Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

W dniu 6.12.2019 o 15:57, roratoga napisał:

Czy po złożeniu wypowiedzenia udało się komuś wynegocjować obniżenie abonamentu w związku z tym że mimo wszystko oferta została zubożona czy w grę wchodzą tylko standardowe warunki jakie negocjuje się przy aneksach przedłużeniowych ?

Ciekawe spojrzenie na temat :D

Z 200 kanałów wyleciał z oferty jeden - więc cena adekwatnie powinna spaść o 0,5% :p

Idąc tym tokiem myślenia wydaje się że w chwili poszerzenia oferty o nowe kanały spodziewać się musimy podwyżki :(

A tak serio warunki są sztywne i jedyny duży bonus to kilka miesięcy za free

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej szybko negocjujcie bo może być tak że przy podniesieniu ceny też będzie podstawa do wypowiedzenia i tym sposobem będziecie mieli rok telewizji za free :D bo ja już jestem po drugiej stronie mocy :P

Edited by _Artek_
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie- ceny o ile podniosą to będą dotyczyć nowych umów(zapewne mojej też bo wypowiadam po 28.01), gdyby podnieśli wszystkim to mogło by ich kosztować dużo więcej niż przyniosło by zysku, jak usuwają kanał to ruch w umowach pewnie nawet 2-3% nie sięga,ale ruchy cenowe mogłyby uruchomić znacznie szersze zainteresowanie wypowiedzeniami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, OlafS napisał:

Spokojnie- ceny o ile podniosą to będą dotyczyć nowych umów(zapewne mojej też bo wypowiadam po 28.01), gdyby podnieśli wszystkim to mogło by ich kosztować dużo więcej niż przyniosło by zysku, jak usuwają kanał to ruch w umowach pewnie nawet 2-3% nie sięga,ale ruchy cenowe mogłyby uruchomić znacznie szersze zainteresowanie wypowiedzeniami.


Mi kilka lat temu Pan Zygmunt podniósł cenę abonamentu w trakcie umowy więc wcale bym się nie zdziwił........ 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, _Artek_ napisał:

Lepiej szybko negocjujcie bo może być tak że przy podniesieniu ceny też będzie podstawa do wypowiedzenia i tym sposobem będziecie mieli rok telewizji za free :D bo ja już jestem po drugiej stronie mocy :P

Pomijając inną sprawę,wiesz o czym mówię :rofl:.Skąd wziąłeś rok tv za free. Jeżeli przedłużysz umowę teraz ,to masz odpowiednio 6, 1 lub 3 miesiące gratis. Jeżeli podwyżki pojawią się na początku roku ,to wyjdzie ok 1 miesiąc gratis i przy nowej 24 miesięcznej umowie ,6 miesięcy ,czyli łącznie 7. W niższych umowach jeszcze mniej. Ponadto nie wydaje mi się aby podwyżki objęły stałych abonentów w trakcie umowy.Logistyka by się zatkała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy dystrybucja PSP w pierwszym sezonie (tylko z aneksem) była zgodna z logiką? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekstraklasę masz obecnie tylko od pakietu Familijny Max,także tutaj też nie ma żadnej logiki. Odnośnie PSP ,dostaję teraz smsy aby przedłużyć umowę z tym pakietem "tylko" na 36 miesięcy,gdzie prawa się nie długo kończą i nie wiadomo kto wygra kolejne.Także tutaj też logiki w tym nie ma.

Poza tym pisałem o logistyce a nie o logice :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktos jakis wzor wypowiedzenia do wyslania przez to ICOK. Z gory dzieki za pomoc.

 

edit: nieaktualne znalazlem w necie :P

Edited by glory

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, _Artek_ napisał:


Mi kilka lat temu Pan Zygmunt podniósł cenę abonamentu w trakcie umowy więc wcale bym się nie zdziwił........ 

W sumie to i taka możliwość zdarzyć się może(choć wątpię),ty będziesz wiedział jak zadziałać a tępaki :?: ..no cóż- ci zapłacą więcej

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 6.12.2019 o 13:16, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Spróbuję przyspieszyć zwrot środków i mogę pomóc w dopasowaniu oferty, jeżeli podasz mi numer karty w wiadomości prywatnej.

