Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

W dniu 11.12.2019 o 14:49, zuzik1111 napisał:

1. W przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia o braku akceptacji podwyższenia cen w trybie, o którym mowa w § 8 ust. 7, bądź też oświadczenia o braku akceptacji zmian Umowy Abonenckiej lub Regulaminu w trybie, o którym mowa w § 15 ust. 1, Umowa Abonencka ulega rozwiązaniu ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego poprzedzającego zmianę Cennika, Umowy Abonenckiej lub Regulaminu.

 

To wypis z Regulaminu.

Coś Kolega ma problem z jakim "literalnym": skoro stoi tu jak byk...CP powiadamia o zmianie (  zrobił to pod koniec listopada) , a klient siedzi cicho i akceptuje, albo oświadcza, że NIE akceptuje i działa paragraf 16. LITERALNIE.

"literalnie mam na myśli" - życiowe spojrzenie .. zapisy regulaminu w chwili obecnej odstaja od rzeczywistości efektem czego jest np. rozpatrzone pozytywnie moje wypowiedzenie złożone w dniu 5.12 i aneksowana umowa abonencka jeszcze tego samego dnia :D życie sobie a przepis obowiązuje ale na chwile obecną jest "martwy". Jednak będzie to furtka dla osób które ockna się lub będzie dla nich korzystne złozenie wypowiedzenia w okresie 1 - 30.01.2020

Zuzik1111 czytając ten prawny sprzeczny bełkot (mam na myśli pismo z ICOK i zapisy cyrografu z CP)  nalezy wykazać się elastycznaścią poznawczą - tak jak czynia to zacni mistrzowie dziedziny zasiadający w Trybunale Konstytucyyjnym :p 

Edited by wojtek509
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, fallout77 napisał:

A moje pytsnie brzmi dostalem informacje na maila że mam nadplatę 115 zł.Rozwiazalem umowę 06.12,zdalem sprzet.Nie mam konta na cyfrowym polsacie i jak teraz CP zwroci mi tą kasę?


Witam.
Jeśli po rozwiązaniu umowy na kontrakcie znajdowała się kwota wolnych środków, to zostanie ona zwrócona automatycznie przekazem pocztowym po końcowym rozliczeniu konta. Opłata za zwrot przekazem pocztowym wynosi 7,28 zł. W przypadku nieodebrania przekazu środki wrócą na konto bilingowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, mam umowę z 2 wariantami w elastyczności:

- Familijny HD + HBO

- Familijny HD Max + HBO

a z drugiej strony mam gwarantowany w Film HD CBS Action.

Co w takiej sytuacji - można wypowiadać i kończyć umowę (bez kary) czy nie można?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli kanał jest gwarantowany w Twojej ofercie, możesz rozwiązać umowę bez kary. Tutaj nie mam wglądu do systemu, dlatego w potwierdzenia możesz wysłać zgłoszenie poprzez ICOK i następnie podać mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej w celu przyspieszenia realizacji.  
 

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.12.2019 o 17:55, konra napisał:

Też wczoraj wieczorem złożone wypowiedzenie przez ICOK i jeszcze żadnego potwierdzenia przyjęcia  nie mam

mam nadzieję że dobrze  poszło  bo według instrukcji z forum. Dzięki stan69 za uspokojenie emocji

 

 

 

 

Ja złożyłem wypowiedzenie przez icok i od razu poprosiłem o mail z potwierdzeniem zmian w systemie..... jak potwierdza to wyślij wiadomość do "specjalista......."z forum z numerem karty

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.12.2019 o 11:51, konra napisał:

 

No i  jest prezent gwiazdkowy  jako rekompensata  likwidacji kanału CBS Action w postaci 6 miesięcy gratis w umowie 24 miesięcznej 

plus anulowanie wielu miesięcy poprzedniej umowy, pakiet pozostał ten sam do tego HBO i PSP  w promocji na miesiąc

Wypowiedzenie wysłane  przez ICOK wczoraj  a dziś nowy aneks

Fajnie że są pomocni ludzie na tym forum 

 

 

Konfidell tak właśnie zrobiłem i powyżej efekt

 

 

 

 

Edited by konra

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Darek80 napisał:

Hmm, mam umowę z 2 wariantami w elastyczności:

- Familijny HD + HBO

- Familijny HD Max + HBO

a z drugiej strony mam gwarantowany w Film HD CBS Action.

Co w takiej sytuacji - można wypowiadać i kończyć umowę (bez kary) czy nie można?

Zwróć uwagę, że masz tam wymienione wszystkie pakiety oraz kanały CP. Więc nic Ci po tym, że widnieje tam kanał CBS Action w pakiecie Film HD skoro nie masz tego pakietu w swojej umowie. 

