sebap Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 35 minut temu, pawel_bthd napisał: Nie chcę nikogo urazić tym pytaniem ale czy można złożyć wypowiedzenie przez icok? I czy zakończenie jest z aktualnym okresem który kończę 27.12 czy z kolejnym? Tak. Zależy kiedy złożysz wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 @pawel_bthd jak wypowiesz przed 27.12 i nie przedłużysz to 27 mogą (a powinni) Ci zablokować sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejniez Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 Okres rozliczeniowy mam od 4 do 4 wypowiedzenie złożone 14 grudnia to umowa powinna zostać rozwiązana 4 stycznia czy 4 lutego? Proszę o odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 4 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek871101 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Panowie można wypowiedzieć umowę przez ICOK? Oczywiście z powodu zabrania kanału CBS Action. Jeśli tak to jak ma brzmieć treść takiego wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Wiesz co? Idź już na pasterkę... Szczyt lenistwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 W dniu 23.12.2019 o 13:54, Maniek871101 napisał: Panowie można wypowiedzieć umowę przez ICOK? Oczywiście z powodu zabrania kanału CBS Action. Jeśli tak to jak ma brzmieć treść takiego wypowiedzenia? icyfrowypolsat.pl-masz wszystko opisane-powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Mam pytanie. Wysłał już ktoś z was wypowiedzenie w sprawie w/w kanału, ale jest posiadaczem Smart Domu i ma tv jako produkt uprawniający? Jak z pozostałymi usługami jeśli dokona się aneksu poprzez przedłużenie umowy na tv na nowych warunkach? Ps. Wesołych Świąt dla wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Mam pytanie. Wysłał już ktoś z was wypowiedzenie w sprawie w/w kanału, ale jest posiadaczem Smart Domu i ma tv jako produkt uprawniający? Jak z pozostałymi usługami jeśli dokona się aneksu poprzez przedłużenie umowy na tv na nowych warunkach? Ps. Wesołych Świąt dla wszystkich. Ja mam jak Ty drugi jest Internet za -50% trzeci za 1zł po nowemu jest chyba -10zl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konra Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 ARTIPAPK Niedawno aneksowałem umowę z powodu wycofania kanału CBS Action posiadam Smart Dom 4 na tv jako produkt uprawniający drugi produkt z rabatem 50% to internet ulga została zachowana nic się nie zmienia jeśli aneksujesz umowę i utrzymasz wymagana kwotę abonamentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 Ok. chciałem się tylko upewnić. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz1 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Wysyłając jakąkolwiek korespondencję poprzez formularz kontaktowy w ICA pozostaje po niej jakiś ślad na koncie? Złożyłem w ten sposób wypowiedzenie, ale w sumie nie mam żadnej gwarancji że to się wysłało, bo nie ma żadnego śladu po tej wiadomości. Może powinienem otrzymać maila, że wiadomość dotarła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Dostaniesz potwierdzenie w ICOK. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Przyślą potwierdzenie wypowiedzenie przypadku u mnie to mi odpisali przekazano do realizacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konra Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Jeśli złożyłeś poprawnie wypowiedzenie poprzez ICOK to od razu po wysłaniu otrzymujesz informacje coś w sensie ,,Twoja wiadomość została wysłana,, a po jakimś czasie dostajesz potwierdzenie wysłania wypowiedzenia w ICOK Sam błędnie wysłałem więc wiem o czym piszę Możesz spokojnie wysłać jeszcze raz sprawdzając czy po kliknięciu ,,wyślij'' otrzymasz potwierdzającą informację a może tak jak u mnie formularz wrócił do poprawy /chodziło o błąd z numer telef./ czego nie zauważyłem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz1 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Faktycznie jest tak jak piszesz. Wcześniej nie zwróciłem uwagi wysyłając wiadomość, a teraz spróbowałem wysłać pustą i wyskoczył błąd z numerem telefonu. Wysłałem ponownie wypowiedzenie, poprawiając wcześniej numer telefonu i nie dość, że otrzymałem potwierdzenie jej wysłania, to jeszcze pojawiła się ona w moich wiadomościach, a w tym momencie przyszedł email z potwierdzeniem. Dzięki! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak2012 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Wypowiedzenie wysłane z datą rozwiązania na koniec stycznia, potwierdzenie tej daty przez ICOK i na infolinii. Umowa rozwiązana dzisiaj. Dzwonić z reklamacja czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Kiedy wysłałeś, jaka była przyczyna wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak2012 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) Sytuacja rozwiązana. Ale wyjaśnię Wycofanie kanału CBS, w wypowiedzeniu zaznaczyłem, że rozwiązanie umowy z dniem 30.01.2020, data została potwierdzona na ICOK oraz infolinii. Ps. Ile jest na oddanie sprzętu od dzisiejszego rozwiązania? I czy musi być w oryginalnych pudełkach? Edytowane 30 Grudnia 2019 przez Sierak2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Ja oddałem w siatce Lidla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz1 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 To ja przy okazji zapytam, czy w zestawach z dekoderami dodawany jest kabel HDMI, bo nie wiem czy używam swoich kabli, czy "polsatowskich", a nie chciałbym oddawać swoich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Kiedyś dawali z kablami, ale z tego co kojarzę to kabla HDMI od jakiegoś czasu oddawać nie trzeba (może jeszcze ktoś to potwierdzi) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 (edytowane) Wypowiedzenie złożone przez ICOK. Dziś dostałem informacje: Niniejszym potwierdzamy wpływ deklaracji rozwiązania Umowy do siedziby naszej firmy. Wpłynięcie jest równoznaczne z rejestracją wypowiedzenia? To pytanie kieruję w szczególności dla wszystkich którzy składali wypowiedzenie za pośrednictwem ICOK, ponieważ zastanawiam się czy mogę dzwonić do DUK i przedłużyć umowę. Edytowane 31 Grudnia 2019 przez deejay_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 W którymś wątku jest rozpiska, co wchodzi w skład wyposażenia danego dekodera. Na pewno w PVR-ach dołączany jest kabel HDMI. Wesoła sytuacja była kiedyś z HD5000, bo w pewnym okresie kable były dołączane, ale ich zwrot już nie był wymagany - zmieniła się lista wyposażenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Rok temu zdawałem Evoboxa, kabla nie chcieli . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.