Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

deejay_18 Człowieku, jak ty lubisz komplikować sobie życie i przy okazji innym. Na forum jest parę osób które pracują w dziale utrzymania klienta. Pisali już kilkukrotnie w tym wątku że wypowiedzenia można składać do 31.01. i umowy będą bez problemu rozwiązane, a ty dalej się upierasz i wprowadzasz zamęt wklejając wycinki z regulaminu próbując udowodnić że koło jest kwadratem.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, deejay_18 napisał:

A rozumiesz że operator przy takich usunieciach programów stosuje inne praktyki? jakie praktyki się pytam kolejny raz te: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp a może te § 9 4.... W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Powiedz która zmiana jest dla ciebie prawdziwa oraz pod która się podpisałeś? A może obaj mam racje i obie informacje są prawdziwe? Co zgodnie z prawem nie jest możliwe? Tak więc oczekuję od ciebie ostatecznej odpowiedzi dla wszystkich Abonentów, lub zwracam się z prośbą do administracji o zawieszenie lub zbanowanie użytkownika czerstwy.

@arczi0044 Nie chcę obrażać twojej inteligencji, ale racz przyswoić wyżej podany fragment regulaminu usług CP ze szczególnym naciskiem na wytłuszczenie i podkreślony fragment, kolego ja też podpisałem identyczny regulamin a stanowi on integralną część umowy jaką CP zawarł ze mną i vice versa- ja z Cyfrowym Polsatem, wycofanie kanału uruchamia działanie w/w punktu  z tej racji już wielu skorzystało z wcześniejszych wypowiedzeń, które umożliwił nadawca, ale faktycznym i prawnym dniem od kiedy takie składać można jest dzień dzisiejszy gdyż dziś już kanał nie istnieje i każdy kto ma prawo do wypowiedzenia może to zrobić do dnia 30 stycznia br. włącznie.

Ja zrobię to na pewno po 28.

  • Sad 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OlafS nie lepiej dzień ,dwa wcześniej czyli 26-27 ? Tak na ostatnią chwilę to może być nerwowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, OlafS napisał:

@arczi0044 Nie chcę obrażać twojej inteligencji, ale racz przyswoić wyżej podany fragment regulaminu usług CP ze szczególnym naciskiem na wytłuszczenie i podkreślony fragment, kolego ja też podpisałem identyczny regulamin a stanowi on integralną część umowy jaką CP zawarł ze mną i vice versa- ja z Cyfrowym Polsatem, wycofanie kanału uruchamia działanie w/w punktu  z tej racji już wielu skorzystało z wcześniejszych wypowiedzeń, które umożliwił nadawca, ale faktycznym i prawnym dniem od kiedy takie składać można jest dzień dzisiejszy gdyż dziś już kanał nie istnieje i każdy kto ma prawo do wypowiedzenia może to zrobić do dnia 30 stycznia br. włącznie.

Ja zrobię to na pewno po 28.

Racje pięknie wytłumaczone, ale jak widać są tu osoby które nigdy nie zrozumieją, że regulamin stanowi integralną część umowy. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OlafS  regulamin nie tylko w CP jest tak sprytnie napisany że różnie można go interpretować.Np jest taki punkt cyt W przypadku braku akceptacji zmian Umowy,w tym określonych w Regulaminie lub Cenniku Abonentowi przysługuje prawo wypowiedzenia umowy do dnia wejścia tych zmian w życie.W przypadku nieskorzystania przez abonenta z prawa do wypowiedzenia,proponowane zmiany obowiazują od dnia wejścia w życie.Koniec cytatu.Teraz pytanie czy wycofanie kanału jest zmianą warunków umowy?A kanały gwarantowane są wraz z warunkami świadczenia usług podpięte pod regulamin?W roku 2017 podobna sytuacja z końcem roku wycofanie kanału Universal i te same zasady wypowiadani umów w CP i NC+.W NC+ też jest tak zawiły regulamin i byli tacy co twiedzili że wypowiedzenia tylko po wycofaniu kanału.I teraz pytanie tak zachłanne platformy tv-sat na nasze pieniądze z dobrej woli daje nam wbrew prawu i swoim regulaminom wypowiedzieć miesiąc wcześniej umowę utacąc przy tym wcale nie mały zarobek?Przecież są tacy co rezygnują całkiem z oferty i tu operator nie traci 50 czy 100zł.Kolejne pytanie czy operator ten czy inny zawsze się stosuje do swoich regulaminów i zapisów?Kto ma dobrą pamięć pamięta zapewne że były takie czasy w CP gdzie ceny pakietów gdy umowa przesła na czas niokreślony  były prawie o 100%większe niż na u owie na czas oznaczony.Pewnie wiekszość tego nie pamięta że zwykły Premium cennikowo kosztował blisko 200zł.Ale nie było żadnego przypadu by komuś naliczali te opłaty.Podobnie w NC+ opłaty czastkowe czy zamawianiu opcji z ceną standardową(cennikową)Już nie wspomnę o opcjach które maja zapis że można włączyć tylko raz w ciagu umowy.Sam osobiście włączałem takie opcje np 3 razy w trakcie umowy.Tak więc jedno że regulamin można różnie interpretować to jeszcze może go operator nie stosować by nie napisać naginać na korzyść abonenta.Forum jest od tego by sobie pomagać a dla nas tu obecnych bardziej istotne ile zaoszczędziny niż to co mówi regulamin i jak go interpetuje operator.Zapłacił ktoś karę za przedwczesne wysłanie regulaminu?Ilu wypowiadających wcześniej umowę zaosczędziło miesiac płatności?Czyja rada i pomoc była lepsza i korzystniejsza dla ogółu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, arczi0044 napisał:

