Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Albo tak jak było z Fox'em Life, był gwarantowany, a teraz Fox Comedy jest juz nie gwarantowany.

@Be89, chodzi mi o to, ze usuniecie kanalu gwarant. daje możliwość wypowiadania umowy, a kiedy ten sam kanal(tylko w tym przyp. w lepszej jakosci) zaczyna być nie gwarant., to już wypowiedzenia sam nie napisze,bo będzie wiedział ze i tak nic nie zrobi.( Straci nawet ta możliwość, napisania wypowiedzenia :brawo: )

 

Nie pisz głupot.

1. FOX Comedy HD jest gwarantowany, wersja sd jest niegwarantowana zresztą w styczniu FOX life sd też już nie był gwarantowany.

2. Jeśli CP wyłączy fox comedy sd a ktoś miał wcześniej gwarantowany fox life sd to będzie mógł wypowiedzieć umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już jestem w posiadaniu odpowiedzi pisemnej Cyfrowego Polsatu na moje wypowiedzenie z powodu wycofania kanału FOX LIFE i Animal Planet. Odpowiedź jest bardzo pokrętna i dziwna. Cytuję:

 

"Szanowny Panie

 

W odpowiedzi na otrzymaną w dniu 23 stycznia 2015r. korespondencję uprzejmie informujemy, że zgodnie z regulaminem świadczenia usług Rozdział 5 par. 7 pkt. 5 Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych.

 

W szczególności zalicza się do nich : utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestania nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności.

 

O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani , w szczególności poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów.

 

W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia , jednakże nie później niż 30 dni d dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie abonenta o rozwiązaniu umowy abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

Jednocześnie informujemy, że dokonana w dniu 16 stycznia 2015r. zmiana nazw kanałów: FOX Life i FOX Life HD na FOX Comedy i FOX Comedy HD oraz w dniu 1 lutego 2015 zmiana nazwy kanału Animal Planet w wersji SD na Discovery Life nie ma wpływu na warunki umowy, tym samym nie stanowi podstawy do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz bez naliczania kary umownej gdyż nie stanowi to naruszenia jej warunków.

 

Przypominamy, że umowa może zostać rozwiązana z końcem okresu podstawowego, tj. z dniem 14 maja 2016r. bądź w trakcie jej trwania za trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia skutecznym na koniec okresu rozliczeniowego. Przy czym zwracamy uwagę, że w razie rozwiązania umowy przed upływem okresu podstawowego będzie pan zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości nieprzekraczającej wartości przyznanej ulgi, pomniejszonej o proporcjonalną wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania.

 

W związku z powyższym prosimy o przedstawienie decyzji odnośnie trybu rozwiązania umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Jeśli stosowna korespondencja nie wpłynie do siedziby Cyfrowego Polsatu w terminie wskazanym powyżej, umowa będzie trwała nadal na warunkach w niej określonych.

Liczymy, że przekazane wyjaśnienia okażą się pomocne".

 

Kurcze, ja wyraźnie rozwiązałem umowę z ich winy na dzień 14 luty 2015r. - więc dlaczego oni chcą jeszcze jakiejś mojej deklaracji w ciągu 14 dni od doręczenia tego pisma i twierdzą, że jeśli taka deklaracja z mojej strony nie wpłynie w ciągu 14 dni, to uznają że wypowiedzenie umowy do nich nie wpłynęło i umowa trwa nadal na warunkach w niej określonych? Czy nie powinni po 14 lutego 2015r. zaprzestać świadczenia usług i wystawić notę obciążeniową z karą umowną? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Możesz poprosić Powiatowego/Miesjki Rzecznik Konsumenta o zajęcie się Twoją sprawą, on może wysłać do nich zapytanie ale jak odpowiedza to samo to tylko pozostaje sąd cywilny :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie jutro usiądę na spokojnie i policzę ile wynosi kara za zerwanie umowy z powodu zmiany warunków związanych z dostosowaniem umowy do wymogów UOKiK. Jest ona proporcjonalna a wiec będzie mniejsza. Jeśli nie wyjdzie zbyt dużo to rozwiązuję umowę z tego tytułu.

