Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam właśnie chciałem odświeżyć temat i dodać wzmiankę o kanale TV 1000 ale widzę że mod już to uczynił za co dziękuję.Jak widać sytuacja lubi się powtarzać i będziemy mieli kolejne 30 dni na wypowiedzenie umowy :lol2:

Nowy Regulamin :read:

Rozdział 5.

Warunki świadczenia Usług

§ 7

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych

w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli

wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych.

W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania

programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania,

zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach

takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego

komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika

lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu)

informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na

stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi

przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia,

jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu

Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej

bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Dla tych co nie wiedzą jak napisać - wzór :lol2:

 

 

imię/nazwisko Kraków 01.03.2010

kod/miejscowość

ulica

kom.

PESEL:

Numer seryjny:

Numer modułu dostępu warunkowego/tunera satelitarnego:

Numer karty:

 

 

 

 

 

 

 

Cyfrowy Polsat S.A

ul.Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

 

 

Wypowiedzenie umowy.

 

 

Niniejszym pismem wypowiadam umowę o świadczenie usług abonamentowych ze względu na zmianę warunków umowy, czyli usunięcie z oferty kanału TV 1000.Na wchodzącą zmianę nie wyrażam zgody wnioskując o rozwiązanie umowy bez okresu wypowiedzenia zawartego w tej umowie, czyli ze skutkiem natychmiastowym.

 

 

 

 

Podpis abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie było CP funduje swoim abonentom już drugi miesiąc promocji "Zmiana kanału lub zaprzestanie jego emisji = wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowym" jak tak dalej pójdzie to CP jednak uzyska masę nowych abonentów bo, po pierwsze przez kolejny miesiąc można będzie wypowiadać umowę bez żadnych konsekwencji tj. do dnia 2 kwietnia. Pod drugie abonenci, którzy już wypowiedzą tą umowę załapią się na nową promocję świąteczną CP przez Wielkanocą i chyba na tym skorzystają. Pytanie czy abonent, który wypowiada umowę z powodu zaprzestania emisji kanałów E! i TV1000 będzie chciał się jeszcze raz wiązać z CP??? Myślę że konkurencja może już zacierać ręce. Jak Cyfra+ i n zrobią jakieś fajne promocje to wcale się nie zdziwię że spece od marketingu i promocji CP mogą obudzić się z ręką w nocniku :lol2::brawo:

 

@mh_misiek tak możesz rozwiązać umowę ja właśnie tak zrobiłem. też byłem w podobnej sytuacji do Twojej i kończę z CP 15 marca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli takie cos wystarczy:

 

Niniejszym pismem wypowiadam umowę o świadczenie usług abonamentowych ze względu na zmianę warunków umowy, czyli usunięcie z oferty kanału TV 1000.Na wchodzącą zmianę nie wyrażam zgody wnioskując o rozwiązanie umowy bez okresu wypowiedzenia zawartego w tej umowie, czyli ze skutkiem natychmiastowym.

 

Nie musze podawac konkretnego dnia?

 

A kiedy umowa sie rozwiaze? Nastepnego dnia po wplynieciu pisma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam te i inne tematy, to mi sie normalnie nóż w kieszeni otwiera. Ja się pytam po co wy braliście tą platforme. Dla kanałów E! czy Tv1000?? Bo tak to wygląda. Przejdziecie do konkurencji? przecież tam też nie ma tych programów. Polsat, choć tego nie pochwalam, chce po prostu pozbyć się tych programów których mało kto ogląda. Wcale się nie zdziwie jak niedługo wyleci Weeding Tv albo bedzie po prostu FTA. Nadawcy tych kanałów pewnie chcieli bardzo wysokie opłaty za wyłączność. A teraz wyłączność się nie liczy już tak bardzo jak kiedyś. Wcale bym się też nie zdziwił jak po jakimś czasie te kanały wrócą. Co ciekawe z okazji wyłączenia tv 1000 zrezygnować nie będzie mogło aż tak dużo klientów. Bo przewaga to Pakiet familijny. Także juz naprawde nie podniecajcie się i nie wypisujcie coraz to nowych wzorów wypowiedzeń. Bo i tak żadna zamiana nie pobije tej z n-ki. Podróże TV > ID Discovery:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bartas_20 weź pod uwagę to że masa abonentów CP którzy mają umowę na czas nieokreślony lub na czas określony ale czytających to forum wie że CP (zresztą Cyfra+ i n) nie dbają tak o swoich obecnych klientów którzy są związani z nimi umową jak o nowych. Dlatego pomyśl, to jest jedyne wyjście z sytuacji gdy mam umowę powiedzmy na czas określony gdzie kończy mi się ona w październiku tego roku na podpisanie nowej np. w promocji świątecznej tak żeby otrzymać w miarę atrakcyjne warunki umowy. To nie jest żadna nagonka na CP. Poprostu jeśli mogę z tego skorzystać to korzystam. Za chwilę Wielkanoc i założę się że wszystkie platformy powalczą na nowo o klienta. Dlatego usunięcie kanałów E! i TV1000 jest dla obecnych abonentów w tym momencie zbawienne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wally 79 może i jest zbawienne i ok. Mi bardziej chodzi o te lamenty na tym forum. Zresztą na każdym innym jest podobnie. Bo zrozumiałe jest dla mnie jak ktoś chce po prostu skorzystać z promocji. Ale tu generalnie wypowiadają się ludzie którzy twierdzą że np usuneli ten kanał żegnaj CP. Jaki to ma sens jak nigdzie indziej i tak tego kanału nie ma??Przecież ta nagonka na Cyfrowy Polsat już się nudna robi. Co by Polsat nie zrobił to i tak będzie żle. Jeszcze po trochu do tego dołącza się redakcja. Dziwie się tylko że ta platforma ma najwięcej klientów. Bo jakby spojrzeć na to forum. To powinna mieć może ze 100 tys. max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek już możesz nie zdążyć wysłać wypowiedzenia z powodu zniknięcia E! moje wypowiedzenie dotarło do nich dopiero po 6 dniach. wysłałem zwykły polecony z potwierdzeniem odbioru ale można jeszcze wysłać polecony piorytetowy powinien do nich dotrzeć w 1 dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bartas_20 nie śmieć tematu.

