Misiek999 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 A fax to co, pies? Imo, równie dobra forma złożenia wymówienia jak polecony. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 A biorąc pod uwagę, że CP ma chory zapis, że liczy się data wpłynięcia wypowiedzenia, a nie nadania(...) To jest jak najbardziej normalny zapis, który znajduje swoje uzasadnienie w Kodeksie Cywilnym: Art. 61. § 1. Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią. Odwołanie takiego oświadczenia jest skuteczne, jeżeli doszło jednocześnie z tym oświadczeniem lub wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Znam ten przepis, ale umówmy się - w jakim stopniu jest sens stosowania go w umowach z platformą? Przecież wewnętrzne regulaminy pozwalają im bez problemów zapoznać się z jego treścią, pewnie nawet bez jakiś większych ograniczeń czasowych. Generalnie chodzi o odrobinę dobrej woli, tak jak to jest w C+ gdzie liczy się data stempla. Szczególnie, że czasami poczta nie wyrabia i robią się problemy. (http://demotywatory.pl/1333465/USA--%3E ... 193-mil%29 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suhar80 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 To już nie na moje nerwy. Umowa zawarta prze ze mnie w kwietniu 2009 na 30 miesięcy z modułem cam (gotówką 90 zł) to na mnie i tak zarobili. Potem nerwy, ze 20 razy konsultant-aps-konsultant..... żeby mieć kanały hd - i nic. W końcu szansa podziękować - wyłączyli kanał e! Szybko wypowiedzenie, polecony, ze zwrotką. Po tygodniu dzwonię na infolinię - konsultant - ale Pan nie może, Pana obowiązuje stary regulamin - ... drugi konsultant -ależ oczywiście zostało zarejstrowane - umowa wygasa ... data, trzeci - muszę się skonsultować, czwarty - oczywiście zmieścił się Pan w okresie 30 dni. ICOG - termin następnej płatności 57,90 ... kilka dni później - termin następnej płatności kwota 0,00 uffffff. [beep]o - dwa dni później kwota 57,90, telefon do konsultanta .... Tak Zmieścił się Pan .... umowa wygasa .... Dzisiaj (01.04.2010) poczta list z Polsatu - nowy regulamin POLSATU i ... plan płatności na kolejne miesiące z formularzem wpłaty na konto. POGIEŁO ICH ???? Włączyłem z ciekawości dzisiaj tuner z modułem polsatu - wszystkie kanały dalej chodzą ................ Co może za kilka lat okaże się, że jestem im dłużny tysiące złotych bo mi świadczyli usługę .............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat.cba Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Termin składania wypowiedzeń z powodu usunięcia E! z oferty upłynął z dniem wczorajszym, tj 31 marca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 coś Ci się chyba pomieszało bo termin składania wypowiedzeń z powodu kanału E! minął 6 marca a do 2 kwietnia czyli do dzisiaj masz termin na składanie wypowiedzeń z powodu wycofania kanału TV1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suhar80 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 No żeby nie było .... Panowie ja wypowiedzenie wysłałem od razu w lutym - potwierdzenie na zwrotce 25 luty... a i tak taki cyrk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 cyrk to mało powiedziane. w icoku mają taki bajzel że jednego dnia widzę że mam już zero złotych płatność a w innym że mam zaległość z tytułu niezapłaconego abonamentu. a wypowiedzenie wysłałem na początku lutego zaraz po zniknięciu kanału E!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Czy komuś udało się rozwiązać umowę z powodu usunięcia kanału E! ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Ja rozwiązałem umowę z dniem 08.03.2010r. Po wycofaniu TV1000 wszystko przebiegło bez komplikacji. Kilka dni temu dostałem list od CP że umowa została rozwiązana no i że mam odesłać dekoder. Obecnie czekam na zwrot nadpłaconych środków ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 To dekodera nie można zwrócić w najbliższym APS-ie CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Czy komuś udało się rozwiązać umowę z powodu usunięcia kanału E! ? Też po wielu trudach jak ktoś chce może się cofnać o pare stron jak ciężko to następowało w moim przypadku i tylu telefonów,umowa wygasła mi 4.03.2010r moduł wysłany i odebrany unich 6.03.2010r oczywiśćie ze zwrotką bez tego nic bym nie osiągnoł i dopiero 23.03 decyzja zakończenia i zamknięcia konta w tym w ICOK(Status operacji: 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty) bo każdy kto ma na wynajem moduł bądż dekoder MUSI go odesłać do centralii innej opcji nie ma(to jest chore) powiem CP totalnie ma gdzieś rezygunjących z umów w różnych formach bądż zmiany regulaminów,wycofania programów itd...,osobisćie nigdy więcej CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 a ja walczę z CP od lutego w sprawie rozwiązania umowy powołując się na zapisy nowego regulaminu (dokładnie chodzi o wycofanie kanału E!) i do dnia dzisiejszego mam na moim koncie zaległość w płatnościach już 353,40. Od lutego CP nie raczył nic zrobić w mojej sprawie. Pismo dotarło do nich 12 lutego, posiadam nr zgłoszenia dot. mojej sprawy ale cóż... TOTALNE