Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zapytać osoby, które mają już doświadczenie w zrywaniu umowy po zniknięciu E!

Wiadomo, żadna platforma nie chce żeby od niej uciekać, więc zawsze są problemy, ale czy zdarzyło się komuś z Was, że powołali się w swoich argumentach,na to że podpisywaliście stary regulamin, w którym nie było można wypowiedzieć umowy po zmianie kanału? Wiem że ten zapis jest nielegalny, więc ich wyśmieję jeżeli do mnie zadzwonią z tego powodu, ale czy w ogóle się na to powołują?

I drugie pytanie, czy na pewno sądzicie że wysyłka wypowiedzenia poleconym, priorytetowym z potwierdzeniem odbioru to dobry pomysł? Chyba nie jest im na rękę odbierać setki listów i w każdym przypadku podpisywać dodatkowe "żółte kartki", czyli formularz potwierdzenia odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak. na samym początku gdy zadzwoniłem do CP żaden z konsultantów nie dopuszczał takiej możliwości żeby zerwać umowę z CP (jestem a raczej byłem abonentem, który do dnia dzisiejszego nie otrzymał nowego regulaminu - mówiąc krótko podpisałem umowę w czasie kiedy obowiązywał stary regulamin). Chodziłem też do kilku APS i to samo tam usłyszałem. Nie poddałem się i napisałem do nich reklamację w tej sprawie i wydrukowałem im komunikat prasowy ze strony uokik o postępowaniu jakie było prowadzone w stosunku do zapisów w treści starego regulaminu i że z tego powodu zostali ukarani karą, dodatkowo w załączeniu do mojej reklamacji napisałem wypowiedzenie. wszystko wysłałem listem poleconym z żółtą zwrotką. po 4 dniach miałem z CP telefon i wtedy rura im zmiękła. Konsultant powiedział mi na wstępie że rozmowa nasza będzie rejestrowana i wyjaśnił mi wszystkie wątpliwości po czym poinformował mnie że z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego umowa której dotyczyło wypowiedzenie zostanie rozwiązana. teraz czekam do 15 marca tj. do końca okresu rozliczeniowego. Co do tych żółtych zwrotek to nie martw się o CP to dla Twojego bezpieczeństwa gdyby próbowali mataczyć. Zawsze masz dowód że na 100% otrzymali Twoje wypowiedzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba mój jeden z ostatnich wpisów w tej rubryce.Wczoraj dostałem potwierdzenie w mailu rozwiazania umowy z końcem okresu rozliczeniowego który przypada za kilka dni a rezygnację wysłałem ok 20 lutego.Myslę że byłem niezłym płatnikiem dla Cyfrowego Polsatu (blisko 100zł miesięcznie).Za te kwotę otrzymam w Cyfrze Pakiet komfortowy+Canal +za 49 zł ( Promocja dla abonentów Sieci PLUS GSM ),dodam opcję Premium HD(Film+ HD,Canal+ Sport HD ,HBO HD )za 9zł+Pakiet Filmbox z HD za15 zł oraz Cinemax za 15 zł co dje mi mniejszą kwote 90zł za dużo bogatsza ofertę nie wspominając i jakości obrazu.Myślę ,że to co tu wymieniłem usprawiedliwia moje odejście z Cyfrowego Polsatu z którym byłem zwiazany ponad 6 lat.P.S.Nadal nie otrzymałem nowego regulaminu ale ten fakt nie ma juz dla mnie jakby znaczenia,ale bedzie co wspominać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się udało .2 razy do nich dzwonilem zapytać sie i sprawdzic co powie inny konsultant i za kazdym raze odp ta sama tzn z koncem okresu roliczeniowego nastapi rozwiazanie umowy.dzis tez dzwonil do mnie konsultant i oferowal to co wszystkim ,czyli 1 miech za free ale odmowiłem. a czemu pytsz?-przeciez to nie gra roli czy masz nowy ,czy stary regulamin.Umowe o zniknięciu E ,czy tv1000 mozesz wypowiedziec niezaleznie jaki masz regulamin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie co wy bezsensownie dyskutujecie,nie ma znaczenia jaki czy stary czy nowy ze względu na wycofanie E! lub TV1000 każdy ma prawo rozwiązać umowe bez konsekfencji,i niech nikt nie da sobie wmówić w BOA co tam jeden nie douczony konsultant mówi,jest takie prawo że ze zwględu na wycofanie kanału z umowy można rozwiaząć umowe koniec kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co tam niby takiefgo pisz 2 posty wyżej ,bo jakos nic nie zauwazylem???????????????????