Temat dyskusji tutaj jest dość jasny.

Jak nagonka ?? Jeżeli platforma postępuje jak postępuje to trudno się dziwić że niektórzy Abonenci rezygnują.

Widziałeś by C+ czy N dodawała kanały zastępując inne ?? No właśnie, co innego jak by dodali Filmbox nie rezygnując z TV1000 ale polsat ma inną zasadę działania....

 

Twój post naprawdę nic nie wnosi do tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bartas_20 wypowiedziałem umowę polsatowi nie dlatego że wycofali kanał E! (i tak go nie oglądałem to był tylko pretekst do zerwania umowy) ale dlatego że biorąc teraz umowę w canal+ na 18 miesięcy (canal+ oraz komfortowy +) cenowo podobnie do polsatu będę mógł rozwiązać umowę w grudniu 2011 a wtedy powinny by jakieś super promocje przed euro 2012.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mafia87 przykład zamiany podałem. i to dużo bardziej kuriozalny

@lakas ale powód podaleś. a jakbyś wziął polsat na rok to przed euro byś nie mógł rozwiązać :D zresztą wątpie by były jakieś specjalne promocje. Żadna platforma nie ma Euro 2012 na wyłączność tak jak było z euro 2008

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek już możesz nie zdążyć wysłać wypowiedzenia z powodu zniknięcia E! moje wypowiedzenie dotarło do nich dopiero po 6 dniach. wysłałem zwykły polecony z potwierdzeniem odbioru ale można jeszcze wysłać polecony piorytetowy powinien do nich dotrzeć w 1 dzień.

 

ok to poczekam do wtorku i wysle wypowiedzenie z powodu znikniecia TV1000. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bartas_20 chyba sobie sam odpowiedziałeś na zadane przez siebie pytanie:

Bo zrozumiałe jest dla mnie jak ktoś chce po prostu skorzystać z promocji. Ale tu generalnie wypowiadają się ludzie którzy twierdzą że np usunęli ten kanał żegnaj CP.
Ludzie Ci chcą rozwiązać umowę nie dlatego że usunięto TV1000 czy E! (to jest tylko pretekst do tego) ale dlatego że chcą nowych umów na lepszych warunkach w CP lub u konkurencji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy Regulamin :read:

Rozdział 5.

Warunki świadczenia Usług

§ 7

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych

w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli

wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych.

W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania

programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania,

zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach

takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego

komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika

lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu)

informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na

stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi

przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia,

jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu

Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej

bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

A jak jeszcze np, załóżmy że ktoś posiada stary regulamin, to jak to działa?? Też można wypowiedzieć umowę nie narażając się na karę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Proszę o pomoc doświadczonych w boju o rozwiązani umowy z CP.

 

Właśnie dzwoniłem do CP w sprawie, czy zarejestrowano moje wypowiedzenie. Wysłałem je 10 dni temu poleconym priorytetowym i nikt do tej pory nie zadzwonił, więc musiałem "pofatygować się" sam. Okazało się, że dziś jest koniec okresu rozliczeniowego - ostatni dzień lutego -, że przyjęli wypowiedzenie i że od jutra umowa jest rozwiązana.

 

Mogę im na 100 % wierzyć ? Bo nie chcę, żeby było tak, że za miesiąc, jak będę miał już dekoder Cyfry, okazało się, że umowa nie została rozwiązana i muszę płacić 2 razy i w dodatku za to, czego nie używam. Do tego Pani powiedziała mi, że nie prześlą mi pisemnego potwierdzenia do domu. I to mnie niepokoi. Bo nie wiem, czy nie zrobili mnie w bambuko, a jak na piśmie nie będę miał oficjalnego potwierdzenia rozwiązania umowy, to oni za miesiąc wyprą się, że do nich dzwoniłem, i okaże się, że nadal jestem abonentem CP.

 

Co mam zrobić ? Zadzwonić jeszcze raz i poprosić, by rozmowa była nagrywana i żeby potwierdzili mi, że jutro umowa z CP traci moc ?

 

A co w związku z informacją, że nie prześlą mi potwierdzenia rozwiązania umowy na piśmie ? Jest tutaj jakiś haczyk ? Sama rozmowa telefoniczna może być "wiążąca" ? Czy muszę koniecznie mieć to potwierdzenie rozwiązania umowy na piśmie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...