bober1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 To się stary spóźniłeś o kilka miesięcy, bo CP nie stosuje już praktyk przedłużania umów o kolejny rok, tylko umowa przechodzi od razu na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 @harvy, dzięki ze postanowiles tu napisac i podzielić się z innymi, wielu chętnych być może z tego skorzysta, i nie tylko abonenci CP. Jak piszesz, tak i ja pisałem, w kupie siła. Zbyci abonenci, macie już jedno narzedzie do działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan1973 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Jeszcze nie mam odpowiedzi od CP ale do UOKiK przed chwilą wysłałem. Ludzie piszcie to pewnie coś ugramy. Ja liczę na zakończenie umowy i więcej nie podpisuję, w tv po prostu nic ciekawego nie ma. 24 programy z naziemnej wystarczą. p.s. właśnie przyszło potwierdzenie z UOKiK W celu złożenia formalnego ZAWIADOMIENIA O NARUSZENIU USTAWY O OCHRONIE KONKURENCJI I KONSUMENTÓW należy: • złożyć je pisemnie (w przypadku dokumentu elektronicznego musi być opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu) • wraz z uzasadnieniem, które powinno zawierać wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane działanie niezgodne z ustawą, opis stanu faktycznego, uprawdopodobnienie naruszenia przepisów, a także dane zgłaszającego zawiadomienie • dołączyć wszelkie dokumenty, które mogą stanowić dowód naruszenia ustawy. W odpowiedzi na formalne zawiadomienie Prezes UOKiK przekazuje na piśmie informację o sposobie załatwienia sprawy. Aby zgłosić podejrzenie zmowy przetargowej, można skorzystać z formularza dostępnego na http://www.uokik.gov.pl/zglos_zmowe_przetargowa.php W związku z powyższym nie wiem czy wystarczy wysłać email. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiann Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 @harvy - bardzo Ci dziekuje za wzor pisma! Zwykle ludzie na forach duzo narzekaja na cos a rzadko kto ma jaja zeby sie poskarzyc do regulatora. Tym bardziej ze jak slychac plotki jeszcze duzo przed nami takich 'rebrandingow' wiec dobrze by bylo miec to wyjasnione przez urzad raz i na zawsze. Ja rowniez wyslalem swoj email na uokik@uokik.gov.pl Im wiecej ludzi tym powazniej potraktuja nasze skargi wiec ludzie do roboty a nie biadolic! Skorzystalem z Twojego wzorca (dzieki) ale troche go zmienilem i dodatlem rownie wazny aspekt a mianowicie to ze CP nie poinformowal nas o tej zmianie wczesniej ani o mozliwosci wypowiedzenia umowy w zwiazku z tym. Ja wczesniej mialem N-ke a jeszcze wczesniej UPC i zawsze przy takiej zmianie dostawalem list na 30 dni wczesniej z informacja! A tutaj nic! @bober1 – Mylisz sie okrutnie! Nie spoznil sie harvy bo jak sadze miliony klientow CP maja umowe z wpisanym automatyczny przedluzaniem i dopiero wpisanie tego do rejestru klauzul niedozwolonych pozwoli sie uwolnic abonentom od tego zapisu. Jedyne co to uszczegolowilem w pismie do uokik kiedy zawieralem umowe zeby wiedzieli o tym ze to umowy zawarte w tym okresie maja taki zapis. Ponizej pismo jakie wyslalem, mozecie tez go uzyc: Dzień Dobry, Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjrzenie się praktykom Cyfrowego Polsatu polegajacym na ograniczaniu abonentom mozliwosci bezkarnego zerwania umowy z nimi w przypadku jednostronnych zmian warunkow umowy polegajacych na wycofaniu kanału. Otóż w dniu 16.01.2015 r. kanał Fox Life został wycofany i zastąpił go w ich ofercie kanał Fox Comedy. Jest to kanał nadający komedie a nie ogólnie seriale jak Fox Life, inaczej się nazywa i nadaje inne programy. W spisie programów gdy podpisywałem umowę z nimi był program Fox Life a nie Fox Comedy. Niezadowolony ze zmiany postanowiłem wypowiedzieć umowę ale dowiedziałem się od