deejay_18 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 58 minut temu, OlafS napisał: @arczi0044 Nie chcę obrażać twojej inteligencji, ale racz przyswoić wyżej podany fragment regulaminu usług CP ze szczególnym naciskiem na wytłuszczenie i podkreślony fragment, kolego ja też podpisałem identyczny regulamin a stanowi on integralną część umowy jaką CP zawarł ze mną i vice versa- ja z Cyfrowym Polsatem, wycofanie kanału uruchamia działanie w/w punktu z tej racji już wielu skorzystało z wcześniejszych wypowiedzeń, które umożliwił nadawca, ale faktycznym i prawnym dniem od kiedy takie składać można jest dzień dzisiejszy gdyż dziś już kanał nie istnieje i każdy kto ma prawo do wypowiedzenia może to zrobić do dnia 30 stycznia br. włącznie. Ja zrobię to na pewno po 28. Racje pięknie wytłumaczone, ale jak widać są tu osoby które nigdy nie zrozumieją, że regulamin stanowi integralną część umowy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 @OlafS regulamin nie tylko w CP jest tak sprytnie napisany że różnie można go interpretować.Np jest taki punkt cyt W przypadku braku akceptacji zmian Umowy,w tym określonych w Regulaminie lub Cenniku Abonentowi przysługuje prawo wypowiedzenia umowy do dnia wejścia tych zmian w życie.W przypadku nieskorzystania przez abonenta z prawa do wypowiedzenia,proponowane zmiany obowiazują od dnia wejścia w życie.Koniec cytatu.Teraz pytanie czy wycofanie kanału jest zmianą warunków umowy?A kanały gwarantowane są wraz z warunkami świadczenia usług podpięte pod regulamin?W roku 2017 podobna sytuacja z końcem roku wycofanie kanału Universal i te same zasady wypowiadani umów w CP i NC+.W NC+ też jest tak zawiły regulamin i byli tacy co twiedzili że wypowiedzenia tylko po wycofaniu kanału.I teraz pytanie tak zachłanne platformy tv-sat na nasze pieniądze z dobrej woli daje nam wbrew prawu i swoim regulaminom wypowiedzieć miesiąc wcześniej umowę utacąc przy tym wcale nie mały zarobek?Przecież są tacy co rezygnują całkiem z oferty i tu operator nie traci 50 czy 100zł.Kolejne pytanie czy operator ten czy inny zawsze się stosuje do swoich regulaminów i zapisów?Kto ma dobrą pamięć pamięta zapewne że były takie czasy w CP gdzie ceny pakietów gdy umowa przesła na czas niokreślony były prawie o 100%większe niż na u owie na czas oznaczony.Pewnie wiekszość tego nie pamięta że zwykły Premium cennikowo kosztował blisko 200zł.Ale nie było żadnego przypadu by komuś naliczali te opłaty.Podobnie w NC+ opłaty czastkowe czy zamawianiu opcji z ceną standardową(cennikową)Już nie wspomnę o opcjach które maja zapis że można włączyć tylko raz w ciagu umowy.Sam osobiście włączałem takie opcje np 3 razy w trakcie umowy.Tak więc jedno że regulamin można różnie interpretować to jeszcze może go operator nie stosować by nie napisać naginać na korzyść abonenta.Forum jest od tego by sobie pomagać a dla nas tu obecnych bardziej istotne ile zaoszczędziny niż to co mówi regulamin i jak go interpetuje operator.Zapłacił ktoś karę za przedwczesne wysłanie regulaminu?Ilu wypowiadających wcześniej umowę zaosczędziło miesiac płatności?Czyja rada i pomoc była lepsza i korzystniejsza dla ogółu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 1 godzinę temu, arczi0044 napisał: deejay_18 Człowieku, jak ty lubisz komplikować sobie życie i przy okazji innym. Na forum jest parę osób które pracują w dziale utrzymania klienta. Pisali już kilkukrotnie w tym wątku że wypowiedzenia można składać do 31.01. i umowy będą bez problemu rozwiązane, a ty dalej się upierasz i wprowadzasz zamęt wklejając wycinki z regulaminu próbując udowodnić że koło jest kwadratem. Kolego co ja komplikuje? Potrafisz czytać ze zrozumieniem, bo jak to czas to zmienić. Gdzie ja napisałem, że nie będzie można składać do 31.01.2020 r. wypowiedzenia? Napisałem za to, że jedni jak i drudzy mogą mieć rację mianowicie ci którzy składali wypowiedzenia wcześniej jak i osoby, które dopiero zamierzają to zrobić gdyż Cyfrowy Polsat poszedł nam na rękę i dał taką możliwość. Na przyszłość zanim coś napiszesz to się zastanów lub wytrzeźwiej. 