Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A biorąc pod uwagę, że CP ma chory zapis, że liczy się data wpłynięcia wypowiedzenia, a nie nadania(...)

 

To jest jak najbardziej normalny zapis, który znajduje swoje uzasadnienie w Kodeksie Cywilnym:

 

Art. 61. § 1. Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią. Odwołanie takiego oświadczenia jest skuteczne, jeżeli doszło jednocześnie z tym oświadczeniem lub wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam ten przepis, ale umówmy się - w jakim stopniu jest sens stosowania go w umowach z platformą? Przecież wewnętrzne regulaminy pozwalają im bez problemów zapoznać się z jego treścią, pewnie nawet bez jakiś większych ograniczeń czasowych.

 

Generalnie chodzi o odrobinę dobrej woli, tak jak to jest w C+ gdzie liczy się data stempla. Szczególnie, że czasami poczta nie wyrabia i robią się problemy. (http://demotywatory.pl/1333465/USA--%3E ... 193-mil%29 ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już nie na moje nerwy. Umowa zawarta prze ze mnie w kwietniu 2009 na 30 miesięcy z modułem cam (gotówką 90 zł) to na mnie i tak zarobili. Potem nerwy, ze 20 razy konsultant-aps-konsultant..... żeby mieć kanały hd - i nic. W końcu szansa podziękować - wyłączyli kanał e! Szybko wypowiedzenie, polecony, ze zwrotką. Po tygodniu dzwonię na infolinię - konsultant - ale Pan nie może, Pana obowiązuje stary regulamin - :read: ... drugi konsultant -ależ oczywiście zostało zarejstrowane - umowa wygasa ... data, trzeci - muszę się skonsultować, czwarty - oczywiście zmieścił się Pan w okresie 30 dni. ICOG - termin następnej płatności 57,90 ... kilka dni później - termin następnej płatności kwota 0,00 uffffff. [beep]o - dwa dni później kwota 57,90, telefon do konsultanta .... Tak Zmieścił się Pan .... umowa wygasa .... Dzisiaj (01.04.2010) poczta list z Polsatu - nowy regulamin POLSATU i ... plan płatności na kolejne miesiące z formularzem wpłaty na konto. POGIEŁO ICH ???? Włączyłem z ciekawości dzisiaj tuner z modułem polsatu - wszystkie kanały dalej chodzą ................ Co może za kilka lat okaże się, że jestem im dłużny tysiące złotych bo mi świadczyli usługę ..............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozwiązałem umowę z dniem 08.03.2010r. Po wycofaniu TV1000 wszystko przebiegło bez komplikacji. Kilka dni temu dostałem list od CP że umowa została rozwiązana no i że mam odesłać dekoder. Obecnie czekam na zwrot nadpłaconych środków ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś udało się rozwiązać umowę z powodu usunięcia kanału E! ?

