Puszczyk076 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Ciekawe jak bedzie z Animal Planet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 @swojadroga Ale po co operator CP, nc+ czy Orange, maja ułatwiać abonentom ten proces? Lepiej siedzieć cicho i udawac ze nic się nie dzieje. Mniej zorientowanym, ale cos probujacym, wciskać tekst ze to rebranding. A ta cisza tylko po to, żeby wszystko przeszlo bez szumu. Ad. Twojego pierwszego sprostowania, to czym się rozni ta zamiana od tamtej? Niczym, i tu w zamian calkiem cos innego i tu tez. I sytuacja z Foxem, jak w przypadku tej kablówki jest identyczna, tu nie ma mowy o rebrandingu i tu. Ale skoro operatorzy milcza, to znaczy ze maja racje, bo oni jak i nadawca kanalu uwazaja to sobie za rebranding, wiec tak jest. Ale to w żaden sposób nie pasuje do prawidłowej definicji rebrandingu, no chyba ze bardzo wypatrzonej. Ale to wtedy trzeba wszystkie te myczki prawne dla kanalu gwarantowanego, zamiescic wumowach i będzie miał abonent jasność ze nic nie może. A gdzie w umowach, mowa o czyms takim ? Rebranding wypatrzony i jako pojecie telekomunikacyjne zostało zmyślone. Przez co, zostaje złamanie prawa konsumenckiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 A co to kogo interesuje tu są wątki o CP a nie o NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Chodzi o to ze ani u jednego ani u drugiego operatora, nie ma zadnej informacji, a jeżeli jakas bylby u konkurencji a w CP nie, to chyba interesowalo by to abon. szczególnie w tym watku i tej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 @bober1 Tak taka sama, i tu zamieniony kanal i tu, nie ma nic wspólnego z charakterem/profilem zamienionej stacji. Chyba ciężko to pojac co nie którym, a ze nazwa w przypadku Fox się zgadza, to mało istotne. Ciężko to Tobie zrozumieć. Nie dość, że w tamtej kablówce zrobili to jeszcze przed wycofaniem kanału to na kanał kompletnie innego nadawcy. A tutaj następuje podmiana jednego kanału z tego nadawcy na drugi automatycznie. Widze, że kompletnie nie rozumiesz co piszesz i piszesz tylko to co Ci przyjdzie na myśl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 I co z tego, że podmiana jednego kanału na drugi tego samego nadawcy. Skoro nie jest to rebranding a całkowicie dwa różne kanały o różnej tematyce? Foxlife to Drama&Crime&Entertaimant a Fox Comedy to Comedy. O jakim rebrandingu jest tu zatem mowa??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagiell Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Sytuacja ze zmianą Fox Life na Fox Comedy jest sporna jak widać, natomiast w przypadku usunięcia Animal Planet i uruchomienia Discovery Life nie powinno być tego problemu i może warto poczekać kilka dni i wtedy wysłać wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 I co z tego, że podmiana jednego kanału na drugi tego samego nadawcy.Skoro nie jest to rebranding a całkowicie dwa różne kanały o różnej tematyce? Foxlife to Drama&Crime&Entertaimant a Fox Comedy to Comedy. O jakim rebrandingu jest tu zatem mowa??? A jesteś prawnikiem, żeby to potwierdzić? Ludzie, którzy tu coś znaczą niechętnie, bo niechętnie, ale nazywają to też rebrandingiem. Co innego będzie z kanałem AP, ale to jeszcze nie nastąpiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 A trzeba być prawnikiem by spostrzec, że to kanały o zupełnie innym profilu tematycznym? Nie ma co gdybać- ja dzisiaj wysłałem wypowiedzenie, użytkownik moqu'ai wczoraj- poczekamy na efekty. Jeśli nam uznają, dopiero zaczną się lawinowo wysyłki innych osób:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Proszę, może nie jest to prawnicza definicja rebrandingu, ale jeśli ktoś zna angielski to jest podane, że nowy produkt może znacząco różnić się od poprzedniego. Przecież Wy podciągacie to, że to nie jest rebranding tylko dlatego, że wyleciały jakieś seriale, które zostały przeniesione do Foxa, a to przecież nie na tym polega. Nadal są seriale komediowe, są programy, są seriale obyczajowe czyli wszystko się zgadza. A tutaj obiecana definicja :Rebranding is a marketing strategy in which a new name, term, symbol, design, or combination thereof is created for an established brand with the intention of developing a new, differentiated identity in the minds of consumers, investors, and competitors.