przedstawiciela Cyfrowego Polsatu że ta zmiana to tylko rebranding i że nałożą na mnie karę gdy nie zrezygnuje z wypowiedzenia. Zwracam się wiec z zapytaniem do Szanownego Urzędu czy Cyfrowy Polsat może mi zabronić wypowiedzenia umowy z tytułu zaprzestania nadawania kanału Fox Life i zastąpienia go programem Fox Comedy? Również fakt że Cyfrowy Polsat nie powiadomił mnie o tej jednostronnej zmianie warunków umowy powinien zostać przeanalizowany gdyż to jest nagminna praktyka. Dodatkowo pragnę zgłosić Państwu że ja mam w umowie, tak jak miliony innych klientów Cyfrowego Polsatu którzy zawarli z nimi umowę nieraz na 29 miesiecy przed 2014 rokiem, wpisane automatyczne przedłużanie mojej umowy z nimi na kolejne okresy 12-to miesięczne po zakończeniu obowiązywania obecnej umowy. Wiem że takie praktyki są nagminne i stosuje je tez np. Orange w umowach o Neostradę ale wiem też, że firma Vectra została za takie praktyki ukarana. Bardzo proszę aby Szanowny Urząd przyjrzał się również tym praktykom i przeanalizował ich wzorce umów z tego okresu bo moim zdaniem taki zapis powinien zostać wpisany do rejestru klauzul abuzywnych żeby przestał nas, klientów obowiazywać. W razie pytań służę kopią mojej umowy aby przedstawić szczegóły. Z poważaniem, Imię Nazwisko Adres Domowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Mam takie pytanie do wszystkich krzyczących w tym temacie. Wysyłacie te wypowiedzenia, bo nie odpowiada Wam oferta CP, chcecie zmienić operatora czy chcecie lepszą ofertę ? Jeśli mi by odpowiadała oferta, to nie wysyłałbym wypowiedzenia, bo jeden kanał postanowił zmienić nazwę i ramówkę. Rozumiem, że to CP dostarcza Wam usługi, ale to nie ich wina, że nadawca ma jakieś swoje widzi mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu_mmz Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Witam Szanownych Forumowiczów. Czy osoby które wysłały wypowiedzenie, mogłyby udostępnić treść pisma np. tutaj lub na adres mailowy radekk_17@o2.pl? Chyba, że przegapiłem coś w poprzednich postach. Może uda się od nich uwolnić... Mam na to nadzieję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan1973 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja zrobiłem zlepek z kilku pism które są na ostatnich stronach tego tematu. Można też samemu przecież że to program gwarantowany był i nawet producent informuje że Fox Comedy to całkiem nowy program. Co do tych "krzykaczy" co liczą na darmowe miesiące to ja chcę zakończyć umowę bo: HBO to totalne dno, tak samo jak Cinemax. Brałem CP z powodu kanałów filmowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piot2b1982 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 O takiej treści ja wysłałem to wypowiedzenie: WYPOWIEDZENIE Informuję, że wypowiadam umowę o abonament z CYFROWYM POLSATEM z końcem okresu rozliczeniowego z powodu utracenia możliwości korzystania z kanału FOX LIFE bez zachowania okresu wypowiedzenia umowy PODSTAWOWEJ, czyli planuje zakończyć tę umowę z dniem zakończenia danego kolejnego okresu rozliczeniowego. Wypowiadam umowę na podstawie regulaminu rozdział 5 punkt 5.Przyczyną wypowiedzenia umowy jest nie zmiana logo operatora ale całkowita zmiana ramówki programu!! Z czego nie jestem zadowolony!! Proszę o poinformowanie mnie o terminie zdania sprzętu w Punkcie Sprzedaży. UZASADNIENIE WYPOWIEDZENIA Podsumuwując ,operator kanału Fox International Channels Poland zakończył nadawanie kanału FOX LIVE HD 16 stycznia który w umowach abonenckich CYFROWEGO POLSATU jest określony jako kanał gwarantowany i znika on z oferty,w tym samym miejscu tego samego dnia Fox International Channels Poland wprowadza nowy kanał Fox Comedy HD, FOX LIVE HD to profil kanału Drama&Crime&Entertrainment a FOX Comedy