Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

Jakby jeszcze Specjalista przywołał punkt w Regulaminie w którym mowa, kiedy można to zrobić najwcześniej bez kary

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rotalplus a tak poszukanie w regulaminie który się przeczytało ;) i własnoręcznym podpisem to potwierdziło poszukać nie łaska :?::mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ktore zdanie o tym mówi? Bo to jest ze Operator poinformuje i ze maksymalnie 30 dni od daty dokonania zmiany. A najwczesniej? Po informacji Operatora? Bo to z regulaminu nie wynika chyba ze z innych przepisow. Zapis o dokonaniu zmiany w przypadku okreslenia maksymalnego terminu sugeruje ze poczatek tego terminu okresla dzien dokonania zmiany

Share this post


Link to post
Share on other sites
Potwierdzam słowa OlafS wypowiedzenie można złożyć maksymalnie do 30 stycznia 2020 r. (zgodnie z regulaminem świadczenia usług). Data widoczna w ICOK-u, czyli 31.12.2019 r. wynika z treści przepisów ustawy prawo telekomunikacyjne dot. obowiązku poinformowania klientów z miesięcznym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem takiej zmiany.  Jeśli podejmiesz decyzję o złożeniu takiego oświadczenia, będzie ono skutkowało rozwiązaniem umowy datowanym na koniec obowiązującego w umowie okresu rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne wypowiedzenie umowy w związku z wyłączeniem kanału. Pamiętaj o tym, że w naszej ofercie są także inne stacje o podobnym profilu. Zachęcam do zapoznania się z przygotowanymi propozycjami. Wystarczy, że wyślesz do mnie wiadomość prywatną.
Jak tam koledzy@deejay_18 i@sztywniak? Chyba musicie wytłumaczyć@Specjalista Cyfrowy Polsat, że nie zna się na swojej robocie bo przecież jesteście pewni, że będzie płacz bo będą kary (deejay) oraz, że umowy nie można rozwiązać przed dokonaniem zmiany czyli likwidacją kanału (sztywniak) Eh, eksperci
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak wspomniałem wcześniej: „O tej zmianie Spółka zawiadomiła klientów zgodnie z treścią przepisów ustawy prawo telekomunikacyjne tj. z miesięcznym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem zmiany, informując o prawie wypowiedzenia umowy bez konieczności zwrotu ulgi w przypadku braku akceptacji tej zmiany, w terminie nie krótszym niż do dnia wejścia zmiany w życie, czyli do 31 grudnia 2019 r." 

Podsumowując, już teraz złożone wypowiedzenia umów są rozpatrywane pozytywnie oraz rozwiązywane bez kary umownej, jeżeli wspomniany kanał jest gwarantowany w posiadanej ofercie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Uprzejmie informujemy, że rozwiązanie umowy jeszcze nie zostało wprowadzone do systemu, niemniej umowa zostanie rozwiązana z końcem obecnego okresu rozliczeniowego, tj. 25 grudnia 2019 r. " Czy dostanę jakieś oficjalne info? Czy to już wszystko ze strony CP?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ostatnia - 3 umowa renegocjowana 😁

Oczywiście dzięki koledze @Nowy 123.

Okresy rozliczeniowe zaczynają się od 11 każdego miesiąca.

Dzisiaj o 10.30 złożone wypowiedzenie(CBS Action) przez ICOK, a

o 11.40 już nowa umowa - 12/3 :brawo:

Wchodzi w życie od 11-01-2020 - tak więc 2 miesiące gratisów(Eleven, Rozrywka, HBO i PSP)

Polecam kolegę @Nowy 123:hello:👍

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, szunaj napisał:

"Uprzejmie informujemy, że rozwiązanie umowy jeszcze nie zostało wprowadzone do systemu, niemniej umowa zostanie rozwiązana z końcem obecnego okresu rozliczeniowego, tj. 25 grudnia 2019 r. " Czy dostanę jakieś oficjalne info? Czy to już wszystko ze strony CP?


