał coś na sumieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Albo jest tak jak napisał, ze chce dobrej współpracy i poszedł na nią. Proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Dla mnie najważniejsze jest to że ja jako maleńki i szary klient mogłem nie tylko postawić się wielkiej korporacji ale przede wszystkim to ze odniosłem w moim mniemaniu sukces w tej batalii. Nie jest ważna dla mnie interpretacja Polsatu choc liczyłem na bardziej wyraziste stanowisko UKE. Od początku wiedziałem ze mam racje wiec nie był to jakiś wielki wysiłek. Liczę ze będzie to precedens dla wszystkich klientów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ale Ty nie masz racji i zarówno CP jak i UKE Ci to napisało, ale, że CP poszedł Ci na rękę to uznał Twoje racje i dał Ci rozwiązać umowę. Ale stanowisko jest jasne, ze prawda jest po stronie ich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Masz prawo tak uważać Ja uważam inaczej i dlatego stałem przy swoim zdaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Kończąc moją batalię napiszę, że dostałem oficjalne pisma z UKE i od Polsatu:Polsat napisał, że podtrzymuje swoją interpretację odnośnie zmiany ramówki kanału, ale w ramach dobrej współpracy rozwiązuje moją umowę bez karyUKE potwierdziło stanowisko Polsatu, nie ma w piśmie żadnej obowiązującej wykładni przepisów, jest info o indywidualnym postępowaniu mediacyjnym Gwoli informacji - Polsat wcale nie musiał przystępować do mediacji - przepisy taką ewentualność przewidują Ale przystąpił, więc albo się przestraszył UKE albo miał coś na sumieniu Masz tutaj pokazane, że racja jest po stronie CP i UKE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Jesli racja byłaby po ich stronie to CP nie poszedł by na takie ustępstwo - sprawa jak widać jest dyskusyjna, a UKE tak naprawdę nie ma nic do tego To są kompetencje UOKiK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ale dlaczego miałoby nie pójść na ustępstwo? Przecież to nie jest jakis beton? Napisane jest jasno, że CP nadal stoi na stanowisku, ze był to rebranding, UKE potwierdziło to stanowisko, a stojąc na sprawie dobra klienta CP przychyliło się do jego prośby. Ja tu się nie doszukuje drugiego dna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 A dlaczego miałoby pójść - niech klient idzie do sądu jak ma wątpliwości... Przecież tym tropem inni też mają takie prawo do wypowiedzenia umowy. Co to jakiś wyjątek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Gdyby racja byla po stronie Polsatu: nie uczestniczyliby w postepowaniu mediacyjnym nie dzwoniliby do mnie z propozycja kontynuacji umowy nie zgodziliby sie na rozwiazanie umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Być może przestraszyli się, że jak sprawa będzie w sądzie to wytknie on CP brak konkretyzacji w zakresie rozwiązywania umów i problem mógłby być większy - nieprecyzyjne regulaminy itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Mylicie się. Dlaczego w każdym dobrym geście wietrzycie postęp? Poszli na rękę i tyle. A co do pytania wcześniejszego, tak, gdyby użytkownicy dochodzili tak jak hruszcz swoich praw zaciekle przez 4 miesiące to też pewnie więcej by ugrali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 A dlaczego mieli pójść? Konkretny powód ich decyzji. Ta bajeczka o dobrych relacjach to PRowski chwyt. Skoro powiedzieli wyraźnie: REBRANDING - brak prawa do wypowiedzienia umowy a tu przeczą sami sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 @bober1 wszystkim piszesz że się mylą , a może Ty się mylisz? Czyżbyś był nie omylny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 @Diana nie, nie jestem nieomylny, ale zauważ, że ja nie tworzę jakiś teorii, że mimo, że CP napisał, że podtrzymuje swoja decyzje, UKE to potwierdziło, wiec jakis organ nadrzędny, a podtrzymuje wolę abonenta o rozwiązanie umowy ze względu na chęć podtrzymania dobrych stosunków to nie dopatruje się tutaj Bóg wie czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Gdyby racja byla po stronie Polsatu:nie uczestniczyliby w postepowaniu mediacyjnym nie dzwoniliby do mnie z propozycja kontynuacji umowy nie zgodziliby sie na rozwiazanie umowy Wiesz jakie jest główne zastosowania ogona u wielu zwierząt? Opędzanie się przed insektami - plask i nie ma natrętnej muchy Właśnie to zrobił CP w Twoim przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Jako natrętna mucha bardzo mi się podoba takie brzęczenie koło ogona, byle osiągnąć swój cel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Takie postępowanie dobrze świadczy o Polsacie Cyfrowym, kwestia czy decyzja jest jednorazowa, czy pracują nad zmianą wizerunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Jako natrętna mucha bardzo mi się podoba takie brzęczenie koło ogona, byle osiągnąć swój cel No pewnie - chciałeś rozwiązać umowę i rozwiązałeś. Cel osiągnięty - obie strony mają spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Tylko CP nie ma pieniędzy za ten abo. Analogia z muchą słaba. Zwierzak bez muchy da radę żyć, CP bez abonentów nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.