deejay_18 Człowieku, jak ty lubisz komplikować sobie życie i przy okazji innym. Na forum jest parę osób które pracują w dziale utrzymania klienta. Pisali już kilkukrotnie w tym wątku że wypowiedzenia można składać do 31.01. i umowy będą bez problemu rozwiązane, a ty dalej się upierasz i wprowadzasz zamęt wklejając wycinki z regulaminu próbując udowodnić że koło jest kwadratem.

Kolego co ja komplikuje? Potrafisz czytać ze zrozumieniem, bo jak to czas to zmienić. Gdzie ja napisałem, że nie będzie można składać do 31.01.2020 r. wypowiedzenia? Napisałem za to, że jedni jak i drudzy mogą mieć rację mianowicie ci którzy składali wypowiedzenia wcześniej jak i osoby, które dopiero zamierzają to zrobić gdyż Cyfrowy Polsat poszedł nam na rękę i dał taką możliwość. Na przyszłość zanim coś napiszesz to się zastanów lub wytrzeźwiej.

5 minut temu, czerstwy napisał:

Zapłacił ktoś karę za przedwczesne wysłanie regulaminu?

O co ci chodzi z tym wcześniejszym wysłaniem regulaminu? Bo nie wiem gdzie wcześniej miał bym wysyłać regulamin a przede wszystkim po co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomyłka oczywiście chodziło o wcześniejsze wypowiedzenie umowy a nie jakiegoś regulaminu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Operator takim posunięciem z możliwością rozwiązania przed usunieciem kanalu z oferty postąpił wbrew Regulaminowi i wbrew zawartum Umowym bo swoją decyzję wytłumaczył tylko komunikatem a jest to moim zdaniem jednostronna zmiana warunkow Umowy ktora wymagalyby zgody drugiej strony w formie aneksu. Klient nie ma zadnej formalnej podstawy prawnej do rozw umowy przed usunieciem kanalu z oferty. Komunikat Operatora nie jest oparty na zadnej przeslance regulaminowej i umownej

Edited by rotalplus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta sam praktyka była 2 lata temu.Przez dwa lata nie było czasu by stopniowo zmienaić regulamin?Ten sam lub podobny zapis był w NC+ i identyczna sytuacja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masakra, i znowu to samo, znajdzie się ktoś i od nowa przepychanki słowne. Wypowiedzenia można wysyłać do końca stycznia. I tyle.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nie chodzi o to tylko o to na jakiej podstawie operator rozwiązuje kolejny raz umowy przed usunięciem kanału.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ręce opadają, jak komuś nie pasuje i jest taki regulaminowy to niech nie wysyła wypowiedzenia. Ja mam w nosie regulamin, skoro jest taka możliwość to z niej skorzystałem i jestem parę stówek do przodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minut temu, arczi0044 napisał:

Ja mam w nosie regulamin

Naprawdę :?:

a to przestań opłacać(jak już ci się darmowe skończą) a jak już CP zerwie z tobą umowę to jeszcze postaraj się nie oddać im dekodera-

z ochotą zobaczę gdzie wtedy będziesz miał regulamin, który podpisujesz przy umowie czy aneksie 😂:rofl:

1 godzinę temu, czerstwy napisał:

regulamin nie tylko w CP jest tak sprytnie napisany że różnie można go interpretować.Np jest taki punkt cyt W przypadku braku akceptacji zmian Umowy,w tym określonych w Regulaminie lub Cenniku Abonentowi przysługuje prawo wypowiedzenia umowy do dnia wejścia tych zmian w życie.W przypadku nieskorzystania przez abonenta z prawa do wypowiedzenia,proponowane zmiany obowiazują od dnia wejścia w życie.Koniec cytatu.Teraz pytanie czy wycofanie kanału jest zmianą warunków umowy?A kanały gwarantowane są wraz z warunkami świadczenia usług podpięte pod regulamin?W roku 2017 podobna sytuacja z końcem roku wycofanie kanału Universal i te same zasady wypowiadani umów w CP i NC+.W NC+ też jest tak zawiły regulamin i byli tacy co twiedzili że wypowiedzenia tylko po wycofaniu kanału