Jeżeli powyższa informacja jest uzyskana przez kontakt z Cyfrowym Polsatem, to otrzymałeś wszelkie informacje. Zostanie wysłane również pismo z rozliczeniem. Pamiętaj również, że sprzęt udostępniony należy zwrócić w ciągu 30 dni od rozwiązania umowy na adres Cyfrowego Polsatu (u. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa) lub w dowolnym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Wilk79 napisał:

Jak tam koledzy@deejay_18 i@sztywniak? Chyba musicie wytłumaczyć@Specjalista Cyfrowy Polsat, że nie zna się na swojej robocie bo przecież jesteście pewni, że będzie płacz bo będą kary (deejay) oraz, że umowy nie można rozwiązać przed dokonaniem zmiany czyli likwidacją kanału (sztywniak) emoji23.png Eh, eksperci emoji2357.png

kar oczywiście nie ma i nie będzie - za to są prezenty gwiazdkowe w formie darmowych miesięcy.... Nie ma co straszyć userów.

Choć faktem, jest że literalnie czytając zapisy umowy wypowiedzenie można składać od 1.01.2020 jednak CP podszedł do sprawy od serca i dał opcję skrócenia umowy o 1 a u niektórych nawet o 2 cykle rozliczeniowe...

Widać prawo telekomunikacyjne jest niespójne z umową jaką CP zawiera z klientami ale jest wobec cyrografu CP nadrzędnym zarządzeniem :D 

W dniu 9.12.2019 o 11:22, _Artek_ napisał:

a czy dystrybucja PSP w pierwszym sezonie (tylko z aneksem) była zgodna z logiką? :D

A czy dystrybucja obecna PSP - konieczność podpisania umowy na 24 miesiące - podczas gdy CP obecny kontrakt z UEFA  ma podpisany do końca sezony 2020/2021 (finał LM będzie ok 25 maja 2021) a umowa na ten pakiet mam do grudnia 2021 jest zgodna z logiką? 

No chyba, że są pewni tego iż prawa do LM przedłużą

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, wojtek509 napisał:

Choć faktem, jest że literalnie czytając zapisy umowy wypowiedzenie można składać od 1.01.2020

1. W przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia o braku akceptacji podwyższenia cen w trybie, o którym mowa w § 8 ust. 7, bądź też oświadczenia o braku akceptacji zmian Umowy Abonenckiej lub Regulaminu w trybie, o którym mowa w § 15 ust. 1, Umowa Abonencka ulega rozwiązaniu ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego poprzedzającego zmianę Cennika, Umowy Abonenckiej lub Regulaminu.

 

To wypis z Regulaminu.

Coś Kolega ma problem z jakim "literalnym": skoro stoi tu jak byk...CP powiadamia o zmianie (  zrobił to pod koniec listopada) , a klient siedzi cicho i akceptuje, albo oświadcza, że NIE akceptuje i działa paragraf 16. LITERALNIE.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, zuzik1111 napisał:

1. W przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia o braku akceptacji podwyższenia cen...

A co ty tu przytaczasz problem podwyżki cen :?: póki co to ten temat jest z powodu usunięcia CBS Action a na to są inne §-y i pkt. regulaminu.

Jak CP ogłosi taką (tfu) nowinę to zapewne te informacje będą przydatne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co za głupia maniera....przeczytaj człowieku całe zdanie. I nie ośmieszaj się wyciągając wnioski z połowy zdania.

W tym samym zdaniu (wytłuszczone) są także inne powody.

