stonka Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 W jaki sposób można sprawdzić jakie kanały ma się gwarantowane w umowie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 masz w pwu które dostałeś do umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Obawiam się iż nie dostałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 no to skłamałeś w umowie bo podpisałeś oświadczenie, że zapoznałeś się i otrzymałeś pwu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 O nie ... co teraz ? Można gdzieś uzyskać takie PWU ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 U wujka szukałeś? Ciężko będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Ciekawe, że APSy nagminnie nie wydają PWU. Natomiast jak się telefonicznie nawiąże umowę z CP, to przysyłają zawsze PWU do domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Otrzymałem: Promocyjne Warunki Umowy ( Część Szczegółowa ) . Nie ma w niej jednak wymienionych kanałów wchodzących w skład pakietów. Mój kod promocji to 85HM, nazwa to Nowy Cyfrowy Polsat 2013 Lato ST U . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 ja też dostałem PWU ale nie ma tam wymienionych żadnych konkretnych kanałów.. ciekawe co teraz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Widocznie jest to niepełne PWU. Ale jeżeli nie kanałów w PWU, to może są w umowie. Niekiedy CP tak robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Zrywamy więc umowy, co to znaczy niepełne PWU kurde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tau_ceti Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 @stonka napisz mail do ICOK z prośbą o przesłanie na maila PWU obowiązującego dla Twojej umowy. Ja tak zrobiłem i po kilku dniach podesłali mi pdf-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_z27 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Witam!!! Nie wiem czemu przejmujecie się jakiś PWU? Jeśli podpisaliście umowę z CP przed 23 maja 2013 i mieliście pakiet sportowy to bez problemu możecie wypowiadać umowy, gdyż do tego dnia kanał ESPN był gwarantowany i niepotrzebny jest żaden wykaz kanałów gwarantowanych. POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 SummerCruisin nie wysyłaj wypowiedzenia 31 lipca bo na stęplu pocztowym będzie data właśnie 31 lipca i ci mogą naliczyć karę. A czemu mają naliczyć kare ? Mi się kończy umowa 26 grudnia a wypowiedzenie wysłałem w czerwcu i jakoś nikt nie robił z tego afery. Ja napisałem, że wypowiadam umowę w związku z wycofaniem z dniem 1 sierpnia z oferty ESPN CLASIC, a umowa ma być rozwiązana w najbliższym możliwym terminie przewidzianym w regulaminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal88 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 ja tez napisałem wypowiedzenie ze rozwiązuje umowę dnia 1 sierpnia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego z powodu wycofania kanału espn classic ale wyśle 1 sipernia jak już kanał zniknie. To mówisz ze wyslales już to wypowedzenie i nic nie robili ci problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 SummerCruisin nie wysyłaj wypowiedzenia 31 lipca bo na stęplu pocztowym będzie data właśnie 31 lipca i ci mogą naliczyć karę. A czemu mają naliczyć kare ? Mi się kończy umowa 26 grudnia a wypowiedzenie wysłałem w czerwcu i jakoś nikt nie robił z tego afery. Ja napisałem, że wypowiadam umowę w związku z wycofaniem z dniem 1 sierpnia z oferty ESPN CLASIC, a umowa ma być rozwiązana w najbliższym możliwym terminie przewidzianym w regulaminie. A czemu nie? aby wypowiedzenie zostało rozpatrzone pozytywnie i bez komplikacji stempel pocztowy winien być wbity z datą z którą zaistniała przesłanka do postulowania bezkarnego rozwiązania cyrografu z CP. Sama wiedza wynikające z faktu że rzecznik CP poinformował że nasz ulubiony kanał znika z podstawy programowej nie jest tożsame z realnym zaprzestaniem emisji kanału. Tak więc w myśl obowiązujących przepisów, które CP może brać "pod linijkę" dość niefrasobliwym wydaje się zachowanie w którym wysyłamy wypowiedzenia przed 1.08.2013. Skoro my mając jakąś wiedzę stosujemy prawo konsumenckie i zrywamy umowę bez konsekwencji Tak te same prawo konsumenckie działać może na nasza niekorzyść jeśli wykażemy się pewnym pośpiechem. - Zwyczajnie lepiej jest nie dać platformie cyfrowej pola do interpretacji przepisów i liczyć wyłącznie na ich dobrą wolę. TAK WIĘC CIERPLIWOSCI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 ja tez napisałem wypowiedzenie ze rozwiązuje umowę dnia 1 sierpnia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego z powodu wycofania kanału espn classic ale wyśle 1 sipernia jak już kanał zniknie. To mówisz ze wyslales już to wypowedzenie i nic nie robili ci problemów? Na razie nie mam żadnego sygnału z ich strony, że coś jest nie tak. Przed samym wysłaniem wypowiedzenia dzwoniłem do CP kilkukrotnie i każdy z konsultantów informował mnie, że mogę wysłać wypowiedzenie już teraz zaznaczając w piśmie, że wypowiadam umowę z dniem 1 sierpnia i tak zrobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 no to skłamałeś w umowie bo podpisałeś oświadczenie, że zapoznałeś się i otrzymałeś pwu Za składanie fałszywych oświadczeń może dożywocia nie dostaniesz, ale z 15 lat umowę z CP masz jak w banku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mktrzy Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Witam, proszę o pomoc, przegapiłem termin wypowiedzenia umowy podpisanej w dniu 31.05.12 ( PWU Wiosna 2012 -okres rozliczeniowy 1 mies., okres podstawowy 15 mies. -pakiet Familijny HD+ Pakiet Extra HD+Pakiet Sport HD). Niestety nie otrzymałem żadnej ciekawej oferty na przedłużenie, więc chciałbym zrezygnować z tej umowy. Dzwoniłem do BOK-u i zostałem poinformowany że jak wyślę wypowiedzenie to muszę płacić jeszcze 3 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampi Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 mktrzy jak zapewne wiesz 31 lipca ESPN Classic znika z Cyfrowego Polsatu. Napisz, że ze względu na to, że znika kanał rozwiązujesz umowę. Tylko wyślij list polecony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 @mktrzy Tylko wyślij wypowiedzenie po 1 sierpnia , bo jak wyślesz wcześniej to na 100 % dostaniesz karę umowną za wcześniejsze rozwiązanie umowy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 I wyślij za potwierdzeniem odbioru-to tak do kompletu informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mktrzy Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 dziękuję Wam bardzo za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal88 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 @mktrzy Tylko wyślij wypowiedzenie po 1 sierpnia , bo jak wyślesz wcześniej to na 100 % dostaniesz karę umowną za wcześniejsze rozwiązanie umowy . nie po 1 sierpnia ale od 1 sierpnia można wysyłaś wypowiedzenia. to tak dla pełnej zgodności http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... sprzetu.cp czyli nie będzie trzeba wysylac już dekoderow pocztą wystarczy oddać w punkcie sprzedaży Jupi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 witam moze ktos mi napisac jak ma wyglądać wypowiedzenie umowy z cyfrowym polsatem ze względu na usunięcie espb classic ?? na jaki adres wysłąći jakie dane trzeba podać numer karty głównej i multiroom tez?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.