CSA Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Bloo411 mało prawdopodobne, 27 lutego to niedziela poczta jest wtedy nie czynna JerzyR po przyjęciu wypowiedzenia otrzymasz informację gdzie masz odesłać dekoder (łubinowa, warszawa) twoja umowa zakończy się 18 lutego chyba że list nie dotrze do 18 lutego a dotrze przez 3 marca, to wtedy 18 marca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Czyli krótko mówiąc do 2 marca (30 dni) trzeba wysłać wypowiedzenie umowy jeśli ktoś chce zrezygnować w związku z wycofaniem 4xBBC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Tak a ty @ Bloo411 chcesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 @ryba 401, rozważam taką możliwość, ponieważ będzie mi brak kanałów BBC, które często oglądam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Panowie mam już ostatnie pytanie odnośnie rozwiązania umowy z CP wypowiedzenie wysyłam 1 lutego 2011 roku natomiast jak to jest z płatnościami? na moim koncie mam teraz 59,40 zł aktualne saldo. Płacę zawsze 10 każdego miesiąca choć okres rozliczeniowy mam dopiero 23 każdego miesiąca czyli jutro z salda wezmą mi za F+RM 57,80 zł za kolejny miesiąc zostanie mi 1,60 zł i teraz jak to będzie wyglądało w lutym będę musiał im jeszcze zapłacić czy nie? Dziękuje za odpowiedzi na moje pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Abonament jest płatny z góry. Jeśli wyślesz 1 lutego wypowiedzenie w trybie opisanym w rozdziale 5, paragraf 7, punkt 5 regulaminu to rozwiązanie umowy będzie ze skutkiem na 23 lutego 2011. CP będzie Ci zatem winne 1,60zł Możesz wnioskować o zwrot nadpłaty na rachunek bankowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Pozwolę aby sobie jeszcze ten miesiąc zarobili na mnie chociaż te 1,60 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Gursonek Nic nie zabiorą - oddadzą Ci co do grosza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 @ Bloo411. Ja już postanowiłem a nawet więcej, jestem już abonentem C+. Za 30 zł więcej mam pakiet prestiż który z ofertą premium w CP porównywać nawet nie będę i do tego pierwszą opłatę mam pod koniec maja. Dziwne że aby mieć Cinemax HD musiałem zmienić platformę ale od CP już nic nie chce. Mam teraz porządek na liście kanałów, lepszą jakość, zresztą co tu pisać, w skrócie niebo a ziemia. Szkoda trochę F1 w HD, ale za to oglądam ręczną w HD zamiast w podłej jakości na CP. Wiadomo że są i plusy i minusy ale jeżeli chodzi o moje potrzeby jest dużo więcej plusów. Pozdrawiam i życzę cierpliwości we współpracy z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandstorm Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 czy jest taka możliwość, że dzisiaj podpiszę umowę na dekoder SD na własność a po 1 lutym ją rozwiążę umowę z CP? dodam, że na umowie nie ma wymienionych kanałów a jest to zrobione w promocyjnych warunkach umowy, których nigdzie nie można znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 W umowie już pewnie nigdzie nie będziesz miał wymienionych kanałów BBC i nie będziesz miał podstawy do rozwiązania z powodu ich wycofania z oferty CP, bo tym samym CP ci ich nie gwarantował Nie wierzę, że się nie zabezpieczą przed tym, że ktoś dziś podpisze umowę, a po 1 lutym ją bezkarnie zerwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spock Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 No właśnie i tu jest problem bo też nie mam w umowie wypisanych kanałów tylko normalnie Familijny HD+pakiet dodatkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz90 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam Związałem się z CP w styczniu 2009, kiedy to obowiązywał stary regulamin świadczenia usług, w którym m. in. Polsat zastrzega sobie prawa do zmiany kanałów, bez żadnych konsekwencji. Pod koniec listopada 2009 dostałem od nich jakąś "ciekawą" ofertę, nowy regulamin i jest tam jakiś zapis, że podpisując umowę klient zgadza się na wprowadzenie nowego regulaminu. Wtedy tej umowy im nie odesłałem, więc wg starego regulaminu nie mogę rozwiązać z nimi umowy ze względu na zmianę oferty programowej. Umowę mam do końca maja, ale chętnie bym z nimi skończył, gdybym miał taką możliwość. Jak się to ma w rzeczywistości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalzgierz1989 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 To tych ich dekoderów po rozwiązaniu umowy nie można zanieść do Autoryzowanego punktu CP ? Jak jeszcze mam dokładać i wysyłać gdzieś do Warszawy to już jest przegięcie z ich strony w Cyfsze idziesz do punktu i zwracasz i nie ma problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Tez mnie to dziwi. Kurde... "Bez zachowania 3mc okresu wypowiedzenia" to znaczy że ze skutkiem