[1][2] Often, this involves radical changes to a brand's logo, name, image, marketing strategy, and advertising themes. Such changes typically aim to reposition the brand/company, occasionally to distance itself from negative connotations of the previous branding, or to move the brand upmarket; they may also communicate a new message a new board of directors wishes to communicate. Bea nie mąć, zwykły zjadasz chleba raz, ze nie zauwazy zmiany, dwa, ze nie będzie wiedział co to rebranding, a trzy nie będzie wiedział, ze może coś z tym zrobić. Dyskusja zawęża się do promila ludzi, którzy śledzą branżowe fora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 @bober1 Proszę, może nie jest to prawnicza definicja rebrandingu, ale jeśli ktoś zna angielski to jest podane, że nowy produkt może znacząco różnić się od poprzedniego. Znaczaco a całkowicie to chyba niemala roznica, a kanal calkowicie sie rozni od poprzedniego, w poprzednim kanale było az 30% ramówki programow Lifestylowych i Talents show, poza tym tam były mieszane seriale, chodzi o gatunki, a tu mamy COMEDY. I tylko seriale. @johndeacon1, nie tylko Ty i ja, z pewnoscia na ta chwile będzie więcej osob, które akurat o tym nie napiszą, tylko wysylaja i czekaja na odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Tam były seriale i programy, tu są same seriale, więc więc znacząco się różni a nie całkowicie. Tak jak pisałem do Bea róbcie coś w tej sprawie, a nie siedzicie w kapciach i nic z tym nie robicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 A jesteś prawnikiem, żeby to potwierdzić? Ludzie, którzy tu coś znaczą niechętnie, bo niechętnie, ale nazywają to też rebrandingiem. No to wyjechales z argumentem... "Ludzie, ktorzy cos tu znacza" pisza czesto bzdury, a poza tym tez nie sa ani prawnikami, ani wysoko postawionymi pracownikami CP, tylko zwyklymi, szarymi zjadaczami chleba i przedstawiaja wylacznie wlasne opinie, niekoniecznie zgodne z prawda. Wyrozniony nick nie jest gwarancja czegokolwiek. Ad meritum, Samo Fox Comedy na swojej stronie stwierdzilo, ze "16 stycznia rusza NOWY kanal" - skoro sam nadawca nie pisze, ze tylko zmienil nazwe, to jest jakis punkt zaczepienia, nie uwazasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 To powiedz mi jaki byłby sens tylko zmieniać nazwę? Za rebrandingiem wiąże się wiele czynników, odswieżenie marki itp i to jest ten czynnik podstawowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Apeluje raz jeszcze do osób które wysłały wypowiedzenia do dzielenia się stanowiskiem Cyfrowego Polsatu w tej sprawie. Niech ludzie czytający ten wątek mają jakiś obraz w rozwiązaniu tego problemu. Ja dzisiaj też wysłałem wypowiedzenie i czekam na zajęcie stanowiska w sprawie przez Cyfrowy Polsat. Jak tylko będę coś wiedział to zaraz napiszę tutaj na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Czyli - odswiezyli marke, a ja nie mam kanalu, ktory mam zapisany w umowie. Dziekuje, nie mam pytan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Ale właśnie to podciąga się pod definicje rebrandingu i koło się zamyka. Moje zdanie to pisać do NC+, do CP i Orange i dowiedzieć się jakie oni mają oficjalne stanowisko, potem napisać do UOKiK i zobaczyć co oni na to powiedzą, bo gdybanie nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Rozwieje wszelkie wątpliwości, ponad dwa lata temu w CP było podobnie i można rozwiazywac umowę! Poczytajcie, rebranding czy zamiana, wcale nie usprawiedliwia nadawcy a później operatora, do zabrania abonentowi prawa odstąpienia od umowy bez kar. [Okazuje się, że po zmianie kanałów Chello Zone na nową markę CBS, nie wszystkie stacje telewizyjne będą miały tą samą tematykę. Zone Romantica z kanału z telenowelami zmieni się w stację z serialami sensacyjnymi. Czy to oznacza, że abonenci otrzymają prawo do skorzystania z konsumenckich przywilejów? Kanały Zone zmieniają się w CBS. Można zrywać umowy z operatorem? Za tydzień, w poniedziałek 3 grudnia 2012 roku, na polskim rynku zajdzie istotna zmiana. Kanały Chello Zone "przejdą rebranding" zmieniając swoją markę na CBS. Zmiana to efekt podpisanej w sierpniu 2012 roku umowy. Wówczas spółki CBS i Chello Zone ogłosiły zamiar rozszerzenia zasięgu kanałów CBS na 83 kraje regionu EMEA. Na mocy nowego porozumienia planowane jest wzbogacenie dotychczasowej oferty Chello Zone o kanały pod zmienioną marką również w innych krajach regionu. Już 3 grudnia 2012 roku z polskiego rynku znikną kanały Club TV, Zone Reality, Zone Romantica oraz