Też po wielu trudach jak ktoś chce może się cofnać o pare stron jak ciężko to następowało w moim przypadku i tylu telefonów,umowa wygasła mi 4.03.2010r moduł wysłany i odebrany unich 6.03.2010r oczywiśćie ze zwrotką bez tego nic bym nie osiągnoł i dopiero 23.03 decyzja zakończenia i zamknięcia konta w tym w ICOK(Status operacji: 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty) bo każdy kto ma na wynajem moduł bądż dekoder MUSI go odesłać do centralii innej opcji nie ma(to jest chore) powiem CP totalnie ma gdzieś rezygunjących z umów w różnych formach bądż zmiany regulaminów,wycofania programów itd...,osobisćie nigdy więcej CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja walczę z CP od lutego w sprawie rozwiązania umowy powołując się na zapisy nowego regulaminu (dokładnie chodzi o wycofanie kanału E!) i do dnia dzisiejszego mam na moim koncie zaległość w płatnościach już 353,40. Od lutego CP nie raczył nic zrobić w mojej sprawie. Pismo dotarło do nich 12 lutego, posiadam nr zgłoszenia dot. mojej sprawy ale cóż... TOTALNE OLEWANIE. Dodam że moja sprawa dot. dekodera, którego jestem właścicielem. Jeśli do 15 kwietnia CP nie zrobi nic z moją sprawą, oddaję ją do sądu. P.S. od 15 marca mam zablokowany dostęp do kanałów. Moje odczucie w tej chwili jest takie że zablokowali mi dostęp do kanałów z uwagi na nieuregulowanie opłat abonamentowych skoro do dnia dzisiejszego nie dostałem od nich żadnego pisma o rozwiązaniu mojej umowy. To kolejny fakt który przemawia za tym że OLEWAJĄ MNIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja rozwiazalem umowe z powodu wycofania E! podobnie jak Ty @wally79 wypowiedzenie wyslalem od razu jak kanal wycofali jak za pierwszym razem dzwonilem do CP oczywiscie poinformowano mnie ze nie ma takiej mozliwosci nie wazne czy ktos ma stary czy nowy regulamin (ja mialem stary) mimo wszystko jakis tydzien pozniej zadzwonili do mnie babka powiedziala ze wypowiedzenie do nich dotarlo i zapytala sie tylko czy na pewno chce rozwiazac umowe (wogole nic nie zaproponowala) powiedzialem ze tak i z nastepnym okresem rozliczeniowym umowa zostala rozwiazana 8)

takze trza miec szczescie jednak :lol2 :> moze tobie tez sie uda powodzenia zycze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,to moj pierwszy post na tym forum wiec prosze o wyrozumialosc.CP to moj pierwszy zakup telewizji cyfrowej i nie jestem obeznany w tych wszystkich kruczkach CP wiec moje pytanie jest nastepujace:

podpisalem umowe z CP 7 Grudnia 2009r na 12 miesiecy, posiadam pakiet Familijny za 37.90 zl i chcialbym rozwiiazac uwowe z CP z powody fatalnej obslugi klienta (3 razy zostawalem zwodzony odnosnie "dokupienia" kanalow HD w trakcie umowy) oraz z powodu dekodera ktory jest najwieksza pomylka Cp gdyz co jakis czas sie zawiesza a Panie w pukcie obslugi klienta za kazdym razem biora go do siebie azeby sprawdzic czy taka usterka wystepuje i za kazdym razem gdy do nich wracam slysze ta sama melodie "Pan wybaczy ale nie zauwazylysmy zadnych oznak zawieszania sie dekodera" dekoder to ten czarny hd bez dysku, techstara czy jakos tak.Prosze o udzielenie jakies porady co moge zrobic w takim wypadku drodzy "forumowicze" gdyz mam ich juz serdecznie DOSYĆ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@koczwus, na tej podstawie z tego, co opisałeś nie możesz rozwiązać umowy. Umowę mógłbyś rozwiązać, gdybyś posiadał Pakiet Relax Mix/Film, podając, iż nie zgadzasz się na wycofanie z oferty kanału TV1000.

 

 

P.S.: poza tym nie ma umów 12 m-cznych tylko są 13 m-czne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, okres podstawowy na umowie to 12 miesięcy ale zastanawia mnie to co jest na ICOK, tam jest data kontraktu o miesiąc późniejsza niż data podpisania umowy. Muszę dokładnie przeczytać umowę bo wg mnie ważniejsze jest to co tam jest napisane niż to co jest w ICOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się że "starzy" abonenci dostają właśnie pocztą nowy regulamin, który wszedł w życie 1 listopada 2009 roku, ponieważ moja znajoma, która ma umowę na familijny już od ponad roku właśnie taką informację dostała. Nowy regulamin, choć baaaardzo spóźniony, zawsze daje podstawę do rozwiązania umowy, gdyż wystarczy nie zaakceptować nowych warunków regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście uważam, że lepiej jest zastąpić jeden kanał (niezbyt popularny) kilkoma innymi i nie sądzę, że jest to złe posunięcie polsatu, tym bardziej, że skończyła mu się umowa z tym operatorem. Co do nowego regulaminu to był on wysyłany już pod koniec zeszłego roku więc dziwi mnie, że niektórzy abo dopiero go teraz dostają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...