 

Niestety skrzynka jest full i nie mozna wysłac wiadomosci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj złożyłem wypowiedzenie z uwagi na wycofanie gwarantowanego CBS Action. Miałem potocznie nazywając pakiet Premium MAX HD + Polsat Sport Premium za 100 zł w umowie 24/6. Dzisiaj telefon z DUK dostałem ofertę pakiet Premium. Wszystko za 90 zł i kolejne 6 miesięcy w gratisie w umowie na 24 miesiące. Dodatkowo "chwilówka" w postaci PSP, Eleven, VOD, RozrywkaHD. Pozdrawiam jednego kolegę z forum, który w tak spokojny i rzeczowy sposób pomógł to załatwić 😀

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W sumie to i taka możliwość zdarzyć się może(choć wątpię),ty będziesz wiedział jak zadziałać a tępaki :?: ..no cóż- ci zapłacą więcej


Pan Zygmunt myśli że większość jego abonentów to tępaki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie- po pierwsze trzeba mieć lub móc mieć pakiet Film HD, po za tym były przerwy w gwarantowaniu kanału.

Sprawdź w umowie bądź zapytanie przez ICOK

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, niedowiarek napisał:

Dzieki. Film hd mam. Umowe aneksowalem w styczniu. A na odpowiedź icok jeszcze sie nie doczekslem

To zadzwoń i zapytaj na infolini. Ja tak zrobiłem.

Wczoraj umowa wypowiedziana przez ICOK oczywiście z powodu wycofania "ulubionego" kanału, a dzisiaj dzwoniłem do DUK i klepnięte 12/3 Familijny Max HD+ pakiet film, cinemax i sport, a dodatkowo do 6 lutego HBO, Eleveny, Liga mistrzów i Relax no i 3 miechy VOD.
Ledwo co 6 stycznia kończy mi się darmowy okres z poprzedniej umowy, a już polecą 3 nowe miechy.
Konsul konkretny od razu po sprawdzeniu historii umów wiedział co mi zaproponować i czego potrzebuję😁

Edited by rafcio082

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie pytanko

Mój okres rozliczeniowy jest do 10go każdego miesiąca, w piątek złożyłem wypowiedzenie ze skutkiem na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego.

Abonament miałem opłacony już za grudzień.

Czy to normalne że już dzisiaj wszytko zostało wyłączone jeśli tak to czy kasa za grudzień będzie zwrócona ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro złożyłeś wypowiedzenie w ub. piątek 6 grudnia,to był to poprzedni okres rozliczeniowy jak widzisz.Natomiast dzisiaj jest już 10 grudnia,czyli twój kolejny okres rozliczeniowy.Pieniądze powinny być tobie zwrócone.No chyba że planujesz przedłużenie swojej umowy na nowych warunkach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Wszystkich! Mam pytanie. Ile trwa rejestracja wypowiedzenia wysłanego przez ICOK. Wysłałem je wczoraj i widnieje, że do końca umowy pozostało 9 miesięcy. Gdyby wypowiedzenie zostało zarejestrowane, byłoby, że do końca został 1 miesiąc. Z góry dziękuję za odpowiedzi!

Edited by raafmix

Share this post


Link to post
Share on other sites

@raafmix 1 miesiąc to będzie pisać po aneksie umowy i to nie od razu, bo zanim system to przetrawi to minie kilka dni.

W drugiej dobie będzie zarejestrowane, ja tak miałem tydzień temu.

Edited by stan69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też wczoraj wieczorem złożone wypowiedzenie przez ICOK i jeszcze żadnego potwierdzenia przyjęcia  nie mam

mam nadzieję że dobrze  poszło  bo według instrukcji z forum. Dzięki stan69 za uspokojenie emocji

 

 

 

 

Edited by konra

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.12.2019 o 14:20, Jacor napisał:

Witam, to do kiedy można składać maksymalnie wypowiedzenie w związku z usunięciem kanału CBS action. Pytam bo u mnie okres darmowy(6 miesięcy) kończy się 8 lutego i zastanawiam się czy można wypowiedzieć umowe w styczniu po 8 2020r.?? Dodam że kanał mam w umowie gwarantowany. W icoku napisali że tylko do 31.12.2019 można i zgłupiałem?? Proszę o pomoc :) :) 

 

W dniu 1.12.2019 o 14:27, OlafS napisał:

Ja złożę dopiero 28 stycznia, termin graniczny to 30-ty, jak mogą pisać takie bzdury skoro kanał znika 01.01 :?: i prawidłowo od tego dnia włącznie mamy 30dni na wypowiedzenie.