HD to profil typ Comedy czyli nie ma mowy o rebrandingu. Sprawa jest oczywista, że dnia 16 stycznia kanał FOX LIVE HD został wycofany z oferty CYFROWEGO POLSATU - jako kanał GWARANTOWANY i w związku z tym nabyłem prawo do wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia oraz naliczenia kary umownej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziu_mmz Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Podziękował serdecznie. Dziś zabiorę się za pismo i jutro wysyłam. Co do kolegi, który nazywa innych "krzykaczami" - ja rezygnuję z następujących powodów: 1. spodziewałem się więcej po kanałach, za które trzeba płacić 74,90zł - nie mówię, że to wina operatora, tak wiem zapoznałem się z listą kanałów. Chodzi o to, że spodziewałem się więcej po takich kanałach, natomiast prawda jest taka, że większość to powtórki powtórek, połowa kanałów wogóle mnie nie interesuje. 2. zachowanie instalatora - ok wszystko poszło szybko i sprawnie, po 3 dniach pojawia się, instaluje wszystko wporządku. Co się okazuje - jak aktywowano już kartę dekodera, sygnał szarpie, przerywa, nie da się poprostu oglądać. Telefon do instalatora. Umawia się ze mną na konkretny dzień - po czym nie przyjeżdża. Telefonu nie odbiera, dzwonię do niego jeszcze cały następny tydzień (umówiliśmy się na piątek) - również nie raczy odebrać. Po czym telefon na infolinię, a tam Pani mówi mi żebym sobie pokręcił anteną i spróbował złapać sygnał. Ok, nie mam zamiaru walczyć - wzywam fachowca, płacę mu 60zł i po problemie. Z tym że fachowiec z firmy zewnętrznej. Decyzja z mojej strony jest jedna - nigdy więcej nie zwiążę się już umową z Cyfrowym Polsatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piot2b1982 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Skarga poszła do UOKIK. E-mailowo i poczto. Przyłączam się do apelu i proszę piszcie do uokik wszyscy to może razem coś zdziałamy. Jak to mawia FERDEK KIEPSKI;W KUPIE SIŁA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Jaki jest e-mail do UOKiK? uokik@uokik.gov.pl ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piot2b1982 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 TAK uokik@uokik.gov.pl Ja wysłałem pod ten. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja też już tam wysłałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 w imię idei i obrony praw klientów CP z chęcią również zawiadomię UOKIK o nieprawidłowościach i wątpliwym definiowaniem rebredingu przez CP. Może ktoś wyśle jakiś wzór pisma do UOKIK ? - Wiem że aby urząd zajął się sprawą powinniśmy przesłać wypowiedzenie, oczekiwać na odp CP a następnie pismo do UOKIK - jednak nie mam tyle determinacji aby walczyć z molochem Soloża.... Myślę że masowe pisma do UOKIK w powyższej sprawie zaowocować mogą w przyszłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Choć nie zamierzam składać wypowiedzenia w imię abonenckiej solidarności tez wyśle skargę w sprawie zmiany kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Piszcie jak najwięcej osób do UOKiK nie tylko w sprawie CP ale i nc+ jeśli będą twierdzić, że to rebranding. Im więcej skarg tym większa szansa, że Urząd się tym zajmie. Opisać sytuację w paru zdaniach w mailu i tyle. To nic nie kosztuje, a może pomóc jeśli nie teraz to w przyszłości by takie sytuacje sporne nie miały więcej miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro25 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja Również wysłałem skargę do UOKIK a także w sprawie Orange też wysłałem wysyłajcie jak najwięcej skarg może to coś da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Spelnilem swój abonenckie obowiazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Jeszcze nie mam odpowiedzi od CP ale do