Zone Europa, które zostaną zastąpione CBS Reality, CBS Drama, CBS Action i CBS Europa. Problem w tym, że nie w każdym przypadku mamy do czynienia tylko "rebrandingiem", ale także ze mianą tematyki, co jest istotne z punktu widzenia prawa (możliwość bezkarnego rozwiązania umowy). Okazuje się jednak, że nie wszystkie kanały Chello Zone po zmianie marki na CBS będą charakteryzowały się tą samą tematyką. Kanał CBS Europa zastąpi Zone Europa, ale w tym przypadku tematyka pozostaje bez zmian - wciąż będzie to stacja filmowa prezentująca filmy z całego świata. Z kolei CBS Reality zastąpi Zone Reality, jednak stacja wciąż będzie prezentowała serie programowe typu reality show. CBS Drama zastąpi Club TV, w nowym kanale nadal będzie można oglądać lifestylowe programy oraz kobiece seriale. Najwięcej kontrowersji budzi jednak zmiana kanału z telenowelami Zone Romantica na CBS Action, którego tematyka zmieni się z telenowel na seriale sensacyjne, pełne napięcia thrillerów, oraz popularnych seriali science-fiction i filmów akcji. Przypomnijmy, że wyłączenie z oferty kanału telewizyjnego lub też podwyżka cen (zmiana nie niekorzyść) upoważnia klienta do bezkarnego rozwiązania umowy z operatorem w przypadku braku akceptacji zmian. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku zastąpienia kanału telewizyjnego kanałem o innej tematyce (np. gdyby operator kanał Religia.TV zastąpił muzycznym VIVA Polska). Wszystko zależy także od umowy zawartej z operatorem (niektórzy operatorzy w umowach stosują obowiązek dostarczenia określonej liczby kanałów). Co ciekawe, niektórzy operatorzy zdążyli już poinformować swoich klientów jedynie o "rebrandingu" kanałów Chello Zone na CBS uspakajając jednocześnie abonentów, że "nie odczują zmian" a "oferta programowanie nie ulegnie zmianie". Jednak nie wszyscy. Jak informują nas czytelnicy, największa w Polsce platforma satelitarna Cyfrowy Polsat stoi na stanowisku, że kanał CBS Action nie jest następca Zone Romantica, co upoważnia klientów do korzystanie ze swoich praw. Czy można bezkarnie zerwać umowę z operatorem? Dla wyjaśnienia przytoczymy stanowisko w tej kwestii Kancelarii Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy, które publikowaliśmy już rok temu: Czy zmiana oferty operatora telekomunikacyjnego (np. zmiana dostarczanych kanałów telewizji kablowej) stanowi zmianę warunków umowy. Mimo, iż z postanowień regulaminów operatorów telekomunikacyjnych wynika, często wprost, że nie jest to zmiana umowy, postanowienia takie nie są jednak zgodne z prawem. Klient zawierający umowę z operatorem kieruje się często właśnie tym jakie programy ma on w swojej ofercie. Jest to zatem warunek istotny umowy, który decyduje o jej zawarciu. W związku z powyższym należy uznać, że zmiana zakresu dostarczanych kanałów, nawet gdy nie pociąga za sobą zmiany ceny, stanowi zmianę warunków umowy, która umożliwia abonentowi skorzystanie z prawa do wypowiedzenia umowy. W ostatnich miesiącach często podnoszoną wątpliwością było pytanie jakie konsekwencje rodzi wycofanie kanału, jeśli nie znajdował się on w ofercie danego operatora w momencie zawarcia umowy po czym został do niej włączony a następnie wyłączony, przy zastrzeżeniu, że włączenie kanału do oferty nie było traktowane przez operatora jako zmiana umowy. W takim wypadku należy uznać, że wycofanie kanału stanowi przesłankę do wypowiedzenia umowy. Wzbogacenie oferty przez wprowadzenie kanału jest zmianą umowy, zatem jego wyłączenie można uznać za niekorzystną zmianę umowy, uprawniającą do skorzystania z prawa do jej wypowiedzenia. Trochę inaczej kształtuje się sytuacja abonentów, którzy zostali poinformowani, że dany kanał włączony jest do oferty jedynie na próbę i na z góry określony okres czasu. W takim wypadku operator może bowiem twierdzić, że nie doszło do trwałej modyfikacji oferty, a dokonana zmiana miała charakter jedynie akcji promocyjnej. W takim wypadku istotne jednak jest czy w zawiadomieniu o dodaniu nowego kanału wskazane zostało, na jaki okres został on wprowadzony. W przypadku bowiem jeśli kanał wprowadzony będzie jako świadczenie promocyjne, lecz nie będzie wskazane na jaki okres czasu, będzie to oznaczało, że został on wprowadzony na czas nieokreślony, co będzie równoznaczne ze zmianą oferty. W takim wypadku operator nie będzie chroniony twierdzeniem o rzekomej promocji, a wycofanie programu będzie skutkować możliwością wypowiedzenia