 

To chyba mój jeden z ostatnich wpisów w tej rubryce.Wczoraj dostałem potwierdzenie w mailu rozwiazania umowy z końcem okresu rozliczeniowego który przypada za kilka dni a rezygnację wysłałem ok 20 lutego.Myslę że byłem niezłym płatnikiem dla Cyfrowego Polsatu (blisko 100zł miesięcznie).Za te kwotę otrzymam w Cyfrze Pakiet komfortowy+Canal +za 49 zł ( Promocja dla abonentów Sieci PLUS GSM ),dodam opcję Premium HD(Film+ HD,Canal+ Sport HD ,HBO HD )za 9zł+Pakiet Filmbox z HD za15 zł oraz Cinemax za 15 zł co dje mi mniejszą kwote 90zł za dużo bogatsza ofertę nie wspominając i jakości obrazu.Myślę ,że to co tu wymieniłem usprawiedliwia moje odejście z Cyfrowego Polsatu z którym byłem zwiazany ponad 6 lat.P.S.Nadal nie otrzymałem nowego regulaminu ale ten fakt nie ma juz dla mnie jakby znaczenia,ale bedzie co wspominać.

 

To jest tam napisane!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba mój jeden z ostatnich wpisów w tej rubryce.Wczoraj dostałem potwierdzenie w mailu rozwiazania umowy z końcem okresu rozliczeniowego który przypada za kilka dni a rezygnację wysłałem ok 20 lutego.Myslę że byłem niezłym płatnikiem dla Cyfrowego Polsatu (blisko 100zł miesięcznie).Za te kwotę otrzymam w Cyfrze Pakiet komfortowy+Canal +za 49 zł ( Promocja dla abonentów Sieci PLUS GSM ),dodam opcję Premium HD(Film+ HD,Canal+ Sport HD ,HBO HD )za 9zł+Pakiet Filmbox z HD za15 zł oraz Cinemax za 15 zł co dje mi mniejszą kwote 90zł za dużo bogatsza ofertę nie wspominając i jakości obrazu.Myślę ,że to co tu wymieniłem usprawiedliwia moje odejście z Cyfrowego Polsatu z którym byłem zwiazany ponad 6 lat.P.S.Nadal nie otrzymałem nowego regulaminu ale ten fakt nie ma juz dla mnie jakby znaczenia,ale bedzie co wspominać.

 