 

Poczekałbym do maja na wyłączenie SD, ale zaczynam poważnie wątpić czy będzie to przeprowadzone w sposób "uczciwy".

 

Nie chcę żadnym bonusów itp. Mam już dość oszustów i złodziei. Póki człowiek jest przed podpisaniem umowy to jest super. Obiecają Ci wszystko, potem już jak widać nawet to co na "papierze" nie jest dla nich wiążące. Pomimo że oglądam inne kanały to doszedłem do wniosku że zaspokoję się DVB-T.

 

Nie wiem jak was ale mnie również wkurza ich spam. Wysyłają mi setki sms-ów a przedtem również maili. Po długich bataliach udało mi się wykasować adres email z ich bazy. Odmówili mi wykasowania numeru telefonów. Dzwonią do mnie przedstawiciele plusa i mnie nagabują. Gdybym miał trochę więcej czasu to zgłosiłbym tę sprawę do GIODO po to oni przekazali im numer.

A już szczytem bezczelności jest wysyłanie smsow i komunikatów na dekoder 10 dnia miesiąca o zbliżającym się terminie płatności skoro termin mam do 23. Czuję się tak jakby ktoś chciał wyłudzić ode mnie kasę na 2 tygodnie wcześniej niż się umawialiśmy. Mam wrażenie że nieśmiało mi sugerują abym najlepiej zapłacił abonament za cały okres umowy z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jak platformy wyłączą kanały SD to dostarczą abonentom dekodery umożliwiające oglądanie odpowiedników w wersji HD. Niby na jakiej podstawie będzie można zerwać umowy? No i na pewno pojawi się formułka z regulaminu

zgodnie z regulaminem świadczenia usług Rozdział 5 par. 7 pkt. 5 Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych.

Wyłączenie kanałów SD można podciągnąć pod przyczyny techniczne albo ekonomiczne. Co komu bardziej pasuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slocum. Myślę że musisz zerwać umowę ponieważ po tym co piszesz jak jesteś prześladowany, wyzyskiwany, oszukiwany, okradany przez CP to czas przerwać te męczarnie. Współczuje Ci widać że jesteś na skraju wytrzymałości.

 

Be89. Chłopie jak nie potrafisz czytać a dokładniej nie zrozumiesz tego co czytasz., to nie udzielaj się na forum a przede wszystkim nie pisz bzdur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slocum. Myślę że musisz zerwać umowę ponieważ po tym co piszesz jak jesteś prześladowany, wyzyskiwany, oszukiwany, okradany przez CP to czas przerwać te męczarnie. Współczuje Ci widać że jesteś na skraju wytrzymałości.

 

Be89. Chłopie jak nie potrafisz czytać a dokładniej nie zrozumiesz tego co czytasz., to nie udzielaj się na forum a przede wszystkim nie pisz bzdur.

 

No , a Ty to psycholog jakiś :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operator/dostawca moze sobie zastrzec w umowie wszystko, co nie znaczy ze te zapisy wyłączają twoje prawa wynikające z przepisów prawa. Usunięcie kanału gwarantowanego w umowie bez względu na przyczynę daje prawo do rozwiązania umowy bez odszkodowania. Gdyby operatorzy mieli troche lepszych menedżerów, to już od kilku lat kanał gwarantowany w umowie oznaczony by był np. Comedy Central SD/HD. Wtedy w owu można by było to doprecyzować żeby nikt nie miał wątpliwości że jakość sd/hd zależy tylko od nadawcy/operatora. Ale przecież na kanałach HD trzeba było dodatkowo zarabiać - teraz ponoszą konsekwencje swojej strategii sprzedaży.

Gdybys miał w umowie zapis że po zakończeniu umowy musisz oddać swój telewizor operatorowi to też byś mówił że przecież operator zastrzegł to sobie w umowie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slocum. Myślę że musisz zerwać umowę ponieważ po tym co piszesz jak jesteś prześladowany, wyzyskiwany, oszukiwany, okradany przez CP to czas przerwać te męczarnie. Współczuje Ci widać że jesteś na skraju wytrzymałości.

