Jump to content

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?


Recommended Posts

W dniu 12.12.2019 o 17:07, fallout77 napisał:

A moje pytsnie brzmi dostalem informacje na maila że mam nadplatę 115 zł.Rozwiazalem umowę 06.12,zdalem sprzet.Nie mam konta na cyfrowym polsacie i jak teraz CP zwroci mi tą kasę?

Idź do punktu CP lub Plusa i podasz numer konta do zwrotu nadpłaty.

Link to post
Share on other sites
35 minut temu, pawel_bthd napisał:

Nie chcę nikogo urazić tym pytaniem ale czy można złożyć wypowiedzenie przez icok?
I czy zakończenie jest z aktualnym okresem który kończę 27.12 czy z kolejnym?

Tak.

Zależy kiedy złożysz wypowiedzenie.

Link to post
Share on other sites
W dniu 23.12.2019 o 13:54, Maniek871101 napisał:

Panowie można wypowiedzieć umowę przez ICOK? Oczywiście z powodu zabrania kanału CBS Action. Jeśli tak to jak ma brzmieć treść  takiego wypowiedzenia?

icyfrowypolsat.pl-masz wszystko opisane-powodzenia.

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie. Wysłał już ktoś z was wypowiedzenie w sprawie w/w kanału, ale jest posiadaczem Smart Domu i ma tv jako produkt uprawniający? 

Jak z pozostałymi usługami jeśli dokona się aneksu poprzez przedłużenie umowy na tv na nowych warunkach? 

Ps. Wesołych Świąt dla wszystkich. 

Link to post
Share on other sites
Mam pytanie. Wysłał już ktoś z was wypowiedzenie w sprawie w/w kanału, ale jest posiadaczem Smart Domu i ma tv jako produkt uprawniający? 
Jak z pozostałymi usługami jeśli dokona się aneksu poprzez przedłużenie umowy na tv na nowych warunkach? 
Ps. Wesołych Świąt dla wszystkich. 
Ja mam jak Ty drugi jest Internet za -50% trzeci za 1zł po nowemu jest chyba -10zl?
Link to post
Share on other sites

ARTIPAPK

Niedawno aneksowałem umowę z powodu wycofania kanału CBS Action

 posiadam Smart Dom 4 na tv jako produkt uprawniający

drugi produkt z rabatem 50% to internet  ulga została zachowana 

nic się nie zmienia jeśli aneksujesz umowę  i utrzymasz wymagana kwotę abonamentu

 

Link to post
Share on other sites

Wysyłając jakąkolwiek korespondencję poprzez formularz kontaktowy w ICA pozostaje po niej jakiś ślad na koncie? Złożyłem w ten sposób wypowiedzenie, ale w sumie nie mam żadnej gwarancji że to się wysłało, bo nie ma żadnego śladu po tej wiadomości. Może powinienem otrzymać maila, że wiadomość dotarła?

Link to post
Share on other sites

Jeśli złożyłeś poprawnie wypowiedzenie poprzez ICOK to od razu po wysłaniu otrzymujesz informacje 

coś w sensie ,,Twoja wiadomość została wysłana,,

a po jakimś czasie dostajesz potwierdzenie  wysłania wypowiedzenia w  ICOK 

Sam błędnie wysłałem więc wiem o czym piszę 

Możesz spokojnie wysłać jeszcze raz sprawdzając czy po kliknięciu ,,wyślij'' otrzymasz potwierdzającą informację

a może tak jak u mnie formularz  wrócił do poprawy /chodziło  o błąd z  numer telef./ czego nie zauważyłem 

 

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Faktycznie jest tak jak piszesz. Wcześniej nie zwróciłem uwagi wysyłając wiadomość, a teraz spróbowałem wysłać pustą i wyskoczył błąd z numerem telefonu. Wysłałem ponownie wypowiedzenie, poprawiając wcześniej numer telefonu i nie dość, że otrzymałem potwierdzenie jej wysłania, to jeszcze pojawiła się ona w moich wiadomościach, a w tym momencie przyszedł email z potwierdzeniem. Dzięki!

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Sytuacja rozwiązana. Ale wyjaśnię Wycofanie kanału CBS, w wypowiedzeniu zaznaczyłem, że rozwiązanie umowy z dniem 30.01.2020, data została potwierdzona na ICOK oraz infolinii.

 

Ps. Ile jest na oddanie sprzętu od dzisiejszego rozwiązania? I czy musi być w oryginalnych pudełkach?

Edited by Sierak2012
Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie złożone przez ICOK. Dziś dostałem informacje: Niniejszym potwierdzamy wpływ deklaracji rozwiązania Umowy do siedziby naszej firmy. Wpłynięcie jest równoznaczne z rejestracją wypowiedzenia? To pytanie kieruję w szczególności dla wszystkich którzy składali wypowiedzenie za pośrednictwem ICOK, ponieważ zastanawiam się czy mogę dzwonić do DUK i przedłużyć umowę.

Edited by deejay_18
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...