OLEWANIE. Dodam że moja sprawa dot. dekodera, którego jestem właścicielem. Jeśli do 15 kwietnia CP nie zrobi nic z moją sprawą, oddaję ją do sądu. P.S. od 15 marca mam zablokowany dostęp do kanałów. Moje odczucie w tej chwili jest takie że zablokowali mi dostęp do kanałów z uwagi na nieuregulowanie opłat abonamentowych skoro do dnia dzisiejszego nie dostałem od nich żadnego pisma o rozwiązaniu mojej umowy. To kolejny fakt który przemawia za tym że OLEWAJĄ MNIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klak Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 ja rozwiazalem umowe z powodu wycofania E! podobnie jak Ty @wally79 wypowiedzenie wyslalem od razu jak kanal wycofali jak za pierwszym razem dzwonilem do CP oczywiscie poinformowano mnie ze nie ma takiej mozliwosci nie wazne czy ktos ma stary czy nowy regulamin (ja mialem stary) mimo wszystko jakis tydzien pozniej zadzwonili do mnie babka powiedziala ze wypowiedzenie do nich dotarlo i zapytala sie tylko czy na pewno chce rozwiazac umowe (wogole nic nie zaproponowala) powiedzialem ze tak i z nastepnym okresem rozliczeniowym umowa zostala rozwiazana takze trza miec szczescie jednak :lol2 :> moze tobie tez sie uda powodzenia zycze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Mi na szczęście się udało, czekam na zwrot nadpłaty i wtedy będzie to finalne zakończenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koczwus Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam,to moj pierwszy post na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc.CP to moj pierwszy zakup telewizji cyfrowej i nie jestem obeznany w tych wszystkich kruczkach CP wiec moje pytanie jest nastepujace: podpisalem umowe z CP 7 Grudnia 2009r na 12 miesiecy, posiadam pakiet Familijny za 37.90 zl i chcialbym rozwiiazac uwowe z CP z powody fatalnej obslugi klienta (3 razy zostawalem zwodzony odnosnie "dokupienia" kanalow HD w trakcie umowy) oraz z powodu dekodera ktory jest najwieksza pomylka Cp gdyz co jakis czas sie zawiesza a Panie w pukcie obslugi klienta za kazdym razem biora go do siebie azeby sprawdzic czy taka usterka wystepuje i za kazdym razem gdy do nich wracam slysze ta sama melodie "Pan wybaczy ale nie zauwazylysmy zadnych oznak zawieszania sie dekodera" dekoder to ten czarny hd bez dysku, techstara czy jakos tak.Prosze o udzielenie jakies porady co moge zrobic w takim wypadku drodzy "forumowicze" gdyz mam ich juz serdecznie DOSYĆ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 @koczwus, na tej podstawie z tego, co opisałeś nie możesz rozwiązać umowy. Umowę mógłbyś rozwiązać, gdybyś posiadał Pakiet Relax Mix/Film, podając, iż nie zgadzasz się na wycofanie z oferty kanału TV1000. P.S.: poza tym nie ma umów 12 m-cznych tylko są 13 m-czne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koczwus Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 @Bloo411, wielkie dzieki za szybka odp.A wiec pozostaje mi liczyc tylko na usuniecie jakiegos kanalu z oferty jaka zostala mi przedstawiona przy zawarciu umowy (od dzisiaj bede niczym drapieznik czekajacy na jaki kolwiek zly ruch ofiary czyli CP ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 P.S.: poza tym nie ma umów 12 m-cznych tylko są 13 m-czne. Są umowy 12 miesięczne, sam taką podpisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 dokladnie masz umowe na 13mies! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Hm, okres podstawowy na umowie to 12 miesięcy ale zastanawia mnie to co jest na ICOK, tam jest data kontraktu o miesiąc późniejsza niż data podpisania umowy. Muszę dokładnie przeczytać umowę bo wg mnie ważniejsze jest to co tam jest napisane niż to co jest w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zdaje się że "starzy" abonenci dostają właśnie pocztą nowy regulamin, który wszedł w życie 1 listopada 2009 roku, ponieważ moja znajoma, która ma umowę na familijny już od ponad roku właśnie taką informację dostała. Nowy regulamin, choć baaaardzo spóźniony, zawsze daje podstawę do rozwiązania umowy, gdyż wystarczy nie zaakceptować nowych warunków regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAT_ANTHD Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Osobiście uważam, że lepiej jest zastąpić jeden kanał (niezbyt popularny) kilkoma innymi i nie sądzę, że jest to złe posunięcie polsatu, tym bardziej, że skończyła mu się umowa z tym operatorem. Co do nowego regulaminu to był on wysyłany już pod koniec zeszłego roku więc dziwi mnie, że niektórzy abo dopiero go teraz dostają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 @SAT_ANTHD ja od listopada czekam na nowy regulamin i nie mogę się doczekać. W tym nie ma nic dziwnego w CP panuje totalny [beep] dlatego tak się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Regulamin póki co można sobie poczytać,wydrukować ze stron info CP.Kto jest na umowie terminowej nic mu po nim.Skoro taki "przybytek"panuje w CP,to czemu ktoś podpisuje z nim umowę.Jak umowa to umowa,obie strony mają zobowiązania.Miło byłoby posłuchać tak o sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.