5 minut temu, czerstwy napisał: Zapłacił ktoś karę za przedwczesne wysłanie regulaminu? O co ci chodzi z tym wcześniejszym wysłaniem regulaminu? Bo nie wiem gdzie wcześniej miał bym wysyłać regulamin a przede wszystkim po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Pomyłka oczywiście chodziło o wcześniejsze wypowiedzenie umowy a nie jakiegoś regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 (edytowane) Operator takim posunięciem z możliwością rozwiązania przed usunieciem kanalu z oferty postąpił wbrew Regulaminowi i wbrew zawartum Umowym bo swoją decyzję wytłumaczył tylko komunikatem a jest to moim zdaniem jednostronna zmiana warunkow Umowy ktora wymagalyby zgody drugiej strony w formie aneksu. Klient nie ma zadnej formalnej podstawy prawnej do rozw umowy przed usunieciem kanalu z oferty. Komunikat Operatora nie jest oparty na zadnej przeslance regulaminowej i umownej Edytowane 1 Stycznia 2020 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Ta sam praktyka była 2 lata temu.Przez dwa lata nie było czasu by stopniowo zmienaić regulamin?Ten sam lub podobny zapis był w NC+ i identyczna sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Masakra, i znowu to samo, znajdzie się ktoś i od nowa przepychanki słowne. Wypowiedzenia można wysyłać do końca stycznia. I tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Tu nie chodzi o to tylko o to na jakiej podstawie operator rozwiązuje kolejny raz umowy przed usunięciem kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi0044 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Ręce opadają, jak komuś nie pasuje i jest taki regulaminowy to niech nie wysyła wypowiedzenia. Ja mam w nosie regulamin, skoro jest taka możliwość to z niej skorzystałem i jestem parę stówek do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 37 minut temu, arczi0044 napisał: Ja mam w nosie regulamin Naprawdę a to przestań opłacać(jak już ci się darmowe skończą) a jak już CP zerwie z tobą umowę to jeszcze postaraj się nie oddać im dekodera- z ochotą zobaczę gdzie wtedy będziesz miał regulamin, który podpisujesz przy umowie czy aneksie 1 godzinę temu, czerstwy napisał: regulamin nie tylko w CP jest tak sprytnie napisany że różnie można go interpretować.Np jest taki punkt cyt W przypadku braku akceptacji zmian Umowy,w tym określonych w Regulaminie lub Cenniku Abonentowi przysługuje prawo wypowiedzenia umowy do dnia wejścia tych zmian w życie.W przypadku nieskorzystania przez abonenta z prawa do wypowiedzenia,proponowane zmiany obowiazują od dnia wejścia w życie.Koniec cytatu.Teraz pytanie czy wycofanie kanału jest zmianą warunków umowy?A kanały gwarantowane są wraz z warunkami świadczenia usług podpięte pod regulamin?W roku 2017 podobna sytuacja z końcem roku wycofanie kanału Universal i te same zasady wypowiadani umów w CP i NC+.W NC+ też jest tak zawiły regulamin i byli tacy co twiedzili że wypowiedzenia tylko po wycofaniu kanału Tak, znam te dylematy i pamiętam również związane z Universalem, ale ja zawsze ze względy na okres rozliczeniowy (28) robię to post factum i w w uzasadnieniu podaje podstawę prawną jaką jest wspomniany wyżej punkt z § 9 regulaminu i w tym przypadku nikt pofikać nie może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi0044 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 OlafS ja również nie chcę obrażać twojej inteligencji. Może przeczytaj ze trzy razy tytuł tematu, nie widzę tam wzmianki o nie opłacaniu po darmowych miesiącach czy nie oddaniu dekodera. Temat jest prosty i przejrzysty i o tym w tym wątku piszemy. Jest możliwość rozwiązania umowy do końca stycznia, koniec i kropka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Wam naprawdę chce się bić pianę? Cyfrowy Polsat postanowił, że zignoruje własny regulamin na rzecz korzyści klientów - chwała mu za to. Tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 (edytowane) 18 godzin temu, marekpolek napisał: Masakra, i znowu to samo, znajdzie się ktoś i od nowa przepychanki słowne. Wypowiedzenia można wysyłać do końca stycznia. I tyle. zapis regulaminu mówi o 30 dniach od chwili zajścia zmiany - więc termin graniczny to 30.01.2020 (więc 31.01.2020 - się nie wpisuje w możliwość skorzystania z "promocji"). Ragulaminu nie można olewać, bo jest on fundamentem bonusów dlatego warto być precyzyjnym. Edytowane 2 Stycznia 2020 przez wojtek509 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Witam, mam umowę z 2018 roku na telewizje w smartdom(jako pierwsza usługę) złoże wypowiedzenie związku z usunięciem kanału CBS(mam ten kanał gwarantowany), zakładam, że przedłużę umowę z DUK, a co z pozostałymi usługami które mam? pozostają po staremu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 W dniu 1.01.2020 o 14:19, wuzel napisał: @OlafS nie