natychmiastowym, tak jak napisałem? (chcę żeby bez kary było) Z głupim wypowiedzeniem umowy człowiek ma problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 @lukasz90 w rzeczywistości możesz rozwiązać umowę ze względu na zniknięcie kanałów BBC, w dniu 1 lutego 2010 roku, decyduje data wpływu do Cyfrowego Polsatu, masz czas 30 dni od 1 tutego na to by twoje oświadczenie dotarło do CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandstorm Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Wszystkie rozwiązania będą potraktowane z trybem natychmiastowym (tzn. od najbliższego okresu rozliczeniowego od momentu wpłynięcia oświadczenia) jeśli się zawrze przyczynę zmianę warunków umowy przez CP czyli wycofanie kanałów BBC. Przyczyna bardzo ważna. Rozwiązanie do 2 marca musi wpłynąć (łącznie z 2 marca). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 To tych ich dekoderów po rozwiązaniu umowy nie można zanieść do Autoryzowanego punktu CP ? Jak jeszcze mam dokładać i wysyłać gdzieś do Warszawy to już jest przegięcie z ich strony w Cyfsze idziesz do punktu i zwracasz i nie ma problemów Ja miałem moduł CAM i też musiałem go wysłać do Warszawy więc jest to jedyna opcja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asia Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 To tych ich dekoderów po rozwiązaniu umowy nie można zanieść do Autoryzowanego punktu CP ? Jak jeszcze mam dokładać i wysyłać gdzieś do Warszawy to już jest przegięcie z ich strony w Cyfsze idziesz do punktu i zwracasz i nie ma problemów niestety mi tez powiedziano, ze muszę odesłac dekoder na Łubinową na własny koszt i ryzyko....normalnie komedia..., gdyby jeszcze mieli siedzibę w normalnym puncie w warszawie, to w zębach przyniosłabym im go osobiście, żeby tylko zakończyc "współpracę" , nie wiem jak platforma cyfrowa może miec Centrum Obsługi Klienta na takim "wygwizdowie" jakim jest Łubinowa, totalne kolejowe peryferia poza miastem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Odpowiedź jest tutaj: viewtopic.php?f=7&t=238&start=1065#p442429 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 koledzy i koleżanki, a myśleliście o tym żeby coś ugrać na tej zmianie? Delikatny szantażyk, i można zyskać np. obniżenie opłaty, więcej kanałów w tej samej cenie itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 nie przejdzie, mają 3,5mln abonentów i mają jednego klienta gdzieś, to nie Cyfra+ to jest CP tu jedynie możesz dostać dodatkowy miesiąc HBO gratis i tyle, a możesz zostać z niczym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Jeden klient to nic ale podejrzewam że więcej ludzi zrezygnuje przez BBC niż wcześniej przez E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 czy jest taka możliwość, że dzisiaj podpiszę umowę na dekoder SD na własność a po 1 lutym ją rozwiążę umowę z CP? dodam, że na umowie nie ma wymienionych kanałów a jest to zrobione w promocyjnych warunkach umowy, których nigdzie nie można znaleźć. A po jaką chole masz podpisywać i zaraz ją rozwiązywać?? porąbało Cię?? Ps. każdą umowę można rozwiązać bez podania przyczyn w ciągu 10 dni. WitamZwiązałem się z CP w styczniu 2009, kiedy to obowiązywał stary regulamin świadczenia usług, w którym m. in. Polsat zastrzega sobie prawa do zmiany kanałów, bez żadnych konsekwencji. Pod koniec listopada 2009 dostałem od nich jakąś "ciekawą" ofertę, nowy regulamin i jest tam jakiś zapis, że podpisując umowę klient zgadza się na wprowadzenie nowego regulaminu. Wtedy tej umowy im nie odesłałem, więc wg starego regulaminu nie mogę rozwiązać z nimi umowy ze względu na zmianę oferty programowej. Umowę mam do końca maja, ale chętnie bym z nimi skończył, gdybym miał taką możliwość. Jak się to ma w rzeczywistości? Jeśli w umowie masz wymienione kanały BBC to możesz ją zerwać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Z tą 10-dniowa rezygnacją już nie jest tak różowo. Nowe prawo telekomunikacyjne to nieco zmieniło. Umowa podpisana w APS nie kwalifikuje się do rezygnacji 10-dniowej. A zamówiona przez konsultanta, również ma haczyk. Jeśli wyrazimy chęć natychmiastowego świadczenia usług według ustalonych zasad pozbawia klienta prawa do rezygnacji 10-dniowej. do @lukasz90 Milczenie odnośnie nowego regulaminu dostarczonego w listopadzie 2009 oznaczało jednoczesną akceptację zapisów nowego regulaminu. Ten regulamin był dostosowaniem jego zapisów do nowego prawa telekomunikacyjnego (m.in. wprowadził zapis o którym pisałem wyżej). Odrzucenie tamtego regulaminu wiązałoby się z naliczeniem kary za zerwanie umowy przed czasem, ponieważ zmiana wynikała ze zmian przepisów prawa, podobnie z resztą było z VAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.