 

Przyjacielu...ja już sobie odpuściłem i nie walczę z infolinią/działem reklamacji. Oczywiście masz prawo do swojego zdania i ja też mam prawo do własnego. SMSy budzące ludzi po północy ze spamem KSW czy paszportem korzyści na pewno nie są oznaką dobrego gustu a po prostu ordynarnym spamem. Nie bronię Ci prawa do uczestniczenia w takich listach spamowych, tak więc prosiłbym abyś nie bronił mi prawa do wypisania się z takiej listy - tym bardziej że gwarantuje mi to ustawa, ale jak widać CP ma ją gdzieś.

 

Na pewno coś jest na rzeczy bo jakiś czas temu zadzwoniła do mnie miła Pani która przedstawiła się że dzwoni z firmy zewnętrznej, która została zatrudniona przez CP do oceny pracy infolinii. Dostali anonimowe numery telefonów które miały kontakt z infolinią i pytają o odczucia klientów. Moje problemy w porównaniu z tym co opowiadała Pani o innych przypadkach to rzeczywiście błachostki. Generalnie na porządku dziennym jest wciskanie m.in. starszym ludziom usług które są im niepotrzebne i których istnienia nie są świadomi do czasu pojawienia się nowego/wyższego rachunku, jak również nękanie osób pogróżkami o zaległych płatnościach, osób które nigdy nie były klientami CP, a miały pecha dostać nowy nr telefonu po byłych klientach - i nikt na infolinii w CP nie potrafi ich wykreślić z systemu.

 

Czy czuję się prześladowany ?

Czuję że korporacja CP ma gdzieś przepisy prawa i chciałbym dać wyraz że jako klient i obywatel się na to nie zgadzam. Do sądu nie pójdę bo nie mam czasu ani pieniędzy na kopanie się z koniem. Tak jak napisałem wcześniej prawdopodobnie przejdę na DVB-T plus smartTV. A jak będę oglądał trochę mniej to też nic się nie stanie - będzie zdrowiej. Z resztą i tak na tych kanałach same powtórki. A discovery na którym najbardziej mi zależało to już zupełna tandeta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Diana. nie psycholog. Jak ktoś jest tak przesladowany przez CP i Plusa jak kolega slocum to powinien zrezygnować z ich uslug, ja nie jestem nagabywany, budzony po nocach przez spamowe smsy od operatorów, ale gdybym był to bym zrezygnował z ich usług.

 

Do Slocum. wciskanie usług to znak dzisiejszych czasów. Wszyscy wszystkim chcą coś wcisnąć, trzeba mieć rozum i to wystarczy aby się przed tym bronić.

 

Do Be89.

" zgodnie z regulaminem świadczenia usług Rozdział 5 par. 7 pkt. 5 Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. "

Zapomniałeś dodać że w takim przypadku przysługuje nam prawo do rozwiązania umowy, tylko i wyłącznie do rozwiązania umowy, a nie mamy prawa do jakiegoś zadośćuczynienia ze strony operatora np pieniężnego. Stronę wcześniej jest to napisane w piśmie kolegi "power" który otrzymał od CP. Czytanie ze zrozumieniem.

Podsumowując CP jak i inni operatorzy zamianę Fox i Animal planet podciągneli pod rebranding (w 90% się z nimi zgadzam) i tylko wystąpienie na drogę sądową może coś zmienić choć uważam że sąd przyzna racje operatorowi. I nie siejcie jakiej narodowej paniki jak to jesteście oszukiwani wyzyskiwani przez operatora. Jak CP usunie duble kanałów sd i ktoś miał je gwarantowane będzie mógł rozwiązać umowę.