Ręce opadają.Nie dziwię się, ze najprostsze sprawy dla niektórych nie do przejścia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanko. Składam 2 stycznia wypowiedzenie. I czy za styczeń jeszcze płace czy mam tylko oddać sprzęt i grzecznie podziekować

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.12.2019 o 10:55, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:
Tak jak wspomniałem wcześniej: „O tej zmianie Spółka zawiadomiła klientów zgodnie z treścią przepisów ustawy prawo telekomunikacyjne tj. z miesięcznym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem zmiany, informując o prawie wypowiedzenia umowy bez konieczności zwrotu ulgi w przypadku braku akceptacji tej zmiany, w terminie nie krótszym niż do dnia wejścia zmiany w życie, czyli do 31 grudnia 2019 r."   Podsumowując, już teraz złożone wypowiedzenia umów są rozpatrywane pozytywnie oraz rozwiązywane bez kary umownej, jeżeli wspomniany kanał jest gwarantowany w posiadanej ofercie.

 

 

  

 

W dniu 2.12.2019 o 07:07, simi napisał:
Dlaczego wprowadzasz użytkowników w błąd? Prawo daje możliwość wypowiedzenia umowy od dnia otrzymania informacji o planowanej zmianie, minimum do dnia wprowadzenia zmiany. Polsat w regulaminie "dorzucił" dodatkowe 30 dni.   Fragment ustawy prawo telekomunikacyjne:.......z wyprzedzeniem co najmniej miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Okres ten może być krótszy, jeżeli publikacja aktu prawnego, z którego wynika konieczność wprowadzenia zmian, następuje z wyprzedzeniem krótszym niż miesiąc przed jego wejściem w życie lub okres taki wynika z decyzji Prezesa UKE. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji tych zmian, przy czym termin na realizację tego prawa nie może być krótszy niż do dnia wejścia tych zmian w życie.

 

 

 Pisałem już o tym wtedy. Niestety niektórzy nie potrafią czytać przepisów i wprowadzają w błąd a nawet straszą karami innych userów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, jackikojot napisał:

Pytanko. Składam 2 stycznia wypowiedzenie. I czy za styczeń jeszcze płace czy mam tylko oddać sprzęt i grzecznie podziekować

Spytaj Wróżbity Macieja.My nie mamy szkalnej kuli  i nie wiemy czy nie masz okresu rozliczeniowego do np 3-4 dnia miesiąca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu wchodzimy na grząski teren braku bądź zasobie przezorności. W tryb dyskusji jak potrafimy zawalczyć o swe prawa, jak robią nas w balona w biały dzień i czy ktoś zwraca uwagę na to co podpisuje.

Dbając przy tym aby umowy były respektowane.

CP wykazał się po prostu głupotą nie dbając o swe interesy.

PC+ w tym samym czasie usunie kilka kanałów  i nikt mi wypowiedzenia nie wyśle.  Prostym, acz bezczelnym zabiegiem: kanał niegwarantowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, czerstwy napisał:

Spytaj Wróżbity Macieja.My nie mamy szkalnej kuli  i nie wiemy czy nie masz okresu rozliczeniowego do np 3-4 dnia miesiąca.

23 dnia kazdego miesiaca. Wróż Maciej mnie unika. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Składając wypowiedzenie w związku z usunięciem CBS action, umowa zostaje rozwiązana z końcem okresu rozliczeniowego w którym wypowiedzenie zostalo złożone, np skadajac jutro kończysz umowę 23 grudnia, składając 2 stycznia kończysz 23 stycznia. To nie jest bardzo skomplikowane. Oczywiście kanał musi być gwarantowany.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak długo czekaliscie za potwierdzeniem rozwiazania umowy jak skladaliscie wypowiedzenie przez ICOK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i  jest prezent gwiazdkowy  jako rekompensata  likwidacji kanału CBS Action w postaci 6 miesięcy gratis w umowie 24 miesięcznej 

plus anulowanie wielu miesięcy poprzedniej umowy, pakiet pozostał ten sam do tego HBO i PSP  w promocji na miesiąc

Wypowiedzenie wysłane  przez ICOK wczoraj  a dziś nowy aneks

Fajnie że są pomocni ludzie na tym forum 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moje pytsnie brzmi dostalem informacje na maila że mam nadplatę 115 zł.Rozwiazalem umowę 06.12,zdalem sprzet.Nie mam konta na cyfrowym polsacie i jak teraz CP zwroci mi tą kasę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...