Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

Wypowiedzenie złożone przez ICOK. Dziś dostałem informacje: Niniejszym potwierdzamy wpływ deklaracji rozwiązania Umowy do siedziby naszej firmy. Wpłynięcie jest równoznaczne z rejestracją wypowiedzenia? To pytanie kieruję w szczególności dla wszystkich którzy składali wypowiedzenie za pośrednictwem ICOK, ponieważ zastanawiam się czy mogę dzwonić do DUK i przedłużyć umowę.

Edited by deejay_18

Share this post


Link to post
Share on other sites

W którymś wątku jest rozpiska, co wchodzi w skład wyposażenia danego dekodera. Na pewno w PVR-ach dołączany jest kabel HDMI. Wesoła sytuacja była kiedyś z HD5000, bo w pewnym okresie kable były dołączane, ale ich zwrot już nie był wymagany - zmieniła się lista wyposażenia.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Czy jak znajomy teraz wyśle przez ICOK wypowiedzenie o CBS a jutro już tego kanału nie będzie to jak może wyglądać sytuacja ? Zamierza dalej być z CP z innymi warunkami. Płatność ma chyba do 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie za krótki i przede wszystkim świąteczny okres. Można by spróbować wysłać ,a gdyby nie przeszło wycofać wypowiedzenie. Ale to już ryzyko znajomego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, kobi666 napisał:

Witam. Czy jak znajomy teraz wyśle przez ICOK wypowiedzenie o CBS a jutro już tego kanału nie będzie to jak może wyglądać sytuacja ? Zamierza dalej być z CP z innymi warunkami. Płatność ma chyba do 3.

Na złożenie wypowiedzenia z powodu usunięcia w/w  kanału ma czas do 30 stycznia włącznie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać na zasadach określonych w regulaminie świadczenie usług, w terminie nie krótszym niż do dnia wejścia tych zmian w życie tj. 31.12.2019 r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie wiem, że jest to bardzo dziwne, pytałem dwa razy konsultanta na infolinii do kiedy należy złożyć wypowiedzenie i otrzymałem informację, że do 31.12.2019 r. Nawet zacytowałem Regulamin i stwierdził, że liczy się od daty oficjalnego komunikatu a nie od wyłączenia CBS Action, więc w styczniu wypowiedzenie nie będą akceptowane. Tyle wiem od konsultantów.

3 godziny temu, kobi666 napisał:

Witam. Czy jak znajomy teraz wyśle przez ICOK wypowiedzenie o CBS a jutro już tego kanału nie będzie to jak może wyglądać sytuacja ? Zamierza dalej być z CP z innymi warunkami. Płatność ma chyba do 3.

Ja chcąc mieć 100% pewności napisał bym wypowiedzenie w ICOK jeszcze dziś. Liczy się data wysłania wypowiedzenie, a po Nowym Roku zapewne zostanie zarejestrowane o czym zostaniesz poinformowany drogą mailową, następnie telefon do DUK i negocjowanie warunków aneksu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilkanaście stron wstecz ktoś wstawiał komunikat z ICOKU i było w nimm jak byk, że do 31 stycznia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, sebap napisał:

Kilkanaście stron wstecz ktoś wstawiał komunikat z ICOKU i było w nimm jak byk, że do 31 stycznia.