11 godzin temu, Darek80 napisał:

Hmm, mam umowę z 2 wariantami w elastyczności:

- Familijny HD + HBO

- Familijny HD Max + HBO

a z drugiej strony mam gwarantowany w Film HD CBS Action.

Co w takiej sytuacji - można wypowiadać i kończyć umowę (bez kary) czy nie można?

Zwróć uwagę, że masz tam wymienione wszystkie pakiety oraz kanały CP. Więc nic Ci po tym, że widnieje tam kanał CBS Action w pakiecie Film HD skoro nie masz tego pakietu w swojej umowie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pakiet Max hd z film hd z Cinemax fimbox i Polsat sport Premium i eleven i sport hd bo mam mogę zrezygnować z cyfrowego Polsatu jak mam kanał cbs action i przejść do konkurencji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Okres rozliczeniowy 20. Rozumiem iż 20 nastąpi wyłączenie TV? Można jeszcze w tym dniu oddać dekodery czy dopiero od 21?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja akurat byłem w galerii handlowej to oddałem po co trzymać coś co nie działa?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minut temu, Vaniliovsky napisał:

A potem się jeszcze zapomni.

Spoko- CP bymu przypomniało... ze stosowną nawiązką:mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

CP ma problem bo dużo rezygnacji jest ,ja złożyłem 13.12 2019 rano około 8 a zadzwonili około 11.30.Konsultant zszedł do 80 zł za pakiet który mam Premium . Byłem od powstania platformy .Bardzo był nachalny żebym został .Na koniec powiedziałem swoje zdanie . Liga mistrzów płacenie dodatkowo ,brak dekodera 4K i kanałów . Nigdy nie dostałem dodatkowego okna otawrtego kanałów a zawsze tylko niższe pakiety dostawały . Żle traktujecie klientów z wysokimi pakietami dlatego przechodzę do canał+

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie piłki nożnej. Czy Ekstraklasa w PC+ jest dostępna bez opłat ,czy jako pakiet dodatkowo płatny ? Nie wiem dlatego pytam. Z tego co widzę nastąpiła wymiana ,Liga Mistrzów za Ekstraklasę. Chyba prawa sportowe osiągnęły granicę absurdu albo się o nią ocierają. Dekoder 4K - co miało by być tu nadawane. 1 kanał z powtórkami ? Była już sytuacja z kanałami HD ,które były traktowane jak luksus i dostępne w pakietach dodatkowo płatnych. Co do wysokich pakietów to się zgodzę ale czy u konkurencji również jest tak świetnie ? Ostatni przykład z Netfliksem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, wuzel napisał:

Odnośnie piłki nożnej. Czy Ekstraklasa w PC+ jest dostępna bez opłat ,czy jako pakiet dodatkowo płatny ? Nie wiem dlatego pytam. Z tego co widzę nastąpiła wymiana ,Liga Mistrzów za Ekstraklasę. Chyba prawa sportowe osiągnęły granicę absurdu albo się o nią ocierają. Dekoder 4K - co miało by być tu nadawane. 1 kanał z powtórkami ? Była już sytuacja z kanałami HD ,które były traktowane jak luksus i dostępne w pakietach dodatkowo płatnych. Co do wysokich pakietów to się zgodzę ale czy u konkurencji również jest tak świetnie ? Ostatni przykład z Netfliksem.

Jak masz 6C+ musisz dokupić ale treści są już w tych 6C+ więc nie ma większego sensu.Posiadajac 8C+ te kanały z Ekstraklasą dostaje się bez żadnych opłat.Wielu abonentów nawet PSP dostaje za free.Treści 4K nie koniecznie muszą być to tylko kanały z satelity mogą to być jakieś kolekcje z neta lub dysku dekodera.Ewentualnie mogą dodać jakieś kanały zagraniczne.Zresztą mogą w tym dekoderze dodać nowe funkcje i rozwiązania czy większe dyski itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jak zobaczyć czy ma się gwarantowany kanał cbs action w swoim pakiecie?  Mam tylko aneks do umowy a w niej link do strony aby zobaczyć całą umowę. Po wpisaniu linku strona nie działa. Mam pakiet Familijny max HD

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.12.2019 o 16:48, Mako napisał:

witam

Do kiedy można złożyć wypowiedzenie?

zgodnie z regulaminem prawa konsumenckiego do którego nawiązuje zawiadomienie CP na ICOK  do 31.12.2019

a zgodnie z umową jaką zawarłeś z CP od 1 do 30.01.2020 :D

Edited by wojtek509

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, wojtek509 napisał:

a zgodnie z umową jaką zawarłeś z CP

Nie z umową tylko Regulaminem Usług CP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...