Kriss Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Z jakiej firmy kurierskiej korzystacie przy odsyłce dekodera? UPS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter krk Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Witam,czy ma ktos moze gotowe wypowiedzienie umowy z powodu usuniecia kanałów bbc...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 było wcześniej, poza tym wiesz że ono musi dotrzeć do Polsatu przed 2 marca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter krk Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 no wiem jeszcze 10 dni...tylko sie tak zastanawiam co mi to da,bo mialem familjny+relax za 57,80 a teraz sa jakies inne pakiety i czy mnie te nowe niewyjda drozej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Witam,czy ma ktos moze gotowe wypowiedzienie umowy z powodu usuniecia kanałów bbc...?? Wróć do strony 56 , tam są wzory . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter krk Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Podziekował Rozumiem ze taki wystarczy: Wypowiadam umowę zawartą w dniu xxxx między mną, tj. xxxx a Cyfrowym Polsatem. Swoją decyzję motywuję faktem, iż kanały BBC (Knowledge, CBeebies, Enterteinment, Lifestyle) zostały wycofane z oferty, przez co staje się ona dla mnie nieatrakcyjna. Powołuję się tu na Regulamin świadczenia usług, tj. Rozdział 5 (Warunki świadczenia Usług) §7 punkt 5, który umożliwia mi rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, oraz bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji pieniężnych. Numer karty abonamenckiej : xxxx PESEL: xxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Zaraz dostanę zawału, teraz miła pani z Cyfrowego Polsatu - mojej ulubionej platformy! poinformowała mnie że będzie teraz jeszcze jakieś pismo do mnie (WTF?) i umowa do marca, a w marcu będzie pewnie do kwietnia i się nie rozstanę z tym syfem. Boże! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Pisemko bedzie dotyczyc zwrotu dekodera do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Mam własnościowy. Jutro dzwonię jeszcze raz. Zdechnę a się nie uwolnię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyli Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 A więc udało się, kilka postów wcześniej zadawałem pytania na temat wypowiedzenia umowy z Cyfrowym Polsatem, dzisiaj Pani z obsługi klienta potwierdziła, że moje wypowiedzenie dotarło i zostało "pozytywnie" rozpatrzone. Pani poinformowała mnie, że umowa wygasa 7 marca i wtedy zostanie odcięty sygnał, ponadto zostanie do mnie wysłana pisemna informacja potwierdzająca rozwiązanie umowy a także instrukcja w jaki sposób i gdzie odesłać dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 witam to juz koniec mojej umowy z CP okres rozliczeniowy konczył mi się 11lutego ale sygnał wyłączyli mi dzisiaj niby mam czekac jeszcze na pismo od nich ale wydaje mi sie ze przyjdzie za puzno na odesłanie im dekodera na czas a nie chciał bym im za nie płacic wiec wolał bym juz im je wysłac tylko na jaki adres? na taki jak na umowie czy inny?z góry dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Dekoder odsylasz na Cyfrowy Polsat S.A. Ul. Łubinowa 4 A 03-878 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 4 dni temu wyłączyli mi sygnał czy mogę już wysłać im dekodery czy czekać na instrukcje od nich ??? Ktoś z kolegów już im wysyłał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 No, nareszcie jakieś konkrety. Konsultantka powiedziała, żebym już niczym się nie przejmował, umowa podobno 19stego została rozwiązana i teraz już nic nas nie łączy. Płacić podobnież już za marzec nie muszę (co prawda w iCOK pisze co innego). Pisma już żadnego nie będzie, bo dekoder zostaje u mnie. Czyli, koniec. Czy mówiła prawdę, czy znowu 'ale o so chozi' z ich strony? W czw. biorę eNkę, jak CP będzie chciał jeszcze zapłaty, to najpierw zadzwonię, zeklnę ich i złożę skargę do UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 4 dni temu wyłączyli mi sygnał czy mogę już wysłać im dekodery czy czekać na instrukcje od nich ???Ktoś z kolegów już im wysyłał ? Wysyłałem kurierem. Umowa rozwiązana 5-go lutego i nie doczekałem się pisma a zostałem zapewniony że mam czekać. Jak zobaczyłem w cenniku ile musiałbym zapłacić (640zł) za niezwrócenie dekodera na czas (30 dni) to stwierdziłem że wyśle kurierem żeby mieć pewność że z tą platformą nic już mnie nie łączy i nie będzie łączyć! nigdy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Ja wysłałem 10.02. List zarejestrowany 18.02.Czekam na kontakt z CP.Zostanę jeśli coś dorzucą do obecnej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Ile kosztował kurier ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Zapłaciłem 39,99zł w promocji z ubezpieczeniem w tej cenie. Paczka wysłana ok 17-tej była w CP na drugi dzień o 10 rano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Czy CP przysyla jakies pismo ze dekoder dostarczono do CP i po przejsciu testow wszystko jest ok. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Prawdopodobnie nie przysyła. A powinno wysłać. Jedyne pokwitowanie za dekoder dostajesz od poczty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sober81 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Witam, wczoraj wysłałem wypowiedzenie poleconym piorytetem. Trochę się obawiam, czy zdąży CP odebrać przed 2 III Czy CP może robić jakieś komplikacje z odbiorem listu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Prawdopodobnie nie przysyła. Z pewnością nie przysyła. Natomiast jeżeli coś się nie zgadza, jest uszkodzone to wtedy były abonent się dowie w odpowiedniej formie (rachunek do zapłaty). Jeżeli bym przeczytał ten regulamin przed podpisaniem umowy i zobaczył że tak traktują abonentów jeżeli chodzi o oddawanie sprzętu w życiu bym umowy nie podpisał. Ale komu by się chciało czytać tyle kartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 To właśnie cały problem ze człowiek interesuje się ceną , rabatami i długością umowy a nie czyta całej umowy na co zresztą nie ma czasu. Siadasz naprzeciwko pani czy pana i podpisujesz a za tobą kolejka. Potem wychodzą klocki z rollowaniem , odsyłaniem dekoderów itp.(też o tym nic nikt nie powie). Naprawdę ale takiego traktowania klientów jak robi to CP to bym się nie spodziewał. Jak bierzesz dekoder to cacy , jak oddajesz to nic ich nie obchodzi i pewnie będą żerować na tym że coś przyszło do nich uszkodzone lub czegoś brak. Najgorsze jest to że nie ma jak tego zweryfikować. Podziwiam Cyfre+ gdzie po rozwiązaniu umowy oddajesz sprzęt do dowolnego dystrybutora i otrzymujesz pokwitowanie oddania sprzętu. A w tym [beep]ie patrzą tylko jak z człowieka zedrzeć jakąś kasę. Nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z Cyfrowym Polsatem i odradzam tą platformę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sober81 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 W tym momencie, o ile uda mi się rozwiązać umowę z CP, zastanawiam się na N-ka i już poczytałem ich regulamin. Jest w nim napisane, że "12. W razie rozwiązania, wygaśnięcia lub zakończenia w inny sposób Umowy, Abonent zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu ITI Neovision udostępnionych Dekodera, Karty dekodującej, z zastrzeżeniem,iż nie może nastąpić to później niż w terminie 14 dni od dnia rozwiązania, wygaśnięcialub zakończenia w inny sposób Umowy. Z tytułu opóźnienia w wykonaniu tego obowiązku, Abonent będzie zobowiązany do uiszczenia na rzecz ITI Neovision kary w wysokości określonej w Cenniku." Nie jest napisane, gdzie zwrócić dekoder. Też takie niejasne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8903 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Przyszedł do mnie dzisiaj list z CP w sprawie rozwiązania umowy, mam 30 dni od końca umowy na odesłanie do nich dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.