Wiem stoję troszkę po stronie CP więc jestem bee, a powinienem przyłączyć się do histerii osób z tego forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż ja się nie zgadzam z tym co CP zrobiło z Animal Planet,to myślę że muszą się oni bronić przed "uciekaniem" klientów - bo większości chodzi tylko aby obniżyć sobie abonament,przypomnę tylko co się działo na forum jak CP wyłączyli kanały BBC-a CP nadal ma prawie cztery miliony abonentów-to daje mi do myślenia,a wam nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując CP jak i inni operatorzy zamianę Fox i Animal planet podciągneli pod rebranding (w 90% się z nimi zgadzam) i tylko wystąpienie na drogę sądową może coś zmienić choć uważam że sąd przyzna racje operatorowi. I nie siejcie jakiej narodowej paniki jak to jesteście oszukiwani wyzyskiwani przez operatora. Jak CP usunie duble kanałów sd i ktoś miał je gwarantowane będzie mógł rozwiązać umowę.

Wiem stoję troszkę po stronie CP więc jestem bee, a powinienem przyłączyć się do histerii osób z tego forum.

 

Skoro CP zdaniem kolegi wypełnia umowę w 90% i nie wypełnia w 10% to nie jest to podstawa do jej wypowiedzenia ?

A może daje nam to prawo do płacenia abonamentu na poziomie 90% ?

A gdyby było 80/20 ? lub 70/30 ? to można wypowiedzieć czy nie ?

 

sebek0098, albo się przestrzega postanowień umowy albo nie. Jeśli się jej nie przestrzega to w tym konkretnym przypadku abonent ma prawo do pewnych działań...

Przekonywać Cie nie zamierzam. I zgadzam się z Tobą że powinienem się rozstać z CP co też próbuję uczynić bo miarka wg mnie się przebrała. Nie rozumiem tylko dlaczego budzi to w tobie takie negatywne emocji w stosunku do mnie.

 

Do Slocum. wciskanie usług to znak dzisiejszych czasów. Wszyscy wszystkim chcą coś wcisnąć, trzeba mieć rozum i to wystarczy aby się przed tym bronić.

I tak oto dowiedzieliśmy się że nasi dziadkowie i babcie nie mają rozumu...

Na studiach z ekonomii i zarządzania jest taki przedmiot który nazywa się "etyka w biznesie" (różnie na różnych uczelniach). Jak pokazuje przykład CP niektórzy mają te sprawy gdzieś. Oni nawet prawo i własne umowy/regulaminy nie szanują. Trudno tu mówić o jakimkolwiek honorze.

sebek0098, naprawdę wierzysz że dzwoniąc do kogoś 3 razy w tygodniu można uzyskać coś innego niż jego irytację ?

Czy można komuś sprzedać abonament tel. komórkowego jeśli w domu jest już ich kilka ?

Ci ludzie nie rozumieją zdania 2 dni temu już ktoś od was dzwonił. Prywatnie im nie zazdroszczę i nie chciałbym mieć takiej pracy - współczuję im szefów którzy stworzyli beznadziejną politykę marketingową.

 

Chociaż ja się nie zgadzam z tym co CP zrobiło z Animal Planet,to myślę że muszą się oni bronić przed "uciekaniem" klientów - bo większości chodzi tylko aby obniżyć sobie abonament,przypomnę tylko co się działo na forum jak CP wyłączyli kanały BBC-a CP nadal ma prawie cztery miliony abonentów-to daje mi do myślenia,a wam nie ?

Rozumiem cel, ale nie zgadzam się z metodami. Efekt może być zgoła odmienny. Oczywiście patrzę przez swój pryzmat - inni mogą myśleć inaczej- ale gdyby CP traktował mnie fair to być może bym z nimi został. Pewnie podsunęli by mi nową umowę która byłaby zgodna z nową sytuacją. A tak to jeśli w maju będzie tylko pretekst to od nich uciekam. I tak oto łakomiąc się na 3 abonamenty stracą klienta na zawsze (a przynajmniej póki nie uwierzę że tam coś się zmieni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do slocum. Do Ciebie nic nie mam. Nie znam Cie itd. Ale piszesz jak wielki cierpiętnik oszukany, wyzyskiwany, okradany przez CP.

 

Dwa słowa wyjaśnienia.