Uwierze we wszystko co napisales.Tylko nie w ta lepsza jakosc obrazu(za wyjatkiem kanalow C+ HD)kiedy Cyfra i CP nadaja wspolnie ponad 30 programow,wiec ich jakosc jest taka sama.No chyba ze to kolejny cudowny przypadek kiedy sam tuner z logo Cyfry poprawia jakosc obrazu. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończe jutro z CP,dziś w ICOK zmieniła się kwota następnej wpłaty na 0PLN,w historii kontraktu jeszcze bez zmian,a że kończe jutro to podejrzewam że FTA nastąpi od 05.03.2010.Ci co mają sprzęt na wynajem czekają an pisma od CP o rowiązaniu reszta nie musi czekać. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@franko mam pytanie a kiedy zmieniła Ci się kwota w ICOK dzisiaj czy z chwilą kiedy otrzymali Twoje wypowiedzenie? Pytam dlatego bo u mnie od 3 tygodni nie zmieniło się nic w ICOK. nadal mam kwotę następnej płatności zgodnie z umową którą wypowiedziałem z datą płatności 15 marzec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to co napisał jeden z przedmówców.Dzisiaj w ICOK również u mnie pojawiła sie kwota płatności 0.00 zł (do wczoraj 93.80zł)za okres rozliczeniowy który mam do 11.03.2010.Co do podważania jakości obrazu z Cyfry to pozwolę sobie zauważyc że to CP pobiera sygnał np TVP1 z Cyfry a nie odwrotnie(pamiętamy tragiczną jakość obrazu).Poza tym jeśli ktoś nie chce wydawać za dużo kasy to za 49.90zł otrzymujesz pakiet Komfortowy z Canal+włącznie i dodatkowo HBO na 3 miesiace za free.Proszę więc porównać oferty CP i Cyfry na tym poziomie cenowym zanim zacznie się pisać bzdety.Pozdrawiam. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to co napisał jeden z przedmówców.Dzisiaj w ICOK również u mnie pojawiła sie kwota płatności 0.00 zł (do wczoraj 93.80zł)za okres rozliczeniowy który mam do 11.03.2010.Co do podważania jakości obrazu z Cyfry to pozwolę sobie zauważyc że to CP pobiera sygnał np TVP1 z Cyfry a nie odwrotnie(pamiętamy tragiczną jakość obrazu).Poza tym jeśli ktoś nie chce wydawać za dużo kasy to za 49.90zł otrzymujesz pakiet Komfortowy z Canal+włącznie i dodatkowo HBO na 3 miesiace za free.Proszę więc porównać oferty CP i Cyfry na tym poziomie cenowym zanim zacznie się pisać bzdety.Pozdrawiam.

 

a Po 3 miesiacach ile płacisz ponad 150zł :lol2: wiec nie mow tutaj bzdetow na temat cen :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak. na samym początku gdy zadzwoniłem do CP żaden z konsultantów nie dopuszczał takiej możliwości żeby zerwać umowę z CP (jestem a raczej byłem abonentem, który do dnia dzisiejszego nie otrzymał nowego regulaminu - mówiąc krótko podpisałem umowę w czasie kiedy obowiązywał stary regulamin). Chodziłem też do kilku APS i to samo tam usłyszałem. Nie poddałem się i napisałem do nich reklamację w tej sprawie i wydrukowałem im komunikat prasowy ze strony uokik o postępowaniu jakie było prowadzone w stosunku do zapisów w treści starego regulaminu i że z tego powodu zostali ukarani karą, dodatkowo w załączeniu do mojej reklamacji napisałem wypowiedzenie. wszystko wysłałem listem poleconym z żółtą zwrotką. po 4 dniach miałem z CP telefon i wtedy rura im zmiękła. Konsultant powiedział mi na wstępie że rozmowa nasza będzie rejestrowana i wyjaśnił mi wszystkie wątpliwości po czym poinformował mnie że z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego umowa której dotyczyło wypowiedzenie zostanie rozwiązana. teraz czekam do 15 marca tj. do końca okresu rozliczeniowego. Co do tych żółtych zwrotek to nie martw się o CP to dla Twojego bezpieczeństwa gdyby próbowali mataczyć. Zawsze masz dowód że na 100% otrzymali Twoje wypowiedzenie

 

Mam umowę już na czas nieokreślony, także stary regulamin, wystarczy więc wysłać do nich to? :

 

Rozdział 5.

Warunki świadczenia Usług

§ 7

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych

w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli

wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych.

W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania

programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania,

zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach

takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego

komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika

lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu)

informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na

stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi

przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia,

jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu

Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej

bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

 

imię/nazwisko Kraków 01.03.2010

kod/miejscowość

ulica

kom.

PESEL:

Numer seryjny:

Numer modułu dostępu warunkowego/tunera satelitarnego:

Numer karty:

 

 

 

 

 

 

 

Cyfrowy Polsat S.A

ul.Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

 

 

Wypowiedzenie umowy.

 

 

Niniejszym pismem wypowiadam umowę o świadczenie usług abonamentowych ze względu na zmianę warunków umowy, czyli usunięcie z oferty kanału TV 1000.Na wchodzącą zmianę nie wyrażam zgody wnioskując o rozwiązanie umowy bez okresu wypowiedzenia zawartego w tej umowie, czyli ze skutkiem natychmiastowym.

