Feniks Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 Nie mogę znaleźć, ale już tu ze 2-3 lata temu był odnośnik do opinii UOKiK gdzie było potwierdzenie że zmiana przekazu z SD na HD mieści się w pojęciu zmiany warunków umowy,ale ze względu że jest to działanie prokonsumenckie,dające mu lepszy towar, uznano że nie może być powodem do zerwania umowy, ale w tym przypadku mamy (chyba pierwszy przypadek w naszej historii) gdy mając gwarantowany HD, otrzymamy przekaz pogorszony do wersji SD Moim zdaniem będzie to bezapelacyjne złamanie warunków umowy konsumenckiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 (edytowane) dokładnie tak - ta decyzja UOKIK zmieniła definicje nas jako klientów, bo faktem jest że na przestrzeni lat 2010-2015 zdarzały się absurdalne sytuacje w których my jako klienci otrzymywaliśmy nowy lepszy produkt w HD ale "my"cwaniacy twierdziliśmy że nas od HD oczy bolą - zmiana definicji nastąpiła właśnie wówczas gdy wprowadzono nowe kodowanie MPEG-4 i rozmnożyły się byty medialne w HD. Co do niedoprecyzowanej umowy tu się w pełni z tobą zgadzam - trzeba to uściślić, zaczynając od rozdzielczości a kończąc na minimalnym bitterze - ale tego to operatorzy satelitarni boją się jak diabeł święconej wody. Niemniej jest odgórne prawo regulujące definicję kanału w wersji HD w jednym z rządowych rozporządzeń.... Natomiast słowa tajniaka+ poniekąd czytając wyłącznie umowę z operatorem bez innych aktów prawnych mogłby się okazać prorocze: wówczas pod hasłem rebreding rozumieć moglibyśmy zarówno zmianę w rozdzielczości na niekorzyść jak też treści z czym już mieliśmy doczynienia. Oznaczało by to tyle: że literki "HD" przy nazwach kanałów to tylko marketingowy bełkot, jednak jest ona stanowiskiem skrajnym. Edytowane 26 Lipca 2017 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 Jak ktoś się mocno będzie upierał to przyjmą wypowiedzenie i uda się przedłużyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 (edytowane) a idąc takim tokiem myslenia że nic się nie zmieniło - że to tylko rebreding: teoretycznie wstajemy jutro rano i nc+ oraz CP zaprzestaja emisji w wersji HD wszystkich kanałów bo dla naszego dobra lepiej będzie w majestacie prawa dać dostęp do miliona kanałów tych samych tyle że w SD.... też się nic nie stanie (bo to tylko rebreding)? a hd to znaczki przy nazwach nie mające nic wspólnego z gwarantowaną rozdzielczością? Edytowane 26 Lipca 2017 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 @wojtek509 Bardzo słuszny argument Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 PWU jest tutaj wiążące. Kto ma HD - ten musi go mieć gwarantowany. Nie ma HD - złamane PWU i powód do wypowiedzenia bez konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 konkurencja już zaczyna się bronić i twierdzą że zmiana jakości nie pozwala na rezygnację, ciekawe jak będzie z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 a źródełko tak odważnej interpretacji konkurencji ? - może to głos konsultanta na infolinii, tak czy siak dla większości wiążące będzie oficjalne stanowisko operatora, ale bardziej "zaangażowanych" to nie przekona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 konkurencja już zaczyna się bronić i twierdzą że zmiana jakości nie pozwala na rezygnację, ciekawe jak będzie z CPJakie to śmieszne. Przecież bywały już takie rebrandingi gdzie zmieniano nazwę kanału i zmieniano przy tym typ emisji kanału z SD na HD tłumacząc to że zmiana na HD to in plus dla abonenta. W mojej ocenie jeśli w PWU mam wymieniony dany kanał w wersji HD i zniknie lub jak to woli nastąpi rebranding wraz ze zmianą typu nadawania z HD na SD to w mojej ocenie taka zmiana z HD na SD jest zmianą PWU. Tłumaczenia w tym wypadku operatora, że to z korzyścią dla abonenta można sobie darować. Świat idzie z postępem, TV