umowy. (...) Należy wskazać, że kwestia, czy prawo do wypowiedzenia umowy istnieje również w przypadku wprowadzenia zmian korzystnych dla abonentów została jednoznacznie rozstrzygnięta. Z treści dyrektywy 2002/22/WE, w której zamieszczono generalne regulacje dotyczące zmiany umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych i możliwości jej wypowiedzenia wynika, że uprawnienie to przysługuje jedynie w przypadku dokonania niekorzystnych zmian dla abonentów. Nie mniej jednak wskazane ograniczenie nie zostało wprowadzone do polskiego sytemu w toku implementacji dyrektywy. W związku z powyższym istnieją dwie możliwości wykładni tego przepisu. Zgodnie z pierwszą, prawo do wypowiedzenia istnieje zawsze, niezależnie od tego czy zmiana umowy (regulaminu) była korzystna czy też nie. Zgodnie natomiast z drugą interpretacją możliwość wypowiedzenia umowy dotyczy wyłącznie zmian niekorzystnych dla abonenta. W chwili obecnej żadna ze wskazanych interpretacji nie została wprost zaakceptowana lub odrzucona przez sądy, nie można zatem orzec jaki skutek wywrze jej podniesienie w razie ewentualnego sporu. Doktryna jednak skłania się w kierunku drugiego rozwiązania, iż prawo do wypowiedzenia rodzą jedynie zmiany niekorzystne. Stanowisko takie wydaje się być bardziej zgodne z zasadami ochrony abonentów, które przyświecały twórcom ustawy. Należy zatem wskazać, że w sytuacji gdy zmiany umowy będą korzystne dla abonenta przedsiębiorca może podnosić, że nie rodzą one uprawnienia do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji finansowych (jak na przykład zmiana polegająca na dodaniu programu do oferty programowej). W tym miejscu pojawia się zatem kolejna kwestia, czy operator może bronić się przed wypowiedzeniem umowy wskazując, że co prawda doszło do zmiany oferty programowej (przez zastąpienie jednego programu innym), jednak program nowy jest lepszej jakości, lub jest ciekawszy, a co za tym idzie nie doszło do negatywnej zmiany dla abonenta. W takim wypadku należy uznać, że z zasady ochrony abonentów wynika odpowiedź przecząca. Abonent ma bowiem prawo do decydowania o tym, jaka oferta programowa mu odpowiada na podstawie własnego gustu i rozeznania. Nie ma możliwości abstrakcyjnego oszacowania co dla konkretnego abonenta jest ciekawe i atrakcyjne. Próby takie stanowiłyby próby pozbawienia abonentów możliwości kierowania się własnym zdaniem i osądem co w konsekwencji naruszyłoby ich prawa. W związku z powyższym należy uznać, że każde zastąpienie jednego programu innym stanowi podstawę do wypowiedzenia umowy przez abonenta.] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan1973 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Wysłałem , jak będzie kontakt to powiem co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piot2b1982 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam. Wpowiedzenie wysłane w poniedziałek rano. Dziś juz zarejestrowane w systemie. Telefon do CP z mojej strony bo miałem nadzieje coś odnich sie dowiedziec co dalej czy uznane czy nie. I nformacja od konsultanta taka ze zostało ono przekazane do: tu cytat "OSOSBY DECYZYJNEJ" i mam czekac na konktakt zkimś od nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Jak się dowiedziales ze zarejestrowane, dzwonieles żeby sie dowiedzieć, czy zostales jakos poinformowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan1973 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 I co zrobisz ? Chyba poczekasz bo jak więcej dostaną wypowiedzeń to pewnie zmienią zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ludzie wiadomo ze na poczatku będą wcisnąć ze to rebranding i straszyć karami.Czekać i trwać przy swoim aż wpłynie więcej wypowiedzen.I ustosunkowanie do wypowiedzenia od operatorów brać na piśmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zalezy tez od tego jak ktoś wystosowal pismo, z jakimi argumentami i punktami z regulaminu i prawa cywilnego, wiec co niektórym tych tekstow nie pocisna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Jeżeli będą stać na stanowisku oficjalnym, że to rebranding to nawet jakbyś powoływał się na słowa Jana Pawła II to nic byś nie wskórał. Nie lubię takich krzykaczy. Odpiszą to wtedy zgłosisz to do UOKiK. Przecież potężna firma jak nc+ czy CP nie przestraszy się Ciebie, który wklei jakieś regulaminy, które nie pasują do sedna sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.