Jump to content

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?


Recommended Posts

4 godziny temu, Vaniliovsky napisał:

Ja wysłałem pismo już 26 listopada odnośnie wypowiedzenia umowy i zwrotu kasy. Jak na razie do dzisiaj cisza :D A czasu im zostało już mało na ewentualne negocjacje umowy :E

Spróbuję przyspieszyć zwrot środków i mogę pomóc w dopasowaniu oferty, jeżeli podasz mi numer karty w wiadomości prywatnej.

 

Link to post
Share on other sites

Witam, a gdzie mogę odszukać wykaz kanałów gwarantowanych w mojej umowie?. W papierach nic nie ma, w icok też próżno szukać. Mam pakiet Familijny max hd + Pakiet Cinemax HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Opcja ON THE GO, Pakiet VOD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Katalog treści online . Umowa z 25.07.2019. 

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Marekgd napisał:

Witam, a gdzie mogę odszukać wykaz kanałów gwarantowanych w mojej umowie?. W papierach nic nie ma, w icok też próżno szukać. Mam pakiet Familijny max hd + Pakiet Cinemax HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Opcja ON THE GO, Pakiet VOD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Katalog treści online . Umowa z 25.07.2019. 

Ważne jest czy podpisałeś w tym dniu jako nowy klient czy kontynuacja. Różne są Warunki Oferty dla tych umów.

Link to post
Share on other sites

Dostałem od ICOK "Warunki Oferty - Telewizja satelitarna dla NOWYCH klientów -  z dnia 26.08.2019 r". Obowiązuje ona od 26.08.2019 do 30.03.2020 r i tam już nie ma CBS Action w gwarantowanych kanałach pakietu Film HD. Tak więc chyba 26.08.2019 jest datą graniczną.

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, _Artek_ napisał:

Mają do 30 dni pismo możesz wysłać przez icok jak nie wyślesz nic to nadpłata powinna przyjść przekazem pocztowym :D.... ja też czekam 

Ja dzisiaj dostałem zwrot, czekałem od zeszłego czwartku.

Link to post
Share on other sites

Czy po złożeniu wypowiedzenia udało się komuś wynegocjować obniżenie abonamentu w związku z tym że mimo wszystko oferta została zubożona czy w grę wchodzą tylko standardowe warunki jakie negocjuje się przy aneksach przedłużeniowych ?

Link to post
Share on other sites
Zgłoszenia rozpatrywane są w możliwie najszybszym czasie. Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej. Postaram się przyspieszyć realizację. 
Dzięki, ale akurat jak miałem do Ciebie pisać wpadła w końcu odpowiedź.
Link to post
Share on other sites

Tak mi się przypomniało :). Nie żebym się czepiał :>.

 

W dniu 9.10.2019 o 13:14, _Artek_ napisał:

 czekam na oferty świąteczne u konkurencji i zrywam umowę mam nadzieje że uda mi się raz na zawsze pożegnać się z PPV cyfrowego polsatu i aneksowaniem umowy jak tylko polsat uzyska nowe prawa sportowe które i tak sprzeda do canal+

 

W dniu 9.10.2019 o 17:07, Ceberebek napisał:

I obiecujesz,że nie będziesz już się "udzielał" w dziale CP? 🤣

 

W dniu 9.10.2019 o 17:49, _Artek_ napisał:

Tak mogę Ci to obiecać :D

 

1 godzinę temu, szunaj napisał:

A dzisiaj dostałem kasę na konto.

 

1 godzinę temu, _Artek_ napisał:

Ja też ;)

@_Artek_ to jak będzie :rofl:.

  • Haha 3
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, masbach napisał:

Czy miałeś tego dnia przedłużenie umowy, czy jako nowy klient? Pytam się, bo kolega miał podpisaną umowę jako nowy klient.

Aneks-przedłużenie

1 godzinę temu, roratoga napisał:

Czy po złożeniu wypowiedzenia udało się komuś wynegocjować obniżenie abonamentu w związku z tym że mimo wszystko oferta została zubożona czy w grę wchodzą tylko standardowe warunki jakie negocjuje się przy aneksach przedłużeniowych ?

To czy i co wynegocjujesz to już tylko twoja brocha, wypowiedzenie z powodu usunięcia kanału powoduje że możesz ewentualnie zgodzić się na opcję, która ci będzie odpowiadać z całkowitym rozwiązaniem umowy na czele.

Link to post
Share on other sites

Obecnie: Pakiet Familijny Max HD Pakiety i usługi dodatkowe: Pakiet Film HD, Pakiet Cinemax HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Sport HD, Opcja ON THE GO, Katalog treści online, Usługa Multiroom HD, Pakiet Eleven Sports HD - 105 xł

 

Koniec umowy 31 stycznia 2020(usunięcie CBS) co można wyrwać w takim przypadku? 6/24, cena taka sama jak dotychczas?

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 6.12.2019 o 17:33, Balzak311 napisał:

Dziś rano złożyłem wypowiedzenie. Ok godziny 17 kontakt konsultanta. Chwilowo podziekowalem na ofertę.

Opłaca się brać ofertę na 24/6. Skoro szykują się podwyżki???

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
 

Nie znam Operatora ktory w ramach umowy oferowalby zmienne ceny w trakcie umowy na zobowiazanie podstawowe

Link to post
Share on other sites
Teraz, rotalplus napisał:

Nie znam Operatora ktory w ramach umowy oferowalby zmienne ceny w trakcie umowy na zobowiazanie podstawowe

Koledze raczej chodzi o to, że jeżeli mają być podwyżki, to teraz warto podpisać długą umowę by jak najdłużej odwlec w czasie podwyżkę u siebie

Link to post
Share on other sites
W dniu 6.12.2019 o 15:57, roratoga napisał:

Czy po złożeniu wypowiedzenia udało się komuś wynegocjować obniżenie abonamentu w związku z tym że mimo wszystko oferta została zubożona czy w grę wchodzą tylko standardowe warunki jakie negocjuje się przy aneksach przedłużeniowych ?

Ciekawe spojrzenie na temat :D

Z 200 kanałów wyleciał z oferty jeden - więc cena adekwatnie powinna spaść o 0,5% :p

Idąc tym tokiem myślenia wydaje się że w chwili poszerzenia oferty o nowe kanały spodziewać się musimy podwyżki :(

A tak serio warunki są sztywne i jedyny duży bonus to kilka miesięcy za free

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...