Ja też jadę na darmowych.

W związku z sygnałami dotyczącymi wątpliwości związanych z okresem wypowiedzenia, potwierdzam, że  zgodnie z regulaminem świadczenia usług, wszyscy abonenci, którzy mieli kanał CBS Action gwarantowany w ofercie i nie akceptują  jego utraty, mogą z tego powodu złożyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednak nie później niż 30 dni od dokonania zmiany, czyli w praktyce od dnia zawiadomienia do dnia 30 stycznia 2020 r.  

 

O tej zmianie Spółka zawiadomiła klientów zgodnie z treścią przepisów ustawy prawo telekomunikacyjne tj. z miesięcznym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem zmiany, informując o prawie wypowiedzenia umowy bez konieczności zwrotu ulgi w przypadku braku akceptacji tej zmiany, w terminie nie krótszym niż do dnia wejścia zmiany w życie, czyli do 31 grudnia 2019 r.  Dzięki temu przez ponad miesiąc abonenci mogą swobodnie podjąć stosowne działania, pozwalające uniknąć im obowiązku korzystania z usług po wyłączeniu CBS Action, jeśli nie akceptują jego utraty. 

 

Zwracam jednak uwagę na bogactwo innych kanałów filmowych o podobnym profilu w naszej ofercie i zachęcam do zapoznania się z propozycjami takich stacji jak: 13 Ulica, AMC, AXN SPIN, FOX COMEDY, Filmbox Action, TNT HD czy SCI FI.

56 minut temu, konra napisał:

Też wczoraj wieczorem złożone wypowiedzenie przez ICOK i jeszcze żadnego potwierdzenia przyjęcia  nie mam

mam nadzieję że dobrze  poszło  bo według instrukcji z forum. Dzięki stan69 za uspokojenie emocji

 

 

 

 

Proszę, podaj mi numer karty w wiadomości prywatnej. Postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia.

W dniu 2.12.2019 o 09:02, flot napisał:

Też tak  myślę, ale to jest kopia z mojego ICOK:

" Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA"

Zastanawia mnie data 31.12.2019r.

Potwierdzam słowa OlafS wypowiedzenie można złożyć maksymalnie do 30 stycznia 2020 r. (zgodnie z regulaminem świadczenia usług). Data widoczna w ICOK-u, czyli 31.12.2019 r. wynika z treści przepisów ustawy prawo telekomunikacyjne dot. obowiązku poinformowania klientów z miesięcznym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem takiej zmiany.  Jeśli podejmiesz decyzję o złożeniu takiego oświadczenia, będzie ono skutkowało rozwiązaniem umowy datowanym na koniec obowiązującego w umowie okresu rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne wypowiedzenie umowy w związku z wyłączeniem kanału. Pamiętaj o tym, że w naszej ofercie są także inne stacje o podobnym profilu. Zachęcam do zapoznania się z przygotowanymi propozycjami. Wystarczy, że wyślesz do mnie wiadomość prywatną.

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

W związku z sygnałami dotyczącymi wątpliwości związanych z okresem wypowiedzenia, potwierdzam, że  zgodnie z regulaminem świadczenia usług, wszyscy abonenci, którzy mieli kanał CBS Action gwarantowany w ofercie i nie akceptują  jego utraty, mogą z tego powodu złożyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednak nie później niż 30 dni od dokonania zmiany, czyli w praktyce od dnia zawiadomienia do dnia 30 stycznia 2020 r. 

Cieszę się że w sposób niepozostawiający żadnych wątpliwości potwierdziłeś moją wersję w tym temacie.

Może to rozwieje wątpliwości niektórych kolegów z forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...