 

 

 

 

Podpis abonenta.

 

czy wystarrczy wysłać samo wypowiedzenie bez tego rozdziału 5? A może to i to i coś jeszcze??

Pomóżcie Panowie, bo czas leci a święta nadchodzą :) A cyferkę by się wzięło ;p

 

PS. Przypominam, że mogę wypowiedzieć umowę z wyprzedzeniem 3 miesięcy, ale ja chce jak Wy, natychmiastowo i pozbyć się już tego syfu. Wiem, że mogę 3 miesiące przed, ale wolę mieć już to z głowy od razu.

 

PS2. Dekoder mi już zostaje i odsyłać nie muszę w takim razie?? Umowa dawno na czas określony dobiegła końca, a dekorder SD echostar

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad domel Za pakiet Komfortowy z Canal +po 3 miesiacach nadal płacę 49.90 i dodatkowo HBO 29.90 czyli łącznie prawie 80zł a więc mniej niz za samo HBO w CP 87.80zł .Dlatego uważam że CP stał sie droga platformą dlatego po 6 latach sie z nią rozstałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę potwierdzić bo też tak mam jak poprzednik. CP zawdzięcza pozycję lidera w Naszym kraju tylko dlatego że posiada wszystkie kanały telewizji naziemnej u siebie. założę się że gdyby każdy posiadał te kanały które ma CP ich pozycja lidera zmieniła by się w ostatnie miejsce. Pierwsze miejsce Cyfra+ za ofertę sportową i filmową - z dobrą promocją można mieć naprawdę tanio dużo kanałów i to nawet przez 24 miesiące, drugie miejsce n za technologie, niezłe kanały filmowe oraz masa masa kanałów HD oraz ligę mistrzów za 99 PLN a trzeci byłby Polsat ze swoją ofertą kanałów sportowych bo reszta jest do bani i na dodatek drogo. porównując do konkurencji pakiet SuperFilm + kanały HD to i tak drożej niż u konkurencji i to w chwili gdy bierze się je w promocji. Zresztą promocje w CP polegają tylko na tym, że dają człowiekowi max 6 miesięcy gratis a później dopiero zaczynasz zasadniczą umowę za którą słono płacisz. Tam nigdy nie ma nic taniej tylko jak coś to gratis a później już tylko opłata full za każdy z pakietów. To rożni CP od konkurencji. Dlatego wypowiedziałem im umowę i jestem abonentem Cyfry+ i n. Do Polsatu może wrócę dla oferty sportowej ale w tej chwili wystarczą mi Cyfra i n-ka i tylko max do pakietu familijnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze coś, komunikat z głównej strony CP:

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, iż wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom od dnia 2 marca 2010 r. program TV1000 zostanie zastąpiony programem Filmbox. W tym dniu do oferty Cyfrowego Polsatu dołączy również program Filmbox HD. Życzymy Państwu miłych wrażeń z nowymi kanałami.

 

A jeżeli okaże się, że zabulimy karę?? Tv1000 jest kanałem filmowym takim jak Filmbox, i po prostu oni zamienili je tylko... jak by nic nie dali wtedy można by było rozwiązać umowę, a teraz chyba nie za bardzo coo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moderator powinien tu zajrzec i POZAMIATAC.

Temat zostal juz prawie wyczerpany.Byla zmiana kanalow-byla mozliwosc wypowiedzenia umowy.Jesli ktos ma jakies spostrzezenia niech pisze i pyta.BYLE W TEMACIE!!! .Ale przestancie juz w koncu toczyc dziecinna dyskusje o tym kto ma teraz najlepsza platforme,kto ma najlepsze promocje itp.Mnie i innych to nie interesuje.Macie inne dzialy od wychwalania swoich nowych platform i piszcie sobie tam.Ja nie zatruwalem forum bazgrolami kiedy zmienialem N na CP i nie cieszylem sie z tego jak male dziecko. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...