lepiej dzień ,dwa wcześniej czyli 26-27 ? Tak na ostatnią chwilę to może być nerwowo. Spoko- to moja stała taktyka, 27-ego kończy mi się okres rozliczeniowy, ale tu jest jeszcze jeden powód- jadę na darmowych miesiącach więc jeszcze luty załapię cały bo się zacznie nowy okres i w tym cały interes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 No risk no fun:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 12 godzin temu, OlafS napisał: Spoko- to moja stała taktyka, 27-ego kończy mi się okres rozliczeniowy, ale tu jest jeszcze jeden powód- jadę na darmowych miesiącach więc jeszcze luty załapię cały bo się zacznie nowy okres i w tym cały interes Tak kombinujesz ,to nieźle ,trzeba korzystać jak się da. Daj znać jak poszły negocjacje. @iknow przejrzyj temat :Smartdom ,tam było to zagadnienie poruszane jeżeli dobrze pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Witam, mam pytanie nt. regulaminu świadczenia usług CP, a mianowicie on wszedł w życie w marcu 2019, ja podpisywałem umowę w 2017 roku, z tego co czytam, obecny regulamin zastępuję poprzedni i tamten przestaje obowiązywać, dobrze to rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Oczywiście- regulamin jest integralną częścią umowy czy aneksu do poprzedniej- więc w momencie rozpoczęcia nowej usługi wszystko co poprzednie traci ważność a obowiązują nowe uwarunkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Może źle się wyraziłem, chodziło mi o regulamin z 2017 roku, ale już wiem, jeśli chodzi o ten punkt 9,4 tam było to samo więc luz. BTW, dzwoniłem dziś do CP, aby dopytać się czy miałem ten kanał CBS action w ofercie gwarantowany, to koleś od razu po sprawdzeniu powiedział, ze mimo to, nie można już złożyć wypowiedzenia w tej sprawie bo czas był do 31 grudnia. Pomimo, że mówiłem mu ze zgodnie z regulaminem świadczeń usług, mam prawo na wypowiedzenie umowy nie później niż 30 dni od wprowadzonej zmiany to twardo koleś mówił, że nie mam i zostanę obciążony kara za rozwiązanie umowy za szybko. Spytałem się czy mogę dostać jakaś informacje na e-maila w tej sprawie potwierdzająca co on mówi, to tylko można złożyć reklamację i czas na odpowiedz jest do 30 dni. Ogólnie, pomimo ze sprawa jest już znana od dawna itp. to i tak dalej wprowadzają ludzi w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Ja mamTV full/bez sex i polskiej ligi/+multirom,płacę 115pln i do konca umowy pozostało mi 19 m-cy+3telefony kom.abonament za całość 35pln+internet45gb za 40pln.Uważam że jest to dobra oferta i pozostanę przy niej 13 m-y, potem zdecyduję czy 6 m-y przed koncem przedłużyć na rok z 3 m-mi gratis.TV jest produktem uprawniającym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 @maikel to czemu nie składasz wypowiedzenia z powodu wycofania kanału CBS i nie negocjujesz nowych warunków tylko będziesz czekał 13 miesięcy? Mógłbyś mieć teraz opcje 12/3 lub 24/6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Mam gwarantowane ELEWENY i Katalog online na czas nieograniczony,po zatym jestem już wiekowy[wstyd się przyznać 70 latek]i prawdopodobnie skonczę przygodę z płatną TV.Moja przygoda z tel.sat.rozpoczeła się w 1992 z zakupem tvFINLUX z wbudowanym dekoderem sat.-kosztował 15900000/15 milionów 900tys./takie były zarobki i ceny.emeryt górniczy.Przepraszam że nie na temat,ale dla poprawy humoru dla odwiedzających te strony.Pozdrawiam wszystkich dzielących się poradami-też z nich korzystam!!!!!!! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 1 godzinę temu, maikel napisał: tvFINLUX z wbudowanym dekoderem sat.-kosztował 15900000/15 milionów 900tys./takie były zarobki Spoko- jak dalej tak pójdzie to dożyjesz że taką samą emeryturę będziesz pobierał, kupisz se za całą dekoder... i to będzie wesołe życie staruszka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinley85 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Witam Mam pytanie odnośnie tego czy można jeszcze wypowiedzieć umowę w związku z usunięciem kanału cbs action? Okres rozliczeniowy mam do 10.01.20 także zostałoby im 2-3 na ewentualny kontakt i czy wtedy byłaby możliwość przedłużenia umowy 12m w tym 3 za darmo oraz dobrać 3 multiroom? Jeżeli tak to jak to zrobić przez icok? Macie jakiś wzór, link, jakie dane trzeba tam podać? Prawdopodobnie gdzieś na forum to jest ale nie wiem gdzie. I jak coś to pisać z końcem okresu rozliczeniowego? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.