 

90% napisałem od tak. Uważam że zmiany FOX i Animal Planet są rebrandingiem, ale..... nie zjadłem wszystkich rozumów więc zostawiłem 10% na wypadek jakby ktoś udowodnił, przekonał mnie że to jednak nie rebranding. Na dzień dzisiejszy uważam że to rebranding w 100%.

 

Sam zerwałem umowę w związku z usunięciem HBO sd. Nie było problemów, prawo było po mojej stronie. Choć jakiś konsultant przekonywał mnie że przecież mam wersje HD więc nie powinienem narzekać. Nie dyskutowałem z nim poprosiłem o nową umowę i taką dostałem.

 

Nasi dziadkowie nie maja rozumu? Niestety taka prawda, choć lepszym określeniem jest naiwność. I uważam że wkręcanie starszych ludzi w jakieś dziwne umowy jest karygodne i rząd powinien to ukrócić. A i o wiele większym problemem ludzi starszych i naiwnych są parabanki i tym podobne instytucje które za pożyczkę 1000zł potrafią zabrać komuś mieszkanie. Ale to nie temat o CP.

 

Odnośnie tych smsów i spamu. Musiałeś gdzieś, coś, komuś udostępnić swoje dane i stąd ten problem. Ja i moi znajomi nie mamy tego problemu. Ale może ty faktycznie masz pecha i dostajesz tyle spamu. Jeśli mnie by tak dręczyli to wież mi że bym się z nimi rozstał (bez sarkazmu).

 

I na koniec chcesz się rozstać z CP, tak pisałeś, bo są tacy i tacy i jeszcze tacy i nie chcesz już mieć z nimi nic do czynienia. TAK? A za chwile piszesz ...

"Oczywiście patrzę przez swój pryzmat - inni mogą myśleć inaczej- ale gdyby CP traktował mnie fair to być może bym z nimi został. Pewnie podsunęli by mi nową umowę która byłaby zgodna z nową sytuacją. A tak to jeśli w maju będzie tylko pretekst to od nich uciekam. I tak oto łakomiąc się na 3 abonamenty stracą klienta na zawsze (a przynajmniej póki nie uwierzę że tam coś się zmieni)."

czyli jakby jednak CP dał Ci przysłowiowe 5zł upustu, a jeszcze przyznał Ci racje z FOX i Animal Planet to byłbyś szczęśliwy i byłbyś dalej ich abonentem..? Trzeba być konsekwentnym. Ja taki jestem a ty? Chyba nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że CP nie działa fair-ja też czekam do maja może uda się zrezygnować.I żadne telefony tu nie pomogą.

 

 

A która platforma czy kablówka działa jak to określiłeś fair i dają możliwość zerwania umowy bez konsekwencji w związku ze zmianą FOX life i Animal planet na FOX comedy i discovery life?

 

Ciekawe czemu na forach o nc+ czy Orange nie ma tak zagorzałej dyskusji o rebrandingu tych kanałów jak na forum o CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jakby jednak CP dał Ci przysłowiowe 5zł upustu, a jeszcze przyznał Ci racje z FOX i Animal Planet to byłbyś szczęśliwy i byłbyś dalej ich abonentem..? Trzeba być konsekwentnym. Ja taki jestem a ty? Chyba nie.

Nie...w tej chwili nie interesuje mnie żadne 5 zł.

Tak jak napisałem w moim przypadku CP trochę się nazbierało. Żaden z tych elementów może sam w sobie nie jest jakiś poważny ale jak składam je do kupy to zaczyna mnie to irytować. I za każdym razem wmawia mi się że to moja wina lub że to nie istotna zmiana/niedogodność.

 

Piszesz zerwij umowę...bardzo chętnie...napisz jeszcze jak to zrobić aby nie płacić kary, bo zupełnie nie znajduję tu swojej winy i nie czuję się zobowiązany do płacenia kary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Comedy Central w wersji SD jednak nie znika, ostatnio sam poruszałem ten temat w związku z nie do końca jak się okazuje prawdziwym komunikatem jednej z kablówek. Info o zostawieniu wersji SD pochodzi od Redakcji CC Polska więc kanał wycofywany może być wyłącznie przez poszczególnych operatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w CP to CC HD jest promocyjny. Więc zupełnie trudno mi odgadnąć czego można się spodziewać. Ja stawiam na to że CC SD zostanie wyłączone w maju razem z innymi dublami i znów będą niedopowiedzenia czy gwarantowany SD może zostać podmieniony przez HD. Zrobili by z tym porządek a nie chodzą jak koło jeża i nie wiedzą z której strony ugryźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy,

Ja wysłałem wypowiedzenie i oczywiście zaraz był telefon z działu utrzymania klienta.