Nie przypominam sobie takiego powiadomienia w ICOK, jak możesz mi odświeżyć pamięć i podać linka do tej wiadomości to będę wdzięczny. Oczywiście chodzi mi o oficjalną wiadomość od Cyfrowego Polsatu, która widnieje tu jak byk https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp dziękuję. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Człowieku o czym ty piszesz, ja sieje ferment? Pisze o faktach, które zostały mi przekazane za pośrednictwem oficjalnej infolinii Cyfrowego Polsatu. Wiem, że dla ciebie jak i dla mnie te komunikaty nie są do końca zrozumiałe, ale dlaczego piszesz, że ktoś ma rację lub nie? Ja jestem na tym forum bo staram się pomagać na ile mogę bazując na oficjalnych informacjach, które uzyskałem oraz na Regulaminie. Pytanie czy twoja intencja jest podobna ponieważ mam wrażenie, że nic nie wiesz a tylko czekasz na gotowa odpowiedź? Oczywiście masz rację mogę się mylić, ale pomagam jak potrafię natomiast Ty twierdzisz, że wszystko wiesz i życzę Tobie obyś miał rację bo chyba wszyscy tu dążymy do jednego aby sobie wspólnie pomagać. Ja też dzięki forum oraz pomocnym ludziom, którym bardzo dziękuję za pomoc dziś przedłużyłem umowę na dobrych warunkach.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętam Twoje wypowiedzi w sprawie rzekomych kar za zerwanie umowy. Też kilka razy chciałeś pokazać, że masz rację a tak nie było. Teraz też wyszło jak wyszło, prawda?

Nie ma o co kruszyć kopii.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętam, i nie tylko ja. Przypomnij sobie. Nie zamierzam do tego wracać ponieważ każdy może zapoznać się z tymi informacjami cofając się o kilka stron wstecz. Jak przytaczałem zapisy Regulaminu to może nie miałem racji? A może zarzucasz mi, że to ja pisałem Regulamin pod siebie? Absurd goni absurd. Poczytaj kilka postów wstecz rozbieżność informacji jest ogromna nie ma jednolitej, a na koniec będzie tak, że każdy z nas miał rację i napisał w swoich postach część prawdy która składa się w jedna całość. Proste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, sebap napisał:

Pamiętam Twoje wypowiedzi w sprawie rzekomych kar za zerwanie umowy. Też kilka razy chciałeś pokazać, że masz rację a tak nie było. Teraz też wyszło jak wyszło, prawda?

Nie ma o co kruszyć kopii.

 

Pozdrawiam.

Szkoda czasu na takiego osobnika.Najpierw twierdził że umowy można wypowiadać po wycofaniu kanału następnie że umowy będą wypowiadane po tych zmianach.Następnie straszył tych co wypowiedzieli umowę i podpisali wcześniej kolejną że nie będa mieli możliwość nabyć dekodera 4K który pojawi się 2020 roku.Teraz zmienia daty które były podaane w wątku.I jeszcze twierdzi że chce tu pomagać innym.Ma poczucie  humoru.Ale mamy dzień jaki mamy i to go tłumaczy

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam takie czysto teoretyczne pytanie : jak ktoś wypowiedział umowę z tego powodu to wywalczył jakieś lepsze warunki umowy? :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oferty masz w innym wątku.A powód wypowiedzenia jest jakis nadzwyczany że chcesz lepsze warunki umowy?Jedynie co można chyba extra wyrwać to kolejną umowę na 12 miesiecy.Bo normalnie nie dostaniesz dwóch jednej po drugiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, czerstwy napisał:

Szkoda czasu na takiego osobnika.Najpierw twierdził że umowy można wypowiadać po wycofaniu kanału następnie że umowy będą wypowiadane po tych zmianach.Następnie straszył tych co wypowiedzieli umowę i podpisali wcześniej kolejną że nie będa mieli możliwość nabyć dekodera 4K który pojawi się 2020 roku.Teraz zmienia daty które były podaane w wątku.I jeszcze twierdzi że chce tu pomagać innym.Ma poczucie  humoru.Ale mamy dzień jaki mamy i to go tłumaczy

Szkoda czasu? Pochwal się nam szanowny Panie jaką uczelnie skończyłeś? Jest to przynajmniej Wydziału Prawa i Administracji. A skąd ty masz wiedzieć, że dekoder 4K nie pojawi się  2020 r. Jaką masz tego pewność? Podziel się z nami twoimi informacjami ja z chęcią rozwiąże twoje wątpliwości odnośnie dekodera 4K jak mi jakieś przedstawisz. Ja tylko domyślam się terminu pojawienia dekodera 4K, wiesz co to znaczy się domyślać? Pamiętaj głowa pracować musi!