UOKiK przed chwilą wysłałem. Ludzie piszcie to pewnie coś ugramy. Ja liczę na zakończenie umowy i więcej nie podpisuję, w tv po prostu nic ciekawego nie ma. 24 programy z naziemnej wystarczą. p.s. właśnie przyszło potwierdzenie z UOKiK W celu złożenia formalnego ZAWIADOMIENIA O NARUSZENIU USTAWY O OCHRONIE KONKURENCJI I KONSUMENTÓW należy: • złożyć je pisemnie (w przypadku dokumentu elektronicznego musi być opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu) • wraz z uzasadnieniem, które powinno zawierać wskazanie przedsiębiorcy, któremu jest zarzucane działanie niezgodne z ustawą, opis stanu faktycznego, uprawdopodobnienie naruszenia przepisów, a także dane zgłaszającego zawiadomienie • dołączyć wszelkie dokumenty, które mogą stanowić dowód naruszenia ustawy. W odpowiedzi na formalne zawiadomienie Prezes UOKiK przekazuje na piśmie informację o sposobie załatwienia sprawy. Aby zgłosić podejrzenie zmowy przetargowej, można skorzystać z formularza dostępnego na http://www.uokik.gov.pl/zglos_zmowe_przetargowa.php W związku z powyższym nie wiem czy wystarczy wysłać email. Po co podpis elektroniczny wystarczy profil zaufany na platformie EPUAP na stronie http://www.epuap.gov.pl ale żeby taki profil zaufany był ważny po zarejestrowaniu się na platformie EPUAP konieczna jest wizyta w ZUS lub Urzędzie Skarbowym w celu potwierdzenia profilu zaufanego. Od chwili potwierdzenia profilu mamy możliwość wysyłania pism do instytucji rządowych, samorządowych itp. tak jakby z podpisem elektronicznym. Ja profil zaufany posiadam więc również spełniłem swój obowiązek abonencki i powiadomiłem o nadużyciach Cyfrowego Polsatu UOKiK tą drogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nie trzeba mieć profilu zaufanego. Wysłałem normalny mail ze skargą na uokik@uokik.gov.pl Przyszła odpowiedź, że rozpatrzą pismo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 No to się Zębaty Zyguś zdziwi jak UOKiK mu dowali karą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 w imię idei i obrony praw klientów CP z chęcią również zawiadomię UOKIK o nieprawidłowościach i wątpliwym definiowaniem rebredingu przez CP. Może ktoś wyśle jakiś wzór pisma do UOKIK ? - Wiem że aby urząd zajął się sprawą powinniśmy przesłać wypowiedzenie, oczekiwać na odp CP a następnie pismo do UOKIK - jednak nie mam tyle determinacji aby walczyć z molochem Soloża.... Myślę że masowe pisma do UOKIK w powyższej sprawie zaowocować mogą w przyszłości Tu podałem co napisałem do UOKiK : viewtopic.php?f=174&t=31287&p=1047477#p1047477 Po za tym, wielki + dla abonentów którzy uwazaja, ze operatorzy juz i tak na za duzo sobie pozwalają, i robicie cos żeby to zmienić. Innym odradzaczom zycze, dalej takiego zycia z podkulonym ogonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Brawo. Tylko po pierwsze musimy poczekać co powie UOKiK, bo to, że walczycie to jeszcze połowa sukcesu, bo Nieciecza gdyby mogła grać z Barceloną też wyszłaby na boisko a wcale nie jest powiedziane, że coś by z tego wyszło. Wszyscy tacy biegli w meandrach prawa, a po drugiej stronie pewnie siedzi Zdzisiek na zasiłku chorobowym, Stefan na rencie czy Romek ślusarz. To, że przeczytasz jakiś paragraf to jedno, a drugie to jego interpretacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Dobrze, ale zawsze to pierwszy krok do "normalności". Jak mówią, "nic się nie zmienia od na d...e siedzenia". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Oczywiście. Tylko czasami walka z wiatrakami jest zbyteczna. Ja rozumiem, że Wy wierzycie w swoje racje, ale wszystko jest przeciw Wam. UOKiK odpowie Wam, ale też nie odpowie, a stanowisko CP jest znane. No nic. Pozostaje Wam życzyć szczęścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.