Oczywiście twardo stoją na stanowisko że zgodnie z OWU jest zmiana nazwy i loga itp i nie można rozwiązać umowy bez konsekwencji.

Po 40 minutowej wymianie argumentów rzeczowych i prawnych - oczywiście przygotowując się przed rozmową

i cytując zdanie UOKiK:

Każda, nawet najdrobniejsza modyfikacja oferty programowej stanowi zmianę umowy i daje

abonentowi możliwość jej rozwiązania w przypadku niezaakceptowania tego faktu. Przeciwne

postanowienia umowne są niedozwolone i nie wywołują skutków prawnych. Bez znaczenia jest przy

tym, czy zmiany w tym zakresie polegają na wyłączeniu jednego z programów i zastąpieniu go

nowym, czy też w ramach obowiązującej umowy dojdzie do wycofania z oferty kilku z nich. Zgodnie z

literą prawa zmiana oferty programowej stanowi zmianę zakresu świadczonych usług. W takiej zaś

sytuacji abonentowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy. Dostawcy usług telewizyjnych nie

przysługuje zaś prawo do odszkodowania. "

Podstawa prawna: Art. 3841 oraz 3851 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16,

poz. 93 z późn. zm.

Stwierdzono że muszą to skonsultować i kontakt nastąpi w dniu następnym.

Oczywiście następnego dnia zadzwonił telefon i Pan stwierdził że po zapoznaniu się ze sprawą przez dział prawny

nadal nie mam możliwości bezkosztowego rozwiązania umowy. Po kilku próbach wymuszenia takiego stanowiska

na piśmie (dziwne bo Pan twierdzi że wcale nie muszą nic napisać - potem że skonsultuje się z kierownictwem)

kolejny telefon zaproponowano na dzień następny.

Na 3 dzień zadzwonił konsultant i zaproponował rewelacyjne warunki wychodząc na przeciw aby zapomnieć o niesmaczkach

i wypowiedzeniu aby kontynuować współpracę zaproponowano mi 8 miesięcy GRATIS w full pakiecie co automatycznie oznacza

nieoficjalne przyznanie się do winy.

Oczywiście konsultant nadal twierdzi że nie miałbym prawa wypowiedzieć bez konsekwencji, czym jednak na koniec rozmowy

prywatnie potwierdził że zgadza się z moim stanowiskiem co do Animal Planet i że mam racje ale musi być dyplomatyczny :)

Także nie chodzi tu o wyłudzenie czy naciągnięcie CP tylko o zasade - skoro w umowie mam coś jasno zagwarantowane i jest ze swojej

strony się wywiązuje to oczekuje tego samego od CP.

Warto być konsekwentnym i nie odpuszczać CP wtedy zmiękną. Oczywiście przed rozmową i wypowiedzeniem warto się

rzeczowo przygotować aby wytrącić im argumenty z ręki.

Oczywiście poruszenie argumentu że sprawą napewno zajął by się UOKIK i Sąd również pomaga :)

Życzę powodzenia w walce z molochem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiarem było bo obecnie oferta "nowa" jest lepsza niż przedłużenie.. ale że dali konkretną propozycję to zostałem.

Ponadto gdybym obstawał przy swoim i zgłosić też do odpowiednich instytucji i otrzymał od nich pisemną odmowę

wypowiedzenia przed wystawieniem której się bronili to sądzę że by ulegli.

Szczególnie że miałem jeszcze stary typ umowy gdzie mam wyszczególniony

konkretny kanał w umowie którą zawarłem więc byłem w lepszej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...