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przynajmniej nie sieję fermentu o karach terminach i dekoderach mieszajac w głowach innym.Gdy w tym czasie abonenci wypowiadali umowy i podpisywali następne.I nie trzeba kończyć nie wiadomo czego i mieć 10 fakultetów by sprawdzić wyszukiwarkę forum i  jak poprzednie takie przypadki rozwiązywał operator.Zresztą nie tylko ten operator.A bajdurzenie zostawię tobie ja bardziej się opieram na potwierdzonych informacjach.A ofertę CP już dawno odbieram na sprzęcie 4K a nie snuje opowieści i wypisuje bajki nie poparte niczym więcej jak tylko swoją wybujałą fantazją.

  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, a jak się pojawi dekoder 4K w 2020 r. to co nam napiszesz? Pewnie twoje bajki i fantazję? Tak zgadzam się z tobą nie trzeba mieć 10 fakultetów aby sprawdzić Regulamin więc raz jeszcze cytuję: W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Jak osoba która to podpisała umowę tego nie rozumie, to proszę o upomnienie lub zbanowanie takiego człowieka który zarzuca mi kłamstwo. Przecież to jest oczywiste niech zainteresowane osoby przeczytają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie napiszę bo nie zajmuję się opowiadaniem bajek i informacji niczym nie popartych.A rozumiesz że operator przy takich usunieciach programów stosuje inne praktyki?Za bardzo to dla ciebie skomplikowane?By to sprawdzić wystarczy  użyć wyszukiwark.Ale to dla ciebie też za bardzo skomplikowane.Jak twoje bzdury tu wypisywane mają się do rzeczywistości opisywanej w tym i w wątku o przedłużeniach?Nie odpisuje bo  każdy zainteresowany już wie.Ale jak widać lubisz się dalej ośmieszać zmieniają teraz terminy które juz tu oficjalnie były podane.Większość tu na forum jest by sobie pomagać a nie szkodzić i wprowadzać w błąd jak ty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A rozumiesz że operator przy takich usunieciach programów stosuje inne praktyki? jakie praktyki się pytam kolejny raz te: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp a może te § 9 4.... W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Powiedz która zmiana jest dla ciebie prawdziwa oraz pod która się podpisałeś? A może obaj mam racje i obie informacje są prawdziwe? Co zgodnie z prawem nie jest możliwe? Tak więc oczekuję od ciebie ostatecznej odpowiedzi dla wszystkich Abonentów, lub zwracam się z prośbą do administracji o zawieszenie lub zbanowanie użytkownika czerstwy.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie klepię punktów reglaminu tylko pisze jaka jest rzeczywistość.A jaka jest i kto pisze prawdę to jest w wątkach.Ile osob zapłaciło karę którą tak straszyłeś?A może niedoczytałeś ile osó rozwiązało umowę przed wycofaniem kanału?A twierdziłęś że to nie mozliwe bo zowiazywnie umow będzie po 1 stycznia.I kto pisał nieprawdę i działał na szkodę tu obecnych?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie krótkie, skoro operator stosuje inne praktyki, przypominam, że to są twoje słowa. To w którym przypadku wypowiedzenie będzie prawnie skuteczne, z punktu widzenia prawnika: to pierwsze czy to drugie? Jeżeli nie znasz odpowiedzi to zamilcz i nie udzielaj rad bo szkodzisz sobie. Oczywiście oczekuję od Ciebie podstawy prawnej. Dziękuję.

A jaki Regulamin podpisywałeś podczas zawierania umowy? Ten z rzeczywistości jak to nazwałeś czy zgodny z prawem? Kolego motasz się i to bardzo, to że CP poszedł nam na rękę to nie znaczy że masz rację. Powiem krótko czym dalej brniesz tym bardziej się pogrążasz .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...