już nadaje w 4K a tu cofamy się z HD na SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Czasem mam wrażenie, że posty w stylu "nie można z tego powodu słać wypowiedzenia" albo "nie jest to zmiana warunków umowy" to opinie zatrudnionych w CP bądź NC+ osób mających za zadanie udzielać się na tym forum. Jak inaczej można stwierdzić, że zmiana z HD na SD nie jest zmianą na niekorzyść abonenta, która pozwalać będzie na rozwiązanie umowy bez kary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Zmiana HD na SD jest zmianą na gorsze, więc musi być możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji. Chyba, że zrobią taki myk i zmienią nazwy kanałów, czyli: Filmbox Premium zamienią na Filmbox Extra, a Filmbox Extra HD na Filmbox Premium HD. Efekt końcowy będzie taki sam, ale druga metoda pozwoli uniknąć wypowiedzeń, bo będzie to znany i lubiany rebranding Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 @Powop tylko im nie podpowiadaj a tak poważnie to kanały FilmBoks nie są własnością CP czy nc+ i nie oni będą ( na szczęście )decydować jak się który będzie nazywał,albo w jakiej jakości będzie emitowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Zawsze można tłumaczyć że to zmiana na lepsze - bo od nadmiernie wysokiej jakości oczy bolą klientów CP Czasem mam wrażenie, że posty w stylu "nie można z tego powodu słać wypowiedzenia" albo "nie jest to zmiana warunków umowy" to opinie zatrudnionych w CP bądź NC+ osób mających za zadanie udzielać się na tym forum. Jak inaczej można stwierdzić, że zmiana z HD na SD nie jest zmianą na niekorzyść abonenta, która pozwalać będzie na rozwiązanie umowy bez kary? Ja również mam takie wrażenie, tym bardziej że osoby te nie przedstawiają merytorycznie szerokich argumentów oraz nie polemizują w kolejnych postach sieją zamęt i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Chyba, że zrobią taki myk i zmienią nazwy kanałów, czyli: Filmbox Premium zamienią na Filmbox Extra, a Filmbox Extra HD na Filmbox Premium HD. Efekt końcowy będzie taki sam, ale druga metoda pozwoli uniknąć wypowiedzeń, bo będzie to znany i lubiany rebranding I tak to sie wlasnie odbedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 (edytowane) Właśnie wysłałem wypowiedzenie z powodu przejścia na SD. Edytowane 28 Lipca 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Brawo, a czy już kanał przeszedł na SD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 (edytowane) Kara finansowa za zerwanie umowy będzie najlepszą nauczką na niecierpliwość Edytowane 28 Lipca 2017 przez Ceberebek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Jeśli będzie zamiana kanałów, jak pisałem, to nikt nie wypowie umowy bez konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 @Pawop jasne. Tylko te kanały należą do CP bądź NC+ żeby sobie mogli według siebie je podmieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 O co Ci chodzi? Kto mówi, że to robi nc+ czy CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Bo piszesz zmienią nazwy kanałów ale kto zmieni? CP sobie sam może zmienić u siebie ich nazwy robiąc podmiankę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Nadawca kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Właśnie wysłałem wypowiedzenie z powodu przejścia na SD. Oni też do ciebie wyślą - podadzą ci: gdzie,kiedy i ile masz kary zapłacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Oni też do ciebie wyślą - podadzą ci: gdzie,kiedy i ile masz kary zapłacić właśnie dzwoniłem. fakt mam spodziewa się listu. kwoty jeszcze nie znam. mam premium max i 19 miesiecy do końca umowy. ile to może by kary? 100 -200zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Proporcjonalnie do pozostałego okresu umowy i kwoty przyznanej ulgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.