Tak, znam te dylematy i pamiętam również związane z  Universalem, ale ja zawsze ze względy na okres rozliczeniowy (28) robię to post

factum i w w uzasadnieniu podaje podstawę prawną jaką jest wspomniany wyżej punkt z § 9 regulaminu i w tym przypadku nikt pofikać nie może :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OlafS ja również nie chcę obrażać twojej inteligencji. Może przeczytaj ze trzy razy tytuł tematu, nie widzę tam wzmianki o nie opłacaniu po darmowych miesiącach czy nie oddaniu dekodera. Temat jest prosty i przejrzysty i o tym w tym wątku piszemy. Jest możliwość rozwiązania umowy do końca stycznia, koniec i kropka.😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wam naprawdę chce się bić pianę? Cyfrowy Polsat postanowił, że zignoruje własny regulamin na rzecz korzyści klientów - chwała mu za to. Tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
18 godzin temu, marekpolek napisał:

Masakra, i znowu to samo, znajdzie się ktoś i od nowa przepychanki słowne. Wypowiedzenia można wysyłać do końca stycznia. I tyle.

zapis regulaminu mówi o 30 dniach od chwili zajścia zmiany - więc termin graniczny to 30.01.2020 (więc 31.01.2020 - się nie wpisuje w możliwość skorzystania z "promocji"). Ragulaminu nie można olewać, bo jest on fundamentem bonusów dlatego warto być precyzyjnym.

Edited by wojtek509
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam umowę z 2018 roku na telewizje w smartdom(jako pierwsza usługę) złoże wypowiedzenie związku z usunięciem kanału CBS(mam ten kanał gwarantowany), zakładam, że przedłużę umowę z DUK, a co z pozostałymi usługami które mam? pozostają po staremu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.01.2020 o 14:19, wuzel napisał:

@OlafS nie lepiej dzień ,dwa wcześniej czyli 26-27 ? Tak na ostatnią chwilę to może być nerwowo.

Spoko- to moja stała taktyka, 27-ego kończy mi się okres rozliczeniowy, ale tu jest jeszcze jeden powód- jadę na darmowych miesiącach więc jeszcze luty załapię cały bo się zacznie nowy okres i w tym cały interes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, OlafS napisał:

Spoko- to moja stała taktyka, 27-ego kończy mi się okres rozliczeniowy, ale tu jest jeszcze jeden powód- jadę na darmowych miesiącach więc jeszcze luty załapię cały bo się zacznie nowy okres i w tym cały interes :)

Tak kombinujesz :) ,to nieźle ,trzeba korzystać jak się da. Daj znać jak poszły negocjacje.

@iknow przejrzyj temat :Smartdom ,tam było to zagadnienie poruszane jeżeli dobrze pamiętam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam pytanie nt. regulaminu świadczenia usług CP, a mianowicie on wszedł w życie w marcu 2019, ja podpisywałem umowę w 2017 roku, z tego co czytam, obecny regulamin zastępuję poprzedni i tamten przestaje obowiązywać, dobrze to rozumiem? 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście- regulamin jest integralną częścią umowy czy aneksu do poprzedniej- więc w momencie rozpoczęcia nowej usługi wszystko co poprzednie traci ważność a obowiązują nowe uwarunkowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może źle się wyraziłem, chodziło mi o regulamin z 2017 roku, ale już wiem, jeśli chodzi o ten punkt 9,4 tam było to samo więc luz.


BTW, dzwoniłem dziś do CP, aby dopytać się czy miałem ten kanał CBS action w ofercie gwarantowany, to koleś od razu po sprawdzeniu powiedział, ze mimo to, nie można już złożyć wypowiedzenia w tej sprawie bo czas był do 31 grudnia. Pomimo, że mówiłem mu ze zgodnie z regulaminem świadczeń usług, mam prawo na wypowiedzenie umowy nie później niż 30 dni od wprowadzonej zmiany to twardo koleś mówił, że nie mam i zostanę obciążony kara za rozwiązanie umowy za szybko. Spytałem się czy mogę dostać jakaś informacje na e-maila w tej sprawie potwierdzająca co on mówi, to tylko można złożyć reklamację i czas na odpowiedz jest do 30 dni.
Ogólnie, pomimo ze sprawa jest już znana od dawna itp. to i tak dalej wprowadzają ludzi w błąd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mamTV full/bez sex i polskiej ligi/+multirom,płacę 115pln i do konca umowy pozostało mi 19 m-cy+3telefony kom.abonament za całość 35pln+internet45gb za 40pln.Uważam że jest to dobra oferta i pozostanę  przy niej 13 m-y, potem zdecyduję czy 6 m-y przed koncem przedłużyć na rok z 3 m-mi gratis.TV jest produktem uprawniającym.😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maikel to czemu nie składasz wypowiedzenia z powodu wycofania kanału CBS i nie negocjujesz nowych warunków tylko będziesz czekał 13 miesięcy? Mógłbyś mieć teraz opcje 12/3 lub 24/6. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...